- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
_voodoo_
tag
válasz #TOTTI #87733 üzenetére
Karbi volt a gond.
Tele volt az úszóház alja finom szemcsés szennyeződéssel, és a főfúvókában is volt beékelődve vmi szemcse...
Hiába, 15 év alatt ennyi átjött a szűrőn, (akkor takarítottam utoljára). Nyilván illene időnként leereszteni...
Az eső miatt egyelőre csak az udvarban próbáltam, de gyorsul mint az állat, úgy néz ki jó lesz... -
_voodoo_
tag
válasz KTMHobby3 #87753 üzenetére
Hát igen, csak gondold el mennyi a valószínűsége, hogy pont felújítás alatt dugul el a főfúvóka...
Persze hogy erre gondoltam utoljára...
Bár az is igaz, hogy ha nem dugul el, akkor nem cserélem a főtengely szimeringeket, és akkor az olajpumpa szimering kopás sem derül ki, ami eresztette az olajat mint az állat, így legalább azok is újak... -
Topikgazda
válasz _voodoo_ #87754 üzenetére
"Hát igen, csak gondold el mennyi a valószínűsége, hogy pont felújítás alatt dugul el a főfúvóka..."
Hát, ha 15 éve volt utoljára takarítva egy karburátor (remélem jól értelmeztem amit írtál), akkor egy főfúvóka dugulás bármikor benne van a pakliban...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
_voodoo_
tag
válasz sityupityu #87755 üzenetére
Mondjuk az is igaz...
Mindenesetre remek volt az időzítés... -
NYPD
aktív tag
Ha még valaki nem vette meg esetleg a nyári kesztyűjét, tudok valakit akinek van egy zsír új Bering York elfekvőben..
-
macilaci78
nagyúr
Én télin gondolkodok.
Btw: az új akku pár miliméterrel rövidebb is, keskenyebb is az elődnél, így az úthibákon pattog a helyén az üregben. Mivel lehet, szabad ezt kiékelni, mert eléggé zavaró a hangja.
Van parafalapom, illetve habalátétes PVC-m többféle vastagsággal. Ezek közül jó lehet valamelyik? Mindkettő ugye rugalmas valamennyire.
Az akku amúgy zselés, zárt rendszerű.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #87758 üzenetére
Barmelyik jo, en parafalapot/gumilapot szoktam hasznalni ilyen esetben.
-
macilaci78
nagyúr
Motoros dzseki, textil, Sperpentize S-Air nyári
Tavaly július végén rendeltem, Karácsony előtti napokban vettem át, most próbáltam ki, 2×10 km, jó.
Bár nyári, a bélésével együtt egy szál pólóra vettem fel és nem fáztam. A nyaka rövid fazon, patenttel összefogható a cipzár felett. Csősállal nem volt gond. 19 után és reggel 7-8 körül mentem, 7°C körül lehetett, városi tempó.
Azért is kellett többet várnom, mert méretre igazítva rendeltem. (Pocakban kellett bővíteni és a derekát 4 centivel hosszabbra kértem.)
Idő közben a mellkasprotektorból is elérhető lett a level 2, ahogyan a többiből már korábban is létezett.
Rövid kesztyűnél sem vágja a hideg a csiklómat.
Derékrészen két oldalt tépőzárral szűkíthető.
Az ujjmandzsetta patenttel szűkíthető, az alkaron cipzárral bővíthető.
A derékrészen van belül egy kb 25 centis cipzár, ahol a nadrággal lehet összegyógyítani.
A két külső zseb kesztyűnek kicsi, a nyílás is szűk, ökölbe szorított kéz nem megy be rajta, a cipzár a hajtás alatt mélyen ül. A bélés belső zsebét nem értem: jobb oldalt van a telefontartó (strapatokba Xiaomi Mi Note 9 Pro kényelmesen bellesik), mellbimbő alatt és hónaljhoz közelebb, mint kényelmes lenne. A telefontartó zsebre felülről egy tépőzáras fül hajlik, innen nem esik ki a telefon. Bal oldalt egy szélesebb zseb van, a teljes szélesség negyedén van csak tépőzár középen, ráhajtás nélkül.
Váll, könyök, gerinc, mellkas protektornak is van helye.
A bélés stílusa a honvédségi kabát bélésére hajaz, gallérnál, mandzsettánál gombok tartják, körben pedig cipzár.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Rivaul
addikt
válasz Tamás9x #87763 üzenetére
Fekvő hosszú Mina. Egyre kevesebb van belőle jó állapotban. Azonban nem túl sokra értékelik. Vagy is, nem annyira mint amennyi megmarad belőlük. Viszont szerintem jó állapotban, fogják még többre is. Én mindig szerettem volna egyet. A nagy őrület előtt olyan 200 körül mentek szép állapotban. Pici pénzért biztos elhoznám és apránként összeraknám.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Zoli bácsi
őstag
Hogy látom a felújításokat, egyre jobban sajnálom a fillérekért elkótyavetyélt MZ TS125-öst, meg az utólsó Simsont amit eladtam.
Az a helyzet, hogy a szülői ház padlásán (Ha az öreg ki nem dobta, egyre demensebb 80 fele) még mindig kallódik gyári hajtókar alsó-felső csapszeggel tűgörgőkkel, komplett dinamó álló-forgórész, henger, dugók......Az MZ-hez.
Meg lehetett volna szépen csinálni, van festő ismerős, (a lányom jogsit szerzett, utána sokszor találkoztunk....Jóba lettünk. )
Jó, van egy kis 125-ös robeszom, újan vettem, de nem ugyanaz.
Egy TS 125 nek feelingje van. Mikor hideg motorral behúzott kuplongnál becsattan az egyes fokozat, és tövig húzott kuplunggal is viszi a motort....Aztán a kék füst, amit ereget, meg a jellegzetes MZ csörömpölés. Biz' isten hiányzik.
Egy régi gépnek lelke van.
Meg hiányoznak azok az idők, mikor minden olyan egyszerű volt, egy csavarhúzó elég volt izzót cserélni, nem kellett youtube-on keresgélni, mit hogy lehet szétszedni. -
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #87770 üzenetére
"Egy régi gépnek lelke van." - Ezt ismerem. Mint a benzin-gáz kettős ütemű Samaránk. Kezedben a kulccsal, mindent tudva, hogy hol találod, nem tudod elindítani hidegen, de melegen se biztos.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
#TOTTI
őstag
válasz Rivaul #87769 üzenetére
12-es karbival (cserélem jövő héten) ma egy ilyet mentem, városon belül. GPS 82, saját órája rátákolva (nem lesz rajta), közel 100-at mutatott. Gyári, henger, gyári főtengely. 5 grammos görgő a 4,7-es helyett és 0.2mm-errel kisebb hézagolás hozott +4km/h-t. A kisebb görgővel már túlpörgött. Motoforce Racing V2 vario, Motoforce CNC külső tárcsa, sárga Malossi kontraszt van hozzá, ha valakit érdekel és CIF Racing (neonzöld) könnyű kuplung.
-
p5quser
tag
Sziasztok!
Szerencsétlen, ridegtartott motorom a leponyvázás után kitoltam a napsütésbe és felrugdostam. Amíg ketyegett, fújtam a hátsó gumiba, csekkoltam az izzókat és a fékeket. Ehhez párszor fel-le pattant a sztenderről a motor.
Ezek után kitoltam a kapu elé és mikor ráültem, eltört a hátsó teleszkóp. De úgy nyakból, szóval a hátsó gumin ültem.
Azóta kicseréltem, de eltöprengtem hogy mi az az alkatrész, ami még ilyen alattomosan meglephet egy 20+ éves motoron és hogy ellenőrzöm?
Értsd; ha kicsit tovább bírja a hátsó teló és mondjuk a hungárián ülök rá a hátsó gumira, nem biztos hogy ezt most ideírom.
Nem mondom hogy imádok bütykölni, de megcsinálom ami ahhoz kell hogy ne csináljak gyilkost senkiből közúton.
Szóval kaphatnék tippeket hogy mi lephet még így meg? -
macilaci78
nagyúr
válasz p5quser #87775 üzenetére
20+ éves motoron? Bármi. Vedd alapul azt, amit műszakin figyelnek rendszámos motoron. Elvégre a műszaki vizsga, illetve a megfelelő műszaki állapot feltétele a biztonságos közlekedésnek. Amit ott megnéznek és megfelel, az neked is elég.
Nekem a váznyúlvány, ami a hátsó lámpákat, sárvédőt tartja, tört el a rögzítőcsavarja mellett, kb a csomagtartó kulcsnyílása mellett. Picit lógott is a bal oldala. Mivel leesett a benzincső a pumpáról, eléggé szét kellett borítani, azért vettem észre.
Tavalyelőtt elcsúsztam vele, abban a szezonban már nem ültem rá. Tavaly szezon elején átnézettem, kértem a szerelőt, hogy bontsa meg a burkolatot, nézzen ál, biztos, ami biztos. Azt mondta, rendben van, de lehet, csak az elejét nézte meg.Anyagfáradás bárhol lehet. Mondanám, hogy borítsd szét, nézd át a hegesztési varratokat, főleg a kormányidom környékén, de lehet, hogy szemre még semmi nem látszik (hajszálrepedés a vestésen, rozsdafolt), de ultrahang kimutatná.
Egyfelől ottvannak a boldog tudatlanok, akik egy ketyegő időzített bomba szarvát csavarják, másfelől a nagyon lelkiismeretesek, akik magabiztos nyugalomban ugyanúgy csavarják...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
p5quser
tag
válasz macilaci78 #87776 üzenetére
Köszi!
Átfutottam gyorsan ezeket a vizsgakövetelményeket, de a szemrevételezés elég tág fogalom. Gyanítom, nagyrobogó vizsgáztatásánál sem borítják szét azt, csak benéznek a vizsgálónyílásokon.
Nyílván mindennek van egy szavatossága, ami után ki kell cserélni, így a teló sem törik el, ha nem Xenezret fut.
A kormányvillát néztem már, nem kóborol az úton (bár elengedni nem mertem, csak lazán ujjbegyig), de leszedve az orridomot sok mindent nem láttam, csak port, meg vezetéket.
Csak azért "estem kétségbe" mert ez nagyon alattomos húzás volt tőle. Nem néztem meg soha, de ha kérdezik, csípőből mondtam volna hogy van rajta határolóbak, kizárt hogy egy telótörés instant halál.
Vagy kéne lennie rajta, csak nem volt már meg mikor megvettem, stb... De a lényeg hogy nincs tapasztalat hogy mi okozhat még ilyesmi meglepetést. Pl; ki kell cserélnem a keréktartó csavarokat Xenezer után, vagy a blokkot a vázzal összekötő böhöm keresztrudat? -
#TOTTI
őstag
Sziasztok, kicsit segítsetek légyszi, jele leg 12-es TK karburátorom van 90es főfúvókával az F12-őn ma megjött a 17,5-ös Dellorto, abban 85-ös van, 85-ös eddig kevés volt, a torokátmérő növekedésével azért tartsam meg a 90-est? Stage6 szűrőbetétem van ami egy nyitottab szűrő. Köszi.
-
Tamás9x
őstag
válasz #TOTTI #87778 üzenetére
A gyertya képétől függ, látatlanban semmit nem lehet mondani, de mivel most hideg van, tavasszal, nyáron és ősszel is más lesz a tökéletes fúvóka méret. Az a jó méret amivel épp jól megy
Több levegő, több üzemanyag, de csak akkor, ha levegőszűrőd nem gyári. Pl: RamAir vagy valami komolyabb 2 rétegű szivacs.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Topikgazda
válasz p5quser #87777 üzenetére
"Átfutottam gyorsan ezeket a vizsgakövetelményeket, de a szemrevételezés elég tág fogalom. Gyanítom, nagyrobogó vizsgáztatásánál sem borítják szét azt, csak benéznek a vizsgálónyílásokon."
Kb az égvilágon semmit sem foglalkoznak az ilyen dolgokkal. A gyorsaságitól a nagyrobogóig (choppert leszámítva) szinte mindennel voltam már műszakin, a motoroknál a műszaki vizsga nem arról szól, hogy a korrózió vagy az anyagfáradás nyomait keressék. Egyrészt amit te is írtál, hogy nincs is rálátásuk ezekre a helyekre, meg úgy általában nem is ezekre a dolgokra vannak ráállva egy motor műszaki vizsgáztatása alatt. Hiszen egy nagymotor normál esetben télen fedett helyen pihen (most hagyjuk azokat a nagyvárosi robogókat amikkel egész évben melóznak vagy pizza futárkodnak), sokkal kevesebbet van kitéve az időjárási viszontagságoknak mint egy autó.
Nem tudom, hogy papírforma szerint mi az előírás amit meg kell nézniük, csak azt írom le amit én tapasztaltam. Szemrevételezik nagyjából a motort, hogy rendben van-e minden (általában hogy néz ki a motor, gumik állapota, nincs a telóknál olajfolyás stb). Vannak szigorúbb helyek ahol nézik, hogy gyáriak-e a tükrök, illetve a fék és kuplungkarok. De akár idetartozik még a kormány is. Tükrüknél ha van benne E jel akkor elfogadják, az ali-s mindenféle színezetű karoknál sok lehetőség nincs, műszaki előtt vissza kell cserélni. De valahol (a legtöbb helyen szerintem) ezekkel általában nem foglalkoznak.
Ami fontos az a világítás, index, féklámpa stb...itt mindennek jónak kell lenni. A különféle ledes izzók és egyéb kiegészítő lámpák (nagymotoroknál eléggé gyakoriak a pluszban felszerelt szúrófények és egyebek) eléggé kényes téma. Én azt vettem észre, hogy ha ismerős helyen is vagy akkor is szólnak, hogy műszaki előtt ezeket vedd le, illetve az izzók legyenek gyáriak. Az utóbbi 1,5-2 évben ami még szigorodott az a fékek állapotának ellenőrzése. Természetesen eddig is nézték, de most még kisebb a tűréshatár. Mindenféle hullámos tárcsával stb esély nincs műszakira, senki sem fogja bevállalni.
Ezután jön a váz és motorszám, ezeknek fényképezhető állapotban kell lenniük minden esetben. És akkor jön az agyrém ami a két éve bevezetett szigorítás része, hogy a kipufogódob E jeléről mindenképp fényképet kell csinálniuk. A probléma az, hogy sok motornak a gyári dobjának is a belső, a kerék felé eső részén vannak ezek a számok. Tavaly is amikor vittem egy motort ugyanez volt, volt ott olyan káromkodás mint annak a rendje... Nem a motorra haragudtak, hanem hogy ezt is fényképezniük kell már hiába gyári a dob. Több típusnál is belül van ez a szám. Meg hát vannak olyanok, hogy ha jól fényképezhető helyen is van a szám, a motor korából adódóan eleve nem lehet normális képet készíteni, mert már félig-meddig el vannak mosódva a régi gyári dobon. Az említett motorról amit vittem sem tudtak értékelhető képet csinálni a hozzáférés miatt, mondták is hogy le sz@rják ott ahol van, jó lesz a homályos kép amin kb nem látszódik semmi sem....
Ha nem gyári a dob, de E jeles és van benne db killer, akkor általában egyik helyen sem gond. Ha a dobnak van papírja is, akkor sokszor még forgalmiba is bevezetésre kerülhet, hogy azzal a dobbal volt vizsgán a motor.
De ezek a dolgok mind-mind hely és vizsgabiztostól függnek sok esetben. Két éve volt olyan eset, hogy az egyik haveromnak vágott slick gumi volt a motorján. Nem sok kedve volt hozzá, hogy a műszaki miatt átgumizza motorját majd vissza (kölcsönkerekekre sem nagyon volt lehetőség), így bepróbálkozott két helyen is. Az egyik helyen kapásból elküldték ami valljuk be teljesen rendben is van. Viszont a másodikon már azt mondták, hogy semmi akadálya, de sportdobot cserélje vissza a gyárira. Hozzáteszem, hogy nem kínai dob volt, volt E jel, db killer meg papír is, de azt mondták, hogy ha megvan a gyári, akkor inkább azzal. Egy gsxr 750 a gyári csővel és vágott slick gumival lett levizsgáztatva!!! Teljesen életszerűTehát a lényeg, hogy én még nem láttam olyat a motor korától függetlenül, hogy egy kívülről teljesen normális állapotban lévő motoron anyagfáradást, korróziót vagy bármi hasonlót kerestek volna. Ettől függetlenül lehet hogy létezik, de én még nem találkoztam ilyennel.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Zoli bácsi
őstag
válasz sityupityu #87781 üzenetére
Sokat változott a világ. Utoljára MZ-t műszakiztattam, ennek számolgatva úgy 28 éve lehetett. Megnézték a gumikat, lámpákat, indexek, féklámpák működését, majd az udvaron kissé felgyorsítva egy próbafékezést kellett végezni a vizsgabiztos előtt, első, majd a hátsó fékkel. Nem volt több idő, míg ezt leírtam.
Azért ha hangos volt a motor, szóltak, illetve emlékeim szerint a legnagyobb buktató az volt, ha fakók voltak a lámpabúrák, indexbúrák. Persze, leleményes volt a nép, akkoriban is kölcsönkérték egymástól a dolgokat műszaki idejére. Ebben nem vagyok már biztos, de talán még a szerszámkészletet is meg kellett mutatni.
Idén lejár a Liberty műszakija, igaz ősszel (4 éves lesz), úgyhogy meglátom hogyan működik a dolog.[ Szerkesztve ]
-
zombei
aktív tag
válasz sityupityu #87781 üzenetére
Hát én is csak azt tudom megerősíteni, hogy motor műszaki hamar megvan, és nem olyan komoly mint az autónál. Általában ránéznek mennyire gyári, megfékezik a padon, meg a világítást átnézik. Múltkori műszakin akksi lekotlott, aztán már oda is úgy tudtam csak elmenni, hogy betoltam. Megkérdeztem tőlük gond e ha világítás még megy, de akksi beadta a kulcsot aztán csak betolni lehet, de azt mondták elég az is a kameráknak. (250 v2 azért ezt még szerencsére könnyen belehet tolni, bár a 40 fokba sok kedve nincs hozzá az embernek...)
-
Zoli bácsi
őstag
Ha valakit érdekel: Részleteket nem írnak. [link]
Friss jogsi kedvezmény
Tudjuk hogy minden kezdet nehéz, ezért fogtuk magunkat és csináltunk egy hatalmas friss jogsis kedvezményt!
A kedvezmény érvényes: 2023.03.13-05.13 ig.
Részletekért keresd a hozzád legközelebbi Red Baron üzletet!
Törökbálint 23/418350
Győr 96/517-258
Pécs 72/510-402
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #87784 üzenetére
Nekem 2 éven belüli jogsim lesz, múlt héten volt a kresz-vizsgám.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #87785 üzenetére
Melyik sulinal csinalod? Gyakorlatot meg nem lattam, hogy nagyon beindult volna. Errefele szoktak jarni a tanulok, akik a Kacsoh Pongracnal levo tanpalyan tanulnak.
Fenti "akciohoz": En azert fenntartasokkal kezelnem a Red Baront es a hasznalt motorjaikat. Legalabbis a budapestit mindenkepp. Sokan lattak mar cifra dolgokat toluk hasznalt motornal(tobb darabbol osszelegozott, nem tul profi modon), pedig altalaban boven a piaci ar felso regiojaba vannak belove az arak.
-
Zoli bácsi
őstag
Nekem több ismerősöm vett motort a győri Red-Baronnál, semmi gondjuk nem volt. Jártam náluk én is, mikor megindult a bogár, és vashiányom volt.... De nem számolták be a Liberty-t, mert olasz. Csak japán gépekkel foglalkoznak. Legalábbis azt mondták.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tamás9x #87788 üzenetére
Valoszinu meg mindig ugy van, de regebben a garancia az nyilvan a naluk valo kotelezo szervizhez volt kotve, ahol meg majdnem vastagabban fogott a ceruza mint egyes markakereskedeseknel.
Igazabol sokan a Red Baron altal nyujtott reszletfizetesi lehetoseg miatt valasztjak oket, ezert is van alapbol kicsit magasabb ara a motoroknak.
Plusz meg akar szerviz szamla fizetesre is biztositanak reszletfizetest(ami valahol szomoru, hogy van ra kereslet)Alapjaiban nem lenne egy rossz franchise, mert a japan munkara jellemzo szigoru eloirasok es szabalyzatok alapjan mukodik, de amiket valosagban lattam par esetben, az inkabb a magyar valosag
Ez pl csak az egyik erdekesseg, mi az amit alkalmazottaktol is elvarnak:
"Vállalni, hogy csak olyan adásvétellel foglalkozol, ahol az egyik fél a Red Baron.Tapasztalataink szerint, ha Red Baron-on kívüli motorkereskedelmi ügyletekhez Red Baron-os kolléga segít - akár saját motorkerékpár esetén is - az konfliktushoz vezethet. Saját motorodat is itt veheted meg illetve
értékesítheted, természetesen kedvezménnyel"Naluk a motorkerekpar szervizesnek nem szukseges, hogy ilyen iranyu vegzettsege legyen. Ertem en, hogy nagyon sok jo hozzaerto szakember van akinek nincs papirja rola hogy motorkerekpar szerelo, csak kicsit ez olyan visszas dolog annak tekinteteben mennyire fenyezik magukat.
Szerk:
Zolibacsi: a gyori es pecsi Red Baron-rol nem hallottam sok negativumot eddig. A pestirol meg nem nyilatkozom[ Szerkesztve ]
-
BLUE TORNADO
senior tag
Sziasztok! Már 2x hagytam el a komplett hátsó lámpát földúton. Valakinek lenne valami ötlete ez ellen? 😅 Ugyanitt: Keresek RR hátsó lámpa burkolatot
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
FeniX-
aktív tag
válasz BLUE TORNADO #87792 üzenetére
wow, nagyon barón néz ki!
-
Árpi001
senior tag
Sziasztok.
Nem rég vettem egy kis suzuki adress 4 T-t
Szeretem, de 55km a vége.
Az volna a kérdésem hogy a tartós üvegen használat ,mennyire teszi tönkre a motort?
Több ismerős mondta hogy hamar tönkre fog menni igy...A Föld a Naprendszer elmegyógyintézete.
-
dellfanboy
senior tag
válasz Árpi001 #87794 üzenetére
őszintén, mi a terv? használni akarod? akkor húzd neki. persze a karbantartásokra is figyelj oda.
te vagy a robogóért vagy ő érted? ilyen félős üzemmódba ne használd mert elkopik a gumi majd cserélheted azt is...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Tamás9x
őstag
válasz BLUE TORNADO #87791 üzenetére
FBS nekem is ugy vannak megtamogatva, ha torik, meg legalabb haza ersz vele.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
macilaci78
nagyúr
Sziasztok!
Nekem sisakkal kapcsolatos kérdésem lenne. Izzadságszag, sajnos izzadós vagyok, de hiába lenne teljesen kivehető a bélés, 1-2 hetente való mosást aligha bírná. Mivel lehet szagtalanítani a sisakot?
Lehet kapni cipőszagtalanító spray-t...
Tároljam ózongenerátoron?
Van valakinek bevált megoldása?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Zoli bácsi
őstag
válasz macilaci78 #87797 üzenetére
Ózongenerátor.
Ugyan sisakot nem, de a bakancsomat mindig beteszem a mentőbe, mikor ózonozunk. (Heti takarítás). Szagtalan lesz. Tiszta nem, de gyakorlatilag steril, szagtalan.
Valami kis helységbe beteszed (fürdő). negyed óra-húsz percre, és kész.
Vannak ilyen sisak tisztító spray-k, nem próbáltad? [link]
Esetleg még olyan ötletem lenne, hogy tisztítószeres, fertőtlenítőszeres szivaccsal kitörölni a sisak belsejét hetente. Nem eláztatni, kinyomkodott szivaccsal, ugye.
Árpi001: Szerintem ha nincs tunigolva, nem igazán lesz baja, eleve úgy tervezik az ilyen kis gépeket, hogy nyélen lesznek hajtva. Minőségi olaj, sűrűn cserélve, és hidegen ne nyelezd..Ha jobb a lelkiismeretednek, hajtsd 50-el, nem sokkal később érsz oda, ahova indultál, de mégsem nyélen mész. -
Rivaul
addikt
válasz Árpi001 #87794 üzenetére
A többiek véleményén vagyok. Nem a fordulat öl, hanem a nyomaték. Ne nyéllel indulj és ne hidegen. Ha hagyod kifutni akkor nyugodtan húzhatod neki. Le vannak korlátozva gyárilag. Lehet valamivel hamarabb hullik majd szét, de ez nem számottevő teljes élettartamra visszatekintve.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #87798 üzenetére
Szezonon kívül állt a garázsban, 3 használat alatt visszatért a bukéja.
Semmit nem próbáltam, minden drága, ami nem válik be, ezért kérdeztem a talasztaltakat.Apámnak rendeltem egy ózongenerátort, húsvétkor elviszem a sisakot és kipróbálom. Ha beválik, a tárolóban majd tudom majd használni a garázsszinten. Senkit sem fog zavarni és senkit sem fog bántani.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen