Aktív témák
-
ALI_G
veterán
válasz Nippon #24796 üzenetére
Ez nem sport szűrő. Csak rá van írva, de kamu...csak marketing.
Sport légszűrők azok amelyek nyitottak.Mielőtt úgy döntöttem, hogy K&N-t veszek, megkérdeztem a motorom kezelőorvosát és gyógyszerészét, NINJA_V-t aki azért elég járatos a dolgokban. De tovább megyek, a honda kereskedés ahol vettem a motort, még ők is biztattak, hogy vegyek nyugodtan K&N-t, még be is szerezték volna nekem és a garancia is megmaradt volna, csak tudtam olcsóbban szerezni ismerősön keresztül.
ennyit arról, hogy veszélyes. -
Boci_83
őstag
**********
-
nagyúr
Tenyleg, az egykereknek van valami speci technikaja a motoreron kivul? (Nem mintha ezzel probalkoznek, csak erdekel )
while (!sleep) sheep++;
-
bajnokpityu
félisten
mi az hogy nyitott?
mármint ami KnN filterem van/volt,azon pontonként át lehetett látni.ennél nyitottabb az ami egyáltalán nincs.nem?igen,de a tied nem túlnyomásos. a 929 a váz felől szivja a levegőt.F4 meg túlnyomással a homlokától.
ezt elolvastam,és kidobtam a KnN filtert.
hozzátenném,hogy az olajos filtereknek van egy másik tipusa is,nem csak a szövetes,hanem a szivacsos is.ezek vastagok,főleg robikban használják, meg yamakkánál.na az elhiszem hogy jól szűr.[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
ALI_G
veterán
válasz bajnokpityu #24807 üzenetére
nyomogatni kell valamit azzal két gombbal ami van rajta valami mortal kombat-os kombinációra tudok gondolni, fel-fel-jobbra-le-előre vagy valami ilyesmi
valóban, az enyém nem airbox-os, ráadásul hátrafelé is néz a beömlő nyílás. Nem sok minden tud ott bemenni eleve.
Na mindegy, én nem akarok senkit se rábeszélni, engem sem akart senki, csak kérdezgettem, anno itt a fórumon is.[ Szerkesztve ]
-
Nippon
őstag
Az bizony "sportszűrő", mégpedig pont a nagyobb áteresztő képessége miatt, ebben nincs semmi marketing. Nincs olyan, hogy nyitott szűrő! Az autóknál van direkt szűrő, ahol ugye kiszedik a légszűrőházat, és a szívósorra dugnak egy szűrőt. Fasza, mert a legtöbb esetben nem csövezik ki megfelelően, és a motorról szívja a meleget, arról nem is beszélve, hogy minden dzsuvát összeszed és télen nehezebben melegedik be vele a motor.
Ezek a szűrők a versenysportból jöttek, mert ugye ott a teljesítmény az elsődleges, a futásteljesítmény szó ismeretlen. Önmagában egy sportszűrő semmire sem jó, a megnövekedett légmennyiséghez programozni kell, változtatni a keverékképzést, és nem árt a szellősebb kipufogórendszer sem.
Az hogy a Honda kereskedésben erre buzdítottak, hát.... Ott azt fogják mondani, amit hallani szeretnél, és még hoz is nekik a konyhára.
-
ALI_G
veterán
válasz Nippon #24809 üzenetére
Azért a gyári papír szűrő ha rámtukmálták volna, azon biztos 2x annyi haszna "lett volna", de rákérdeztem és azt mondta neki is az van, betudják szerezni ha kell és nem veszik el a garanciát sem, mert különbség a kettő között csak egy macskapöcsnyi.
De aki miatt megvettem, abban végletekig megbízom motorügyileg. -
Nippon
őstag
Felőlem azt hiszel el amit akarsz, de ezek a sportszűrők nem tesznek jót a motornak.(persze nyilván nem egy életre vetted) Abban se legyél biztos, hogy a gyári szűrőn nagyobb a haszna a kereskedések. Van olyan pár olyan nagy márka amit itthon is meg lehet venni 40-50%-al olcsóbban, mint a bolti ár. (ruha, sisak, alkatrészek)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Nippon #24812 üzenetére
Szűrő ügyben nekem az a tapasztalatom, hogy K&N nél apró homokszemcsék kerültek a síktolattyúkhoz, azaz a fojtószelepemnél. Csak úgy rocogtak, amikor kicseréltem gyárira. Az előző tulaj rakott rá egy nyitott dobot+ ezt a K&N légszűrőt. A motor gondolkodott magas fordulatszámon visszaváltásnál. Mindent visszaraktam gyárira, ahogy hozzámkerült. Minden bajom megoldódott. A K&N 30 000 forintba kerül, a gyári 16 000 forintba, a gyári ugyanaz, mint az előző generációs szivacsos R6 nál, csak rászegecseltek egy keretet, hogy még véletlenül se tudd kimosni benzinben. A réginél ez a keret csak szimplán rá volt téve.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Boci_83
őstag
954 es pályaidomot rá lehet aplikálni 929-re?
**********
-
zsoltee10
addikt
válasz Topiccsendőr #24813 üzenetére
neked is szivacsos a gyári szűrő? nekem is, és sosem volt kimosva, viszont néhányan azt mondják, hogy ez helytelen, merthogy ki kellene mosnom a gyári szűrőt benzinben, majd jól befújkálni. 40000 kili van a vasban, még sosem mondták a szervizekben. most akkor? :S
-
Gaboman
nagyúr
A segítségeteket szeretném kikérni,haverom egy 2007-es Honda CBF600N-re szeretne Power Commandert rátetetni.A kérdése az lenne hogyha erősebb lesz tőle a motor akkor az olajcsere periódus nem fog neki sűrűbbé válni?
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz [lAyCsI] #24815 üzenetére
A K&N légszűrő nagyobb lebegő áteresztést enged meg azért is ajánlják nyitott rendszerekhez.De mivel nagyobb a levegő áteresztése így a kosz a por is könnyebben átjut rajta,nem szűr annyira jól mint a gyári szivacs vagy papírszűrő.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
zsoltee10
addikt
válasz Topiccsendőr #24817 üzenetére
ki szokták fújkodni, de nem szokott nagyon koszos lenni. nem használom városban és földúton.
-
Chieftec
őstag
Van most ez az uj Castrol Power1 10w50.. Van vmi infotok rola?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #24823 üzenetére
Simább lesz tőle a teljesítményleadás. Ez az egész arra szolgál, hogy a környezetvédelmi előírásokat kiiktasd. Egy rendszer egy hatszázasnál Power Commanderrel szerintem 4 lóerőnél többet nem hozhat. Ezreseken olyan 7 lovat hoz. És mi pénzt locsolsz rá...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
TayRol
veterán
ahh, nem tudok donteni... kellene a penz, ezert hirdettem meg a motort, de most, hogy nezegettem az olcsobb kategoriat, beleneztem a dragabba is (veletlenul), es kivagyok.
nem birnam szuneteltetni a motorozast. -
Chieftec
őstag
válasz Topiccsendőr #24829 üzenetére
Hat atszamolva mindig 80 on tartja, nem megy fel varosban ilyen 100 fokig..
Vmi olyasmit irogattak 1. linken h kornyezetvedelmi marhasagok miatt kapcsol csak olyan keson a venti..Lehet csak vmi marketing duma nemtom. -
Gaboman
nagyúr
Értem köszönöm a segítségeteket.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
zsoltee10
addikt
válasz Topiccsendőr #24831 üzenetére
van ilyen? mit tud?
-
zsoltee10
addikt
válasz Topiccsendőr #24835 üzenetére
hmm, 3 éves korában ki kell cserélni a folyadékot, majd talán eszembe jut. köszi.
-
.mf
veterán
Lenne egy (-két) iszonyat n00b kérdésem:
hogy kell motoros kabát méretét számolni?
Minél többet keresek, annál nagyobb a kavar.Szóval lassan talán ideje lenne az oktatás időtartamára valami egyszerűbb, olcsóbb kabátot beszerezni, mert sima bőrdzsekimben kicsit necces (vagy annyira nem?). --> goto használt; ott viszont általában csak egy 5x-6x méret van megadva, abból meg fogalmam sincs, hogy mekkora. Egységes (és egy mellbőségnél több információt tartalmazó) mérettáblázatot nem találtam, én meg elég extrém eset vagyok (hosszú-vékony, 192cm és 65 kg... széltében S-M, hosszában L-XL )
Vagy szerintetek az oktatás és vizsga időtartamára még a sima bőrdzseki belefér?
Ha majd úgy döntök, hogy elkezdem, lesz már motorom és a szülőknek is sikeresen beadom (eddig még a gondolatától is kézzel-lábbal tiltakoztak, a jogsit is suttyomban csinálom), majd akkor tervezek valami rendeset venni. Vagy vegyek egyből valami rendeset? Csak attól félek, hogy racionális énem lebeszél a motorrólA többi n00b kérdés:
- cordura mennyiben más bőrhöz képest? Árban lejjebb van, de a nevére rákeresve nem találtam alaposabb előnyök-hátrányok bőrrel való összehasonlítást
- olcsó kabátnak híg a leve (pl. pakisztáni származású rush-m, bár a totalbike jókat írt róla; "japán", de kínában és hasonló helyeken gyártott mugen, stb), vagy még vállalható minőségűek? Esetleg jó vagy kerülendő márkák?Kösz!
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
[Vazz]
tag
Hi!
Motoros kabát méretet egyszerűen úgy tudsz számolni, hogy bemész egy boltba felpróbálsz egy számodra szimpatikus darabot (ami ugye ingyé van) aztán, ha kicsi akkor próbálsz egy nagyobbat, ha nagy meg kisebbet, aztán ha megfelel a méret azt jól megjegyzed. Utánna szépen megköszönöd a lehetőséget.
Az oktatás idejére teljesen jó a bőrdzseki-farmer-magasszárúcipő(bakancs)-bármilyen kesztyű. Egyáltalán nem ciki ne aggódj. Meg amúgy se fogsz sűrűn 50km/h felett közlekedni tehát nem kell tokától-bokáig beprotektorozni magad. A lényeg hogy kényelmes legyen és ne arra kejjen figyelned hogy szorítja a tököd a szuszpenzor Utánna meg majd eldönti a pénztárcád hogy mire is futja. Ha komolyabb tempóban gondolkozol akkor fullbőr-fullprotektor ez nemkétséges.
-
.mf
veterán
válasz [Vazz] #24838 üzenetére
Jogos
A másikban is van valami; meg estem már bringával is nem sokkal kisebb sebességgel, pólóban és rövidnadrágban, és az is behegedt Ha oké, akkor nem aggódok; végülis bőrkabátnak bőrkabát
KöszFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
TayRol
veterán
oktatasra felesleges bevasarolnod, max majd egy hosszabb szaru cipo, ha nem akarsz csizmat venni.
egyseges merettabla nincsen, amennyi marka sajnos annyi meretezes - mindent fel kell probalni. cordura az egy lazabb, majdnem utcai stilus, az ne feszuljon rajtad, ha borruhat veszel - ami raer a motorvasarlassal egyutt - annak pontosan rad kell illeszkedni, ne mozduljon el rajtad.
corduraban nezegess spoolt, shoxot, roleffet. mugen is teljesen jo, foleg az ar-ertek aranya.
borben meg ami tettszik. -
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #24831 üzenetére
mintha nekem is motult öntöttek volna a fézerbe a szervízben
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Nippon
őstag
válasz [lAyCsI] #24815 üzenetére
Küldjek neked képet egy olyan dugattyúról ami össze van karcolva, a direktszűrő miatt. Megjegyzem egy tuningolt Integra Type-R blokk-ból van, aminek egyetlen alkatrésze sem vásári darab...
Minden ilyen szűrő a motor élettartamát rövidíti, különösen ha olyan helyen használod ahol gyorsan koszolódik.(a város is ilyen).
Áruld már el, hogy milyen előnyöd származik egy sportszűrőből, ha nincs hozzá rendszer, Power Commander és egy ember aki ezt faszán be is lövi?
Csak hátránya van!
Elterjedt, és? Cigarettát is lehet kapni mindenhol, mégsem egészséges.Egyébként meg pont leszarom az egészet, nyugodtan csavard le a szelepfedelet és lapátoljál homokot a gépedre, a Prolong úgyis mindentől megvédi.
18 éves kiscsaj vagy, hogy bármit elhiszel??
[ Szerkesztve ]
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Nippon #24843 üzenetére
Hátrább az agyarakkal kishaver,
a hangnemedet tartogasd a cimboráidnak, én nem vagyok az...
velem vagy kommunikálj normálisan, vagy menj oda
az meg hogy én mit hiszek legyen az én dolgomegyébiránt én a mosható szűrőre értettem, merthogy nekem is azvan,
nem az autókba való direktszűrőre, szal sztem elbeszéltünk egymás mellett....peace
[ Szerkesztve ]
-= No way back from Here =-
-
Nippon
őstag
válasz [lAyCsI] #24844 üzenetére
A mosható szűrőbetét és a direktszűrő között semmilyen különbség nincs, anyagában, működésében mindkettő ugyanaz. A K&N is árul autóba betétet és direktet egyaránt, amit mosni és olajozni kell.
Ezek nem szűrnek olyan jól, mint a gyári papír, ezt írtam le előzőleg Ali-nak is párszor.Majd jöttél te:
ez hülyeség már bocs...
az égegyatta világon semmi baja nem lesz tőle,
ha ártana nem hiszem hogy világszerte ennyire elterjedt lenneBaromságokat írkálsz, és ilyen komoly érvekkel támasztod alá, még jó, hogy eldurran az agyam...
Igazad van tényleg azt hiszel amit akarsz, csak ne írd le egy nyilvános fórumba tényként! -
Nippon
őstag
Érdekes, én azt hittem, hogy a fórumnak az a lényege, hogy az emberek segítsenek egymáson az ismereteikkel, tapasztalataikkal...
Ez nem arról szól, hogy ki mit vall, és senkit sem támadtam le azért, mert sportszűrőt használ. Azért emeltem fel a hangom, mert többen olyan téves meggyőződésben vagytok, hogy ezek a szűrők egyenértékűek a papírszűrővel, ami nem igaz.
Lehet használni, csak nem kell mindenkinek feltétel nélkül ajánlani aki nem ért hozzá. -
Integra
titán
válasz Nippon #24847 üzenetére
egyetértek.
autómban is maradok a gyári papírszűrőnél, nem is cseréltem ki semmilyen direkt szűrőre vagy másra... ha cserélném ice box-ra, abban is hasonló papírszűrő lenne, csak az a különbség, hogy jóval nagyobb az átereszthető levegő mennyisége, mert az egész rendszer nagyobb.
amúgy meg tök felesleges, hozzá kéne igazítani minden mást is.
soha nem értettem autós haveroknál is, hogy azért mert valami gyári, miért kell azonnal lecserélni valami direkt szűrőre. mintha valami kényszer lenne.még valami:
még azok is elismerik, hogy az ilyen tuningcuccok kevésbé tisztítják meg a beáramló levegőt, akik komolyan tuningolnak, tisztában vannak vele, hogy a beszívott többlet levegő mennyisége amit ilyen rendszer átenged, a motor élettartamának rovására megy, mert piszkosabb levegőt ereszt be.
természetesen vannak nagyon komoly rendszerek, de ezek nem 10 és nem is 20e ft-ba kerülnek és nem a homasitában kapni őket. nekem egy ARC ice box-ba lenne mondjuk 15e egy papíszűrő aminek értelme lenne. a gyári 8e. ezt cserélni minden 8500km után. a mugennek is horror az ára, és egyik sem újra felhasználható, mind egyszer használatos! talán nem véletlenül.. szóval megéri?[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Aktív témák
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen