- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- C# programozás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Hálózati / IP kamera
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Facebook és Messenger
- Mikrotik routerek
Aktív témák
-
feca81
aktív tag
válasz Chieftec #1674 üzenetére
boven gazos.felejtsd el a muszakit,ha nincs meg a megfelelo gumid. nem veletlenul va nerre szakosodott szerviz,h a muszaki idejere lecserelik a gumit,aztan vissza a regi. ha nincs meg az 1.6,akkor cserelj gumit!
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
DroneZ^
őstag
válasz Chieftec #1736 üzenetére
kihuzom neki fülre... de ha nézem ugy szabad fordulat 75%án szoktam, hegyre nagyon meredeken 3-asban felmegy... ami 50-70 közé tehető, a nagyon meredek az olyan nemtom mihez viszonyitani, olyan meredek mint parkolóházakban, kocsifeljáró... kicsi emelkedön 5ösben felmegy... egyenes uton ha nem versenyezni akarsz, ahol 3-asban kellene menni, eltekeri 5-ösben 105-ig de nem ilyen simson style gyorsulással hanem türhetően... utanna lehet üvegezni 110-ig mindegy, amien pici a henger olyan jo! lehet vele menni rendesen! nálam birta 3-as 4-esben dobogókőn és onnan az esztergomfelé fezető út emelkedőit...
ha ti gixxerekkel v yamaha r-ekkel jöttök akkor persze nem veletek fogok turázni, de amig 90-el mentek bármikor veletek megyek... sok turás csak néha-néha megy gyorsan autopályán, biztonsag erdekeben, majd 2 év mulva nekem is lesz valami erősebb vasam
ui: sztem jobban birja a hegyet mint a cbr125
[Szerkesztve] -
DroneZ^
őstag
válasz Chieftec #1738 üzenetére
mien mocid van pontosan? enyém sajna üvegezik már 105 fele de viszont annyival nyomatékosabb (-nak érzem) 110 felett és környékén a szél 1 ilyen erős gépnél nagyon betesz amugy ezekkel a motorokkal (125ccm 4ütem, kiforrott, jominöség) siman lehet turazni... hülyeség hogy 600ccm alatt fel se ülj motorra.. én 50-es 4ütemü honda dax motoros egyedi gépezettel lementem visegrádra bár kitartó voltam
-
DroneZ^
őstag
válasz Chieftec #1744 üzenetére
apcinak van suzuki van-van ja, nagyon pöpec, kis ékszer.... és megengedi h menjek vele ha kedvem tarsa... azon goldolkodom CG vs VAN-VAN... cgnek sportosabb a geo.ja = jobban lehet vele dölni... VANVAN irdatlanul birja a pörgetést 6 sebességes... és enduronak titulálja a suzuki, gondolkodom-gondolkodom melyikkel menjek holnap ki megint Dobogókőre
[Szerkesztve] -
válasz Chieftec #1738 üzenetére
Azért én nem szidnám azt a 125ös cbr-t... Nem tudom mi a bajotok vele. Nekem megevett 2-2.5litert 100on, ment 110et utazóra, kétszeméllyel 100at, 4000enként cseréltem benne 9dl olajat, sose fogyott belőle semennyi, 8ezernél egy gyertya... 2.5 hónap alatt beleraktam több mint 12ezret, és hibátlan állapotban adtam el.
Az első 10ben voltam, akik olyan motort vettek, és sose volt vele semmi bajom. Kivéve, amikor a 10literes tankot 400km alatt kiette, és tolnom kellett 35 fokban dombnak felfele 4km-t a benzinkútig...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
#25954560
törölt tag
válasz Chieftec #2084 üzenetére
gumi mindenkeppen
index es fek meg a fenyek mukodjenek (ne legyen amerikai, mert elhajtanak)
kipuff nem akkora gond, eleg ha nem uvolt. nem mindig indittatjak be.
utaskapaszkodo tenyleg fontos, el sem hinnem.
duda. de tenyleg.
fekek legyenek rendben. fogjanak szepen es ne ussenek nagyon.
idomok ne legyenek (nagyon) leverve.
es igen, tenyleg kotelezo a hatso fenyvisszavero. de az legtobbszor szokott is lenni vmilyen formaban (rendszam ala biggyessz egyet akarhogy egy lemezkevel) -
zsoltee10
addikt
válasz Chieftec #5785 üzenetére
Ilyen időben? Életveszélyes. Hagyd a fenébe. Csúszik minden, k hideg van, és tiszta dzsuva lesz a sós, szutyoktól szerencsétlen motor. Én 2 barátomnak hoztam haza autóval motort az utóbbi 1 hónapban.
bajnokpityu: Asszem. Nekem LeoVince dob van a gépen, nagyon brutális hangjuk van ezeknek.
-
ALI_G
veterán
válasz Chieftec #5787 üzenetére
a frászt, kértek egy nagy mercit teherautót, mondjuk egy sprinter, hozzá egy palló amin feltoljátok, esetleg fel lehet bakolni, meg ki kell kötni. Én is így szállítottam haza a motorom, amikor gázolajat tankoltam.
de had lássuk a vasat. Ígérem nem veszem meg előled
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Chieftec #8757 üzenetére
mindenképp szerelőhöz menj.ha enyém lenne,ezt próbálnám ki: alapos pucolás. majd alapjáraton a keverékállitócsavart ki be tekergetném,és a legmagasabb alapjáratnál hagynám.utána alapjáratot állitanék nagyjából, 2 közepes karika,és üzemmelegnél ujra. ennyi. 1 henger 2T legjobb
eladó Kawasaki j300 robogó
-
#25954560
törölt tag
válasz Chieftec #15195 üzenetére
nem pont igy.
nekem jo a termosztatom (nyit 71 foknal - kimerve) es a motor tokeletes allapotban van (tulzas nelkul). viszont egyszeruen hideg marad, mert a menetszel boven eleg hozza h hidegen tartsa a blokkot.
az allva melegites nem tesz jot a motornak. a haladva melegites meg nem engedi melegedni
na ezert gondolkodunk a kitakarason. -
Nightmare
senior tag
válasz Chieftec #15195 üzenetére
Na most gondolj bele...mész, ha mondjuk elég bátor vagy, -5 fokban. Én egyszer kipróbálom, de lehet csak egyszer.
60 fok körül nyit a termosztát, és szépen megy a méretes hűtőbe( ami 40 fokban is képes lehűteni a rendszert) a -5 fokos levegő...ami nem -5 fok, hanem jóval több, ha haladsz. Simán alulhűtött lesz a motor, ez tuti. Sztem 5 fok felett nincs szükség ilyesmire, mert én azt tapasztaltam, hogy olyan 5 perc alatt bemelegszik 60 fok körülire. Onnan meg kicsit jobban megpörgeted...mondjuk előzöl, és 3 km alatt 70 fok felett jársz.
Anno a zsigulinál csináltuk ezt, 6 perc alatt simán meleg volt a kocsiban, és sose forrt fel, csak figyelni kellett, ha jött a jó idő, akkor le kellett venni, vagy kinyitni, mert hamar megmelegedett a víz
&rew, na, épp erről beszélek, csak hosszabban
[ Szerkesztve ]
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
-
Nightmare
senior tag
válasz Chieftec #15216 üzenetére
Helyes a meglátás, de arra nem gondoltál, hogy annyira hideg van kinn, hogy visszahűl a hűtőviz?
Kis érdekesség.-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Chieftec #15216 üzenetére
Nekem hajnalban amikor 5 fok volt nem ment 70 fok fölé a vizem, és ha elkezdtem kicsit menni, akkor lement 67 re is. A motorom tökéletes állapotban van. Vagy 67 el indultam.. Mindegy 70 fölé nem nagyon megy hidegben. Ez a tuti.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz Chieftec #15378 üzenetére
Most ezt mé' mondod? "Azt ne vedd meg"... Nekem volt egy szezonig 125ös cibberem, 12500at raktam bele szűk 3 hónap alatt, egy nap alatt kétszer mentem körbe a balcsi körül, olaj+gyertyán kívül semmit sem cseréltem benne. Az elsők között voltam, akik ilyen motort vettek itthon, valszeg én léptem át vele a 10k-s küszöböt elsőként.
Tök jó motor, szép is, 2litert eszik, 9deci olaj 3500anként... és nincs semmiféle karbantartási szopantyú vele.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Chieftec #15378 üzenetére
Olvastam egy tesztet, miszerint a kidugaszolatlan RS 125 teljesen pariban van a négyütemű R125-ös Yamahával. Ezen nagyon elcsodálkoztam, de a tesztben úgy vezették le, hogy mivel ugyanannyi lóerősek és a futóművük is nagyon jó, nincs is min csodálkozni. A Mito viszont igen elavult az RS hez képest. NAgyon szép, de a régi hírnvevéből él a mai napig. Mivel lassan évtizedekkel megelőzik a fejlesztésben, le van maradva a futóműve, de a blokkja is. A CBR re azt írják ami teljesen köztudott. Véletlenül sem sport motor, hanem A-ból B-be, kiforrott blokkal.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
R.P.
aktív tag
válasz Chieftec #17858 üzenetére
Na ez így nagyon tetszik leírva, köszönöm.
Hasonlókat várok én is a motortól. Beszélek szponzoraimmal pénzügyekről (szüleim), és akár még az is lehet hogy beleférne egy jobb-de-drágább darab, mivel ők sem szeretnék hogy szívjak vele, stb.A fogyasztás is nagyon szép amit írtál.
Hányas évjáratú a motorod egyébként?
-
Gaboman
nagyúr
válasz Chieftec #22199 üzenetére
A kérdésedre a választ inkább egy Honda szervizestől kellene megérdeklődnöd.
Ők azok akik igazán tudják mik a jók és rossz tulajdonságai abban az évben kiadott daraboknak.
Én tudom hogy hozzájuk fordulnék ha komolyan érdekelne a motor.Más:Ismerős gépének GT650R a baja az volt hogy valaki maszekon akart rajta bütykölni valamit és a hengerfej csavarokat nem nyomaték kulccsal húzta meg.
Így az fellazult és ez végett forralta a vizet és az olaj is ez végett fogyott ki belőle,kb 125E-be fog fájni neki mindennel együtt ezt mondták a szervizbe.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
TayRol
veterán
-
Gaboman
nagyúr
válasz Chieftec #22635 üzenetére
Milyen motorod volt előtte?
És hogy hogy gyorsasági motor mellett döntöttél,mire szeretnéd használni?bajnokpityu:1 éve amikor én is vettem a gépet 1450000 hirdették,helyett elhoztam 1300000-ba,aztán utána néztem csak hogy mennyire jó áron jutottam hozzá mert 1.5 alatt nem is volt ilyen gép,amit láttam fent 1.7-be adták volna.
Nagyon megörültem neki akkor,és eddig nem is csalódtam benne.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Integra
titán
válasz Chieftec #22629 üzenetére
gyárit vegyél, ne sajnáld rá a pénzt.
ha esetleg pesten jársz, talán tudok segíteni alkatrész ügyben, hogy kicsit kevesebből kijöjj, de nem biztos, mert motorra nem tudom, hogy működik e.
de az a honda fékrenszer honda cuccal a tuti, úgy ideális a működése....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Chieftec
őstag
válasz Chieftec #23936 üzenetére
Elso hatso lanckerekeket ki is hagytam, mert folytastol fuggoen kijott kb. 8 attetellel.
Love kerdese az egesz ha ra tudsz dobni egy 100 at akkor nem kell hozza nagy szaktudas vegulis. Enyemnel vegigjartam ugyanezt csak az francia volt.. Magyarorszagra csak ezek a gagyi folytottak kerultek. Fullos olasz nagyon ritka, foleg az utolso szeriasok kozott volt. De azok vadallatok, ora szerint 175-ot siman mennek. -
R.P.
aktív tag
válasz Chieftec #23947 üzenetére
Átíratás/egyéb költségek miatt ez nekem most sajnos nem játszik, és a enyém (burkolatilag) nem teljesen patent, szóval azthiszem még egy évet ki kell húznia, addig is figyelek arra hogy ne hajtsam szét
A másik: nem tudsz esetleg egy szervízkönyvet hozzá? Kerestem, de csak a régi (93 előtti) NSR-hez találtam. Pedig több órát elvoltam vele.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- PlayStation 5
- Milyen autót vegyek?
- Parfüm topik
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen