- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
- YouTube
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Rico45 #35690 üzenetére
Minden bizonnyal import, noh meg a piaci árakat nézve, az a 100k-s mínusz reális, hisz nincs rendszám.
De egy ilyen 200-ért még bontani is remek vétel. Kár, h nincs manapság időm ilyesmikre, pedig 2,5x-esét tuti ki lehet árulni belőle.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
Piaggio-nál olajszivattyú meghajtó szíjat mikor érdemes cserélni, ergo hány km után? El tud ez szakadni egy gyári 50ccm-es motornál?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Grillo
senior tag
Na, már be se tudtam jönni a Gulliverrel, annyira folyt a benzin, hogy fékezésnél csúszott a hátsó kerék. De még indulásnál is. Remélem be tudom hozni kisteherrel, mert szerelni csak itt tudok.
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #35705 üzenetére
Runner használatijában benne van, de most nem emlékszem fejből, majd este megnézem.
10-15.000-enként szerintem érdemes, elvégre egy 1500ft-os szíjon múlik a motor élete."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #35708 üzenetére
Ezért filózom, mert az enyémben 17k van, és még gyári minden, a hajtásban már zörög a görgő és kopott a szíj, tehát az már tuti cserés, akkor nem akarom kihagyni az olajpumpa meghajtószíját sem. Mondjuk amúgy is kap egy kis olajat a benzinhez, tehát nem állna meg, ha szakad (max. felszaladna a vízhőfok és ez jelezné a zűrt), de azért biztos ami biztos.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #35709 üzenetére
7 liter benzin mellé egy kupaknyi olaj nagyon szegény ahhoz, h ne szoruljon meg.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Papa18
tag
Üdv.
Az mitől van hogy megyek a runneremmel, leállítom, és fél óra-óra múlva csak 2-3 önindítózás után indul be? -
DigitXT
félisten
válasz Papa18 #35715 üzenetére
Hogy természetes-e azt nem tudom, de én is tapasztalok ilyet.
Hidegen pöcc-röff: dolgozik a szívató... Melegen szintén pöcc-röff.
A kettő között meg... (Néha engem is "megviccelget" a technika.)
Bár mostanában nem szoktam fél órákra megállni - tehát már rég
tapasztaltam, de emlékszem tavalyról, hogy olyankor trükkösebb.huszi.gyb: s vajon működik a szívató? Nekem az elején még nem
működött - ne tudd meg, hogy milyen szívás tudott lenni az indítás.
Berúgókarom persze nincs, az akku meg rögtön elsőre le is merült.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Igen, valószínű, mert azért erőset kell rúgni. A héten megy már doktorbácsihoz Bár hogy őszinte legyek, amíg nem okoz problémát, addig nem szívesen nyúlnék hozzá (elég gyakori rossz tapasztalatok szülők autóinál...) Egyébként elég hidegben is indult még (amikor fáztam a városban is). Annál hidegebben nem akarom használni. Érdekes, hogy ha pár napig nem megy, akkor 1-2vel többet kell rúgni. De akkor is megy
Meglátom mit mond a szerelő, ilyen apróságok vannak rajta, majd szépen fokozatosan megcsináltatom/megcsinálom idő, kedv, energia függvényében. Egyelőre meghajtás olaj csere, első fék bovden csere/olajozás, általános átvizsgálás lesz. Következő kör a gumi csere, mert adunk a biztonságra. Így is megy, és meg is áll szépen, de...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Honda Tact AF24 1995 frissen felújított blokkal 75 000Ft-ért
(Megvétel óta ~1000km ment bele, ebből volt egy Győrújbarát-Budapest (157km-es út) és csak tankolni kellett)...szerk.: Az ár úgy értendő, hogy zsír új akku van benne, amire 1 év garancia is van számla szerint ha jól emlékszem 8000Ft volt. Kaptam mellé egy komplett hátsó kereket, használható gumival, felnivel.
Itt-ott kopott, karcos, de nagyon törve nincs. Viszont direkt ilyet kerestem, talán kevésbé lopják, és nem kell nekem drága gép 3-5km-t menni. (Bár előfordul, hogy 10-20km-re is elugrok vele Budapesten belül).
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én szombaton 247 km-t choppereztem le, 20 éves kis 125-ösömön! Az első 200km jól is esett, a végére nagyon elzsibbadtam viszont. 4 1/2 órát ültem a mocin, óránként 5 perces cigiszünettel. Kalocsa - Mecsek (Komló, Pécs, stb), majd haza. Sebesség 80-85km/h (hegyre felfelé 50...), átlagfogyi 2,57 liter/100km.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
Köszönöm.
Diotól annyiban különbözik, hogy jóval hosszabb. Ami nagyon előnyére válik a tároló helyeknek. Teljes bukó belefér (sőt, még a túrabukó is, aminek az elejét fel tudod nyitni, mert a másik bukóm olyan). Plusz elől a kormánynál van egy másik zárható rekesz, amibe belefér 2*0,5L ásványvíz+ papír zsebkendő, nedves törlőkendő a bukóhoz, rágó...Többek közt ez is mellette szólt, egy sportrobogóval szemben. Hátránya a kicsi kerék, de meg lehet szokni.
A távhoz: köszi, a vége nekem is kemény volt, a 3,5kg-os laptop (plusz egyebek a hátizsákban) a végén húzta már a hátam. Persze az összes hely már nyakig volt pakolva.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #35726 üzenetére
Az is szép teljesítmény. 2 vagy 4 ütemű a gépsárkány? Nálam a hosszú útra 2,7L/100km jött ki. 50-55 közt jöttem végig (emelkedőkön is) 2 tankolás (egyik a lakástól 150m-re, hogy tele tankkal pihenje ki az utat). Egyébként városban 4,0-4,5 közt etetek meg vele+olaj
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #35728 üzenetére
Négyütemű, "természetesen".
Hátizsákot én is vittem, fotós cuccal, mondjuk a vége felé már nem volt vicces azt is cipelni (hátfájós, öreg ember vagyok...). Első hosszabb utam (egy bő hónapja van meg a jogsi és a motor is), eddig csak itthon, 40-60km-es távokat próbálgattam.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #35729 üzenetére
Szép-szép...
Én is tervezem, hogy veszek nagyobbat (A1 már ~2 éve megvan). De úgy vagyok vele, hogy ha már veszek, akkor min. 400-ast. Tárolni a panelban egyiket se tárolhatom, ha meg már garázsban kell, akkor legyen jó arra is, hogy pályán (esetleg 2 személlyel) hazamegyek. Nyilván nem 250km/h átlagsebességgel, de ne haljon meg 110-nél
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #35730 üzenetére
110-nél? Ahhoz az én gépemnek igen meredek lejtő kell: (volt néhány szombaton) sík úton kb. 90-95 között van a vége...
(#35731) SirKero : muszáj gyakorolni, bakancslistám következő tétele egy, a jövő évben végrehajtandó, egyszemélyes körút Erdélyben (napi 250-300km-es etapokkal, szerintem többet nem bírok / szenvedés volna, nem szórakozás). Aztán tőlem jöhet a világvége is...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #35732 üzenetére
Na igen. De én valami ilyen túra/gyorsasági vonalon gondolkodom.
Honda NSR 125 2T 120 max. 2 személlyel.
Mondjuk ami tetszene: Honda CBF 600/Suzuki GSF 600... és társai. Szépen dobozokkal kényelmesen, de ha odacsapok neki, akkor induljon el. Szerintem pályára a 125 4T nagyon kevés lenne. Még az NSR-rel se volt nagyon jó (1-1 előzésnél elfogy, amikor az Audista már letol a francba...)
GS500-zal 2 személlyel vállalható volt.@(#35733) Papa18: Igen, elég lehet. De ha olyat veszek, 2 hetente pályáznék vele jó időben, Budapest-Győr közt. Ezért gondoltam valami nagyobbra. A nagyobbak tartósabbak is szerintem. GS500 mondjuk 160-at vitte 2 fő alatt ~7L fogyasztással.
Egyébként NSR egy személlyel 140 körül vitt. Utána már szenved.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
Nna, két hónap vergődés után megjött az injektorom. Mehet az összerakás, és a hiba alapos diagnosztikája, hogy mitől is megy tönkre...
-
vaksi8
senior tag
válasz Papa18 #35733 üzenetére
Egy 250-est azért megnézném hogy két személlyel (még egyel) is hogyan megy tartósan 130-at.Attól függ persze milyen típus,de szerintem sehogy..A 125-ösnél még elképzelhető a 115 vég,de akkor nyelezve van igencsak és mind ezek órával mérve nem pedig GPS-el.
Az ötvenesed 85-90 es végét meg egyenesen kizártnak tartom.Ha csak nem valami üzemórás tuning akármi. -
Papa18
tag
válasz vaksi8 #35738 üzenetére
Gps-el mérve 85-öt megy az 50-es runnerem, és még kicsit ment volna.
Munkatársam aprilia sr-je 89-et gps-el mérve.
125-ös runner 110gps-el.
És az enyém nincs fúrva meg ilyenek.
Van rajta egy leo vince zx kipufogó, meg görgő és kuplungrugó-csere volt és ennyi.
Elég átlagos egy 50-es géptől 85-90-es végsebesség.
Aprilia sr injektoros gyári kipuffal megy 85-öt.
Nem egyet tudok a környéken 70-est (runner, aerox), ami 120-at megy.
2 ütemű motorokról beszélek
Mert haver 50-es liberty 4T-je csak 70-et megy, igaz azt teljesen gyári állapotban.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz vaksi8 #35738 üzenetére
Igen, én is azért mondtam ~400-ast, mert nem valami sportgépet szeretnék, hanem inkább valami túrásat. Egyébként a 250-es sportból simán lehet olyan, ami tartja 2 személlyel a 130-at. Mondom, 125-ös NSR óra szerint 120-at tudja egyenes úton 2 személlyel tartani. És teljesen gyári.
www.dongosofor.hu
-
DonThomasino
veterán
Igaz az hogy variátorból lehet kínait venni szíjból viszont nem?
[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
BéHGT
senior tag
Nem tudom volt-e már, nem is érdekel, mindenkinek meg lehet nézni többször is, tanulni belőle!
Orosz utakon...[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
válasz DonThomasino #35745 üzenetére
Mindenből lehet kínait venni, mert olyan nincs, ami nem készül ott, a kérdés helyesen az, hogy szabad-e?
Fentebbi kuplungos kérdésemre senki nem tud/akar reagálni?
-
Grillo
senior tag
Ez faszság. Én kapom folyamatosan a linkeket youtubera, ahova pár hetente rakják fel az orosz karambolos videókat. Na, az tükrözi a valóságot, nem az a pár normális, akit ebbe összevágtak. A sok vodkától süket és vak, mindenféle KRESZre emlékeztető viselkedésforma nélkül hajt, mint az állat. Olyan szinten gázolják a gyalogokat zebrán, hogy olyankor oda sem nézek. Motorosoknak kb. esélyes sincs a túlélésre. A sok Zsiguli, meg Szamara meg törik ripityára, mikor az autópályán hátulról átmegy rajtuk egy nyerges ZIL, mert épp elaludt a sofőr.
Pl.[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz DonThomasino #35745 üzenetére
Kínai variátor van, szíj meg nincs? Fura lenne...
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Építő/felújító topik
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- OLED TV topic
- Futás, futópályák
- nVidia tulajok OFF topikja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- iPhone topik
- Elektromos cigaretta 🔞
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző