- Több mint 24 milliárd eurót öntenek a spanyol adatközpontokba
- Összeült a Samsung, a Meta, a Qualcomm és az Amazon, az AI is téma volt
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
Aktív témák
-
Integra
titán
nézd, ha úgy érzed, hogy neked szükséged van rá, tegyél be egyet.
max kiveszed, ha nem érzel érdemi különbséget, vagy nem tudod kimotorozni, vagy túl zajos. de ha valamit beteszel, akkor az komolyabb kategóriás legyen.
szerintem...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz TayRol #24854 üzenetére
persze, de a pálya gépedben lenne komoly és komplett leömlő és kipuff rendszer meg póver komander, amit padon hosszas mérések alapján belőnétek egy jól működő egységgé.. és olajat is valszeg 3e km után cserélnél.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
válasz Integra #24852 üzenetére
Nekem már K&N van benne 6000 km óta és nem azért raktam be, hogy erősebb legyen vagy akármi, hanem mert a hondás marha drága volt ehhez képest és senki sem akart róla lebeszélni, sőt. Semmi különbséget nem érzek, még urban legend-eset sem.
A komolyabb kategória alatt mit értesz? Kimotorozni meg sose fogom tudni ezt a 600-ast se, ez nem kérdéses -
Gaboman
nagyúr
Nem feltétlen muszáj 600-ról egyből 1000-re váltani.
Van 600-ból is kajak motor,de ha feljebb akar lépni a létrán a 750/800 tökéletes választás 600 után.
Az 1000 kategória hirtelen sok de úgy gondolom talán amúgy is kihasználhatatlanok ezeken a szuper utainkon.
Meg az 1000 sor4-es gépek már irtózatosan erősek,inkább akkor abból is V2es.
Én 600-ból Yamaha R6-ot vennék,Fazert nem azt gyengének érzem az enyém után.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Integra
titán
válasz Gaboman #24863 üzenetére
nem gondolom hogy ezrest csak a puszta nyers erő miatt vesz ember
hanem azért mert jóval nyugodtabb motorozást tesz lehetővé.
főleg ha sporttúra kategóriáról beszélünk és nem a vérsport gépekről.
én simán felváltanék ezres fézerre a régiből, mert hihetetlenül nyugodt motor....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Nippon #24861 üzenetére
azért kíváncsi lenneék hogy hány km után jelentkezik kopás a hengerekben,
ha van valami infód ne tartsd vissza, de rá fogok kérdezni pár szerelőnél a dologra, mert még sosem hallottam senkitől negatív dolgot K&N-re, de most már felcsigáztál...amúgy nálam konkrétan a nyitott dobbal és a Dynokittel egységesen nagyon szépen és érezhetően jobban működik a cucc, szal egyáltalán semmi önámításről nincs szó
[ Szerkesztve ]
-= No way back from Here =-
-
Gaboman
nagyúr
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Nippon #24861 üzenetére
Felhívtam egy számomra megbízható motorszerelőt,
és megnyugtatott hogy nem olyan drasztikus a helyzet azért,
mert ki van találva az a légszűrő, lehet hogy minimálisan több
nem oda való anyag kerül a rendszerbe de ahhoz kb nagyító kell...
és nem fog tönkremenni meg ilyenek, szal én megnyugodtam-= No way back from Here =-
-
Gaboman
nagyúr
válasz [lAyCsI] #24869 üzenetére
Én is kérdeztem ez ügyben motorszerelőt méghozzá a KTM-nél mert én is gondolkodtam a dologban,de nem túl meggyőző amiket elmondtak róla.
Lehet hogy valamivel jobb a levegő áteresztése de ez úgy lehetséges hogy nagyobbak a lyukak rajta.
Így a szennyeződések is könnyebben bejutnak,így én nem kockáztatok ezzel.ALI_G:Kisebb Hornetet még nem próbáltam bár az sem különbözhet túlzottan úgy gondolom,mert a CBF600N alul ugyan olyan mint a Hornet és ahhoz volt már szerencsém.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Chieftec
őstag
válasz Gaboman #24871 üzenetére
En csak azt nem ertem minek egyaltalan ilyen utangyartottakkal kiserletezgetni.. Megvan a gyari szuroje ami az adott mocihoz lett kifejlesztve. amivel a gyarban tesztelve lett.. Mo on ez szurocserelgetes egy rossz divat semmi mas, feletol megkerdezed minek cserelte ki nem is tud ra valaszolni csak latta a hotel parkoloban, hogy az a meno...
Gyartok helyeben utangyartott szuronel azonnal elvennem a garit. -
Daren89
tag
válasz Chieftec #24872 üzenetére
pl a k&n légszűrőnek a ktm eknél akkor van értelme ha rajta van a gyári akra titánleömlő és dob, meg persze az akra gyujtaselektronika... magaban a legszűrőtől nem fog jobban venni.
az lc4 eken smck en akik kicserélik vagy a gyári kipuffot átcsinálják olyanra mint az smr en ( mint pl nálam) csak leszedjük a légszűrőház fedelét h több levegőt kapjon.
a másik az h ha nem mész porban, akkor azért nem szennyeződik az a légszűrő annyira mint ahogy 1-2 ember gondolja...
sztem
Sent from my MacBook Air
-
Chieftec
őstag
válasz Daren89 #24873 üzenetére
Hat tolem aztan mindenki olyan legszurot rak bele amilyet akar de komolyan.. Egynek azert orulok, hogy a hirdetesekben szeretnek villogni a sportszurokkel. Ebbol tudom, hogy mi az amit biztosan nemkell megnezni!!
Sztem ezeknek tovabbra is akkor van ertelme ha az elettartam nem szamit, utcara teljesen felesleges..
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daren89 #24873 üzenetére
Nálam is úgy van,a teljes nyitott rendszeremhez levettem a légszűrő ház tetejét azt kezi csóklom.
Tökéletes a levegőbeáramlásom,mivel csak közúton használom így a portól annyira nem kell tartanom.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Nippon #24880 üzenetére
Nekem most is a KTMen szivacs szűrőm van,teljesen jó és mosható is.
[lAyCsI]:Nem az a lényeg hogy 15E mentél vele és még semmi gondja,de az biztos hogy könnyebben halad át rajta a kosz és a finom szemcsék.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daren89 #24884 üzenetére
A te 660 géped az új 690SMC,Duke-ot is meg kellene hogy egye.
Mivel a tied már alul is tol még az új fejlesztésű blokkok csak 5000 környékéről szeretnek menni.
Gyere egyszer el felém megnézném a gépet,kíváncsi vagyok mennyivel másabb mint a 625SMC.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #24887 üzenetére
igen? sorry
na már mindegy. Viszont racing motorokhoz tényleg mocskos drága is, írtad, hogy 30k hát annyiért én se vennék soha, de nekem lényegesen olcsóbb volt, meg hosszú távon is olcsóbb, hogy mosható. Mod: Viktor ezt írta anno: [link]na pattanjunk le a témáról már így is túlbeszéltük, júniusban kecsóring, euroring-re mentek valamikor?
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Nekem beengedett csúnya dolgokat is a fojtószelepekhez, amit hallottam is. Rocogtak a homokszemcsék. Az necc. + még egy valag lóvét rá kellett volna költenem, hogy a megnövekedett öblítéshez hozzáigazítsák. Ez egy injektoros gépnél nagy macera. Karbisnál fúvókacsere és kész. Az jobban hangzik. Bár a régi R6 omnál (karbis) a gyári szivaccsal is volt dzsuva rendesen az airboxban. A szűrő után.
Pattanjunk le. Nekem nagy szegénység van most. Nem tudom mikor megyek pályára. Mz vel is kivan a f*szom.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #24889 üzenetére
MZ haldoklik? Főtengelyes lett?
-
Topiccsendőr
addikt
elmondom a sztorit.
Megvettem nagygázkart. Nem raktam rá időhiányban. Vettem új első gummát. Csináltam egy tökjó féket. Lementünk ma reggel Kakucsra. Beröffentem. Fasza minden. Bemelegedett, egy kicsit csodálkoztam, mert a 2000-es évjáratú R6 omnak a gyári akkuja van benne, ami már igen zárlatos, de MZ harapja nagyon. Szóval beindult, fasza, beöltözök. Rárúgok, semmi. Még csak a főtengely sem mozdul, mintha a kuplungot behúzva tartanád. Mondom, MIVAN LEPÖRGÖTT A KUPLUNG??? LE bazmeg. Álltó helyében. Én nemtomhogy, de ez megcsinálta. Jóvan nembaj, bőrruhában megnézem mivan. A főtengelyanya hót laza. Három évig szoros volt, de most valami miatt lelazult. Isten tudja miért. Jó. Meghúzom. Működik. Ki a pályára. Gumimelegítés. Meleg gumival megyek egy kicsit nagyobb lendületből, mit csinál? Elmegy az eleje. Megint megfogom, nemtom hogy. Oké, biztos a formaleválasztó. Még megyek, mostmár csak jólesz. Nem, még háromszor elment az eleje, de úgy, hogy nemtom hogy fogtam meg. Nah elég. Ezzel nem lehet kanyarodni. "Laci! add ide a te tézédet, neked RSW gumid van elől". megkaptam, nagyságrendekkel nagyobbat lehet vele borítani, és ennek érdekes módon a sikán után stiftgázon a segge megy ki, nem az eleje. Már megint mi a pöcs van az enyémmel? Az első gumi? Vadonat új. Nemtudom. Nem érdekel. Felgyújtom. Az MZ Kupában mindig azt mondogatták, nem jó technikád, nem jól ülsz a motoron, vagy azt, hogy te vagy a béna. Nem kéremszépen. Semmi ördöngősség nincs ebben. Nem kell kristálykoponyát dörzsölgetnem kanyarba befelé, hogy íven maradjak. Semmi varázslat meg misztikum nincs itt. EZ EGY SZAR. Nem tudom miért, a társaméval faszán mentem, de ezzel nem. R6 al olyat borítok, és a 123 lóerejével sokkal durvábban bánok, mint ennek a 17 lóerejével. De komolyan. Úgy rakom rá a gázt, hogy még-mégmééég, talán elbírja, még egy kicsit, (közben fogamat összeszorítom, illetve imákat mormogok) nyekk az első gumi elment. Stabilgázon, semleges helyzetben elegy. Gázra elmegy. Fékre... nem mertem kipróbálni. Lejjebb ereszetettem, elmegy. Feljebb pumpáltam, elmegy. Két lehetőség van. A többieknek jóval puhább gumikeverékük van, ( nem ezt mondják, sőt inkább azt, hogy jóval szarabb- naná) vagy mókolva van a telóban a szelepük (nem ezt mondják, hanem azt hogy én vagyok a béna-hápeeersze, majd egy kristálykoponyát beszerzek). Szóval hagyjuk má ezt. Ennyi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #24891 üzenetére
ez elég komoly sztori...valami csak nem kóser akkor.
Sikánnál 17 lóerővel powerslidolsz? wowés mi van a kuplunggal? Nem vágom.
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
cochy
tag
válasz Integra #24894 üzenetére
ez állat...
van eladó hátsó féktárcsám. Hondán volt. Valami miatt lett benne egy 1,5 cm-es törés. Pedig nem hugyoztam le lefelé jövet dobogóköröl .. télleg..
Nem vékony, jól fejbe lehet verni vele valakit. Xénának (vagy hogy írják) is hasonló volt, állítólag visszajön. vagy freezbee-nek is tökéletes. 15K elment a havi fizumból ismét.. -
Boci_83
őstag
**********
-
jasszer
senior tag
válasz Topiccsendőr #24891 üzenetére
Ne bomolj, végülis van egy R1-ed, az is vmi ( ), meg ott a TZ. Momentán bármelyiknek örülnék, nem számolom a napokat, de sztem lassan egy hónapja rohad a szerelőnél a GS.
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
jasszer
senior tag
válasz Boci_83 #24897 üzenetére
Beteg. Amúgy mitől függ hogy egy motor mennyire pályabarát? A P20-szal elpicsáztak néhány "komolyabb" motort is, de mégis mi alapján lehet sorrendet állítani az egyes modellek között? Nyilván egyik faktor a motor ereje, de a kanyarokban mi a legmeghatározóbb és milyen sorrendben? Gumi anyaga, nyomása, mérete, súlypont, tömeg, futómű... ?
Apokalipszis? Ezeknek?!
Aktív témák
- Politika
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Adobe Photoshop
- Kupon kunyeráló
- Óra topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...