- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- 5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
- Az Insta360 ellen fordítja a hatóságokat a GoPro
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Linux kezdőknek
- Jelszókezelők
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Google Chrome
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Facebook és Messenger
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- eBay
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
suste
veterán
Hi!
Ki mennyit motorozott a nyáron?
Nálam a kis kínai (itt többször linkelt) fordulatszám/üzemidő jelző kütyü 120 óránál tart, és 4500km-t tettem meg közben. Ez a kb 37km/h átlag nem is olyan rossz szerintem. Főleg ha arra gondolok, hogy ez autóval hogyan állna (Budapest)
Ha kegyes lesz az időjárás szerintem kb 6000km-ig is eljutok.
Robogós szempontból sajna megkezdőtött a reggeli komolyabb beöltözés, viszont a robogó meg kifejezetten élvezi a hűvösebbet. Pedig "4T AC"-vel járok, gondolom a "2T AC" -seknél mégjobban érezhető.... -
Topikgazda
válasz SoulReaver #75147 üzenetére
Ez teljesen jó, de "sima" 21-es dellorto nincs sehol raktáron? Azt azért valamivel olcsóbban is megkapnád ha nem is sokkal. De ez egy nagyon jó karbi, nem csak a színében, hanem egy-két megoldásban is különbözik a hagyományostól. Én ilyennel még nem dolgoztam, egy ismerősömnél tudtam szemügyre venni egyszer a dobozból kivéve. A lényeg, hogy nyugodtan megveheted. Egyébként is csak dellorto-t javasoltam volna.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
perge666
veterán
Nekem februártól ment a motor,de még nagyon szűk 2000km-t mentem vele pedig ezzel járok dolgozni ha esik ha fúj a szél.....
Mondjuk nem nagy távot megyek,napi 6km összesen,az heti 30km,havi 120-150km + ha néha megyek vele bizniszelni akkor van hogy egyhuzamban megyek 60-70km-t is,de ez 2-3-4 havonta van. -
SoulReaver
veterán
válasz sityupityu #75152 üzenetére
Most megnyugtattál egyébként.
Amúgy úgy vagyok vele, hogy eddig sem sajnáltam a pénzt a Roxy-ra, ezen nem akartam spórolni, így is mindenből újat vettem. Meg volt náluk egy rendelésem, amivel össze tudtam vonni.
Idén még nem tudom mennyi ideig lehet motorozni, de tervben van egy overrange variátor szett, kuplung szíjtárcsa nélkül..
Tetszik benne, hogy a főfúvókához nem kell szétszedni az egész karbit, csak letekerni egy csavart és ki-be tenni a fúvókát.
A lényeg, hogy kapjon kaját ez a kis alu henger.
Másik még a naraku --> dellorto koppintás lett volna, de már a koppintás szóra elment a kedvem tőle..
Ezt a benzin-olaj keverési arányt nem igazán értem.
Az aeroxnak 7literes a tankja. Az 1:40-es arányt a táblázatban, csak 5 és 10 literhez mutatja. 5 Literhez 1,25dl, 10 Literhez, 2,5dl olaj megy. Akkor a 7 Literhez kb 2dl olaj kell, minden tele tankolásnál?
[ Szerkesztve ]
-
suste
veterán
válasz SoulReaver #75155 üzenetére
sima arányosítás:
1/40: 40L -> 1L
1/40: 1L -> 0,025L (vagyis minden literhez ennyi kell)pl 7L -> 7*0,025= 0,175L olaj
-
macilaci78
nagyúr
válasz SoulReaver #75155 üzenetére
Egészen pontosan 1,75 dl olaj kell 7 liter benzinhez. A 7 literes tankba mikor tankolsz 7 litert? Mikor állsz a kútra porszáraz tankkal?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
dond
csendes tag
válasz SoulReaver #75158 üzenetére
Akkor lehet egy ilyen skálázott flaskával jobban jártál volna
-
addikt
Most tényleg kézzel kevergetitek a benzint? Nincs olajpumpa a járgányban?
Vagy csak a helyes arányra vagytok kíváncsiak?Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
dond
csendes tag
válasz body007 #75160 üzenetére
Van pumpa, csak levettem a közlőkereket a végéről (fekvőmina
Egyébként több évig ő adagolt, de aztán elegem lett az "olajsárból", valahol mindig könnyezett a cső vagy a csatlakozó. A másik dolog, hogy gyári állapotban kb. 1:45-nyit adott a benzinhez (~3 literes fogyasztással), de azóta megnőtt a henger/dugó/karbi/étvágy uh gyorsan megszorulna ha nem én keverném.. -
csurgoi
aktív tag
Mennyire macerás leszedni a Yamaha Neos hátsó kerekét?
Van egy defektem rajta, 2-3 naponta leereszt 1-1,2 bar-ra és aztán úgy marad.
Vagy van valami csodaszer amivel a szelepen keresztül eltömítem a lyukat?https://500px.com/stevetailor https://www.flickr.com/photos/128564341@N08/
-
Topikgazda
-
vadászcsiga
félisten
válasz vadászcsiga #75124 üzenetére
Szoval tudjuk mi a különbség közöttük?
-
energy4ever
addikt
válasz vadászcsiga #75166 üzenetére
Szerintem, a felso felig szintetikus, az also teljesen. De ez csak tipp.
-
Topikgazda
válasz energy4ever #75168 üzenetére
Emlékeim szerint is így van, a scooter csak félszintetikus.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
SoulReaver
veterán
Tud valaki egy részletes leírást képekkel, hogyan kell bekötni egy karbit? Kerestem már, de valahogy nem találok egy értelmeset.
-
Grenczii
tag
válasz SoulReaver #75170 üzenetére
Saját képek karburátorról(Keihin PWS) talán egyértelmű.Vákuumos benzincsap lehet 3 vagy 4 csatlakozós.
Bal oldalon a két piros a bejövő üzemanyag, a sárga a vákuum(mindig az van a tetején a csapnak) a kék az ami karburátor felé megy a benzin.(csapon ha gyári nyilakkal is van jelölve az irány merrefelé kell bekötni.)
[kép]
Második kép a karburátor,a szívócső előtt a karburátor tetején van a vákuum (sárga), másik oldalon megy be a benzin (kék) a zöld az a túlfolyó , és van egy túlfolyó az úszóház alatt is.
[kép]
Legegyszerűbb ha megnézed a gyári karbid hogy van bekötve és az újat mellé teszed és lemásolod a bekötést.Meg van ahol van olaj bekötési pont is de te keveréket akarsz akkor az neked nem kell.
Annyi hogy pl az új karbimon a vákuum vezeték vékonyabb 5 mmes a benzin 6os.Ha lehet kell nálad Y elosztó is csövekhez ha úgy adja ki.[ Szerkesztve ]
-
KTMHobby3
tag
válasz energy4ever #75168 üzenetére
Sajnos igazad van. A Synthetic Blend, lefordítva, szintetikus keverék. Azért sajnos, mert mindenhol szintetikusként árulják, ezért sokan bedőlnek neki. Engem is sikerült félrevezetniük. Én 1:50-es keverékkel járok, full gázon 9000 fölé kipörög a motorom, eddig semmi problémát nem tapasztaltam. Egyszer sem akart megragadni a dugattyú, sőt még erő vesztést sem tapasztaltam. Gyertyaslusszom egyszer sem volt. Akkor lehet hogy ez a jó neki?
-
energy4ever
addikt
-
Laybee
őstag
válasz vadászcsiga #75167 üzenetére
Koszonom!
-
KTMHobby3
tag
válasz energy4ever #75174 üzenetére
Köszönöm, megnyugtattál. Akkor bátran motorozhatok továbbra is ezzel. Az tény hogy nincsenek lerakódások sehol sem. Menet közben sem füstöl. Igaz, magam után még nem mentem.
-
-
macilaci78
nagyúr
Amikor Újbudáról Ecserre mentem ki a városon keresztül, az nem volt vicces. kb 30 km, szűk egy óra volt, de már sajgott a seggem. Igaz, nekem hosszú távon kényelmetlen az az üléspozíció, magas vagyok, ott lenne kényelmes, ahol a kétszemélyes nyeregben a törés van.
A városban jobb volt, a forgalomban evickélés, a gyakori megállások azért átmozgattak. Országúton unalmasabb és az ellenszél miatt rendesen kapaszkodni is kellett. Kissé elfáradtam, nem nagyon kapkodtam visszaindulni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Grenczii
tag
19 éve mikor kezdtem a robogózást nem volt autóm mindenhová IS robogóval mentem.
5 év alatt majdnem mentem vele 50 ezret,36ot gyári hengerrel maradékot 70essel.Megbontáskor derült ki hogy a gyári hengeren nem is látszik szinte semmi.Ékszíj/röpsúly/kúlső gumi(hátsó) ami 10-12 ezrenként cserés volt.Gyertya 6 ezernél többet nem bírt ki.Napi rekord amit mentem az 200 km körül volt.[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
Bocsi rosszul fogalmaztam,úgy értettem hogy az út oda-vissza 60-70km.
Annyira nem vészes az a táv amúgy,nem azt mondom hogy olyan mintha egy kényelmes fotelba ülnék,de még határeset.
Amúgy simán bevállalnék hosszabb távot is,imádok motorozni,főleg városon kívül a szabadban ahol nem sok autó jár,vagy ahol van kerékpárút.
-
suste
veterán
válasz perge666 #75181 üzenetére
jaaaa, az más, én rendszeresen (heti 2) megyek 35km egyhuzamban (oda vissza 70km)
de én pont a városi, elővárosi forgalom miatt érzem elviselhetőbbnek (meg ugye 125ccm) ezt a távot
városon kívül, egygázon már a 20km is unalmasrávettem magam, hogy szezon után lecserélem a gumikat (2007-es gumik 2015-óta használva)
18000km van bennük, de nem nagyon koptak el, de gondolom azért ert már állati kemények
ezt a 2-t szemeltem ki magamanak: első, hátsóesetleg van jobb amit ajánlanátok?
a hátsónál a "reinf" az olyan mint a kocsiknál, hogy az oldala erősített? -
CartmanLand0
senior tag
Yamaha Jog Next Zone tipusú mocihoz keresek idomokat jó áron Ha esetleg valaki tudna, ne tartsa magában az infót. Tudom rendeljek ujonnan, de arra most nincs keret. Lényeg hogy egyben legyen törés és repedés mentes, ugyis át szeretném majd festeni
[ Szerkesztve ]
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
vadászcsiga
félisten
Írtátok hogy a 100-as benzin nem okoz teljesítmény növekedést, már a második tank van benne, tehát a 95-öst biztos elégette de én határozottan érzem hogy dinamikusabb tőle. Nem lett rakéta, de úgy érzem hamarabb eléri azt a fránya 45km/h-át mint előtte.
-
SoulReaver
veterán
-
KTMHobby3
tag
válasz SoulReaver #75189 üzenetére
" 17,5 karvi 95-ös fúvókával"
Szerintem az már túl sok. Azért zabál,és nem akar menni. -
-
CartmanLand0
senior tag
Tudja valaki mi a különbség a Yamaha Jog NextZone 3YK és a 3YJ között ?
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
Grenczii
tag
válasz CartmanLand0 #75192 üzenetére
Szerintem ugyanaz lehet a kettő,mármint burkolat idomok ilyesmi.
3KJ volt a sima Jog, 2JA a fura elejű Aprio és utána jöttek a NextZone-ok 3YK/3YJAz újabbakban volt már elektronikus tiltás és hssonló kipufogó mint a nagytestű európai minarelliken és talán láttam olyat amin hátul már nagyobb kerék volt és volt amit Super Znek hívtak de Nextzone az Nextzone.
Google képkereső is egyformának mutatja a kettőt.De ha burkolat egyezőség miatt kéne azért meg kéne nézni ugyanúgy mint az évjáratot mert az tájékoztató információ csak sose igaz itthon nálunk.[ Szerkesztve ]
-
CartmanLand0
senior tag
Köszi
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #75189 üzenetére
Egyáltalán nem meglepő egy aluhengernél. Az asszony robogóját amikor belőttem 98-as főfúvókánál kellett megállnom, pedig azon csak egy 70-es malossi vashenger van. 95-nél már jó volt a gyertyakép, de 98-al jobban ment a motor. 100-asnál meg már éreztem, hogy nem tetszik neki, 98 volt neki a tökéletes.
Egyébként még az olyan dolgok is beleszólhatnak a főfúvóka méretbe, ha valahol többletlevegőt szív. Most nem olyan fals szívásokra gondolok mint pl főtengely szimering vagy a karburátornál valahol, hanem elég az is ha pl a légszűrőfedél nem zár teljesen passzentosan. Ha ez van, akkor ilyenkor máris valamivel nagyobb főfúvóka kell mind a tökéletes menetteljesítményhez mind pedig a jó gyertyaképhez.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
SoulReaver
veterán
válasz sityupityu #75195 üzenetére
Kár, hogy ez ilyen random. Nincs két egyforma..
Még arra is gondolok, hogy a gyenge kontraszt rugóm miatt, a közép tartományi fordulatszám csökkenést, a többlet üzemanyaggal tudja túllépni. Óra szerint 60km/h -tól megint szépet húz a motor. De a fúvókát akkor is csökkenteni akarom. Az a légszűrőház, amivel vettem a mocit, egy kaka... Se gumi tömítés, se illeszkedés... Most az úgy van, hogy fbs-el körbenyomtam a belső peremet, megvártam míg bebőrösödik, de nem köt meg, aztán összenyomtam a két felet. Csonkot is bele ragasztottam, elvileg nem szívhat falsot, de kellett még rá lyuk, mert a sok üzemanyaghoz, sok levegő is kell, így legalább nem dadog. De ha megjön a gyári légszűrő ház, akkor tudom majd szépen csökkenteni a fogyasztást.
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #75196 üzenetére
"Kár, hogy ez ilyen random. Nincs két egyforma."
Hát ez tényleg így van..."Még arra is gondolok, hogy a gyenge kontraszt rugóm miatt, a közép tartományi fordulatszám csökkenést, a többlet üzemanyaggal tudja túllépni."
Nem. Tudom hogy miről beszélsz, de semmi köze hozzá. Mármint a kontraszt okozhatja a középfordulatszám csökkenést, de ha az nem oké, akkor azt a motor a többletüzemanyaggal sem tudná ellensúlyozni. Egyszerűen csak sokat kap. Ha már kb jó a karburáció, akkor utána tudsz foglalkozni a kontrasztal is. Amúgy kevés fogyasztást ne várjál majd el ettől a motortól...--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
SoulReaver
veterán
válasz sityupityu #75197 üzenetére
Arra gondoltam csak, hogy ugye közép tartományban nem feszít eléggé. Én meg húzom a gázt, de nem megy. Ott azért csak pörög a motor, de nincs érezhető hatása.
Tudom, hogy nem fog keveset enni, de azért Ne legyen már olyan látványos... Pénteken tankoltam, este 6 után, akkor mentem vele vagy 12km-t, Szombaton egy kis tesztelgetés, megint kb 10km, és 3/4 körül van a tank.
-
KTMHobby3
tag
válasz SoulReaver #75191 üzenetére
Így már tiszta a kép. Az én 21-es Dellortómban gyárilag 88-as volt. Az én motoromhoz még az is sok volt.
-
middleaged
tag
Sziasztok! A gondom az, hogy kézi szívatót keresek PHVA 12FS karbihoz.
Ez a termék vajon jó lehet hozzá: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen