Aktív témák
-
Integra
titán
már megvolt
7-es út és 71-es.
450km, jól szarrá áztam lefelé is meg visszafelé is, kb 250km csak szakadó esőben
de jó volt nagyon, esőt is élveztem leértem lefagyva, lepakoltam, átöltöztem, lementünk partra hekket enni és volt egy zsindelyes páleszt áruló bolt is..
3 üveg befigyelt
viszont ami bp-en volt mikor feljöttem... katasztrófa az autósok ilyen időben...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Gaboman
nagyúr
Szeretném a véleményeteket kikérni,CBF600N-t erőteljesebbé szeretnénk tenni,az első lánckereket szeretnénk kicserélni 15ös helyett 13 vagy 12-re,ti mit ajánlanátok melyiket lenne érdemes?
Vagy azon is gondolkodtunk hogy elsőt 13-ra hátsót 42 helyett 44-re.
Szerintetek melyik a jobb megoldás?Válaszotokat előre is köszönöm!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Picco
addikt
válasz Gaboman #24953 üzenetére
Szerintem ilyen merteku attetel atalakitas nem egeszseges neki, de ha mindenkepppen meg akarod csinalni akkor az utobbit javaslom, de ezesetben is ki kell szedni valoszinuleg a lancbol par szemet.
**Escape from Tarkov EOD account elado!** It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo
-
nagyúr
Elallt az eso, csinaltam egy Bp-Dobogoko-Esztergom-Piliscsaba-Bp kort.
Hat ez nagyon kiraly igy, hogy nincs mas orult az uton. Relative jok az utak is, hideg is volt, kod is volt, kiprobalgattam az ABS-t ilyen idoben is -- kb. 50x probaltam beblokkolni mindenfele konfiguracioban, meg lassan menve kanyarban is, picit megfarol, aztan megfogja. Tenyleg tanulsagos nap volt, egyre jobban megszokjuk egymast a csibefossal (Ehhez szerintem kell az, hogy igy egyedul, forgalom nelkul kiprobalgassam a hatarait a guminak, etc., persze dontogetni nem nagyon mertem.)
while (!sleep) sheep++;
-
Gaboman
nagyúr
Á ennyire mégsem lesz áttételezve, 14/45-ös lesz rajta a gyári 15/42helyett.
Ez is bőven elég lesz neki,észrevehetően agresszív lesz tőle a motorja a gyári áttételezéshez képest.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
.mf
veterán
válasz Integra #24952 üzenetére
"viszont ami bp-en volt mikor feljöttem... katasztrófa az autósok ilyen időben"
Ne is mondd... tegnap, amikor mentem motorozni ill. amikor jöttem vissza, a Budaörsi úton kb 500-1000m-en belül 3 (koccanásos) balesetet láttam... ami lehet, hogy 4 is volt, ha a negyedik nem csak azért állt, mert lefulladt. Eső és féktáv, hogy szereztek ezek jogsit?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
[Vazz]
tag
Pont úgy ahogy te is, de sajnos hamar megvan a baj. Bármennyire is lehet tapasztalt egy vezető mindenre nem lehet felkészülni és úgy nem lehet menni hogy bármikor meg tudj állni mert az 5km/h lenne max. Szerencse is kell hogy ne durrantsanak telibe vagy ne lépjen/forduljon ki eléd valami félkegyelmű. Ez van.
-
DigitXT
félisten
-
bajnokpityu
félisten
sok sok biztonsági elektronika miatt assziszik,hogy a számgép okosabb mint a fizika.
tanulok ballábbal fékezni féklámpavillogtatás már jól megy.jó féktávot még nem tudtam igy csinálni.Gabo: számld ki hány % 15 helyett 12 fog! ez már nagyon sok.600asnál 1 fog minusz elől,és mintha 750esen ülnél
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #24893 üzenetére
az nem csak a 125ösön tud leforogni?hát,igen Tomi, neked ekkora peched
csak viccelek
2. Te R6od ha tökig le van zárva az érbox,akkor is homokos a csonkamugy nem lehet,hogy szar vmelyik rugóstagja az MZdnek hátul?mondjuk nyilván már 3x tökig végignyálaztad.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
keszegduda
őstag
Érdeklődnék hogy ezekről a motorokról milyen véleményekkel tudnátok szolgálni:
Suzuki DRZ-400 SM
KTM LC4/SMC 625/640/660
Yamaha XT 660XEgyelőre még tervbe sincs nagyon a motor a pénz szűke miatt de lassan összejön a rávaló és ezeket néztem ki ami úgy megfelelne nekem.
-
Kasza08
őstag
válasz keszegduda #24967 üzenetére
A DRZ nagyon fasza motor, szinte teljesen igénytelen.
Olajat kell benne cserélni, és tankolni. Kb. ennyit kell rá költeni.Az XT-re már picit többet, őt 1500-3000km-ként kell kötelező szervízre vinni amíg garanciális. 4 lityós átlag fogyasztása van, szerintem nagyon baráti. Nyomatékos, jó motor.
Mind a kettőt egy sráctól tudom, akinek volt mind a 2 (illetve az XT még meg van neki). Nagyon elégedetten mesélt róluk.
KTM-ről meg Gaboman kolléga tud mesélni neked.
[ Szerkesztve ]
-
Picco
addikt
válasz keszegduda #24967 üzenetére
en kedden vettem xt660r-t, es eddig imadom, csak sajna a szar ido miatt nemigazan tudok vele annyit menni mint szeretnek. (nameg kedden megyek egerbe a papirert amivel mehetek okmanyirodaba jogsit csinaltatni, de inkabb az eso tart vissza)
kerdezz nyugodtan, hatha tudok valaszolni
Kasza: XT-t 10.000km-enkent kell vinni szervizre
[ Szerkesztve ]
**Escape from Tarkov EOD account elado!** It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo
-
keszegduda
őstag
válasz Kasza08 #24968 üzenetére
Mindenképpen olyanban gondolkodom ami megbízható, ne nagyon legyen típusbetegségük, viszonylag olcsó fenntarthatósága legyen, alkatrésze legyen minden mennyiségben.
Mindhárom gyártó már bizonyított azt tudom, azért is ezeket nézegetem jobbára (na meg tetszenek) bár sosem lehet tudni, azért van a fórum és már most kezdek érdeklődni hogy mire érdemes igazán odafigyelni.
A DRZ olyan mintha kicsi lenne, motorikus szempontból, igaz még nem próbáltam de egy 650-es bmw-től biztos gyengébb lehet. Gondolom forgatni kell hogy szedje a talpát és hát én a nyomatékos motorokért rajongok, a nyers erő miatt...a tartóssága csábít.
XT: bevallom félek az injektoros motortól, ha bedöglik nem tudom otthon javítani (vagy igen?)pedig a lehetőségek adottak lennének...a fogyasztása tetszik.
KTM: ezek tetszenek a legjobban, lc4-eket dícsérik nincs velük gond, sőt az egyik legkiforrottabb blokkjuk. Viszont a szervízigényére lennék kíváncsi(szelepek, hajtókar, csapágyak, dugó, lánc cseréje mikor esedékes) mire kell/érdemes figyelni...stb.A jogsi pár hete megvan úgy hogy már csak járgány kell.
-
keszegduda
őstag
Nekem már szerencsére megvan az A (2 hete)és egész jó áron jöttem ki, egy f650-es bmw-vel vizsgáztam, fura egy szerkezet.
Felénk jó az idő, de a simsont már kinőttem.
Az volt a furcsa hogy ha simsonnal megyek rám se néznek a motorosok, mihelyst mentünk városi vezetésre a nagy géppel mindenki intett, szigorúan a nagy motorosok.
Kerülnék egy injektoros motorral csak úgy kíváncsiságból hogy reagál a karbishoz képest. -
Picco
addikt
hat tudtommal a leg kevesbe eros de egyben a leg megbizhatobb a 3 kozul az XT.
sulya is joval nagyobb a masik kettonel.
drz400 gyengebb, de az E verzioja mar erosebb az XTnel.injektor meghibasodasrol meg soha nem olvastam(pedig utanaolvastam, nem is kicsit)
ktm..hat igen, az ktm, en azert sem nezegettem oket mert allitolag marha draga a fenntartasuk, amit en nem biztos h meg tudok engedni magamnak, de ha igen akkor sem akarok. majd kesobb, ha lesz egy sajat lakas stb, akkor tuti veszek egyet
drz400-at akartam en is, arban is elfogadhato, alkatresz van hozza szarasig, de az az ulesnek csufolt valami turazasra alkalmatlan, nemhiaba versenymotornak terveztek vagy mi a szosz, tehat ha nem csak puncimagnes-egykero szinten szeretnel motort venni, hanem mindennapos hasznalatra, illetve hosszabb turakat szeretnel megtenni akkor felejtos sajna.
aprilia pegaso(factory) lett volna a masik valasztottam, de sajna problemak voltak a papirjaival. abban is az XT injektoros blokkja van(mint kb meg tovabbi feltucat motorban).
nyomatekos motor, V2? vagy te is egyhengereset szeretnel?
[ Szerkesztve ]
**Escape from Tarkov EOD account elado!** It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo
-
Kasza08
őstag
Én kérek elnézést Szerintem félreérthettük egymást akkor.
Ha választhatnék, én is az XT-t választanám.DRZ 400 gázbovdenének jó a babettáé is, azt hallottam
milyen V2 van még SXV-n kívűl? Az viszont felejtős, olyan is volt a srácnak (nem irígylem cseppet sem). Nagyon igényes motor.
[ Szerkesztve ]
-
keszegduda
őstag
A DRZ-nek elég soványka az ülése, gyanítom 50km után már érezni valamit odalent.
Észrevettem én is hogy elég sok helyre be van építve a yamaha blokkja, gondolom nem véletlen.
Nézegettem a strada-t de utánajárva nehézkes az alkatrész beszerzése, de nagyon! Pedig tetszik piszkosul nagyon eltalált egy darab esztétikailag, a factory (küllös) tetszik jobban nekem is.Csak a dohogós 1 henger jöhet szóba, több henger már sok lenne nekem ha az árat nézzük.
Nekem az SM-ek jönnek be, tudom hogy 1 henger ráz meg igényesebb valamivel a szervízre, hamarabb megy tönkre a motor az a kiegyensúlyozatlanság miatt, stb. de nekem ezek tetszenek.
Nem kerekeznék, nem is tudok, semmi pályázás, no hardcore, nem forgatnám a csillagos égig, lehúztam már 20-25 ezret motorral és mindig vigyázok rájuk(még simára is)... csak tengni-lengni a városban, kisebb túrák, max. 100km, amolyan kikapcsolódni való motor lenne, persze a kényelem számít. -
-
Gaboman
nagyúr
válasz bajnokpityu #24962 üzenetére
Igen azért is változtattuk meg mert szerintem is sok lenne már a számára,drasztikusan pörögne tőle a fogyasztása is megnőne és a olajcserét is előbb lenne érdemes csinálni.
Így a 14/45-öst választottuk ez még annyira nem dúrva.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Prof01
veterán
Mi a véleményetek 4T 250-esekről? Mennyire drága a fenntartási költség? Mennyire hajlamosat szétesni? Mert gondolom a 18-19k-s fordulaton szépen kopnak?.
Gondolok itt a ZXR 250, FZR 250, CBR 250-re. Van vkinek tapasztalata valamelyikkel?
Árban, egész jó. [link]Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Gaboman
nagyúr
válasz keszegduda #24970 üzenetére
Akkor megosztom veled az eddigi tapasztalataimat.
Én 1 éve vettem a 2005 KTM SMC 625 Supermotomat,azóta mentem vele 13000km az olajcserén kívül ami gyárilag 5000km ként esedékes mást még nem kellett vele csináltatnom.
Vagyis a hátsó himba tömítését cseréltettem a telóban ennyi.
Most van a motorban 24500km,ezeknek a motoroknak a szervízigénye nagyon jó,mivel 60-70E km simán elmennek megbontás nélkül ha az olajcserét,légszűrőt rendesen cserélik és takarítják és a szelepeket 10000km ellenőrzik.
Az SMC-k pályázásra is alkalmas utcai Supermotok,kehini karbival,könnyebb súllyal,több erő és nyomatékkal a sima 640SM-hez képest.
Én nagyon szeretem,úttartása,könnyedsége,súlypontja,rugalmassága végett.
Szerpentinezni,kisebb túrákra,városban nagyon jó vele menni,egyedül a hosszabb túrákra nem alkalmas,de egy ülés puhítással lehet hogy ez is orvosolható.
Én nekem volt szerencsém mint a DRZ400E és MT-03hez ami az XT660 blokkjával van szerelve.A DRZ kényelmetlen már kisebb távolság után is a vékonyka ülése végett,az SM verzió gyengécske az E már nem rossz.
Az XT660 nyomatékban jó,kényelmesebb mint a másik kettő viszont motorozás élményben nem nyújtja azt amit a másik kettő tud.
Érdemes kipróbálnod mind a három motort és után eldöntöd melyik áll legközelebb a szívedhez.
Ha az erő számít akkor a KTM fog tetszeni,ha a kényelem akkor az XT.Picco:Ez tévhit,attól függ melyik típusának drága a fenntartása,ha az utcai SM nézzük akkor csöppet sem az,ha a pályamotorokat akkor természetesen az,de ez mindegyik másik márka verseny SM-re vonatkozik.A megbízhatóságról megy annyit hogy ha be van tartva a karbantartásuk rendesen akkor az LC4 blokkok szinte elnyűhetetlenek.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz keszegduda #24976 üzenetére
Az SXV-RXV modellektől tartsd távol magad ha nem akarsz anyagi csődbe kerülni.
Azt fenntartani kész anyagi katasztrófa,600km olajcsere,5000-6000km alatt hajtókar,dugattyúk,gyűrűk.Mellette mindig elromlik valami bennük,többet állnak mint amit mennek,nem egy jól elkapott széria a 06-07 évjáratúakkal rengeteg probléma volt.
Belefolyt a víz az olajba,hidegindítás,és még sok,sok más is.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz keszegduda #24975 üzenetére
csak tengni-lengni a városban, kisebb túrák, max. 100km, amolyan kikapcsolódni való motor lenne, persze a kényelem számít.
Ha ez az igényed akkor néz utána a neten egy LC4 640 nek vagy SMC 625/660-nak,nem fogsz csalódni bennük.
Esetleg SC625nek,ezt az évjáratú motortípust mondják 625-ből a legjobbnak és legdurvábbnak,könnyűsége és erős motorja végett,pörgős és nyomatékos is egyben,2003-tól lomhábbak lettek az SM,SXC,SMC modellek,kivétel a 660 az más kategória már a hengerűrtartalom végett is.Ez a legdurvább gép ami még nem üzemórás motor.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
ALI_G
veterán
speciális rendszám a segédmotorokra.
Most gondolkoztam egy simson megvételén szaladgálásra hát így semmiképp. -
Prof01
veterán
Jah, értem.
cochy:
"Segédmotoros kerékpárnak minősül az olyan - kettő-, három-, vagy négykerekű - jármű, amelynek a lökettérfogata nem több 50 köbcentinél, a teljesítménye legfeljebb 4 kilowatt, a végsebessége pedig maximum 45 kilométer óránként. A tömege nem haladhatja meg a 350 kilogrammot."
Sztem arra is vonatkozik.[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
cochy
tag
válasz Prof01 #24986 üzenetére
na igen, a simson az segédmotorkerékpár és kétkerekű.
De a törvényben az van: ".....minden négykerekű segédmotoros kerékpárt áprilistól kezdődően...."
Szóval ez a segédmotorkerékpár egyik speciális változata, amibe a simson nem tartozik bele.amugy meg valóban kéne minden smk-ra valami azonosító, ha valam baleset következik be. Az már más kérdés, hogy annyi van belőlük mint a nemtom. Kis helyen lakok alapból, majdnem mindenkinek van simsonja. Igaz, hogy alig megy, de nem gáz. Soha nem mennének át semmilyen műszaki vizsgán. igaz ez még nincs is benne a törvényben, hogy vizsgáztatni kell.
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
"A motor Kitűnő Állapotban van De családi örökségből került hozzám és a papírjait még nem találták meg Csak üzenetet mert a telefont a munkám miatt kikapcsolva használom"
"Szín: óceán kék (metál)" -- képen: fémszürke-piros
Mai gyöngyszemünket láthatttákFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Prof01 #24978 üzenetére
az összes 500 000 forint alatti gép hulladék. Nem sarkítok, nem 99 százalék, hanem az ÖSSZES. 600 000 ért kapsz jó állapotú ZXR 400 at alatta szóba nem állnék snki fia borjával. A többi még épp hogy csak megy és a halálán van. Mindezt a magyar tulajoknak és a Redbaronnak köszönhetjük.
Hja volt ZXR 250 esem. Nem frázispuffogtatás, amit írok.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Aktív témák
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs