-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
milomi
tag
válasz fordfairlane #36106 üzenetére
Hát akkor mi ??? lehet neked olyan AUDI -d volna hogy semmi gondja.. másik 3 nak meg KUKA.... te istenitenéd.. a másik 3 meg köpködne.. akkor most mivan ?? Mindég voltak az alkatrészeknél tűrés határ szélén lévő dolgok azok könnyen KUKÁK lesznek... pl a ZF be Egebe.. a váltó csináláskor.. mikor JAPÁN ba ment a váltó nagyon preciznek kellet lenni mindennek... de mikor az OROSZ ok hoz mentek a váltók.. akkor jó lesz ez még Elmegy ezek voltak a tesztpadon a szavak ...
NFS World Nick Ewing1987
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz fordfairlane #36119 üzenetére
A fékfolyadék nedvszívó képességű, elnyeli a környezeti nedvességet, ami a forráspontját jelentős mértékben csökkenti, és elősegíti a fékkörben keletkező vízgőz kiszabadulását.
175 °C felett A folyadék megfelelő teljesítményt nyújt.
165-175°C között A folyadék még rendben van, de késedelem nélkül cserélni kell, ha régi (két éves vagy régebbi).
165°C alatt A folyadékot feltétlenül cserélni kell.Ezek a számok a fékfolyadék-tárolóban végzett próbamérésekre vonatkoznak.
Ezek az adatok nem veszik figyelembe a kerékfékhenger területén fennálló forráspontot (a forráspont ott 10-15 %-kal alacsonyabb).
-
-v-
addikt
válasz fordfairlane #36119 üzenetére
A vízmegkötő tulajdonsága miatt kell cserélni, ahogy már írták is.
wiki
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- BYD Atto 3 menetpróba
- Olcsó M.2-es SSD-hűtő érkezett az Arctic logójával
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Amazon Fire TV stick/box
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Filmvilág
- Azonnali mobilos kérdések órája
- További aktív témák...