- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
qpakcovboy
őstag
válasz runner 125 #36700 üzenetére
Van egy viszonylag új 300-as, és az eladó elmondása szerint 3,5 literrel járkál vele városban. Egy barátomnak volt 500 és Ő4-5 liter közötti fogyasztásról számolt be. Ez nem tűnik soknak, de valójában mégis számottevő.
Abban viszont egyetértek, hogy a nagyobb cc tartósabb. -
runner 125
nagyúr
válasz qpakcovboy #36701 üzenetére
Nekem volt 500-asom, majdnem 3 évig. Malossi variátorral, nyitott dobbal, dinamikusan használva 4,2-ből mindig megállt.
Ha, beálltam vele 90-re és nem nyelezve gyorsítottam ki, ilyen 3,3-3,4.A 300-as Nexus kb pont annyit tud, mint egy 180-as, 200-as Runner. Nagyon nagy a robogó, és ahhoz szerintem még a 300-as blokk is kevés.
Teljesítményben, hosszabb távra tervezve mindenképpen mérföldekkel jobb választás az 500-as."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
qpakcovboy
őstag
válasz runner 125 #36702 üzenetére
Köszönöm, megfontolom a tanácsod. Bár az igazság az, hogy 2 évnél idősebbet nem szeretnék (nincs is nagyon sok) és a fiatalok között elég nagy az ár eltérés is.
-
runner 125
nagyúr
válasz qpakcovboy #36703 üzenetére
Állapotot kell venni, nem km állást és kort.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
AndrewTdi
addikt
válasz qpakcovboy #36703 üzenetére
A 300-as és az alatti nexus véleményem szerint olyan mint egy 5-ös bmw 2.0 szívó benzin motorral.
500-asban gondolkodnék a helyedben.
Próbáld ki mindkettőt ha van lehetőséged, és az is el fog indítani egy kis tüskét benned. a tartalék mindig jól jön.
ha meg elkezdsesz számolni az általad említett 3,5 L fogyasztás és az 500-asok átlag 4,2-jével, számold ki a 100Km-en való dl benzin spórolást. Megkapod, hogy 1 szezonban (kb átlag 6000km) spórolsz úgy 8000huft. Az lehet 1,5 tank üzemanyag is. ha nem mész 6000-et, akkor még annyi sincs. De az élmény jobb.
Egy kis szösszenet tőlem.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Rico45 #36697 üzenetére
Az az igazság, hogy nem szeretem a robogókat Mármint csak mint közlekedési eszköz, A-ból B-be vigyen el, és kész. Ha már szépség, akkor minimum váltós legyen, és 4-600ccm... Ez az én bogaram. De hamarabb adnám csövesnek a 45 000-et mint ilyenre költsek egy robogóba
De mint mondtam ízlések, és pofonok... El tudom fogadni, ha valakinek más tetszik.
www.dongosofor.hu
-
Ezek a motor gumik, pl a michelin power pure sc kb milyen vastagok mielőtt pl egy szög miatt ereszteni kezdenek?
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #36709 üzenetére
meddig mehet bele a szög mielőtt eresztene. a 2 centi max új guminál lehet...
-
canniball
nagyúr
Ha már szó esett a fogyasztásról; végre nem felejtettem el és megvolt az első mérés: CG125 (szinte folyamatosan nyelezve ) 3,28l/100km.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Rico45
őstag
válasz runner 125 #36709 üzenetére
Na megjött a bendix.Ennek jó a rugója,szépen visszahúz.
Kár hogy nem tudom otthon kicserélni :~( Biztos nem lehet valahogy ki piszkálni?Az újat meg be? ;~)"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
Rico45
őstag
válasz runner 125 #36714 üzenetére
Köszi. Akkor megint valaki gazdagszik 2~3ezerrel. :~)
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Rico45 #36715 üzenetére
Most kaptam ajánlatot a Tactra:
Átvizsgálás, meghajtás olajcsere, szivató javítás, első fék bovden csere/olajzás, reflektor izzócsere 25-30 000Ft alkatrésztől függően, és egy nap alatt el sem készül... Plusz repedezettek a gumik, abból is 10k/db lesz... Bár otthon van egy tartalék hátsó, meg a mostani hátul még egész tűrhető, viszont az első...www.dongosofor.hu
-
wolfnet
tag
válasz SzlobiG #36692 üzenetére
Ha csal az óra, akkor a megtett kilóméter is fals, ergó akkor mi értelme műszernek hívni? Egyáltalán baromságnak tartom a pontatlan műszert mint eszközt, főleg hogy itt mindenki büszkén mondja, hogy direkt úgy tervezik őket (hogy rosszak legyenek). Érzem, hogy mennyivel megyek körül-belül, illetve fene se nézi az órát, ha "élmény-rotyogok". Amikor érdekel, akkor viszont pontos adat érdekel, ezért nézek rá a műszerre. Megsaccolni bárki megtudja, nem kell még egy saccolós műszer is.
Én így látom.
Privátban érdeklődj! :)
-
SzlobiG
félisten
válasz wolfnet #36717 üzenetére
Javaslom kérdezd meg a tervezőket ők biztos tudják rá a választ. Na meg ha ennyire zavar akkor amit DigitXT linkelt (rosszul) vegyél egy speedohealer-t és probléma megoldva.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz wolfnet #36718 üzenetére
Igen, elég magas... Csak az a probléma, hogy a robogókhoz nem értek annyira. SZóval tegnap szétszedtem, de mint írtam nem találtam leeresztő csavart az olajhoz (szervizkönyvben sincs ) bovdenekkel nem szívesen szórakozok, mert Simsonnál megszívtam a nem megfelelő méretekkel, és csak az időm ment vele. A szíjat megnéztem, szemre egyben volt, bár nem tudom hogy kellene kinéznie, de nekem újszerűnek tűnt, de a görgőket nem láttam. Ha csak izzócsere az sima ügy, lehet, megnézem mielőtt elvinném. Bár időm nem sok van mostanában.
Tegnap sikerült megnéznem az olajat, légszűrőházat, szíjat, lemosattam, és főzni már nem maradt időm meló után
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz wolfnet #36717 üzenetére
Nem triviális amúgy az összefüggés... A távolságmérés pontos(abb) szokott lenni motoron is. Autóknál tipikusan halál pontos, de a sebesség ott is +2-5% körül van, jogi okokból (kevesebbet nem mérhet).
Ez a 20% fölötti csalás viszont kiakasztó... Nekem +15% sebesség mellett +4% távolság volt a műszer "pontossága". Zavart. SpeedoHealerrel tökéletes lett sebesség, viszont -9,5% távolság. Ez van.
SzlobiG: most csak egy képet linkeltem (volna) a cuccról, korábban már linkeltem a gyártói oldalt. Nem tehetek róla, hogy nem engedik a direkt linket, csak arról, hogy nem ellenőriztem: ez a bűnöm. Akit érdekel a cucc, az úgyis megtalálja a Google-ban, de itt a topikban is, mert korábban linkeltem. Mindenesetre annak idején, marhára megörültem, hogy létezik ilyen termék. Persze csak digitális mérőkhöz alkalmazható, szóval ahol mechanikus óra van (spirál pörög), ott felejtős!
-
-
sifu91
aktív tag
Nos ma motoroztam, erre csak ismét megfúlt a motorom, minden előjel nélkül. Azt hittem az új gyertya a ludas.
Hazajöttem aztán beindítottam, és hagytam neki egy kis szivatót, máris megindult, amúgy meg ha húztam neki gázt megfúlt.
Ilyenkor a levegő mennyiséggel kellene játszani, vagy több benzint engedni?Ad astra per aspera.
-
wolfnet
tag
válasz sifu91 #36723 üzenetére
Ajajajajajajj Karburátor szakértőt ide! Moto-zetán szórakoztam ezzel nagyon sokat és nekem is voltak ilyen jelenségeim. Játszadozni kell a szegény és dús keverékekkel, és az arany középútra belőni. Nem tudom mennyire nyúltál már hozzá a karbihoz, az úszó még gyári beállításon van? Nem babrálnék ezzel, legfeljebb a levegő csavarral és az alapjárattal.
Privátban érdeklődj! :)
-
longwild
aktív tag
Sziasztok!
Beverly 250-esre hátsó dobozt keresek, vennék... Van most is rajta egy kb 22-27l körüli ősrégi givi, de abba a bukóm éppen nem fér bele, túrázásnál pedig jó lenne, ha két személy kabátját elnyelné az új.
Szóval nézelődtem. Mondanátok véleményt ezekről?
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
Membránlapok, karbi és légszűrő takarítás. Tudtam, hogy meg fog ártani a sok homok ami itt maradt.
-
Tothgera30
Ármester
Bekerült a vario meg a szíj. Elég jól gurul .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, hazaértem a "barkácsszakkörből"! A neten vettem múlt héten 2 db használt, de jó állapotú nagy bőr oldaltáskát (a motorral kapott, szétgyepált horgásztáskák helyett), rendkívül jó áron, és vízvezetékszerelő ismerősömnél alkottunk hozzá táskatartó oldalkonzolokat. Pofonegyszerű, de egészen jó lett. Holnap lecsiszolom, hétvégén meg lefestem 2-3 rétegben. Készülök a nagyobb lélegzetű túrákra az öreg csótánnyal! (Nyugdíjas vizvezetékszerelő barátom, mikor meglátta az Autocad rajzot, csak ennyit mondott: "elmész te a 3,14-csába")
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz longwild #36726 üzenetére
Szia,
No name dobozokban én nem bízom. Eddig kettővel volt tapasztalatom ismerősök kapcsán. Az egyiknek 1,5 évet bírt a konzolja, a másiknak körbetörött a zár kb. 1 év után.
Inkább nézz Givi-t, vagy bármilyen minőséget használtan, azokat nem szívja ki a nap 2 év alatt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
korpicschess
veterán
Sikerült elesnem. Nem tudom hogyan. Vissza is mentem megnézni, fogalmam sincs. Egyenes út, kanyar előtt.
Olyan, mintha lenne egy fekete folt, következő amire eszmélet, hogy a motoron zúgok előre, az meg kicsúszik.
Jól megúsztam azért.
Bemásolom amit másoknak leírtam:
" RX 50em van. Nem lett szinte baja, kuplung vége letört, kicsit darálódott a kormány, talán a tükör karcolódott hátulról. Nem tudom hogy sikerült, visszamentünk megnézni. Semmi. Nyíl egyenes út, nemtudom. Olyan mintha egy pillanatra elsötétült volna minden, következőben már kb. estem a motor elé szinte... Olyan 4 métert csúszott, kormány és a lábtartó nyoma látszott rendesen.
Nem volt rajtam kesztyű, tenyerem húztam le, könyököm (úgy, hogy pulcsin át), akkor a bordámnál van még horzsolás pólón és pulcsin át, ott rámesett valahogy a motor szerintem.
Kicsit meghúztam a hátam, fáj a térdem, meg úgy sok mindenem, de ennyi. Nem értem mi történhetett egyelőre.
2 csaj jött oda segíteni (a motort azért én állítottam fel), az egyik szőke volt... kínáltak is cigivel, de el bírtam utasítani. Kellett vna mondani, hogy ez elég szar bemutatkozás volt."Most már toltam egy kis házi fájdalomcsillapítót. Nem értem hogy történt.
runner, majd írok, ne haragudj, hogy eddig nem tettem.szerk.:
mennyibe kerül egy ilyen kar? jó lenne venni.[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
válasz korpicschess #36731 üzenetére
Mekkora sebességgel estél?:
Én 1x dobok el kétkerekű járművet azt eladom mert nem javítgatunk. Főleg ha ritka a burkolat hozzá vagy elhajlott a váz. Ez gyakran eszembe jut.
[ Szerkesztve ]
-
korpicschess
veterán
válasz Kolondrum #36732 üzenetére
Itt szerencsére ilyen nincs, robogón más a helyzet, de konkrétan új karc se lett az idomon, mert a kiálló részek fogják.
Haver akire mondtam, hogy csúszott múltkor, lábtartója ért le, mert valahogy kilazult, de megúszták az idomok, csak a kézvédője lett cserés. Mindenesetre gondolkozik, hogy hanyagolni kéne egy időre a témát.Csak azon filózok, hogy ilyen béna hogy lehetek? Vagy nem tudom... Tényleg nem értem.
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
canniball
nagyúr
válasz korpicschess #36731 üzenetére
"Olyan, mintha lenne egy fekete folt..."
Olaj?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
korpicschess
veterán
válasz canniball #36734 üzenetére
Nem, úgy értem, hogy a fejemben. Mintha kiesett volna a kép, és csak arra eszmélek, hogy bazz ezt nem bírom megtartani, mi történt. Lehet csak most nem emlékszem. Esetleg előrébb jöttem az ülésen, és más lett a súlypont... Már nem tudok mit kitalálni.
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
DigitXT
félisten
válasz korpicschess #36731 üzenetére
Olyan mintha egy pillanatra elsötétült volna minden, következőben már
Elájultál vezetés közben? Tiszta olyan (horror) sztori, mint amikor nővérem
elesett a mozgólépcsőn... Feleszmélt, hogy baj lesz, így éppen meg tudott
kapaszkodni estében: nem szánkózott le arccal lefelé, de a lábát lenyúzta.Jobbulást! Neked is, és a gépnek is.
SymbianOS:
Én 1x dobok el kétkerekű járművet azt eladom mert nem javítgatunk.
Ezt az elvet a gyakorlatba átültetted már valamikor? Csak mert ha nem,
akkor térjünk rá vissza akkor, amikor először felborul a géped... Mert az
tuti, hogy valamikor fel fog, már a nagy számok törvénye alapján is.Olyan elegáns amúgy, hogy eldobom a vasat: mintha befolyással lennél
a történésekre egy olyan helyzetben, amikor elvesztetted az irányítást...Nem tudom, hol olvastam, de a "sztorizgatáshoz" persze ez alap kellék:
"dobtam már el a vasat" párszor én is. Tempónál szerencsére még nem.
Autót is csak egyszer törtem totálra: a Maját meg eddig csak kicsit...
Elborult nélkülem, elborult velem, stb. Ilyen az élet, a "motoros élet"? -
válasz DigitXT #36736 üzenetére
Persze fel fog. Figyu én nem egy cuccomat adtam el apró esztétikai hiba miatt. Telók tömegét pl. Egyszerűen elővenni nem tudom ha nem tökéletes.
Leejtettem a 808-at reggel 6-kor, 10-kor már az új kasznit rendeltem rá. És egy pötty volt a horpadás. Nekem elég ennyi. Ebből később lesz még gond, főleg ha majd valamimet nem tudom hipp hopp lecserélni. -
korpicschess
veterán
Azt mondtam faternak, hogy én hiszek a sors-féleségben, és nem tudom, hogy miért történt ezt velem. Ő erre azt mondta, hogy nézőponti kérdés...
Végülis igaza van:
maradandó bajom nem lett (remélhetőleg, bár kétlem, de azért mégis a motorral takaróztam..)
új gatyában mentem, megúszta
zsebében Nexus 4, nem törött el
órám nem volt a kezemen
motornak alig lett bajaAktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
DigitXT
félisten
válasz Kolondrum #36737 üzenetére
Hát ja, ez már picit mániásnak tűnik, de kinek mi...
Én is vettem (bazi drágán) új sisak plexit, mert a régin
lett egy elég komoly karc. (Habár használható maradt,
de ha már lúd, legyen kövér: ezüstös plexit vettem.
Ősszel lehet, hogy szívás lesz: vehetek víztisztát. Is.)Ebből később lesz még gond
Hát az új Ferrari egy kis karcolás miatt húzós lesz...
Nem beszélve arról, hogy a nepper a kis karcot majd
úgy értékeli, hogy totálkáros a verda: olcsón veszi át.Visszatérve a viccből a realitások talajára: a motoron
a burkolat hasonló, mint a telefonon a burkolat.
Azt írod, hogy az ejtés után szinte azonnal rendeltél
egy ... csere burkolatot! (Ez szerintem nem olyan
vészes, mintha azt írtad volna, hogy egy új telefont.)Egyébként gondolod, hogy a Roxid még "szalon"?
Valószínű, hogy nem, szóval ha borul, hát borul: majd
ki lesz javítva (max. az új tulajnál). Az ember az érték,
abból nem lehet újat venni. (Nekem az az elvem, hogy
nem kell elesni, de remélem, ha "elkerülhetetlen" lesz,
akkor pont hideg lesz - minden védőfelszerelés rajtam
lesz, nem úgy, mint ilyen 30 fokban, rövidgatya+póló.)korpicschess: az anyagi kár ekkor a legkevesebb.
Persze, amiért keményen megdolgoztál, azt fájó lehet
elveszíteni, de mindez nem érdekes, ha "ottmaradsz",
vagy maradandó sérülést szenvedsz. Szar ilyet olvasni
na! Azért jó lenne tudni a valódi okot - tanulságképpen!
Esetleg műszaki hiba, vagy tényleg az agy kihagyása?
A nagy meleg mondjuk, vagy pl. kialvatlanság? (Ötlet?)Néha velem is előfordul, hogy elgondolkodok valamin a
motoron, és reflexből vezetem a gépet. Qrva veszélyes:
akkor kapcsolsz, hogy hopp most nem voltál ott fejben.Egyszer, mikor a családdal jöttünk haza a Tátrából, és
lenyomtam aznap pár száz km-t (autóvezetés), este is
lett: egyszer csak azt vettem észre, hogy egy pillanatra
"megállt" a kép... Egy holt egyenes szakaszon, mintha
az agyam kihagyott volna... Mintha - nyitott szemmel! -
elaludtam volna. Azonnal félreálltam s átadtam a volánt.Ha már itt sztorizgatok (bocs az OFF-ért): anyukám
idős nagybátyja (Isten nyugosztalja!) egy jó barátjával
autózva árokba hajtott Franciaország és Olaszország
közt vhol. Megúszták ezt az esetet, de nagy sztorizás
lett belőle (hiszen épp ilyen egy jó kedélyű ember: örül
az életnek, viccet csinál a halálból is): a lényeg az volt,
hogy NEKI sokkal rosszabb volt, hiszen látta, hogy az
árokba mennek, miközben a sofőr békésen aludt.Ennél már csak az volt jobb, amikor tetőcsomagtartóról
elhagytak egy kanapét egy viadukton... Remélem senki
nem járt épp arra turistaként, amikor lezúgott a cucc.[ Szerkesztve ]
-
Rico45
őstag
válasz korpicschess #36738 üzenetére
B@sszus! Szegény
Azért szerencsésen megúsztad"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
korpicschess
veterán
válasz DigitXT #36739 üzenetére
Passz, találgatok, illetve többen. Legtöbb tipp egészségügyi probléma lenne, de jobban örülnék, ha csak szimplán balfasz vagyok.
Mostanság sokat szédültem, rosszul voltam. Most is kaja után gondoltam gurulok egyet.Amúgy a kuplung helyére vajon valami fékkarként hirdetett dolog is jó lehet? Honnan tudom meg, hogy mi kell hozzá? Gondolom az lenne a legjobb ha fognám magam és megmérném.
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
DigitXT
félisten
válasz korpicschess #36741 üzenetére
A leírásod nem balfaszságra utal... Szédülés + rosszullét semmiképpen nem
jó ómen motorozás közben, ahol erősen szükség van az egyensúlyérzékre is.
(Egy vérnyomás/vércukrot azért biztos kellene mérni, de nem vagyok doki.)Sőt! Ha annyira szeretnéd, hogy balfaszságnak hozzuk ki, akkor legyen!
Az volt a gond, hogy szédülős / rosszullétes időszakban, kaja után leterhelve
elmentél élmény-motorozni. Bár ahogy mondják: a negatív élmény, is élmény.
Ezért a teljesítményért (és remélhetőleg a jobb közérzetért) jár egy csoki is:Viccen kívül: annyi "majdnem" helyzete van az embernek az úton naponta,
mert sok idióta közlekedikrajta kívül.Sz*r belegondolni, mi lett volna, ha...
Viszont hasznos, mert legközelebb esetleg a saját hibásakat elkerüli.a kuplung helyére vajon valami fékkarként hirdetett dolog is jó lehet?
Szerintem nagyjából szimmetrikus, de már marha rég ültem váltós gépen.Még egy sztorim van viszont, egy esésről, ahol csak a motor esett!
Nagybátyám féke nem volt toppon - és egy kereszteződéshez közeledve
nem sikerült úgy lelassulnia, ahogy nekünk unokatesómmal elöl. Nagyon
nem! Telibe vert volna hátulról, szerencsére el tudott annyira kerülni, hogy
a kép motor csak a kormányvégnél ért össze: alólam kirepült (!!!) a DT50,
én meg 2 hatalmas lépéssel konstatáltam, hogy motorozásból átmentem
futásba az árok felé. És semmi bajom nem lett. Na de a DT50 elfeküdt:
a kuplungkar (gömb)vége frankón letört, de nélküle még működött a cucc.
Felállítottuk, mentünk tovább. Elmesélve meg jókat röhögünk. Mekkora
mázli, hogy sisak meg minden nélkül ennyivel megúsztuk, és a "brutális"
125-ös 4T gépnek sem lett baja.A brutalitást szvsz a sofőr súlya növelte.
Ennek persze már vagy 15 éve, ha nem több, de tisztán emlékszem rá...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz korpicschess #36743 üzenetére
nem tudom, hogy hogy lehet egyenes úton elesni
Ha nincs oldalirányú erőhatás+csúszós felület, a féket sem markolászod,
gázt sem rángatod, és durva úthibák sincsenek, akkor nagyjából sehogy.
A motor magától is egyenesen akar menni ilyenkor: csak Te "billentheted
ki", ha nem (jól) egyensúlyozol, ill. megtolod valamerre a kormányvéget...Ilyet viszont nem csinálsz, ha ott vagy fejben. Ha bambulsz, akkor már
lehet belőle gond. A szomszéd topikban is potyogott egy kollegina, mert
elbambult, vagy bealudt: lement az útról, és paff. (De akkor legalább arra
emlékezett, hogy bizony "elpilledt" a nagy melegben, vagy hogy - ennyi.) -
Grillo
senior tag
Az emberi agy sokszor kikapcsol, ha nem akarja, hogy emlékezz valami igen stresszes, rossz élményre. Egyszerűen nem tudsz rá visszaemlékezni. Nekem ilyen akkor volt, mikor autóval azt vettem észre egy kanyarba bemenet, hogy szembe ketten jönnek, egyik az én sávomban. Ez vagy 12 éve volt, azóta sem emlékszem arra az időszakra, ami a szembejövők észlelése és a megállás között volt. Ami egyébként úgy sikerült, hogy az út közepén álltam keresztben. Gondolom kihúzódtam a padkára, aztán visszarántottam befelé.
Bár hogy sík úton, egyenes szakaszon mi tud ilyet okozni, jó kérdés, esetedben én is inkább valami bambulás-ájulásra gondolnék. A lényeg, hogy most megúsztad, legközelebb meg jobban figyelsz.
Ha jól értem se kesztyű, sem protektoros kabát nem volt rajtad? Térdvédő?
Amúgy a zúzódások majd holnap kezdenek el fájni, nem lesz jó reggeled. Bár lehet, éjjeled sem. -
AndrewTdi
addikt
válasz korpicschess #36743 üzenetére
Sajnálom, jobbulást mindkettőtöknek. (ami pénzzel megvehető, az a jobbik eset. az életed és az egészséged nem pótolható)
cukrod rendben?
Amúgy nálam is sokszor van olyan, hogy annyira máshol jár az eszem, hogy egyszercsak azt kérdezem magamtól: hogy kerültem ide, higy sikerült idáig eljutnom mindenféle gond nélkül? Nem emlékszem.
tegnap megint beleraktam 300at a Nexusba. és nyilván ln is védőruha nélkül, nem szeretem melegbe felvenni a cuccot, max a kesztyűt. Amúgy 253km-re tankoltam 10,63 Litert, és ebből kb 60km 2személlyel autópálya 130-140.
-
kcsa
veterán
válasz korpicschess #36731 üzenetére
Egyszer velem is előfordult hasonló. A pozitívum az, hogy nem motoron / autóval, hanem munkahelyen. Egy teljes nap hiányzik az emlékezetemből, kórházban ébredés. (mondjuk furcsa, mert semmire nem emlékszem, csak arra, hogy tök természetes volt hogy kórházban vagyok, szóval valami tudat csak volt )
Elájultam és kész. Soha se előtte, se azóta nem történt velem ilyen, bár ha valamiért rosszul/beteg vagyok, és szédülök, mindig eszembe jut és elkezdek parázni hogy megint megtörténik...
Amit neked is tanácsolok: vérnyomás és vércukorszint mérés (valszeg nálam itt volt a probléma forrása), szélsőséges esetben epilepszia vizsgálat (ide is elvittek még a kórházban, de legalább ilyenem nincs )
Csak óvatosan ezekkel a dolgokkal
-
longwild
aktív tag
válasz runner 125 #36730 üzenetére
Alapvetően csak hosszabb túrákra lenne, amikor mondjuk ottalvós motyót is vinni kellene... Napi használatra maradna a mostani givi...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Ha már túra:
Budapest - Sopron inkább autópálya vagy inkább nem? 250-es, 2 személlyel.szoftver szakmabeli && Beverly250