-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
én alapvetően nem értelek.ha megtetszett a robogózás,motorozás,akkor miért nem csinálsz egy rendes jogsit rá?miért kell alapvetően a fekete,törvénytelen dolgokat keresni?
ráadásul amire jó a robesz,arra tökéletesen elég az 50es is,kicsit okositva.szerintem.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
runner 125
nagyúr
Telepátia..
Ugyanezt a 2003-as gépet akartam most linkelni-h az annyiért nagyon jó választás!
A motor meglehet h sérült volt,de fotó alapján teljesen rendben van! Eredeti idomokkal rakták össze,minden az évjárat szerinti. (itt tuti nem kamu évjárat van feltüntetve) Ki kell próbálni,ha hibátlan az egyenesfutása a váz/villa nem kapott.
Én azt venném,mindenképpen.
Amit 2. linkeltél felejtős,össze vissza minden hányadék idom van rajta,biztosan sérült volt az is,de gányul rakták össze.
..másrészről az egy 4t.
125-ös 4t-n kis kapaszkodó soha nem volt,a középső első idom sem "arra való" -ezen már az újabbnak kellene lennie.
Egy szóval kb 3 különböző évjáratú Runner-ből lett összerakvaAz Area valóban szép db,korrekt blokkal,jó futóművel. Fentebb volt róla szó,egy usernek itt van is Area-ja.
Üdv.M[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bajnokpityu
félisten
még annyit akartam hozzáfűzni,hogy általában a papirok nélküli 125ös (99,9%) az valami import gép.ez még nem is lenne baj,de azt tudni kell,h az import motorok vagy sérülés miatt jöttek,vagy aránylag sokat futottak kint.persze benne van,hogy a sérülés néha minimális,de olasz gyártású robesz,olaszból importálva sajnos jó eséllyel nem kicsit sérült,mert akkor ahhoz olcsó kint az alkatrész.olcsóbb,mint itthon.
szal ha ragaszkodsz a 125/50eshez,és parázol,hogy ha elkapnak,akkor 2 év eltiltás a nagymotor kategóriától+feljelentés+pénzbirság,akkor mindenképp olyat vegyél,aminek megvannak a papirjai a forgalomba helyezéshez,rendszámoztatáshoz.az pedig sokkal drágább mint pl egy jó aprlia area.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
runner 125
nagyúr
Persze,ízlések és pofonok..
Annó a 2t Runner-ért voltam megveszve,most is az egyik legjobb robogónak tartom (Nexus-on kívül )
Egy 50ccm-es gép esetében nagyban függ a teljseítménye a pilóta tömegétől is..nyilván egy 90-100kg-os ember alatt nem megy úgy mint egy 60 kg-s alatt.
Lehet tuningolni,bár ezek általában a tartósság rovására mennek,másrészről beleölsz bazi sok pénzt,-annyiért meg már 125/180-as gépet kapsz,ami jobban is megy,és nem kell x km-enként új dugó,ésatöbbi'..
Városban biztosan fa egy 50-es,de ha városon kívül is szeretnél motorozni,szvsz oda kevés.
Én a 125-ös Runner-rel fél Austria-t bejártam
Üdv.M"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
15km-hát határeset..sztem..
A 125-ös Runner-ben az volt a jó h lehetett vele autós tempót -100-110-et- menni főúton-azaz nem tolt le az összes autó/kamion (persze seggf@szok mindig akadtak/nak..)
Használok egy Jog.ot is,tudom milyen amikor mész 65-tel,és a megrakott kamion ~1km-en keresztül előz 80-nal...40cm-re...-kellemetlen.A Nexus valóban ütős gép.
Most építgetem,jelen pillanatban bixenon-t és riasztót rakok bele,tavaszra menetkész lesz.
Üdv.M[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bajnokpityu
félisten
én zuglóból jártam diosdra a valóban 50es éroxszal.ez kb 25km,ebből 10 város,15 városon kivül.szerencsére a cég kicsit közelebb jön,de ettől még egy seggel simán megyek odavissza.országúton errefelé az autósok 90%a nem megy érox órája szerinti 80fölé,ezeket mindig meg is előzöm.
sztem fölösleges a 125össel bevállalni ilyen távon a csomó macerát,műszakit,drága forgalomba helyezést(regadóstul már sokkal sokkal drágább a 125,mint az 50es).70es sporthengert adok azért az éroxnak,de inkább szivemnek szól,mint valós igény van rá.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
a 100as érox sem éppen egy táltos.nemtom a srácoknak milyen gépe volt,milyen beálitásokkal,és mennyire húzták neki,de a vizes 50essel felhúzva legyorsultam őket.meg hát miylen már h az 50esen tárcsafék van hátul is.valami első blokkre hozzáértő megmondja a fejidom alapján,h 100as,nem 50es.
az első aprilia nagyon csini igy képen.
az uccsó 100as meg furi:vizhűtéses felirat rajta,mikor a 100as levegős,plusz fél tükrét is elhagyta valahol.plusz nem valami praktikus hátsó sárvédő nélkül.
és természetesen álmában sincs 11 lovas.inkább 7 az a 11.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Topiccsendőr
addikt
Az Areához tudnék hozzátenni.
Ennek valami gány kipufogója van, mintha egy régi SR nek lenne ilyenje. A fényezés alapján (Cyber Cyan) 98-99 között gyártották ezzel a színnel, mindenképp megnézném a felnikben, hogy valójában hanyas évjárat. 80% hogy nem 2000-es évjárat. Feketének kellene lennie a középső "X" idomnak is, ezt már fújták, ami nem is lenne baj, de ennyi pénzért én elvárnám, hogy az eredeti, vagy ahhoz közelítő minőségű üléshuzat legyen rajta. Ez egy trágya ami rajta van. Ha nem csörög, nem zörög, nagyon meggondolnám érte a 170-et. de 190et nem ér. Nem értem mit gondolnak az emberek, olyan áraik vannak egyes Areáknak, hogy inkább vennék egy 2 éves SR Factoryt, mint egy 10 éves apriliát... Ugyanannyi pénzbőlNem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
Hali!
Fu bammeg',ezt nem kellett vna ide linkelned.
A motor korát illetően biztosan 2003-as. (De az is lehet h 2004-es..,már az új kasznis)
Nagyon halkan megjegyzem h ezen a motoron így első blikkre kb 190.000ft -nyi extra van.
Ugyanis elől egy Malossi F32-es állítható előfeszítésű/keménységű villa van, egy Malossi oversize túlméretes tárcsával- ez a szett újonnan kb 130.000ft.
Mellesleg a hátsó teló is egy Malossi,mégpedig egy RS 24 -ennek az ára kb 60.000ft.
Így elsőre egyben van a gép. Mindenképpen ki kell próbálni (figyelni kell az egyenesfutására,ki tudja miért cserélték ki ilyenre a telókat,bár ha a hátsót is cserélték nem hiszem h kapott volna az eleje..)
A km állása szinte biztosan nem valós,én annó a Runner-be 1év alatt raktam bele ennyit.
Persze attól h van benne pl. 24.000 még nagyon jó gép lehet!
Most már csak kérdés mi a jó ár.
Üdv.Mui.: Az árát nyomd el pü-ben,ne aggódj nem veszem meg előled.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
Zenty
őstag
Sajnos 200-ért nem nagyon lehet normálisat.
Maximum ilyen "kis kerekű" lassú kínai vagy koreai gépeket. Csak azok inkább a járdára valók és nem a kátyúk-kráterek- zötykölődés- idegbeteg autósok őshazájába = Budapestre és környékére
De esetleg használtan vehetsz valami olasz vagy japán gépet de akkor tuti szerelgetned kell és költeni rá. Akkor érdemes használtban gondolkodni ha van egy motorszerelő ismerősöd.
Vagy ha egy 50-est hozzádobsz az árhoz akkor vehetsz egy új motowell magnet sportot. Ilyen árban maximum azt vállalnám be. Haveromnak is a magnet sport van és egész jól bírja a strapát ahhoz képest, hogy ilyen félig magyar félig kínai izé márka ( nem tudom behatárolni mi) És akcióban most adnak hozzá bukót meg valami riasztót is.
Tehát összességben nem egyszerű a helyzet...Guild Wars - Zenty a survivor
-
Zenty
őstag
Nah ezért kell pontosabban fogalmazni
Mert ha elején mondjátok, hogy használt kell, akkor egészen más a szitu....
A listádnál a gilera runner az egyik legjobb robogó! Ezért nincs is igazán mit hozzáfűzni az egészhez ."milyen az a Motowell soha nem hallottam róla."
Nem csoda.. mivel viszonylag új márka az "ocsóóó" kategóriában.
A márka jellemzése: Magyar tulaj, magyar tervezők, Budapest központ de Kínában gyártás. És az eddigi szerény tapasztalataim alapján az átlag kínai-koreai robogóknál jobb minőségű motorokat csinálnak. Legalábbis a sport robogóik egész jók.Guild Wars - Zenty a survivor
-
Tothgera30
Ármester
Az első pár Runner egész jó, azok között nézegethetsz nyugodtan, bár én kerülném a PureJet-et. A fekete SR nek ismertem a tulaját, és mindig gondjai voltak a Factoryjával (bár belehajtott közel 20 ezer km-t a szervizelések, javítások között), de ugye azok mind DiTech-ek (bár akinek Factoryja volt, mindenki panaszkodott, hogy valami nem stimmel). Tehát SR50R jöhet szóba az újabb szériából, de azok árai elég magasak. Egy Benelli 491GT van itt a közvetlen környezetemben, hát nincs vele gond, motorikusan minarelli és ez mindent elárul. Viszont ha töröd idomot horrobilis összegekért szerzel hozzá, így nem ajánlanám.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Igen, karbisat. Ha az injekor romlik, a javítására ráköltöd a fél életed, aztán meg felakasztod magad, mert még akkor sem jó . Mindegyikben elhalhatnak előbb-utóbb, mivel általában ugyan az az injektor van bennük . Tehát ahogy írták is csak minarelli vagy piaggio blokkosat, lehetőleg vizeset, 2T-t, elül-hátul tárcsásat, kényelmeset, gyorsat, szépet vegyél .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
..azért a Pigis injektoros Runner-ek, SR-ek teljesen jók.
..nyilván más kérdés, h ha viszont vmi romlik, akkor a gatyád otthagyod.."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
A kevés km-t honnan állapítottad meg, mert a km órának ne higgy! Szerintem te egy 98-99-es évjáratú olaszból behozott sz@rt próbáltál, ami már kétszer fel volt támasztva a halálból, és szerte szét volt hajtva. A valós futásteljesítménye szerintem olyan 30-40 ezer km lehetett, szóval azt én nem nevezném kevés km-nek, és (ha a fojtás ki van belőle szedve) olyan 80km/h-s sebességet tudni kellene. Amúgy milyen motor volt, és jól esne a hirdetés linkje, ha hirdeti.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Gergello
addikt
Hézagolás is számít, meg sok minden. Nem egyszerű ez.
Nekem tegnap volt hangolva a motor, maradt benne a 7-es görgő, csak be lett zsírozva (pedig elvileg nem kéne), meg hézagolva lett. Jobban kimegy így a szíj. Behasalva 95-100ig kihúzattam, pedig előtte 60-at ment csak alattam. Persze nehéz ez a görgő, csak 60-tól van rendes fordulat. -
Tothgera30
Ármester
Vidd el egy megbízható szerelőhöz nézesd át, és előjön a hiba . Végső esetben pedig válogass össze pár alkatrészt, mint pl.: DR 70-es henger, Dell'orto 19mm, multivar, redfilter, és még ez-az, utánna már kész is, a többi pedig hangolás kérdése, de gondjaid nem lesznek a sebességgel .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Gergello
addikt
Hajtást be kell állítani normálisan. Nekem 60-nál kell életre, kellene az enyémbe könnyebb görgő, mert nincs fordulat. Nálad is azt kellene elsősorban (variátort), nem a kuplunggal kezdeném.
Kuplungban a nagy rugónak mi a szerepe? A kicsi a rajtnál számít,igaz?
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
igy most 110kiló alatt sik uton 85öt. 4,2vel 90fölött,persze óra szerint.
úgy szoktam beálitani a hézagolást,hogy gyorsulásra inkább,aztán vég meg lesz,ami lesz.
egyszer kipróbáltam végre állitva,egy5- 8%os lejtőn körbeért a mutató.tehát erősebb hengerrel ezt tenném.de most sima gyári 50es hengerem van,3e Ftos magyar dugóval,és a gyorsulás sokkal fontosabb.most olyan,h 7ezernél indul el a gép,fixen tartja 65ig a 8500as fordulatot,majd kipörög 9700ig, itt éri el a 85öt
láttam már olyan setupot,ahol a kontrasztrugó volt betonkemény,és nehezebb volt a görgő,hasonlóan ment.de igy hamarabb kopik a a szij,viszont valszeg kevéssé érzékeny a koszra,amit nemrég irtam.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Új hozzászólás Aktív témák
- Facebook és Messenger
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Energiaital topic
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Autós topik
- Főzőcskés topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel