Aktív témák

  • Pompi

    MODERÁTOR

    Az előző fejezet: [link]

    Topiclakók motorjai:

    [lAyCsI] - Suzuki Bandit 1200 K1
    &rew - Yamaha fzr1000, Yamaha Thunderrace 1000 2000
    ALI_G - Honda CB600F Hornet 2006
    alvaro - BMW F650 CS, 2004
    bajnokpityu - Honda CBR600F Sport 2001
    Beowulf_78 - Suzuki GSX-R 1000 K2
    beteg - Kawasaki ZX-12R 2001
    Boci_83 - Honda CBR 929 RR 2000
    boogie84 - Honda CBR 600F (F4) 2000
    Daywalker - Kawasaki ZX-9R C2 1999
    Djuree - Yamaha FZS 600 Fazer 2002
    doc - Honda VFR750F RC36-II 1996
    emvy - Honda CBF600S ABS 2005, Aprilia Scarabeo 50 2004
    feca81 - Yamaha FZR 600 Genesis
    Feree13 - Honda CBF600 2006
    ferkoboy - Honda CBF 600 N ABS 2004
    Flashback - Suzuki GSXR 750 1993
    fzr1000 - Honda VTR 1000R (RC51)
    gaboman - KTM SMC 625
    hitman - BMW F650CS
    Integra - Honda CBR600RR 2008 PC40
    jasszer - Suzuki GS500
    Kasza08 - Aprilia RS 125 Extrema 1994
    Kevo - Suzuki SV650S
    Kígyó - Suzuki GSX750F 1999
    Kroni1 - Yamaha FZS 600 Fazer 2002, Honda XR125 L4 2005
    Nightmare - Honda CBR600F 2002
    persuader - Yamaha YZF-R6, verseny MZ-ETZ 250
    Preda - Honda CBF600S - 2004
    Prof01 - Yamaha FZR 250R 1993
    rebel56 - BMW F650 1999, Simson SR2E 1963
    Robi_73 - Suzuki SV 1000
    shiNIN - Hyosung GV250 Aquila, 2005
    Shkiz0 - Suzuki GSX-R 750 K4 2004
    Stalker-2572 - Suzuki DRZ400E 2002
    Steven - Suzuki SV1000S 2006
    SzalaiG - Honda CBF600 2008
    TayRol - Suzuki Bandit 650 K7 2008
    titko - Yamaha FZS 600 Fazer 2001
    Tüzi - Honda VFR800 Fi 1999
    Uher - ZX-9R 2003
    zsoltee10 - Honda XL1000VA 2010
    Zsubi - Yamaha MT-03 2009
    .mf - Kawasaki ZX-6R 2001

    Persuader tanácsai használt motort vásárlóknak:

    "Szóval kezdjük az aljával.
    Felnik. Alaposan átnézni, van-e rajta padkázás, megpörgetni, miközben sztenderen van, megkérni egy másik személyt, hogy emelje meg az elejét, hogy levegőben legyen az első kerék. Igen drága a felnigörgőzés. Ha már a levegőben van és támaszkodik az oldalsztenderen, a segítő pedig tartja, akkor rángassuk is meg a villákat előre hátra a kereket oldalra, hogy van-e valami a csapágyakkal, vagy a csúszócsővel. Hátsó lengőkar ugyanez. Megrángatni oldalra, hogy ki van-e kopva a csap vagy bármi. Nem szabad megmoccannia oldalirányban. Gumiknál ha kopottak az nem jó. Nagyon drága egy garnitúra és ha középen el van kopva az első, akkor az életedet kockáztatod, ha rajtahagyod.
    Villáknál, hátső rugóstagnál olajfolyást sem árt keresni, bár a felnin ilyenkor van nyoma. Mivel az újabb motorokon a csúszócsőben lévő persellyel együtt kell cserélni a szimmeringet, igen drága a szett.
    Nem árt, ha rángatjuk egy kicsit a kormányt, megpróbáljuk behintáztatni, illetve ráülünk és megnézzük van-e csillapítása a hátsó rugóstagoknak vagy központinak. Találkoztam olyan SV-vel, amelynek elöl nem volt semmi csillapítása...
    Általában elmondhatjuk, hogy aki custom bike-ot csinál a motorból, abból legkevesebb alakalommal sül ki valamilyen mindenki számára tetsző, vagy legalábbis pozitív irányú változás, mind kezelhetőségben, mind külalakban. Vagy marhanagyot estek vele.
    Vázpolírozás a leggyanúsabb eset. Felnipolírozás ugyancsak.
    A sportlégszűrők, meg mindneféle racing besorolású marketingvakítások az újabb motokon mínusz lóerőket okoznak, mivel a szerelőhöz már nem tolják el, hogy összehangolják az injektorral, mert ahhoz egy teljesen más térkép kellene, nem elég simán CO-t tekergetni. Vagy Power Commandert kellene belevenni sok pénzért. Ezek meg sokkal drágábbak, mint egy sportlégszűrő. A blokkon külsérelmi nyomokat nem nehéz találni. Mindent meg kell vizsgálni, ami először a földhöz ér borulásnál. A blokk állapotát csak körbe lehet lőni mostanság a használtmotorpiacon. Az aktuális km óra állásokat nem is érdemes leolvasni, inkább egy átlagot kell számolni az évekkel. Pl szorozzuk meg a gép éveinek számát kb 6000 km-el. Korántsem lehetünk tisztában így sem a valós km értékekkel, de egyből ki lehet szűrni a nagyon irreális értékeket.
    Ha nincs nálunk éppen kompressziómérő, vagy nincs lehetőség mérni, akkor a kartelgáz mennyiségéről talán következthetünk arra, mennyire van elkopva. Illetve a km értékeket érdemes összevetni a szervizkönyvben leírt cserékkel, vagy ellenőrzésekkel. Pl egy 1X 000 km -es motornak bontlannak kell lennie a szelepfedelének. Vagy az első guminak a gyárinak kellene lennie, illetve a hátsó fékbetét sem kopik el ennyi idő alatt. Ez könnyen lebuktathatja a tekergetős tulajokat.
    Ha valami baja van a motornak, vagy estek vele, ellenőrizhetjük a váz egyenességét nagyjából, ha a blokkon átmenő csavarokat kilazítjuk és elkezdjük forgatni. Ha akadni fognak, azaz elgörbültek, akkor a váz is görbe.
    A kormánnyaknál sajnos ennyire pontos képen nem kapunk. Talán a hűtő alatti idomhoz lehet mérni az első kerék távolságát.
    További blokk szerelgetési nyomok. Néhol gyári, néhol más bilincsek a hűtőcsöveken, stb.
    Nem árt a tankot is leszerelni és alánézni, hogy mi lapul az airboxnál. A zajokra is figyeljünk, menjünk egy karikát bukóval, amikor végigváltunk az összes sebességfokozaton, hogy minden rendben-e, könnyen kapcsolható-e (kivéve régi r6 ), meg üvegeltük is egy kicsit, 90-nél a kormányt is elengedhetjük, hogy merre akar menni (természetesen ha nem egyenesen megy akkor bibi van). A zajokat később levett sisakos karikánál hallgathatjuk, ha egyáltalán mond ez valamit bármilyen embernek.
    A vázat, segédvázat alaposan átnézni, levenni az üléseket. A segédváz előszeretettel törik, hajlik eséskor. Találkoztam ilyen motorral, az eladó azt mondta nekem a kisipari hegesztésre egy japán motor segédvázán, hogy a vibrációtól tört el. Nem méltattam arra sem, hogy kinevessem.
    Elektormos dolgokat minden esetben nézzük át, próbáljuk ki. A rossz akku nem olcsó mulatság egy régebbi vashoz sem. Nem árt rámérni a töltőáramra. 14,x-nek kellene lennie az értéknek.
    Külalaknál a gnem gyári matricák árulják el egyből a bukást, újrafényezést. Minél többet tudjunk meg interneten a kiszemel motorról. Milyen évjáratban milyen színnel jött ki, stb. Az idomok belsejében szokott hangszigetelő szivacs lenni. a kipufogónál hővisszaverő fólia. Hiányuk ugyancsak javításra utal.
    Alapvetően a kopóalkatrészek állapota azt mutatja meg nekünk, hogy szezon közben mennyit kell ráköltenünk a vasra. A fékbetéteket, kuplungot nem árt ellenőrizni, a lánc, lánckerék állapotát mert rengeteg pénzt el lehet az apróságokra költeni, anélkül, hogy motorozni tudnánk. Ezek mind befolyásolják a motor árát. Azaz alkudjunk keményen.
    A hirdetések szóhasználatai: egyedi megjelenés - idomok szarrá voltak törve legalább egyszer. Pályán nem volt soha - sportmotor esetében 80 százalékban hazugság
    Egyébként semmi kivetnivaló nincs a pályahasználatban. A gumik minőségéről, márkájáról, kopottságáról amúgy is egyből lehet látni, hogy hol használták. Rendszeres szervizelés a lényeg, illetve az odafigyelés. A sportmotorok amúgy is erre valók.
    A forgalmit sem árt átnézni, illetve a fékcsöveken megkeresni az évjáratot jelző számokat.
    nagjyából ennyi jutott eszembe. Korántsem a teljesség igényével."

    Flashback tapasztalatai külföldről származó motor mo.-i forgalomba helyezéséről:

    "Külföldről behozott jármű, forgalombahelyezése magyarországon
    Az árak 2008-asok!
    Elöljáróban annyit hogy nem kell megijedni a dologtól, kb 3-4 napot kell rászánni meg egy kis papírmunka, de jól lehet járni a végén. A magyarországi árakhoz képest kb 20-40%-al olcsóbban, papírozással együtt.
    Ugye az első dolog a motor vétele. Ezt intézhezjük itthon is, sokan foglalkoznak behozatallal. Vagy ha van kint ismerős akkor akár onnan is hozhatjuk. Már átírásnál figyelni kell. Mert ha már magyarországi tulajdonostól vesszük akkor átírást is kell fizetnünk! De a legtöbb kereskedő el tudja intézni a közvetítést. Bevett szokás hogy a motor már itt van az országban, de a papírjai még nincsenek itt, csak fénymásolatot kapunk. (én csak egy faxot kaptam a motor papírjairól amiből az alvázszámot is alig lehetett kiolvasni) Ez esetben úgy hozzuk a járművet hogy az összeg egy részét a külföldi papírok kézbesítése után fizetjük ki. (Célszerű annyit visszatartani hogy még pályamotornak vagy alkatrésznek el tudjuk adni, és kijöjjünk nullszaldósra ) Bár a legtöbb "kereskedő" korrekt ilyen szempontból és a papírmunkával nem szoktak szőrözni hiszen ő neki is romlana az üzlete.

    Papírok
    Kell egy két nyelvű adásvételi szerződés:

    Olasz-magyar:
    [link]

    A motor forgalmija. Olasz esetén kétfélével talákozhatsz:
    [link]
    [link]

    Forgalomból kivonási papír:
    [link]

    Érdemes egy külön mappában gyüjtögetni a papírokat mert gyülni fog és a végére egy 2 cm-es tömb össze fog jönni.

    A forgalombahelyezés menete

    Motorvásárlás, Okmányiroda
    Miután megvan a motor az első dolgunk az okmányiroda. Származás ellenörzési kérelem. Ide csak a motor papírjait vigyük. Időt spórolhatunk ha telefonon egyeztetünk időpontot az okmányirodával vagy a neten http://www.magyarorszag.hu-n. Fénymásolatokat is el szoktak fogadni. Itt 8400 jó magyar forintot fogunk otthagyni. Származás ellenörzést postán küldik általában 1-2 hét míg postaládánkban találjuk a papírt. Ahogy itt végeztünk rögtön foglaljunk egy helyet műszaki vizsgára, egyedi forgalomba helyezésre! Érdeklődjünk a környékünkön hol csinálnak ilyet! (én a Ideálisan kb. 14-18 napra a származás ellenörzési kérelem napjától.
    Ez idő alatt készítsük fel a motort műszaki vizsgára. Fékek, izzók mindenképpen legyenek rendben. Meg persze előtte azért takarítsuk le alaposan (alvázszám, motorszám környékén főleg), szeretik ők is a tiszta motort. Hangal/kipufogóval nem szoktak foglalkozni. (Nekem csak pályán használható Yosi volt fent )
    Számoljuk regadót (lásd lentebb), és kötelező biztosítást http://biztositas.hu !

    Műszaki vizsga
    Ide kellenek az eredeti papírok meg persze a motor is. Én a Vas Gereben utcába vittem a gépet (1195 Bp., Vas Gereben u. 2-4. TEL: 06-1-348-2060). Itt ki kell tölteni egy szép papírt a a forgalmid alapján, előtte érdemes tájékozódni hogy mi hol van a forgalmin. Ha valamiben nem vagy biztos: http://www.sztaki.hu/. Miután kitöltöttük a papírt leadjuk, átnézik. Majd mehetünk sorbanállni a motorunkal a vizsgaállomáson. Itt csinálnak egy pár fényképet róla. Ellenörzik a motor/alvázszámokat. Beviszik a rendszerebe az adatokat, majd ellenörzik fényjelző berendezéseket és a fékeket. Nagyából ennyiből áll a vizsga. Utánna a kasszánál kifizetünk 33200Ft-ot. Megkapjuk a müszaki papírjait. A legközelebbi eredetvizsga állomást hívjuk fel és foglaljunk helyet a VÁMolás utánra. Majd az okmányirodát és itt is foglaljunk egy pozíciót az eredvizsgálat (kb egy óra) utánn úgy hogy még kényelmesen odaérjünk.

    VÁM
    Jelenleg hatályos regisztrációs adó mértéke: [link] Törjön le a keze aki azt a képletet kitalálta Itt az én példám:
    93.03.02-es 750-es > alapösszeg: 180.000FT > Csökkentőt tényező a vámolás napján: 0,82 > 180.000*(1-0,82)=32400. Ami összeg kijön a közelítőleg jó. Én 34000Ft-ot fizettem.
    Pesten a csepeli kirendeltségre kell menni. (1211 Budapest, Petróleum u. 4. Tel.: 277-54-34) Ide csak a papírok kellenek. Viszont 10ezer forint ellenében az ott lévő kiscég elintézi nekünk a papírmunkát. Megkimél minket 3 db papír kitöltésétől, és 2-3 óra várakozástól. Ha az olcsóbb utat választjuk akkor először igényelnünk kell egy VPID számot. (Legyen minden papírból egy fénymásolatunk, mert azt is fognak kérni!) Majd ezzel a számmal egy másik ablaknál a regisztrációs adó összegét meghatározzák. Adnak egy papírt majd el kell fáradnunk az OTP-bankba itt lehet befizetni a regadót. Ahol kapunk róla egy szép 2 oldalas bizonylatot. Vissza a VÁMhoz, leadjuk a bizonylatot. Majd kiállítják a szép zöld regadó bizonylatot. Itt ennyi volt a dolgunk.

    Eredet vizsga, Rendszám!!!
    A mai napunk szaladgálós lesz, papírokat és a motort előkészíteni, érdemes egy szabadnapot kivenni erre a "jeles" alkalomra. Kezdjük a már lefoglalt időpontunkkal az eredetvizsgálatnál. (Ami már a harmadik a sorban! Kiakasztó ez a rendszer ) Természtesen ide kell a motor. Valószínűleg fel fogják ajánlani hogy helyben is köthetünk biztosítást, de ne tegyük, mert úgysem fogunk tudni! Ha végeztünk irány az okmányiroda! Ide már csak a papírok kellenek.
    Kezdjük el a forgalombahelyezés menetét. Majd kérdezik a biztosítás kötvényszámát, ami ugye még nincs, de addig nem is lesz amíg a motor forgalmi nem lesz, de az meg addig nem lesz amíg biztosítás nincs. Huh. Érdekes szituáció... A már kinézett biztosítást menjünk el megkötni, vagyis csak ajánlatot kérni, mert annak a száma kell az okmányirodának. Tehát érdemes valami közeli irodát kinézni. Ahogy ezzel végeztünk menjünk vissza az okmányirodába. Itt ki kell fizetnünk sorrendben: rendszám- 4200FT, törzsk. - 6000Ft, forgalmi- 6000, matrica a rendszámra - 450. Majd megkapjuk végre a rendszámunkat! De még vissza kell mennünk a biztosítást kötő irodába hogy érvényesítsék a kötelezőt a forgalmink alapján. Ha ez megvan és az idő is szép hazafelé vegyünk egy rendszámkeretet a motorunkra és guruljunk a már Magyarországon is hivatalosan forgalombahelyezett járművünkel!
    Széles utat! Sok baleset, és hatóság MENTES kilométert!
    MOD: persze a VÁM-nál egy fénymásolatot 100FT-ét csinálnak..."

    [ Módosította: Daywalker ]

    Feel Good Inc.

  • sowi

    őstag

    válasz Pompi #1 üzenetére

    uj totyik, uj totyik :)

    valami meetinget telleg megejthetnenk lassan...

    Anytime, anywhere, any war ... if the price is right

  • ALI_G

    veterán

    válasz Pompi #1 üzenetére

    ahogy az előző topicban is, most is beírom:

    király, köszönjük szépen. Csak úgy gurultak a hsz-ek :))

    Erre is vigyázzunk cimbik, és mindenkinek sok-sok balesetmentes km-t kívánok. Gyarapodjunk, sokasodjunk :)

  • ALI_G

    veterán

    válasz sowi #2 üzenetére

    mi megyünk balcsira júli elején-közepén.

  • DroneZ^

    őstag

    persuader : nem végsebesség alapján ,tetszik, mert akkor nagyon tetszene pl a hayabusha vagy a ZX12R vagy R1 vagy GIXER1K, de nem tetszenek... a végsebesség azért érdekel, mert abból eltudom dönteni, hogy autópályán lehet-e a vassal kényelmesen haladni / túrázni.... üveghangon nem lehet turázni 140-el, ennyi...

  • sowi

    őstag

    válasz ALI_G #4 üzenetére

    en juli10-15 kozott zamardiban leszek(illetve siofokon) :)

    Anytime, anywhere, any war ... if the price is right

  • válasz ALI_G #4 üzenetére

    Írjűl majd rám, ha van kedved/kedvetek, gurulhatnánk egyet :)

    どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

  • válasz DroneZ^ #5 üzenetére

    Véleményem: A felsoroltak helyett 1100xx.
    Véleményem 2: Autópálya halál unalom 250felett is...

    どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

  • ALI_G

    veterán

    válasz sowi #6 üzenetére

    14-15 szerintem esélyes, hogy ott leszünk mi is vhol a környéken. Akkor tüzivel mehetünk egyet a környéken mocival, mi 3an megyünk motorral.

  • maxtreme01

    csendes tag

    tildy és mcmike eszmecseréjébe bekapcsolódva:
    Egy licensz alapján gyártott, - a konstruktőrökkel szorosan együttműködve - motornál a járműiparban nem csak olcsóbb anyagok használatával lehet olcsóbb árat elérni.
    A legfontosabb szempont amibe szerintem mcmike nem gondolt bele, az hogy a Hyosung nem a kezdetektől fejleszti és gyártja ezt a motort, hanem jóval később kapcsolódott be a folyamatba, ezzel már eleve tetemes összegeket spórolva meg az előállítási árból. A Suzuki a vázat, a blokkot, a futóművet, stb a kezdetektől fejleszti, így az természetes, hogy ezt a fejlesztési költséget beépíti a gépei árába. A konstrukció már kiforott, az újabb fejlesztés már bevezetés alatt van, természetes, hogy szeretnének keresni még rajta, de nem az új modelljeik eladási statisztikáinak a rovására. Ezért bevett szokás, hogy kiadják a gyártást, illetve a teljes licencet nem kevés összegért.
    A másik: A járműiparban sem lehet akármilyen anyagokat felhasználni, ezzel nem lehet gond. (Ez nem az építőipar.) A Hyosung motorok amúgy így sem nevezhetőek ''túl'' olcsónak, mint ahogy egyik hasonló kategóriás motorkerékpár sem. Hogy hogy tartja az árát, az a gyártó szempontjából ebben az esetben nem olyan fontos. Aki újonnan vesz motort, az számolhat a drasztikus értékvesztéssel, ami ennél a motornál sem magasabb százalékos arányban a többi divatmotorénál. Bocs, hogy kicsit hosszabbra sikeredett.

  • Integra

    titán

    jobbra fel:)

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

  • Barohawk

    aktív tag

    Sziasztok

    Motorra matricát hol lehet csináltatni? Egy CBR felirat kellene nekem

    ''Stressz nélkül az élet unalmas lenne''

  • válasz Barohawk #12 üzenetére

    Matricásnál :)

    どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

  • feca81

    aktív tag

    válasz Barohawk #12 üzenetére

    http://bogosfoliatechnika.hu.varolista.hu/motorszelvedok.html
    http://www.danger.hu/danger.php?page=Kiegeszito/Matrica
    http://kelomotor.hu/matrica_kezdold.html
    + ebay
    + ilferro ;] ;] ;]

    [Szerkesztve]

    Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

  • mcmike

    őstag

    válasz maxtreme01 #10 üzenetére

    Igazad van, ebbe tényleg nem gondoltam bele. Biztos a legjobb anyagokból rakják össze a Hyosung-ot, mint ahogy a többit is. Ígérem hogy ha új motort veszek, akkor csakis valami újkeletű cégtől fogom, semmi képpen sem egy már bizonyított gyártó (mondjuk Yamaha vagy Honda) lesz... :R

    [Szerkesztve]

    LIDL Richard featuring Billy Auchan...

  • raver

    aktív tag

    válasz mcmike #15 üzenetére

    Komolyan mondom, a végére eljutunk oda, hogy már a kawa vs yamaha vitát fogjuk nyomni. Ha egy motor megkapja a megfelelő törődést, akkor álltalában nem szokott gond lenni.
    A meghibásodások nagy részéről szerintem a felhasználó tehet.

    Mi romolha el egy Hyosungban ami egy Yamahában vagy Hondában nem?
    Abban igazad van hogy a japó gépek már bizonyítottak. De miből gondolod hogy a Hyosung nem fog???
    Az biztos hogy pl a Honda kiforrotságával még nem tud versenyezni. A honda viszont a Hyosung árával......

    Majd ha tildiék motorjában lesz 40k km, akkor elkezdhetünk ilyenekről beszélni. De még lehet hogy akkor sem reálisan ítéljük meg a dolgokat. Mert ez csak egy Hyosung a sok közűl...


    Itt van pl az én motorom. Mindenki azzal kezdte hogy csak olaszt ne. De megvettem. 50ccm, tehát kap a szályára rendesen. Nincs kímélő üzemmód, és még semmi komolyabb hibája nem volt. Kivéve ami az esésektől keletkezett. Meg egy feszszab szállt el. Ennyi.

    [Szerkesztve]

  • mcmike

    őstag

    válasz raver #16 üzenetére

    Olasz robogók pl. nagyon jók, ismerősömnek egy használtan import-ált Vespa-ja van... :U

    Nem gondolom egyébként h a Hyosung nem fog bizonyítani, ezért írtam amit írtam...
    A meghibásodások nagy részéről szerintem a felhasználó tehet: ez így teljes mértékben igaz is. Ha a felhasználó tényleg törődik rendszeresen a géppel, akkor nem nagy különbség van motor és motor között. Viszont egy jobb anyagokból összerakott gép, több ''ún. nemtörődömséget'' elvisel szvsz. Vagy ez sem igaz? :F Mindegy, hagyjuk, nem kívánok vitába szállni. :B

    UI: Részemről letudva a dolog...tényleg ne jussunk el a Kawa vs. Yama kérdésig. :R

    [Szerkesztve]

    LIDL Richard featuring Billy Auchan...

  • feca81

    aktív tag

    válasz mcmike #17 üzenetére

    tudom, szoke kerdes, de megis mijeza kawa vs yamaha vita???

    Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz mcmike #15 üzenetére

    Az a baj, hogy úgy fikázod, hogy még nem is láttál egyet sem közelről. Ez nyilvánvalóan kitűnik a hozzászólásaidból. Ha csőlátásod van, meg még sznobizmus is elhatalmasodik rajtad, hiába magyarázza neked az ember, hogy mi van...

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

  • tildy

    nagyúr

    válasz feca81 #18 üzenetére

    Semmi semmi, csak fikázza a motorunkat. MEg azt, amilyet (lehet) szeretnék venni :( :(

    Persuader : nagyon igazad van. Pl. a gt250r váza TELJESEN megegyezik a gs500éval. Az akkor az szerinte sz.rabb anyagból van?

    [Szerkesztve]

    "Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

  • mcmike

    őstag

    válasz tildy #20 üzenetére

    Még hányszor kérjek bocsánatot, meg hunyászkodjak meg? :F
    Nem fikáztam a motort (itt még egyszer elnézést kérek), egy személyes véleményem volt amit kifejtettem. Nem értettetek vele egyet, elismertem nem feszegetem tovább a dolgot. Ellenben veletek...

    UI: Látom ez a Topic elég zárt körű...kiszálltam... :R

    LIDL Richard featuring Billy Auchan...

  • tildy

    nagyúr

    válasz mcmike #21 üzenetére

    Bocs, csak élénken élt még emlékeimben ez [link]
    Főleg az úristen, milyen anyagokat használhatnak rész. Mindegy, spongyát rá.
    Egyébként ne aggódj, ha előjön valami hiba, nem fogom elhallgatni. Pl. a benzincsap cserét már említettem is.

    [Szerkesztve]

    "Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

  • raver

    aktív tag

    válasz mcmike #21 üzenetére

    Egyáltalán nem zártkörű. Aki szeret motorozni azt szvsz szívesen látják itt. Max a robisokat nem. De azt is azért mert van külön totyik.

    Azt senki nem mondta hogy nem neked lesz igazad. Mert lehet hogy neked lesz igazad, és széthullanak 20ezer km után ( bár kétlem ).

    Én mint csóró gyerek, aki szeret motorozni, lehet hogy sosem lesz pénzem egy Hondára, Kawára,... ÉS valószínű hogy ha ''komolyabb'' gépsárkányt veszek akkor azt is csak hitelre tudom majd megvenni. Az viszont még messze van. tildiék meg addíg megjárják a járatlan utat ;] . És ha nem lesz vele túl sok baj, akkor bátrabban fogok gondolkodni egy ilyesmi gép vásárlásán.

    Kűlsőre nekem pl nem nagyon tetszenek. De ha rajt ülök úgysem látom. Más meg nem számít.

    Nem kell bocsánatot kérni. Van egy véleményed. Megosztod. De ha kérdőre vonunk, akkor tudd alátámasztani. Viszont ha a legnagyobb ellenérved az hogy hol gyártották, akkor ne lepődj meg ha ilyen postok születnek.

    Ne veszekedjünk. Főleg ne ilyeneken.
    Részemről is vége :R

  • feca81

    aktív tag

    oszinten szolva en nagyon elgondolkoztam azon,amit tildy belinkelt. 200E ft kezdoreszlet,es 10 havonta. igaz 6 evig,de ki lehet birni. pont ennyit er mostani allapotaban a motorom,lehet odaadom neki,vigye:D csak az a fejidom...

    mod:
    ez talan meg jobb,autobeszamitas lehetseges...
    [link]

    [Szerkesztve]

    Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

  • feca81

    aktív tag

    na most nagyon elgondolkodtam. szorakozok tovabb ezzel a 17 eves motorral, vagy veszek egy szervizkonyves 1 eves motort 1500km-rel.
    2 dolog akadalyoz, a fejidom (tudom onfeju,hisztis hulyegyerek vagyk,de nekem akkor se tetszik), es a LE 34LE nem tudom mit tud kihozni ebbol a motorbol. az enyem most 0, de ha felepul 45LE, es 10LE kulonbseget gondolom megerez az ember.
    van vkinek tapasztalta ezze a tipussal kapcsolatban?nmarmitn a hyo 250-essel.

    Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz feca81 #25 üzenetére

    éppen bátyámat akarom rábeszélni, úgy néz ki hamarosan lesz neki, persze egyből elviszem egy karikára, és akkor össze tudom hasonlítani, hogy a ZXR 250-eshez képest mi más rajta...

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

  • feca81

    aktív tag

    válasz Topiccsendőr #26 üzenetére

    most olvastam egy tesztet rola, kb 150km/h a vege.ez jo esetben 30 km/h-val kevesebb,mint amire a mostani kepes. viszont ezert cserebe egy marha kenyelmes uzembiztos motor. sebesseg-vs biztonsag, kenyelem. nehez dontes, ezen el kel lgondolkodnom.

    [Szerkesztve]

    Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

  • tildy

    nagyúr

    válasz feca81 #25 üzenetére

    Megvennéd előlem? :Y ;] Úgy látszik a fejidom megosztja a népeket : nekem spec nagyon bejön. Jobban mint barátosném svjének a fejidomjaDe a 650es duplacső váza már nem szép:(( .
    Youtubeos videkat szvsz érdemes megnézni róla(max speed test :[link]). AMit tudok, hogy városban 3 litert fogyaszt kb. Ami azért nem rossz:)

    "Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz feca81 #27 üzenetére

    A 150 éppen elég egy 250-esnek, azt nem hinném, hogy a tiéd 180-at tudna, inkább 160-170et. Főleg, hogy hatodikban letilt viszonylag alacsony fordulatnál. Mivel japán belföldi.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

  • sowi

    őstag

    válasz tildy #20 üzenetére

    naes? nem o veszi hanem te, ha meg neked tetszik le kell tojni mas mit mond :)
    semmi az nem lesz ezekkel a mocikkal szvsz, lasd meg autogyartasban hol tartanak ma a koreaiak...

    Anytime, anywhere, any war ... if the price is right

  • ALI_G

    veterán

    válasz Topiccsendőr #29 üzenetére

    haver hornetje nem tilt le, viszont nem forog ki ami persze még jó is, mert különben kinyírná :DDD De 180at még ippen vihet, de inkább alulról súrolja, mint felülről.

  • tildy

    nagyúr

    válasz sowi #30 üzenetére

    Igazad van.
    ---------------------------
    Off : nem tudja valaki mi annak a pumás ruházatnak a márkája? Iszonyat bejön , egy puma van a kabát karján, meg tán a hátulján is...

    "Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

  • feca81

    aktív tag

    válasz tildy #28 üzenetére

    neeem,eloled sosem,ill ne mazt,amit te neztel ki,hanem egy masikat,amibe beszamitjak a mostanit

    Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

  • feca81

    aktív tag

    válasz Topiccsendőr #29 üzenetére

    eddig a max,amit kihoztam belole ora szerint 175 volt. nem tudom mennyi lehet a vege felujitas utan,es sokaig meg nem is fogom megtudni,mivel bejaratos lesz. masok azt mondjak ,meg a gyari adatok szerint is 180 a vege.elkepzelheto,h ebbol mar kivettek a fojtast,mert ami ebbe van,az durva.felek mit mond a szerelo,mikor szetkapja...

    Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz ALI_G #31 üzenetére

    Az letilt, hidd el, ha meg nem, akkor már elég rossz állapotban van a blokk, hogy nem tud addig kipörögni :D
    A ZXR 250 15 000 környékén tiltott, akkor volt km óra szerint 190-nél (mivel akasztotta az órat), és 18 500 nál van a piros. Az más kérdés, hogy hazudik az óra...

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

  • rebel56

    tag

    [link] nem szimpatikus? Olcsóbb, eladhatóbb, hondább. :). Jóval gyengébb persze, de tanulni megteszi (idomokat se kell helyrehozni esés után ;] ), és ha hiányzik a nagyobb teljesítmény, ami valószínűleg a 250-es Hyo-nél is fog pár hónappal később, és váltani akarsz, akkor az alacsonyabb vételár és a hangzatosabb márka miatt talán kisebb bukással ki lehet szállni belőle szerintem.

  • feca81

    aktív tag

    válasz rebel56 #36 üzenetére

    hat oszinten szolva nem szimpatikus. felre ne ertsd,egyszeruen csak nem jonnek be a naked bike-ok. es en nem rovid tavra tervezek,hanem hosszura. nem tanulni akarok,mert azt mar megtettem a 125-ossel. en le akarok ragadni nehany evre a 250-eseknel anyagi megfontolasbol.szoval szamomra nagyon sokat jelent par LE. egy hyo lehet meg tudja ezt adni. de meg ora se tettem le a voksom,megvarom mi lesz az FZR-rel. ha sikerul tokeletesre hozni,akkor marad,ha nem,akkor repul,es jon a hio.

    Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

  • jasszer

    senior tag

    válasz feca81 #37 üzenetére

    Mennyire torkos az FZR-ed?

    Apokalipszis? Ezeknek?!

  • DNS_65

    senior tag

    válasz Topiccsendőr #35 üzenetére

    Nekem ZZR 250-esem volt, arról tudok nyilatkozni.
    Végre 170-et tudott, ill. a max 175 volt amit mentem vele óra szerint.
    Ha jól emléxem annál 14xxx-rig lehetett pörgetni aztán már piros tartomány jött,
    15000-től és 16000-rig volt skálázva.

  • DroneZ^

    őstag

    Suzuki Bandit 250 (ma már nem gyárták), 41 lóerő, rettentő sok :U, sor4es és azthiszem 25Nm.. de ez utobbi nem biztos... és szép kis moci, bár 4x62,4 ccm is elég fura, a hangra is kiváncsi lennék, mindenesetre van benne erő...

  • feca81

    aktív tag

    válasz jasszer #38 üzenetére

    ooo, hat o nagyon kevessel is beeri, a legutobbi mako szeged utat egy csepp benzin nelkul tettem meg, miutan felforrt a vize,es elment a totles: :DDD :DDD :DDD
    amugy 10 L-t evett a kompressziohiba miatt :D :D
    es most miutan a szerelonel van nem tudok nyilatkozni. amugy elvileg 3-6 L-rel kene beerje

    Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

  • SzalaiG

    addikt

    válasz rebel56 #36 üzenetére

    Pedig ez nagyon jó! Nem is ilyen van csak az ezüst. :D

  • jasszer

    senior tag

    válasz DroneZ^ #40 üzenetére

    Könnyen lehet h 250-es Bandi lesz a köv. mocim, főleg ha nem lesz pénzem egy 400-asra.

    Feca81: az korrekt ( :DDD ), a 125-ös DT nálam városban hetet nyel be, az sem egyszerű...

    Apokalipszis? Ezeknek?!

  • Barohawk

    aktív tag

    válasz feca81 #14 üzenetére

    köszi :R

    ''Stressz nélkül az élet unalmas lenne''

  • Barohawk

    aktív tag

    válasz jasszer #43 üzenetére

    Motorvásárlásnál szerintem az a kérdés mit akar az ember mennyiért akarja és hogy mennyi idős legyen. Ha ez el van döntve utáána már csak meg kell nézni a használt piacon!

    ''Stressz nélkül az élet unalmas lenne''

  • Shkiz0

    nagyúr

    válasz jasszer #43 üzenetére

    Mai napig egy 400-as banditra fáj a fogam. Nemtudom miért de 250-es nem kell, pedig hiába 250-es mégis erősebb mint egy gs500.
    De van egy motorszerelő ismerősöm, ő óva int, azt mondta ha jót akarok akkor ne vegyek 250-es és 400-as banditot, inkább egy GS500-at.
    Nemtudom miért de másoktól is hallottam hogy nem nagyon kéne eröltettni a kis banditokat. Amit tudok viszont hogy gyújtásproblémáik vannak (nem kedvelik a hüvösebb időket) illetve amelyik még nem a változó szelepvezérlésű abban 7000 körül van egy pici torpanás ha odahuzod neki, és az első telok szarok.

    Új hardverek számlával, garanciával érd PM.

  • Gaboman

    nagyúr

    válasz DroneZ^ #40 üzenetére

    Szeva!
    Tegnap este sikeressen megjöttem este 20.30-kor kecskemétröl,jó sokáig tartott az első szervíz de megérte a várakozást!
    Tegnap kiszedték a fojtásokat a mociból,mindent gyári értékekre állítottam velük tehát 65LE most a moci.
    Ez valami iszonyat,annyira megy hogy ilyennel én eddig még nem találkoztam.
    Aki azt mondta hogy a V2-nek kissebb a nyomatéka alsó fordulatoknál mint a 1hengeresnek az biztos hogy nem ment még ilyennel,vagy ha ment is az tuti hogy nem volt jól beállítva.
    Én is mentem már egy,két 1hengeres géppel:Yamaha TT600,SuzukiDR650,Honda XR600R,Gilera RC600,Suzuki DRZ400,KTM EXC450R,KTM GS250,Honda CRF450R, nagyon jó motor mind,erősek főleg a Honda CRF450R az egy vadállat.
    De valahogy a V2 sokkal jobban reagál a gázadásra hírtelen ugrik meg iszonyatos módon.
    Csak úgy nyúlik a karom mintha gumiból lenne,5-ig folyamatossan nyomom le az elejét hogy nehony kimenjen alólam,valami elképesztő jó érzés. :D
    Leszedettem még a hátsó idomokat és a redszámtábla tartót is,felrakattam rá az új oldalidomokat és a hátsó idomat is.
    Itt van egy két kép róla milyen is lett.

    [link]
    [link]
    [link]

    Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

  • SzalaiG

    addikt

    válasz Shkiz0 #46 üzenetére

    Kiforrott, egyszerű technika. Olcsó és jó alkatrészellátás. Ráadásul megbízhatóbb és tartósabb, mint a kis Banditok.

  • ALI_G

    veterán

    válasz Shkiz0 #46 üzenetére

    én is azt mondom, hogy gs500 a többi helyett ha használ kell. gs500 nem megy tönkre. haverék azzal járnak túrázni. nagyon jó gép.

  • sowi

    őstag

    válasz Gaboman #47 üzenetére

    ha csak ezekkel mentel akkor az igazi aszokat ki sem probaltad, ktm 660 smc, husaberg 650 stb. hidd el azok is mennek ugy, a crf 450 ehhez kepest estimese

    [Szerkesztve]

    Anytime, anywhere, any war ... if the price is right

Aktív témák