- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Crypto Trade
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
Aktív témák
-
-
Na jó, de ha azt mondom, hogy Japánban 2.1millió ft-nak megfelelő yen-ért megkapod az 1kRR-t, komolyabb futóművel akkor? Itthon elkérnek érte 3.2-t... Nooooormáááális?
Egy szaros dobért elkérnek itthon egy-kétszázezret, nem egy komplett titán-rendszerért
Annak, meg aki az olajat locsolta szét, bontóbaltával csapkodnám le a karját... az istenbarmának
[Szerkesztve]どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
tildy
nagyúr
válasz Integra #1189 üzenetére
HA vannak 1000es varaderóról infóid , akkor jöhetnek. Mik róla a vélemények, van e gyenge pontja, blablabla...
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
válasz Integra #1193 üzenetére
180 utazó neki két emberrel + megpakolva? Nemsemmi.
Remélem kényelmes gép. Szóval összességében jó kis gép az alapján amit írtál. A régire voltam kiváncsi, of course.
Köszi."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Nippon
őstag
válasz Integra #1189 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy ez a Honda már nem az a Honda amit mi szerettünk egykor. Ez van, szarnak az EU-s piacra, ide csak hulladék jut. Ugyanígy a motoroknál is. Szinte már csak a sportgépek készülnek Japánban. Nem mondom, hogy a CB szar, valszeg egyszer lesz olyanom is, bár ha túrázásra adnám a fejem, akkor inkább a BMW R1200GS Adventure-re esne a választásom (kár, hogy drága).
Mindegy jelenleg a Honda nálam nem játszik a motorpalettán. Azért vettem Suzukit mert nem akartam se 600-as se 1000-res sportmotort. Jelentem még nem hullott szét a GSX-R-em, de baja sem volt még ezalatt a kőkemény 6000km alatt ami belement. Lehet, hogy nem fog elmenni 100km-ert hibátlanul de kit érdekel?!
VFR 1200 érdekelne a jelenlegi dizájnnal. Ha majd jönnek a V4-es Hondák, akkor újból megvizsgáljuk a kérdést
Azt már nem tudom ki írta de valóban nem 100ropi lesz a döntő két motor között, de csak azért nem fogok +100-at adni mert Honda! A másik, hogy nem fair összehasonlítani egy zsír új konstrukciót (600RR) egy egyéves géppel (GSX-R 600). Majd jövőre toljuk a CBR-t az új GSX-R mellé és akkor kiderül...
A 750-est 2.450-ért vettem újonnan, szerintem jobb vétel mint a 600RR. Ennek legalább van valamennyi nyomatéka ami közúton elég jól jön. -
zsoltee10
addikt
válasz Integra #1259 üzenetére
''miért drága?
mert a kawa dömping áron kínálja a termékeit, alámenve a piacnak és kb semmit se keresve a modellen?''
Igen, azért. Szerintem a tudásához mérten drága.Drága a GSR is, csakhogy egy kategóriatársat említsek.
Igen, szubjektív dolog, hogy ronda, én se azt mondtam, hogy mindenki szerint ronda. Nekem nem tetszik. Nem csak a kipuf gáz, és azt tényleg le lehet cserélni.
Igen, kicsi. 185 cm vagyok, és kényelmetlen. 2 személynek pedig kifejezetten. 170cm-hez biztos elég.
Nem beszélve a motorról. Biztos jó, hogy sportos, na dehogy 6 liter körül egyen? Alul nyomatéka semmi, mire megjön az ereje, akkor már sokat eszik, meg feleslegesen forog. Szerintem túrázni egyáltalán nem jó. Nekem az jön be, ha már 3000-töl böven elegendö nyomatékot produkál a gép ahhoz, hogy haladjak, ne kelljen már állandóan szétforgatni.
Mondhatnád, hogy akkor a CBF lenne az én partnerem, de az meg egyszerüen nonszensz. 2007-ben ilyen elavult karbis blokkot árulni, ilyen igénytelen és szintén elavult futómüvel? 2008-ra is csak annyit ígértek, hogy kap egy új CBR blokkot. Nagyon kíváncsi leszek, hogy azt hogy tudják majd nyomatékosra hangolni.
Ne érts félre, szeretem a Hondát, ha autóban gondolkodnék, akkor csakis az jönne szóba, de motorban (nekem) nem nyújtott megfelelö alternatívát. Pedig a Hondához mentem legelöször, amikor motort venni indultam. -
válasz Integra #1319 üzenetére
Biztos kurva nehezükre esne kiadni egy V4-es sportmotort. Biztos megerőltetné őket, ha nem gagyiznák el a CBR-t is. Én már nem látom azt a fejlesztői készséget a Hondában, mint annó, amikor megismerkedtünk az NR-el meg az RVF-el. Szerintem ráültek a babérjaikra, aztán ilyen mókusvakításokkal próbálkoznak. Egyedüli ami ebben tetszik, az a 954-hez hasonló elsőlámpa. amúgymeg...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Integra #1339 üzenetére
Ismerősöm eladta a Pözsó boxerét. Igaz csak külföldre szállításhoz lett használva, de már volt benne 450k km. 2.5év alatt. bemegy pözsó szalonba, szokásos kétheti olajcserére. Mondja, hogy ''eladnám''. szervizes: ''mennyi legyen benne?'' ''98ezer''. ''5ezer pénz''
Na így vegyél magyarországon autót.
Mindenesetre szerintem jobb állapotban volt a blokkja, mint egy sokat indítózott 50ezer km-esnek...
Ezt csak úgy mondom, hogy ez valszeg motorra is igaz xD
ui.: visszatekerésről jutott az eszembe, bocs az offért
[Szerkesztve]どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
tildy
nagyúr
válasz Integra #1367 üzenetére
Na ja. Kedvesnek mondjuk már a teknőspáncél is meleg, ezért most azon gondolkodik, hogy gerincproti + hosszúujjú ing, amibe varrat ''protektorzsebeket'', és belerakja a kabát protektorait.
A teknőspáncél meg jön szét a varrásnál... Egyébként városi közlekedésre lenne. Nekem amúgy nem vált be a teknőspáncél, elöl nagyon nem áll úgy ahogy kéne(emiatt fel is csúszik az alja, mivel hát ''kitartás'' van ), szóval ez csak férfiakra jó azthiszem Direkt női páncélt meg még nem láttam
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Integra #1406 üzenetére
gyakorlatilag egy
de én is a CB-t választanám, szebb, erősebb, jobb cuccok vannak rajta, és sztem az összeszerelés minősége is talán jobb,
de azért ne húzzuk le szegény Bandit, mentem az újjal és sztem elég jól sikerült darab lett, sajnos CB-t nem volt alkalmam kiprószálni...
lényeg a lényeg, még egy szavazat a CB-re-= No way back from Here =-
-
tildy
nagyúr
válasz Integra #1434 üzenetére
A hornet az kis ''sámli'' motor (sámli= ráül és elveszik alatta . elnézést a hornet tulajoktól, de az tényleg kicsi páromnak ). A nagy batárokat kedveli.
Ez a csillagrombolós hasonlatod tetszik
A fazer mondjuk nem rossz ötlet, egyelőre azonban úgy néz ki kormánycsere lesz. Gondolkodott egyébként még DL 650 V-stromban is.
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
DroneZ^
őstag
válasz Integra #1412 üzenetére
nekem meg a Honda CG-m is VALODI japán cucc csak nemtom, nagyon ketyegős a hangja bár más kisebb nem CG hondáknak is ugyanez a ketyegés benne volt. Ja és a szivató, hát valami oltári röhej volt hogy mikor mások kis hondáját (50-250 ccm) hidegen inditgattam kiváncsiságbol - a szivato középálláson mintha nem is létezne, 3. on 1 idö utan leful, leállás utan viszont szivato nélkül nem indul, 2. álláson sem, csak 3.-on onnan viszont indulás után azonnal kikell kapcsolni a szivatót! (hidegen). Kivétel nélkül mindegyiknek ilyen szivatoja volt. De még a Transalp-nak sem volt jo a szivatója bár 1000. km-ben generálozni kellett, talán azért nem volt alapjárata gyári hiba: valaki a gyárban a gyertyát eltörte és a porcelán szemcsét beleejtette a motorba és az meg széjjelkarinstolta a blokkot... ráadásul fél szelep nyitva volt TELJESEN semmi kompresszió apukám ugy ment vele sokat és eleinte azt mondta hogy JÓL megy. de szerencsére nullhibára kijavították, azóta is pusztitja a KM-eket!
[Szerkesztve] -
-
jogprof
csendes tag
válasz Integra #1694 üzenetére
oks
hát igen a motor tuninghoz eléggé szép lóvé kell mert jólmegkérik az árát(de lehet h jobbanjársz egy nemtom pontosán hány colos vascsővel ) azér mondom mert ha te találtál akkor gratula és énis megyek és veszek eggyet a simomra mert 4.5 helyett azért 12 az azért már jobb -
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #1687 üzenetére
Háát valószínű a befecskendező rendszer úgy van belőve, hogy még véletlenül se menjen egy csepp elégetlen benzin a kipufogóba, köryezetvédelmi okokból. Ha jól emlékszem az R6-on nincs lambdaszonda ami figyelné ezeket a dolgokat, úgyhogy marad a póver kommander.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#25954560
törölt tag
válasz Integra #1710 üzenetére
hehe, szegeny oreg karbis vasam ha ezeket olvasna
haladni kene a korral, de amikor a Paromnak megemlitettem h milyen nehez vmi jo alternativat talalni (ket szemellyel is kenyelmes, megis gyors, nagy), teljesen megrokonyodott szoval itt meg egy darabig nem lesz csere. kopogaserzekelo... karatekutya -
válasz Integra #1682 üzenetére
Jaja... ezeken jókat lehet röhögni Raksz rá egy sportdobot, máris 5LE, pedig még mindig a gyári papírszűrő van benne =)
Igen okos emberek, igen sokáig, igen bonyolult módon, igen komoly számítógépeken fejlesztik a kipufogó rendszert.
Üdülőnkbe jár ''pár'' ember, van köztük egy, aki a egy Dakarra, Micukat felkészítő műhelyben dolgozik. Ért ehhez-ahhoz... Szal, ő mondta, hogy ilyen rezonancia-szám, meg olyan rezonancia-szám, ilyen keveréknél, olyan keveréknél, elégett anyag, nem elégett anyag, keveredik, más rezgés-számmal teljesen más kipuffrendszert követel. Példának felhozta a Ladát, amelyikhez ha hozzátoldasz a leömlőjéhez +10 centi csövet, akkor érezhetően erősebb lesz a motor, mert kapásból jobban áramlik a kipufogott gáz, és nem folytja le a motort annyira...
Komolyabb (észrevehetőbb) teljesítmény növekedést csak elég sok pénzel lehet elérni.
könnyített szeleprugók, könnyített (titán) szelepek, más szögű/ívű vezérműtengely, komplett leömlő+dob... előtte más injektor, más szívótorok, stb... mindezt a még jobb áramlás-dinamika miatt.
Meg persze dugattyúk, hajtókarok, főtengely, lendkerék, meg felszabályzás, stb.
Magyaránszólva egy komplett új blokk na.
Utána jön egy Öhlins első teló, egy komolyabb hátsó gátló, meg kormányteló, meg karbonidomzat.
Na, ekkor elmondhatod, van egy jó (messze nem a legjobb) motorod
Szerintem, valahol itt kezdődik a jó motor
[link]
[Szerkesztve]どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
fzr1000
tag
válasz Integra #1750 üzenetére
ez a motorimport ügyintézés helyfüggő is, szerintem Budapesten macerásabb... csak hogy legyen pozitív tapasztalat is: nekem sikerült egy nap alatt letudni a papírok összeszedését, igaz, a vámhivatalba nem kellett mennem, de szerintem még az is belefért volna, sok múlik a jó szervezésen... az egész 9 nap alatt volt meg, mert közben volt karácsony is, az effektív ügyintézés kb. 3-4 óra volt összesen... szóval nem kell ''megijedni'' a magánimporttól, ha valaki arra adná a fejét...
-
#25954560
törölt tag
válasz Integra #1749 üzenetére
szerencsere nekem helybol duplam van (amerikai verzio rulez) csak a vizsgan vitatkoztak kicsit (es visszahivtak, h jojjek ha mar nem egnek folyamatosan az indexeim mondtam ugyan h egy pill es szethuztam a csatikat, de mar nem erdekelte oket...)
Emberek! ajanljatok nekem villamos szakembert motorhoz pliz! sz@raxik a gyujtasom, azert nem megy a pici es azert kormol. bp kornyeke es kiprobalt ember lenne az igazi.
Aktív témák
- Fűnyíró topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autós topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Motoros topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
- Szuper Akció:Igényeseknek-Exkluziv-12Genes-Core i7-Dell Latitude 5430-Harmad áron-garival!!!
- Western Digital 6TB NasWare 3.0 WD60EFRX-68l0bn1 keveset használt eladó.
- ÚJ Under Armour HOVR Machina 2 futócipő,sportcipő 44-es méretben eladó
- Teljes Playstation VR szett PS5 adapterrel
- Sony Playstation 1 Pakk
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen