Hirdetés
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
lacy86
addikt
válasz Vismajor01 #217245 üzenetére
Igazad van, hogy kevesebb lenne a szervizszamla, csak. 3 gyerekkel megindulni + csomagok.
Nem ereznem annyira komfortosan magamat.
M megneztunk egy Seat Alhambrat, ez már meretben OK lenne Illetve nem gondoltam volna, hogy egy napfenyteto mennyire feldobja a kocsit -
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #217379 üzenetére
F45? Benzin, kézi váltó, első hajtás. Motor talán jobb is, mint egy Prince lenne. Zafira C 1.8 szívóval szerintem vagy talán esetleg a 2.0 dízel, de annak is van 1-2 érzékeny pontja.
-
rbalint88
addikt
válasz Vismajor01 #217381 üzenetére
Ez a Lexus helyett vagy melle?
-
kisza25
félisten
válasz Vismajor01 #217383 üzenetére
Erre szoktak venni sokan plug-in hybridet
[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Paxker315
addikt
válasz Vismajor01 #217383 üzenetére
Auh. V60 plugin? vagy kifejezetten magasabb építésű (~egyterű, vagy suv-forma) lenne az igény? Mert az XC60 sem tűnne bugyutaságnak
[ Szerkesztve ]
legyen üres
-
őstag
válasz Vismajor01 #217387 üzenetére
kettes bimmerből a benzines (3 hengeres) is sz*r meg a hibrid is, faternak volt
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Paxker315
addikt
válasz Vismajor01 #217387 üzenetére
Jaj. Tesóm tavaly, kb pont 1 éve vett szalon XC90-est készletről. Hát. Nagy! Nem az volt a terv, hanem XC60, de ez volt készleten, amire nem kellett várni-rendelni, hát elhozta
legyen üres
-
rbalint88
addikt
válasz Vismajor01 #217387 üzenetére
Utazos dozelnek Mondeo, Passat, Superb kombi? Vagy kell a magas ulespozi mindenkepp? Elobbiekbol van orias valasztek, a 2-es bmw meg amugy nem egy csatahajo. Sztem legkisebb egyteru abban a kategoriaban
-
rbalint88
addikt
válasz Vismajor01 #217391 üzenetére
Hat ha nem cilinderben akartok ulni, akkor azert egy kozepkategorias kombiban van fejter boven. Ter.. nemelyikbe bekiabalsz es jon a visszhang, annyi hely van benne
Fenyre sztem egyteru/suvnal is az a megoldas, hogy panoramatetoset kell venni[ Szerkesztve ]
-
válasz Vismajor01 #217391 üzenetére
Egy 2016 utáni Superb kombiban hemperegni lehet hátul. Nemrég ültem egy 2020-as BMW X5-ben hátul....hátööö azért kicsit csalódtam.
-
őstag
válasz Vismajor01 #217391 üzenetére
amiről beszélsz az a Ford S-Max
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
dj79
senior tag
válasz Vismajor01 #217391 üzenetére
Akkor most ajánlhatunk prius+-t?
-
dj79
senior tag
válasz Vismajor01 #217398 üzenetére
Ez ilyen, lásd még p2, p3 árképzés, ráadásul ezekből bőven volt kínálat, a sajátodat ennek ellenére jó sokáig kerested.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #217396 üzenetére
Pont ezt akartam írni - S-Max 2.2 TDCI, amellé hagyományos Aisin váltó járt. Ez kell neked
-
válasz Vismajor01 #217395 üzenetére
fontos lenne a három teljes ülés hátul
Egyterű lesz a megoldás erre (ill. néhány SUV)
Prius+ (itt azért vannak kétségeim, mert ezt a típust nem próbáltam)
S-Max
Sharan
Alhambra
Peugeot 5008
ésatöbbi hasonlszőrű egyterű, vagy SUV.
De mindegyiket ki kell próbálni (üléspróbázni), mert egyik ebben jobb, másik másban. Illetve vannak olyan verziók, mint pl. a Touran, ott a középső üléssor középső ülése keskenyebb a 2 szélsőnél.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
őstag
válasz Vismajor01 #217402 üzenetére
ahogy korábban írtam: a használt piac kíméletlenül áraz, és csak nagyon kevés a titkos tipp. emiatt talán nem véletlen, ha valamiből csak az idősebb fér bele egy adott keretbe
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
vzsryl
nagyúr
válasz Vismajor01 #217403 üzenetére
Vag-nál a 2.0 CRTDI sokkal jobb konstrukció az 1.6-nál, szóval inkább afelé tendálj.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #217403 üzenetére
Grand Scenic vagy Espace is volt jó motorokkal, automatáról gőzöm nincs. Egyik céges szaladgálós előbbi volt, kényelmes fotelek, szerettük.
-
buca84
őstag
válasz Vismajor01 #217395 üzenetére
Hátha érdekes lehet: link
-
footy
addikt
válasz Vismajor01 #217398 üzenetére
2018-tol mar az S-Maxhoz is "normalis"(aisin?) automata jar.
(Konnyen felismerheto kepek alapjan is mert nem kar van, hanem tekero menetvalaszto)En a Picassot is ajanlom, mert szerintem egyteruek kozott az van legjobban kitalalva. A dieseleknel az adblue tartaly szokott bekprepalni.
4M az viszont szerintem ezekhez a parameterkhez keves lesz...
(bar ha nem zavar a magas futas, akkor beleferhet)[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Vismajor01 #217407 üzenetére
nem a Prius-ra, hanem az S-Max-ra céloztam
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #217414 üzenetére
A csomagtartó mérete (1 dm3 = 1 liter). Frankó oldal, Subarunál még hasmagasságot is ír.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Paxker315
addikt
válasz Vismajor01 #217414 üzenetére
Külső méret relevánsabb számomra, mivel. A garázsbeálló szűk, a garázs rövid, a falak közel vannak. Méretre egy 2es yaris is teljesen kényelmes belül számomra nagyon ritkán megyünk 2-nél többen az autóval, így a hátsó fejtér sem annyira "crucial".
[ Szerkesztve ]
legyen üres
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #217426 üzenetére
Hátha [link]
-
nandow
aktív tag
válasz Vismajor01 #217426 üzenetére
Vagy esetleg ez: [link]
-
dudika10
veterán
válasz Vismajor01 #217522 üzenetére
es #217521Llew,
Nagyjabol 5 perc setara kellene megalljak, hogy ne zuzzanak le. A piac konkretan a szomszedom, itt a kresz sem ervenyes. Az egyiranyuban szembe jonnek, a halszalka utan van egy sor parhuzamosan parkolo es utana meg egy sor parhuzamosan parkolo. Jobbkez szabaly ismeretlen a legtobbek szamara. Van par vedettebb hely, de ha epp nem tud az ember ott megallni, akkor igy jart.
Szamomra az auto hasznalati targy, 6-8 eves korara a legtobbon lesz esztetikai serules, nem zavar, muanyag elem meg festek (na mondjuk amikor a tukromet vittek le az azert felidegesitett, de a rendszamot siman kikalapaltam). Egy ujnal zavarna, egy 3-4M forintos hasznaltnal tulteszem magam rajta.
(Olaszoknal szerintem mar a szalonban racsapnak egy kalapaccsal elol-hatul, amikor atadjak az uj autot. )
#217523szebe:
Mostani Focusba is vettem egy beepitokeretet es beraktam egy bluetoothos fejegyseget.
Csak manapsag mar nem divat a standard radio, igy egy fokkal nehezebb cserelni. FM transmitterrel viszont nem fogok szenvedni az tuti.Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
b3Ro
senior tag
válasz Vismajor01 #217570 üzenetére
és BigBlackDog igaz.
Felhivom a Lexus dilert, aztán ha meg van meg akkor szerdán megnézem.
Eladtak hétvégén.
a mercit már megnéztem szombaton.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Vismajor01 #217581 üzenetére
A fizikát azért nem lehet meghuncutkodni. A 2.5 tonnás kockától 130nál a 9 liter az szép. Bár nekem valószínűleg soha nem lesz ezért is örültem hogy van továbbra is passat. Az való 2 lityis dízellel hosszú távú pályára.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Vismajor01 #217581 üzenetére
"Mutass nekem premium dízelt ami 7l alatt fogyaszt autópályán normális tempóval kozlekedve."
Nálam S60 6.5 l/100 km körül tudott pályán, normális tempóval. Szerintem lehetséges, hogy földszintes autók között egész sok tud ilyet.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #217587 üzenetére
Van is egy fl előtti most a hahun valamivel 3M felett.
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #217589 üzenetére
Én igazából erre gondoltam, csak rosszul emlékeztem az árra.
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #217679 üzenetére
A memóriás-vellanyos ülés részemről akkor lenne érdekes, ha többen használnánk egy autót. Az Alfát egyszer beállítottam februárban, azóta úgy van.
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #217685 üzenetére
Nálunk az az alap, hogy ha együtt utazik a család egy része vagy egésze, akkor én vezetek. A WagonR-rel könnyű dolgom van, ami apumnak jó, az nekem is, nincs nagy méretbeli különbség köztünk. Ha a Jazz-zel megyünk, akkor anyum után gondolkodás nélkül ütközésig hátranyomom az ülést, és kész. Persze a belső tükörben nem látok semmit a hátsó háttámlán kívül, de nem is hiányzik, a két külső a fontos, azok meg akkorák, hogy eleget látok úgy is, ahogy anyumra van állítva.
-
mycso
veterán
válasz Vismajor01 #217684 üzenetére
Én az első generációs Arteonokat nézegettem, amit írtam (pocsék anyagminőség), az arra vonatkozik. Maga a formáért oda voltam (vagyok).
Viszont ez egy passat és jellemzően, ha hasonló motor/évjárat/felszereltség-et raksz egymás mellé, az Arteon 1-2millával több volt a Passat-nál, na én ezt a különbséget nagyon nem láttam.
Mivel szeretem a picit ritkább/különleesebb autókat, az 508 is sokáig a kosárban volt nálam, csak ott meg értelmes motor nincs, pedig kinézetre az is nagyon bejött, mind kültér, mind beltér tekintetében.
Bár a Talismannal is így voltam, hogy ennél is ritka az értelmes motor, bő fél évig keresgéltem, mire a mostani autóm szembe jött, és így is engednem kellett a felszereltségből, mert ha nem, akkkor még mindíg nem lenne autóm.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #217704 üzenetére
Nem olyan rossz az, legalábbis 70-80 km/h-ig. Én heti rendszerességgel ülök 180-ból 80 nyamvadt póniba.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Vismajor01 #217704 üzenetére
van az a szint, amikor havi 1000km futás mellett is megterhelő a 4 liter extra fogyasztás (az ugye 700 forintos benzin mellett havi 28 ezer forint többlet ám)
más, még a Seat témában: az egy dolog egyébként, hogy motorikusan rendben van, de a 20+ éves autóknál a karosszéria problémái sokkal zsebbe nyúlósabbak, mint akár egy komplett motor vagy váltó csere, mert azokból jó eséllyel lesz bontott szotyiért, főleg egy kommersz autónál, mint egy Ibiza 1.4 benzin
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
barnam_
nagyúr
válasz Vismajor01 #217704 üzenetére
Egyik autóm 194/400, a másik 113/191, örömmel vezetem a gyengébbet is, pedig az többet fogyaszt
-
válasz Vismajor01 #217793 üzenetére
Azért azt ne feledd h a méterrel a gyári (értsd papíros) hatótáv is csökken!
MOD
Plusz a suv mozgatásához sokkal több kell. Hansnál a gyári papíros 50, 45 volt már újonnan is. Most 250+nál meg már csak max 40km ha minden ideális.[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
szebe
addikt
válasz Vismajor01 #217793 üzenetére
Nem az Outlandernek van híresen szarul degradálódó akksija?
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #217793 üzenetére
Outlander szar azért olcsó. Gyűjtsél még. Pályán ha kifogy a villany akkor 10+ liter lesz a fogyid és még csak nem is fog menni. Az RX után eret vágnál az tuti.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
válasz Vismajor01 #217868 üzenetére
Igazad van, en is inkabb a 740d vagy S400CDI fele kacsintgatnek, de a masik ketto is egy lehetoseg.
-
kulturg
csendes tag
válasz Vismajor01 #218079 üzenetére
Igen van kisgyerek és kell a csomagtér, most egy Corsa D-ben nyomorgunk. Évszakonta egy hosszabb kirándulás, télen meg esőben is használjuk városban, amúgy bicikli, gyaloglás. Ezekre kell. Szóval végül is egy kocsi is elég, csak a majd 5 méteres autóval kicsit nehéz városban parkolgatni.
-
Llew
senior tag
válasz Vismajor01 #218162 üzenetére
Ezek szerint nem ment át.
A 760e km-re írtam. Legalabb nem egy tekert órás kocsi.
Persze az hogy a kocsiceleve kint van még már kérdéseket vet fel.[ Szerkesztve ]
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
szabonagyur
félisten
válasz Vismajor01 #218251 üzenetére
3000 km-re fogyasztas lenyegtelen, 1 szemelyre a hely is elegendo ezert is Swift es tarsai az elsodleges cel.
-
szabonagyur
félisten
válasz Vismajor01 #218255 üzenetére
Automata sem lehet, ez kimaradt.
-
szabonagyur
félisten
válasz Vismajor01 #218257 üzenetére
Olyan szemely reszrere lesz aki 45+ eve manualisat vezet mar es nem tudja megszokni az automatat, probalta.
-
válasz Vismajor01 #218257 üzenetére
Vagy más megközelítés kellene részedről.
(Más a karbantartási igény /és ár/, illetve amit #218258szabonagyur is említett. Nem kell lenézni a nem-automata fanokat.)
Viva manuál váltó!Tegnap olvastam (nó személyes tapasztalat!) , hogy a száraz DSG hamar megkotlik vontatástól, és elfelejti a páros fokozatokat kapcsolni. Aztán hogy ez mennyire valós, vagy csak hangulatkeltés, az más kérdés.
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
szabonagyur
félisten
válasz Vismajor01 #218281 üzenetére
Továbbra sem írtam, hogy élvezet miatt kell manuális, egyszerűen akinek kell nem tudja az automatát megszokni (67+ éves), pár évet vezet még szerintem aztán vonat (most is sokszor megy ha olyan a hely ahova megy vonat emberi időben).
-
TrollBalint
addikt
válasz Vismajor01 #218285 üzenetére
ez olyan, mint a dohányzás sok dohányosnál. Nem feltétlen a cigi hiányzik, hanem a mozdulat. Itt is, maga a váltás "élménye" hiányzik. Én ezt hiányolom még a mai napig is, függetlenül attól, hogy nagyon szeretem vezetni.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
BigBlackDog
veterán
válasz Vismajor01 #218285 üzenetére
"... de mi bonyolultság van egy automata váltóban amit meg kell szokni?..."
Pl. az, hogy magas fordulaton, váltási kényszernél ne a fékpedállal kuplungolj bal lábbal. Mondjuk nekem sincsenek ezzel problémáim, de találkoztam már olyannal, akinek kellett kis idő.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Leírhatatlanul sok újítást tartalmaz a friss AMD Software
- Így hódítaná vissza a fiatalokat a Facebook
- Milyen légkondit a lakásba?
- PlayStation 5
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Pentax DSLR topic
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen