- Rendszergazda topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az EU Trump ellenére sem változtat a big tech elleni szigoron, nincs visszalépés
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
- Nem örülnek a britek, hogy mindenki Google keresőt használ
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Windows 11
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz lajafix #22209 üzenetére
az a baj ezzel a 2 literes szivoval is, hogy magasan van a nyomatekcsucsa es forgatni kell, hogy menjen
ha meg elmesz vele szerpentinezni, mivel kozepen meg gyenge, ahogy befordulas utan kigyorsitanal vele onnan, meg mert az emelkedo = nyomatektemeto, hiaba van 200 papiron uveghangon, vmi csak 170lojjos turbos vas ami reszeterlehesen meg 1.5x erosebb, es az elso kigyorsitasnal korbekeruliaztan utana lehet nezni, meg mantrazni a tojota hujeseget, hogy aaa direkt nem akartak bele turbot
nem persze, inkabb mondtak volna azt, hogy fillerbaszok vagyunk es azert nincs benne
sokkal hitlesebb lenne a vakeres 8th nagyon jol leirta hogy a Corsa peldaval, hogy mi a baj vele: veszel egy joval dragabban, direkt sportautonak tetervezett jarmuvet, ami szarabbul megy, mint egy 12 egy tucat tomegmodellbol kialakitott hot-hatch
anno a Golf 3 VR6 Syncro 7.5M HUF volt 90-s evek elejen
akkor az egy kicsit tobb volt mai realerteken nezve
es eleg sokan megvettek, mert meg mindig van beloluk igy 20 evvel kesobbszoval a tojota 50-s dolgozo csaladapak dumaja csak egy suketeles
az vegyen inkabb egy Ariel Atom 300-t vagy egy KTM X-BOW R-t, kozepmotor, RWD, tolatva is korbeautozzak a mai autok 99%-ttöbb drón kell ;P
-
válasz lajafix #22209 üzenetére
Ha nem a jó köridő és a gyorsulás az élmény egy sportkocsiban akkor mi? Ezeket nem azért veszik, hogy elguruljanak vele az Auchanba bevásárolni. Az ember azét vesz sportkocsit mert ki akarja használni a tudását. Ez mindig is így volt. Máskülönben nem ezt vennék hanem valami unalmas kombit. Na meg 7,6 másodperc kell, hogy a mutató felmásszon százig és mindössze 226km/h a vége? Egy ~9milliós eleve sportkocsinak tervezett autónak? Ne vicceljünk már. Egy Opel Kadett 16v GSI is tudta ezt negyed évszázaddal ezelőtt. Egyedül a súlyelosztása és a futóműve irigylésre méltó a GT86-nak. Semmi másban nem tud kiemelkedőt felmutatni. Ha lecseng a kezdeti hype akkor oda kerül a kocsi ahová való. A kapuzárási pánikkal küzdő férfiak garázsába.
Analóg vén majom egy digitális világban
Új hozzászólás Aktív témák
- Rendszergazda topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- CES 2025: az NVIDIA prezentálta az új GeForce-okat
- iPhone topik
- Synology NAS
- Valorant
- CES 2025: az In Win nem viccel, ha tápegységről van szó
- Óra topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...