- Ezentúl Indiában készülnek majd az USA-ban árusított Apple iPhone-ok
- Nemzetbiztonsági aggályok merültek fel a TP-Link kapcsán
- Hiába a nagy ígéretek, sok az aggasztó kérdés az Intel jövője körül
- Vámfélelmek közepette próbálhatták ki a Nintendo-rajongók a Switch 2-t
- Bitcoint követelnek a svájci jegybankba
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
Lisztok #228356 üzenetére
Ha már itt tartunk, azért a 4 hengeres dízelek között is van különbség hangban. Az 1.9 PD-k pl. rohadt hangosan zakatolnak, anyum egykorú 1.3 Multijetje, ami common rail, már egész halkan jár, de egy ennél is modernebb Audi CR-je még egy fokkal finomabb tud lenni, pláne több kg hangszigeteléssel.
-
attiss66
senior tag
válasz
Lisztok #228341 üzenetére
A TDI-től ódzkodok/de lehet ok nélkül/, a hangja miatt(merthogy a benzines hangot szoktam meg). Viszont TFSI benzines motorost nem igazán kéne venni szerintem. Ha meg tudok barátkozni a dízelhangú audival, akkor oké. Majd egy kereskedésben hallgatózok. plusz még, hogy a dízelnél induláskor nem ajánlatos rögtön terhelni a motort, hosszabb út után pedig járatni, hogy nehogy besüljön a turbó. Ezt mondta az unokaöcsém, hogy ezekre kell figyelni legfőképp a turbós dízeleknél.
A legjobb verzió az lenne, ha a kocsi karosszériája egy Audi A4 kombi lenne feketében, alufelnikkel, és a motor benne egy Honda Accord 2.0 benzines. -
attiss66
senior tag
válasz
Lisztok #227936 üzenetére
Átmenetileg engedted el?
És miben gondolkozol jelenleg?
Én azon az elven vagyok, hogy egy kocsinak az esztétikai igényeknek is meg kell felelni.
Ha ránézek, tetsszen./ilyen az A4-es kombi feketében/
Na persze pénzkérdés, hogy az esztétikai igényeknek megfelelőt tudunk e venni, ami a használhatóság szempontjából is megfelelő.
Nem egyszerű kérdés egy kocsivétel, ha az ember jól akar/ami minden szempontból rendben van/ kocsit venni. -
joshua7
veterán
válasz
Lisztok #223906 üzenetére
A családban 180e km fölött megy egy ilyen. 130-nál cseréltettem láncot, ami 70e-nél is csörgött már, de semmi gondot nem okozott. Kellemes vele a kocsi, ,ahhoz képest' jól megy és jól fogyaszt (a városban az sem tud csodát tenni persze).
Ha a konkrét példánynál cserélték már a láncot és egyébként is jó a kocsi, simán venném.
-
dj79
senior tag
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Lisztok #223914 üzenetére
nincs
TJET Grande Punto, Bravo, Giulietta
es az nem is DI motor, ugyhogy meg a szivosori koromlerakodasa se lehet, aminek tisztitasat 130-150k-ert szoktak csinalni azoknal
a 120 loeroson FPT C510-s valto van, azokat nem erinti a GM M32-s fiasko* se
*: arra is van amugy megoldas reg -
szebe
addikt
válasz
Lisztok #223914 üzenetére
1.4 16v BUD, 1.6 8v BSE, az aszfaltot nem ezekkel fogod feltépni.
6-os Golffal szemeztem sokáig, de szívóval többnyire fapad felszereltség volt, na meg ott már a rozsdára is lehet kezdeni figyelni.
Ha fel is kerül egy jobban felszerelt példány (pl [link] ) akkor elég meredek ára van, de valszeg nem lesz fent sokáig.Vettem inkább egy Meganet, és akkor az első szervizzel együtt belefértem a fenti Golf árába...
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Lisztok #223906 üzenetére
abbol az elso szeria olyan volt, hogy lancos vezerlesu, de okoskerek (=vezerlesmodosito) egyben volt a vezermu-lanckerekkel
ugyhogy ha lanc megnyulik vala es kihegyezodik a lanckerek is, akkor mindent egyben lehetett csak cserelni, amihez csak az alkatresz volt ~260k korulkesobb volt vmi modositas, hogy mar kulon is meg lehetett venni ezeket, mert az "okoskerek" volt ebbol vmi ~180k asszem, ami mondjuk nem feltetlenul igenyelte volna a cseret, es akkor csak a lanc es ket lanckerek +lancvezetok volt kuka, az nem
ezt a lancos dolgot nem is ertem miert eroltettek annyiraaz igazi modositas az volt, amikor szijas vezerles lett ujra kb 2013-tol
de azoknal meg volt egy olyan tipusbetegseg, hogy tipikusan szegenykeverekes uzem miatti magas EGT*-tol megzsugorodik a dugattyu par szazaddal es elkezdi zabalni az olajat, nem kis mertekben -> teljes felujitas 1.2+ misi
* Exhaust Gas Temp. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Lisztok #223911 üzenetére
Láncos -> alapból magasabb munkadíj, plusz okoskerék csere. Az erősebbek ebből, ami kerülendő kategória, ez a 122 lovas nem olyan önmegsemmisítő konstrukció, egész takarékos is, csak szervizben néha vastagon fog a ceruza. Helyi szervizben kérj ajánlatot vezérlés cserére okoskerékkel együtt - onnantól kezdve egyéni döntés, kinek mennyi a túl sok. Diózásra jellemzően egyszer lehet szükség az autó életében, 100k környékét szoktak emlegetni árban.
Akkoriban még simán elérhető volt a 102 lóerős 1.6 MPI motor is, azt szokták inkább ajánlani helyette az egyszerűsége mivoltán, de többet is kajál, kevésbé is megy. -
hobizoli
nagyúr
válasz
Lisztok #222318 üzenetére
asszem a 170 lojjosnal voltak a CR csucsokkal gondok egy -tol -ig idoszakban, de valszeg ezt a hajdani visszahivasban mar azota kicserelhettek benne, ha bele is tartozott abba
en a 170-st vennem a ketto kozul, ha igazoltan tuti ki lettek cserelve anno
eleg nehez a bode is, kell a jedi
-
-
grizlisandor
veterán
válasz
Lisztok #221721 üzenetére
Ebben a generációban benzines fronton az 1.4 TSI CAXA az ajánlott motor, de a 122 ló nem valami acélos, meg ha nem cseréltek venne vezérműláncot a gyári utolsó cikkszámosra tuti cserélni kell majd. 2012 talán 3. hónaptól gyárilag az előbb említett vezérműláncot kapta.
Amúgy a 140 lovas CFFB egy jó dízel motor, főleg autópályás használat estén és ne városban gyilkolja az ember, mert akkor csak szívatni fogod magad a DPF-el.
Ha csak benzines jöhet szóba, akkor az B8 Passat, ami MQB plattforma épül, ott már mindegyik TSI motor vehető.
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
- Google Pixel topik
- Nemzetbiztonsági aggályok merültek fel a TP-Link kapcsán
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered - Már több mint 4 millió játékos
- Ezentúl Indiában készülnek majd az USA-ban árusított Apple iPhone-ok
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- DELL, HP gyári töltők, sok db. 7,4x5mm - 4,5x3mm + USB-C/Type-C 65W
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3060- 3070/ Hp EliteDesk 800 mini, micro PC-Számla/garancia
- Samsung Galaxy S21 Ultra 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest