- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- 5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
- Az Insta360 ellen fordítja a hatóságokat a GoPro
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rivaul
addikt
Sziasztok.
Újra lett nekem is motorom, vagy valami olyasmi Picike pénz, meg 3 másik talpra állításáért megkaptam. Egy Aprilia Rally. Egy igazi rohadás de megtetszett valamiért. Érdekes forma. Ugyan hátul dobos de hosszú fekvő vizes mina. A váza ami nagyon szimpatikus mert elég masszív felépítésnek néz ki. Viszont biztos hogy nem gyári és emiatt kérdeznék. Egy DR henger van rajta de semmi jelölés hogy mekkora. A karbi 12 dellorto. Jól gondolom hogy a 70-es vas mellé az kicsi lenne, tehát 50-be gondolkodjak? És ezek a DR hengerek mennyire használhatóak gyárihoz képest? Persze idomok megvannak csak már hozzáláttam a bontásnak hogy utána építhessekEladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz molnarpeter #74402 üzenetére
Hát akkor marad a tipp. Bár teljesen szét lesz szedve mert szerencsére indulni sem indul Kompressziót néztem, kb 1 éve rohad egy garázsba szóval por száraz de így 5 rúgással 9-ig tornáztam fel. Egy indulás után ez valamennyit még megy feljebb sztem úgy hogy az alap rendben van
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Tothgera30
Ármester
-
mumtaz
senior tag
válasz Rivaul #74401 üzenetére
Jó sok szabadidőd lehet. Irigyellek
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
addikt
válasz Tothgera30 #74404 üzenetére
22 ló
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
akos727
senior tag
Sziasztok. Tudnátok mondani egy megbizható, olcsó,stb-stb szerelőt XII. kerülethez minél közelebb? Elment a töltés a robogómon, sajnos valszeg nem fesszabályzó lesz a rossz, mert arról lehúzva a csatlakozót és megmérve a 3 fázist, ilyen 0.2-0.8 voltok jön fel a szabályzóba. Tehát eséllyel mélyebben lesz a gond sajnos mozgó rész/álló rész, nem tudom...Akár ismerős ismerőse is jó, ha ügyes és megbízható. Piaggio fly 150 4t '05. És áldom azt, aki kitalálta, hogy ezeken má' ne legyen berúgó.
-
Topikgazda
válasz Rivaul #74401 üzenetére
Jól gondolod, az szinte biztos, hogy 50-es henger rajta. Bár biztos, hogy vannak olyan elmeháborodottak akik 12-es karbit párosítanának egy hetvenes hengerrel, de annak hamar megszorulás lenne a vége. A DR henger nem egy nagy durranás .
A kompressziód így elsőre valóban nem rossz. Jó munkát.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Itt az a baj tween, hogy mint sok más robogó és köztük ez is (és ezt kevesen tudják, csak összerakásnál jön a meglepetés) nem egy fajta első teleszkóppal jött ki. Ránézésre sokszor szinte semmit sem lehet látni, de még sem mindig ugyanaz. Még évjáraton belül is tapasztaltunk már eltéréseket. szét kéne előtte szedned mielőtt megveszed hozzá a felújító készletet. Már ha fel lehet újítani (nem sérült a szár stb).
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
válasz energy4ever #74399 üzenetére
Nem igazán látom ennek értelmét (hacsak nem a klímaváltozás miatt )
Akkor inkább már a hajtást kéne valahogy extrán hűteni szerintem.... -
Topikgazda
-
suste
veterán
válasz sityupityu #74413 üzenetére
hát ha tényleg annak szánták ( ), akkor főleg gáz a hűtőn lévő üres csavarhelyek miatt .... de egyébként sem néz ki jól
az optikai tuning az meg csak legyen már szép, technikailag rendben
ez tuti nem azért nézik meg, mert uuuuu de jól néz ki -
Rivaul
addikt
-
siti
senior tag
Nyiregyháza vespa bonto, facebookon van. Bp vespa börze tavasszal, ahol tartják, ott is van bontó. Nemleszolcsó. Nekem ebayről van, bontott karbit vettem membrán miatt, de rajta van a szivató is. Ilyet keress
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Intel core33
tag
Sziasztok! Szeretnék használt robogót/gyorsmotort/supermoto stb... tehát valami nagyobb testü motort venni 50ccm-ig.200-300 ezer forint körül még kitudom fizetni,nem szeretnék rá sokat költeni a kötelező olaj,fék,benzin stb. kívűl. Milyen motort ajanlanatok? Malaguti Drakon tetszett nagyon amibe beleszerettem teljesen,illetve a Rieju 50-es gyorsmotorjai.Ilyesféle motort szeretnék.Előre is koszi a segitseget Nektek!
-
energy4ever
addikt
válasz Intel core33 #74422 üzenetére
Rieju-hoz nem nagyon van alkatresz ha gaz van vele, akkor mar inkabb Aprilia, Derbi, vagy Piaggio.
Robogo:
Aprilia SR-50
Piaggio TyphoonGyorsasagi:
Aprilia RS-50
Derbi GPRSupermoto:
Aprilia SX
Gilera SMT
Derbi SendaHa valtosat veszel, akkor 2006 utaniak vannak a Piaggio alltal felvasarolt Derbi tervezosu d50b-blokkal szerelve ami az AM6-ot valtotta! d50b-hez rengeteg alkatresz van, sokan bontanak, valamint tuning lehetosege az osszes motor blokk kozul ennek a legjobb.(na meg az AM6-nak)
AM6 sem rossz, de nem mai egyik sem! -
Intel core33
tag
válasz energy4ever #74423 üzenetére
Köszönom! És a yamaha TZR 50-ről mi a véleményed?
-
energy4ever
addikt
válasz Intel core33 #74424 üzenetére
Velemenyt csak ugy todok rola irni, hogy eloben meg nemis lattam! Arulnak abbol par darabot, bontjak is. Alkatresz ugy ahogy lenne is hozza. Kinezetre nem rossz, De az a muszerfal nagyon elavult, es gagyi hatasu.(Szerintem!)
Ha jol tudom evjaratban a TZR volt az utolso AM6-al szerelt motor. Egeszen 2012(!!!)-ig Minarelli AM6-al szereltek![ Szerkesztve ]
-
Intel core33
tag
válasz energy4ever #74425 üzenetére
Akkor marad a Derbi GPR
-
molnarpeter
nagyúr
válasz energy4ever #74425 üzenetére
Honda NSR50 is hasonló történet, ismerősnek az van, nem volt vele különösebb baja. Ettől függetlenül nem tudok róla sok mindent, alkatrészeket illetően meg főleg passz, csak gondoltam bedobom
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Vannak olyan optikai tuningok amik csak egy bizonyos rétegnek tetszenek. Nem a szépségről szólnak, hanem inkább a fura megoldásokról. Ilyen ez is.
(#74420) zozyk Elég korrektnek néz ki az a gyertyakép, ha tényleg minden rendben van (jól megy stb) akkor szerintem nem is kell tovább állítgatnod.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
perge666
veterán
Srácok egy kis segítség kellene.
Ismerősömnek van egy Honda Dioja,és elmondása szerint csak úgy indul be ha a levegőszűrőnél befogjuk a csövet,akkor is csak 1-2 másodpercet ketyeg.
Én nem láttam a gépet,azt mondja hogyha a hengerbe önt benzint akkor beindul rendesen,de megint csak hamar leáll.
Én karburátor dugulásra gondolok,csak nem értem hogy befogott légszűrővel míért indul be akkor.....
Szerintetek??
-
suste
veterán
Szerintetek ez korrekt ár: [link]
-
Topikgazda
-
energy4ever
addikt
válasz sityupityu #74434 üzenetére
Raadasul oreg is, mar 10 eves motorrol van szo...
Kicsit kipotolja a keretet, es mar Address 110-et vesz szalonbol. -
Kobun1980
aktív tag
Sziasztok.
Engem is elért, hogy kb. 1,5 hét állás után nem indult az NRG. Első próbálkozásra elindult, de lefulladt. Azóta semmi.
Akksi zsír uj, 100-as benzin van benne. Nincs tökig, de még van..
De berugasra, se oninditora nem indul. Mit tudok tenni? Nagy szerelői tapasztalat nincs, de elszallitani nincs nagy ingerenciam.Köszi előre is.
-
KTMHobby3
tag
válasz Kobun1980 #74436 üzenetére
Nem olyan nagy ügy, ahhoz hogy elinduljon két dolog kell, benzin, meg szikra. Kezd a szikrával, ha az erős, akkor benzint nem kap. Önts a gyertya nyílásba egy gyűszűnyi benzint, ha beindul, akkor benzin nincs. Át kell nézni a rendszert hogy miért nem jut el a benzin a porlasztóig. Ha meg szikra nincs, akkor azt kell végigvizsgálni. Először gyertyacserével célszerű kezdeni.
-
Topikgazda
válasz energy4ever #74435 üzenetére
Az még hagyján, 10 év az nem kor egy motornál. Az értékcsökkenés is viszonylag kicsi egy motornál, össze sem lehet hasonlítani egy autóéval. Nagymotorokban pl vannak bizonyos típusok és azon belül adott évjáratok, amik hihetetlenül tartják az árukat mert valamiért jobbak mint az azelőtti vagy az utánalévő évjáratok.
Mindegy, ezért a motorért vicc amit kérnek az biztos.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
válasz sityupityu #74434 üzenetére
és (#74433) energy4ever
Na én is így gondoltam kb
Azon gondolkodtam, hogy a sajátomat fele ennyi km-rel, jobb állapotban vajon mennyiért hirdethetném meg (?), mikor rátaláltamm erre......
De egyébként a kinai (GY6) motor nem olyan nagy hátrány, ha alkatrész kell hozzá .
A léghűtés és a karburátor meg szerintem pont hogy előny, ezért is örültem neki anno (és még pont üzembe lehetett helyezni).Mi lehet akkor a korrekt ár?
-
zozyk
addikt
Tanács kéne...
Még mindig a teljesítmény vesztés.
A variátort kicseréltem, szereztem egy használt de sokkal jobb állapotú darabot, ráadásul malossi görgőkkel.
Karburátort kitakarítottam, legjobb tudásom szerint.
A motor könnyen indul a hibás szívató ellenére is, és ha jól működik, nagyon megy, jól gyorsul, nőtt a végsebesség is. 3/4 gázon 90et mutat az óra, ami valós kb 75-78km/h. Szép őzbarna a gyertya, ez rendben...Ha eljön a teljesítmény vesztés, akkor nehezen gyorsul, full gázon megy 90-et, és motorféken visszaszuszog a karburátor, illetve leállításnál is szusszanik egyet, mintegy végszóra...
Mit tennétek következő lépésnek?
Esetleg a szelephézag ellenőrzés jut még eszembe, gyanús ez a szuszogás..
Túl komoly bajra nem gondolok, ahhoz tul jól indul szerintem. -
Kobun1980
aktív tag
válasz KTMHobby3 #74444 üzenetére
Sziasztok.
Egy kis update :)
Ma reggel inditozasnal elsore elindult. Tegnap is, csak utána lefulladt, majd utána semmi.
Szóval ma elindult, nem hagytam kifulladni. Azt csinalta, hogy vagy 15 mp-ig olyan 4200-as fordulaton pörgött, utána visszacsokkent, de 2400 környékére. Normál esetben 1800 szokott lenni. Nem jöttem el vele, mert gépkocsival kellett mennem...
Így nekem mind a szikra, mind a benzin ellátás megfeleloek tűnik. Lehet mégis levego probléma?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen routert?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Ukrajnai háború
- Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Netfone
- További aktív témák...
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Xiaomi Vacuum Mop Pro robot porszívó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen