- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- YouTube
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HBO Max & OD topic
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Aliexpress tapasztalatok
- SkyShowtime
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- Synology NAS
- Router gondok
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #16649 üzenetére
Elképzelhető igen.
Ezért is célszerű a manuál szívató. Kb. 2k, vagy még olcsóbb. Fél óra alatt szépen fel lehet rakni - be lehet kötni, s legalább tudod mikor hogy van.
kkrisi
...ez csak az én véleményem, én így látom ezt a kategóriát.
Azért nem.., mivel ezek sokkal többet forognak egy robogónál, így gyanítom bármelyiket megeszik. De, ahogy írtam már - ehhez hozzátartozik az is, h drágább a fenntartása.Ha, ennyire számít a sportmotoros külső, a GP1 szerintem mindent visz.
Vagy; Runner, NRG, Aerox.. - de, azért árkategóriát írhatna, mert elég nagy a szórás.ui.
Ebbe is most akadtam bele. No comment.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #16785 üzenetére
Első hallásra keveset kap. Vagy subertű helyzet (torpanás) tűszelepre nem gondolnék, de az is csinálhat dolgokat, de alapvetően hidegindító/alapjáratnál keresgélnék. Ha 20 fokban lett beállítva a karbi, és 10 fok alatt használod, akkor nem a szerelő hibája, bár én a csuklás miatt mindig egy kicsit dúsabbra állítom.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #16790 üzenetére
Inkább be az alapjárati levegőt, de maximum fél fordulatot. A suber helyzetén ne változtass!
Ha ez a baja. De nem biztos.
Gázt ne nagyon húzz, amikor indítózol. Fontos, hogy az kku jó legyen, vagy rugdosd.
Ha nagyon nem indul max akkor próbálgast a gázrángatást.A legjobb lenne a szakihoz visszavinni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
SzlobiG
félisten
válasz V.Stryker #26209 üzenetére
Nálam érezhetően jobban megy a 100-as benyával a 95-s helyett. Kutas szerint pont, hogy kis köbcentinél érezhető a hatás nagy köbcentinél már nem annyira mivel ott alapból is van erő. Haver 70-s gépébe is 100-ast szokott az is érezhetően jobban megy igaz az eszik is 5-6 litert.
(#26210) Criton Nem vész madárkodni akarok, de amit runner írt csak azt tudom mondani én is, hogy az az aerox nem mai darab tudtál volna venni sokkal fiatalabbat is hiába vetted jó áron egyszer már voltál vele szervizbe és megint oda tartasz a végén lesz 300K-ba az a motor had ne mondjam, hogy annyiért milyet lehetett volna kapni.
-
DigitXT
félisten
válasz V.Stryker #46483 üzenetére
Az, hogy a felni kisebb, simán. De ilyenkor (is) szélesebb szokott lenni.
Nem lehet, hogy hátra 130/70-R10 való? Gyári előírás 120, vagy?Mármint a hátsó gumira értem, hogy szélesebb. Extrém esetben (most
nem azért, itt nem) pont ugyanakkora a két kerék teljes átmérője. (Mint
autónál: kisebb felnin/keskenyebb profilú/magasabb oldalfalú téligumi,
VS. a nagyobb felnire felpakolt/szélesebb, de "peresebb" nyári gumi.)[ Szerkesztve ]
-
gabe_
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #63323 üzenetére
Ez egy mikuni benzinpumpa eredetileg, es a forgattyushazbol kellene szivnia a vakuumot. (legalabbis tobb apriliaban igy mukodik)
Tobb dolgot el lehet rontani a cserejenel. Ugyanugy kell elvezetni a vakuumcsovet szigoruan, es ugyanolyan hosszunak kell lennie. Ha a forgattyushazbol szivja.
Ha szivocsonkbol, akkor nem annyira fontos az elhelyezes.
Tehat. Tudd meg, honnan szivja a vakuumot.
Ha tele tankkal beindul, azt nezd meg, hogy mikor valik ejtotartalyossa a rendszer. Lehet egyaltalan nem mukodik a pumpa, csak atereszti a benzint a gravitacioval. Nezd meg h koze van-e a benzinszinthez tehat.
Ha szivogatid a vakuumcsovet, nyomnia kene a benzint a pumpanak, ezt is probazd le.De ha ennyire nem latod at, biztos forumrol akarod megjavitani?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topikgazda
válasz V.Stryker #69867 üzenetére
Valamiféle karburációs probléma lehet. A nem jól működő automata szívatónak is lehetnek ilyen jelei, hogy a tök hideg motort simán indítja, de a már egyszer beindított és 1-2 percig járatott (egyébként még nem üzem meleg) motort meg nem akarja.
(#69870) Rivaul Igen, az a plusz cucc annak volt. Nyugodtan leveheted, felesleges.
Jó lesz az a moci. A vízzel kapcsolatos dolgokat jól mosd jól át, és nem lesz baj szerintem.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
lbence
aktív tag
válasz V.Stryker #70694 üzenetére
Nekem nem hiányzott onnan a felirat, és most egy google keresés alapján megerősítettem, hogy csak a bal oldalon van rajta gyárilag Vespa felirat.
Egyébként 17 éves, lehet, hogy itt-ott fényezve volt, ki kell próbálni és jól meg kell nézni. Pár hete Siti forumtárs leírta alaposan, hogy egy Vespán miket kell vásárlás előtt megnézni.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz V.Stryker #76773 üzenetére
Én egy ilyet használok. A tükörszár alá menő lap satnya volt, kb 1000 km alatt a budapesti utakon elnyíródott az anyag a lyuk mentén, 2 mm-es lemezből kapott újat, azóta nincs baja.
A kijelző érzékelése tűrhető: a hosszú címet nem ezen keresztül kell pötyögni, de közelíteni, előre tekinteni a térképen, hívást kezelni elég. Esőben nem motorozok, annyit meg kibír, ha épp elkapna egy zivatar. A cipzár két végéről indul, akár a töltőcsatlakozónál is összehúzhatom, powerbank és jó napot.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nyogo83
Topikgazda
válasz V.Stryker #76789 üzenetére
Probald ki mindenkepp, mennyire lesz alattad fickos es hogy fogja birni a tempot.
Lanyoddal mar kerdeses
A sogorom ugyanilyen szitura Piaggio Libertyt hasznalt, szinten gyereket neha eldobta suliba, gyerek hasonlo sulyu. Ami plusz, hogy Libertyn van azert hely a gyereknek, plusz van labtarto is neki.(bar nem biztos addig leer a laba) -
suste
veterán
válasz V.Stryker #76789 üzenetére
Én (kb 90 kilósan) Taurus Samba -val csináltam ezt a felhasználást kb 4 évig. A gyerkőc kicsi volt, a lovarda meg ovi .
A max 25km az pont reális, de az a nagyon max, utána megutálod ezekkel a picikkel.
Én is inkább váltottam 125-ösre. Hivatalos 2 személy, hétköznapi max 35-50km (egy irányba).Saját véleményem, hogy ha már van A-s jogsi, akkor eleve 125-ben gondolkodnék a helyedben. Az a +100-150 bőven megéri......
-
Topikgazda
válasz V.Stryker #76789 üzenetére
Nekem olyan picit fura az egész.
A motorról: A te méreteidhez én nem ajánlom ezt a robogót, teljesen kényelmetlen lesz. Dinamikát azt felejtsd el. Tudom, hogy írtad, hogy arra ott a nagymotor. Én is nagymotorozom, de valamiféle lendületet mindenképp elvár az ember még egy kismotortól is, de ez nem az lesz amitől megkapod. A két személy ahogy feljebb is írták felejtős vele, még egy gyerekkel is. Szerintem nem akarsz rosszat a kislányodnak.
A másik része: Ugye azt írtad, hogy cakk pakk 80 lesz a motor. És ebben benne van az a sok szerelés, vázfújás stb, új dugó-henger meg még miegymás? Tehát szinte egy komplett felújítás? Hát nem tudom. Egy valamire való hengerszett ami ami hozza a gyári minőséget szerintem ehhez a motorhoz is közel kb 30 ezer, és akkor hol van a többi dolog? Értem ez alatt a hajtást stb...Tehát nem kötekedni akarok csak azt akarom az egészből kihozni, hogy egy ilyen kis p@csköszörűre is sok lóvét el lehet pancsolni ha az ember tisztességesen helyre akarja tenni, és hát nem tudom, hogy ebbe a 80 ezerbe ezek hogy férnek bele. Még ha ingyen van neki a motor amit felújít, akkor is az a sok munka stb...hát nem tudom.
szerk:
Úgy általánosságban az 50-es robogókról pár szót: Egyébként nem az 50 köbcentivel van a baj, vannak nagyon jó 50-es robogók amik tisztességesen tudnak menni, de ez a honda nem az, a méretei meg pláne nem azok.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz V.Stryker #76909 üzenetére
Eleg beszedes a fotengellyel 45 fokban kopott dugattyu palast.
Megneznem a dugattyu csapszeget is, ket okbol: az egyik, hogy vagy tul szorosra sikerult a csapszeg, vagy a hajtokar felso szemnel megszorult a csapszeg(ez lehet siman a keneshianytol is) esetleg kimarodas van.
Ezek miatt a dugattyu a normal fotengellyel parhuzamos "billegese" helyett atloban, 45 fokban is el tud billenni.A masik, ha hajtokart is csereltek, akkor nem jar teljesen sikban.
Mindenesetre nehez megmondani igy ennyi infobol, foleg ha furtak is(en mondjuk nem is vagyok annyira hive, foleg egy 50-esnel, ahol nem egy nagy osszeg egy uj kit).
forandor: "túl dús keverék, sok az olaj.", attol nem fog megszorulni. Epp azert erdemes bejarataskor vagy picit dusabbra venni illetve plusz olajat rakni benzinbe, hogy ne forduljon elo.
Bejarataskor is az a legrosszabb ha tized gazon hasznaljuk pl folyamatosan, mivel a plusz benzin az huti a dugattyut. Altalaban a szivooldalon ragad meg a dugattyu eloszor, ott szegenyedik el legeloszor a keverek, maskepp eri a ket oldalt a hohatas.
Ha finoman "oblogetve", jaratod be, akkor kap normalisan benzint, kenest, ezaltal hutest, nem "dagad" meg a dugattyu egykonnyen.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz V.Stryker #76924 üzenetére
Ez a hsz.-em azóta is érvényes, és egy kis plusz olaj a tankba nem árthat. Nyugodtan motorozz vele haza.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
energy4ever
addikt
válasz V.Stryker #76926 üzenetére
Ami megszorult egyszer, az mar kuka!!!
Varhato volt abbol, hogy azt mondtak neked, hogy meg haza ne menj vele ~25km-se.
Fogod a szamlat, visszaviszed, ha barmit szolnak, fogyasztovedelem!Amikor szorul: A henger fala karcolodhat, a gyuru szetszakadhat/roncsolodhat, dogi szinten roncsolodhat. Csapagyakra hirtelen magas razkodo nyomas kerul. Szoval semminek sem tesz jot egy szorulas sem, nemhogy 2! Ahogy megszorult akar egyszer is onnantol kezdve hengerszett felujitas!
A megszorulas 50-eseknel fokent azert van mert furt szar henger, es beleraknak valami meteor fele dugot. Minosegi szettel nem szerel senki sem eladas elott, hiszen az egesz motor annyit er mint egy minosegi hengerszett(inkabb annyit se!)
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz V.Stryker #76926 üzenetére
Nem hoznam el, ahogy felettem is irjak Van szerencses eset, amikor egy megszorulas meg nem okoz gondot, de ahhoz hogy biztosra menj, le kell huzni a hengert, megnezni. Ez igy nem vet jo fenyt az egesz felujitasra ill. minosegre.
Csak hogy az egyik sajatomat mondjam (mert mast azert ennel nagyobb ovatossagra intek ha csinalok neki cseret, nekem nem akkora gaz ha megragad):
Osszeraktam uj szettel, alapjaraton jarattam 2x-3x ilyen 10-15 perceket, meg amig beallitgattam mindent, illetve mentem tesztkoroket karbi beallitas miatt.Utana meg 25km letoltam rendes tempoban Szigetszentmiklos->Zuglo utvonalon, minden gond, megszorulas nelkul. Azota sincs semmi gond vele.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz V.Stryker #76932 üzenetére
Olaj-benzin kevereket nem mindegyik tipuson tudsz allitani, van aminel gyarilag annyit nyom az olajpumpa, amenyire szukseg van.
Szerintem ha lehet, akkor a gazbowden egyik vege a karbira megy, a masik az olajpumpahoz, azt kell vegigkovetned. Ott a pumpanal van jeloles altalaban a pumpa hazan es a tengelyen, amit a bowden huz. Annak a ket vonalnak egybe kell esnie alapjaraton, gaz meghuzasa nelkul.Megragadt=megszorult, kb ugyanaz. A kerdes, hogy a szar minosegu hengerszett miatt(nagyon alacsony gyuru-dugo-henger illesztesi hezag), elegtelen olajozas miatt vagy szar karburacio miatt szorult meg annyiszor.
A hengerszettel kapcsolatban: egyaltalan nem ismeros a marka, de egy kozepes minosegu vas Naraku is biztatobban nez ki kulsore kb ennyiert
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz V.Stryker #76929 üzenetére
Először is egy rendes modern öntöttvas 2T hengerszett szinte alig igényel bejáratást, szinte semmit sem. Amit már itt korábban mások is írtak, bőven elegendő ha egy tele tankot normálisan, viszonylag változatos sebességen (fordulaton) kijáratsz. A lényeg, hogy ne menj állandó egy fordulaton hosszú ideig, és kerüld a teljesen nyél gázt. Ezen kívül még (amit szintén leírtak), hogy némi plusz olajat tegyél abba az egy tankba. De azt sem ész nélkül. Ennyi, semmi több.
És ha adott egy rendes hengerszett és a normális összeszerelés, akkor már csak egy dolog szólhat közbe, és én ezt mondanám a leggyakoribb hibának: A rossz, keverékben szegény karburáció a friss hengernél! Ha minőségi a cucc, akkor szinte mindig ez van a háttérben. Hogy a képen milyen minőséget képvisel az a hengerszett?...hát azt a fene tudja.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
energy4ever
addikt
válasz V.Stryker #76929 üzenetére
Ezt ok fenykepeztek? Csak mert a felso felirat szarul lett levagva a keprol.
Ami egyszer megszorult az mar kuka! Ahhoz hogy ne legyen az, az mar a lottoznod kellene kategoria. Ha 5x megszorult, akkor csoda hogy meg indul. Lehet hidegen holnap mar nemis fog!
Rakeresve ehhez a motorhoz mar nincsen ertelmes hengerszett! Vidd vissza nekik, es vegyel masik gepet. Vasarlaskor pedig kerdezd meg, hogy felujitott, ha igen(hengerileg) akkor felejtos epp ezert!!! -
energy4ever
addikt
válasz V.Stryker #76937 üzenetére
Ha van a motoron egy mukodo karbi(adagolas szempontjabol), es a benzinhez is van keverve olaj, akkor nem kell allitgatnod semmit se.
Nem tudjuk milyen karbi van rajta. Eltero lehet mit allitasz. Levego bemenet szukites, keveresi arany, stb stb.
Szerk: De hiaba allitasz barmit, ha meg dupla annyi olajat adsz neki, akkor is ugyan ugy megfog szorulni. Az mar nem valtoztatt semmin se![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Milyen videókártyát?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Xbox Series X|S
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- E-roller topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen