-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
válasz Vismajor01 #204663 üzenetére
Mivel lenne benzines városi kisautó így a dízel sem kizárt, de nem ragaszkodom hozzá. VW dízel azért jött most fel, mert DSG-je jó, városba megtudom oldani, hogy ne fusson sokat, szinte semmit.
Hybridből nem láttam szimpatikusat, hiába tudnám tölteni tölthető végképp nem játszik, meg végképp nem érné meg.
Ha bejárnék dolgozni minden nap akár megérné egy GTE szintű autó, de így nem.
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #204506 üzenetére
Milyen puhány itt mindenki!
(Persze megértem és elfogadom, ha valaki nem szereti a manuálist, csak gonoszkodom.)
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #204506 üzenetére
"Az egyetlen ahol szeretem és kivánom a manualt az a kanyargós főút, szerpentin. De azokon meg 5%-ban járok az évben."
Pontosan ugyan ebben a helyzetben vagyok es ugyan ezt gondolom en is.
-
Csaby25
őstag
válasz Vismajor01 #204465 üzenetére
Ez is előjött, de sajna nem tetszik a külseje :(
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
válasz Vismajor01 #204459 üzenetére
Gondolom a SUV kiesik az olcsó fenntartás miatt...
Az egyterű gondolom drágább, mint egy hatchback - sedan.
Én például Octavia mk2 facelift / mk3 - ban gondolkodom...A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #204428 üzenetére
Amúgy nekem pont a terep kombi kategória jutott eszembe, ha már egyik crossover/SUV sem felel meg a kívánalmaknak Gyári állapotban Allroadok jók lennének pl. De igazából ott vagyunk, hogy kell egy Passat Variant GTE, meg az Alltrack futóművét alá csavarozni, és kész a tökéletes autó. Ugyanez fillérekból megoldható pár pogácsával, illetve tema4x4 ebayen készen árul lift kiteket különböző magasságban.
Mégegy agymenés - pickup/-alapú szekér (alul legyen hely), és utólag beépített villany. Van itthon pár műhely, aki simán megoldja. Adott esetben még olyan típusok is játszhatnának, amik alapból elöl hajtanak és volt feláras összkerekes, úgy gyári cuccokból kilegózható hátra egy elektromos rész. Na abbahagyom, mindenki máshogy ütötte be a fejét, én így...[ Szerkesztve ]
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Vismajor01 #204428 üzenetére
A Passat egy alacsony ülőpozíziójú jármű. Nekem. Van céges autónk Passat, tudom, használom.
Nem kifejezetten SUV-ot akarnék én venni, de láthatja mindenki, hogy ebbe az irányba megy az autógyártás, és ha egy picit buszosabban akarsz ülni, akkor nem negyon van más lehetőség.
Mondjuk az 5008-at megnéztem, kipróbáltam, mert az pontosan annyival magasabb mint amennyivel kell, de nem nyerte el a tetszésemet.
Szó mi szó passat nem lesz." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
rbalint88
addikt
válasz Vismajor01 #204369 üzenetére
Prius 2 csereje a cel, a Prius4 szvsz borzaszto ronda, masreszt igazabol az egy jobban megcsinalt P2 es nem ezt keressuk.
Gergoke88: ioniq volt kinezve 2021 tavaszan, vartam, hogy bemenjen egy ertelmesen felszerelt peldany 6 ala, annyit megerne, a jelenlegi arat nekunk nem. Olcsocska a kivitel, igaslonak tokeletes, igazabol 2018 Priusa. csak sajnos nem csak a jo ertelemben, hanem a rosszban is. Ami 8M-ert nem fer bele. Ultem alapban es fullosban is, egyik se zorgott, az pozitiv! i3 a hulyeajto miatt esik ki, amugy tetszene.
szabonagyur: az e-tronban nem, a tobbiben igen. Szeretunk veszelyesen elni Ahogy latod nem sokat futott autok azok, azert nem felek tole annyira. No meg tokeletes konstrukcio nincs, felre kell tenni a felujitasra…
dantre: Mazdak nem tetszenek neki, a regebbi nekem sem, az uj reszemrol johetne.
Qru: es a Mini Countryman az samfu? Az is suvocska Q2-ert nem adnek annyit, de maga a tipus tetszik.
FLx: oke, csak eGolfon kivul melyik villanyautonak nem gagyi a beltere? eGolf meg villanyautonak nem olyan jo elvileg. Hallottam mar akkucsererol naluk, gariidon tul nem kivannam (markaszervizben 8M a mutatvany )
Plusz nem bizom az infrastrukturaban - ha valami szopodas van a toltessel, nincs az, hogy atgurulok a masik kutra.
A mild hybrid a jol megcsinalt start-stopStylewars_kp: kosz Csoki, sokat segitettel
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #204206 üzenetére
Csak reszben azonosak (a benzin motor picit mas) de amugy nagyon jo a Ford hibrid is. Siman vennek en is.
#nincsbennetarcsi
-
Qtya123
őstag
válasz Vismajor01 #204048 üzenetére
Köszi a GS tippet, közben már eldőlt véglegesen. A Corolla lesz. Vezettem is, rendben találom, bár úthibákon némi hangja van a műszerfalnak és ezt olvastam más fórumokon is. Az adott példányban nem volt ingerküszöböt megütően zavaró.
2019-20-as évjáratot fogok venni. Szeretném a legújabb 12. generációs kasztnival venni, jobban tetszik, mint a 11. gen. A legutolsó generációból vannak olyanok, amelyek nem a legújabb 3 hengeres 125 lovas 1.5-ös motorral szereltek, hanem az előző genben is lévő 1ZR-FAE motor (1.6 4henger 132 LE). Olyat akarok.
Ilyesmire fogok vadászni: [link]
Új kasztni, de a régi motor még.Aztán, ha esetleg lesz egy jó példány, lényegesen kedvezőbb áron a 11. generációból (ilyen a kinézete: [link] ), akkor az lesz, mert pusztán a kicsit jobban tetsző kasztni miatt nem akarok jelentős felárat fizetni. A technika alattuk ugyanaz motorban, váltóban, futóműben.
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz Vismajor01 #204072 üzenetére
Ha jól vettem ki a szavait, akkor ők igencsak menetrendszerűen csinálnák és nem 1, hanem 2 ember aludna a kocsiban. Meg némi csomag is lenne náluk, ha már Európát akarják bejárni.
Én is aludtam már párszor a kocsiban, ráadásul az nem is kombi volt, de nem sírom vissza az alkalmat.rip and tear, until it is done
-
Bdanyy
addikt
válasz Vismajor01 #203992 üzenetére
Szerintem annyira nem vészes a benzines többletfogyasztás pályán. 1.8t-t illetve 1.6tdit használok, utóbbi főleg városban eszik nagyságrenddel kevesebbet. Szerencsére ott is általában 10+ km-t megyek, ha elkezd regenerálni és nem sietek akkor felmegyek m3-ra
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Balázs_a_laz
aktív tag
válasz Vismajor01 #203976 üzenetére
Igen, mert a két Advansafix IV közül az egyikben még két évig biztosan benne lesz az 5 pontos, így azt a kocsi biztonsági övével meg a toptetherrel be tudom kötni középre, egyik szélen a másik Advansafix IV amiből már ki van véve a toptether a másik szélen meg az isofix base-es gyerekhordó menne.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #203976 üzenetére
Azert nehez mert alapvetoen az USA szabvany nem eu-s ezert csomo gyarto nem tunteti fel meg akkor sem itthon ha “worldwide” modellt arul.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
KMT
addikt
válasz Vismajor01 #203939 üzenetére
Pályán a fogyasztást döntően az ellenállás adja, nem a tömeg, mert azt már felgyorsítottad. Persze minél inkább belsőssávharcosan vezetsz, ez annál kevésbé érvényes, mert sok lesz a gyorsítás.
-
dj79
senior tag
válasz Vismajor01 #203939 üzenetére
ja, hat liter alatt pályán, 110-120 átlagtempóval maximum
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #203939 üzenetére
Mekkora is a súlykülönbség a 2-es Prius és a V60 D6 között? ~700 kg?
[ Szerkesztve ]
-
Ursache
senior tag
válasz Vismajor01 #203915 üzenetére
és ha 80 ezret futott, de 10 éves? (mondom: 80 ezret!)
szerk.: nyilván akkor árban is lehet máshogyan nézünk ki.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=eIri9YLHpOg
-
szőröscica
addikt
válasz Vismajor01 #203898 üzenetére
Szerintem ezen az arszinten mar talan keves kompromisszum szukseges.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Vismajor01 #203810 üzenetére
Ez eléggé leszűkíti a kört hogy nincs klíma, sajnos sokan emiatt meg sem nézik, 700k-ért tenném fel, és alkuval szerintem reális.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
szabonagyur
félisten
válasz Vismajor01 #203725 üzenetére
Esélyesen sok a km, kéne valaki aki visszatekeri neki elfogadható szintre.
Korábban ugye azt is kifogásolta, hogy ha pár évesen sok a km benne akkor az céges volt ami meg..
-
dj79
senior tag
válasz Vismajor01 #203725 üzenetére
nem lesz jó az auris, mert 3 milláért hibátlan, új autót szeretne.
-
dj79
senior tag
válasz Vismajor01 #203635 üzenetére
Jézusisten , ennél olcsóbban vettük áprilisban az aurist, pedig fiatalabb, kevesebbet futott és körben gyári fényezés.
RJ45: számomra inkább az a döbbenetes, hogy a négy éve vett ingatlanunk az akkori értékéhez képest jelenlegi viszonyok között 220%-át éri a piacon, pedig az a létszükséglet, nem az autózás.
[ Szerkesztve ]
-
Balázs_a_laz
aktív tag
válasz Vismajor01 #203548 üzenetére
Már túl vagyok rajta, sajna csak a két szélsőn van isofix, pedig 3 látszatra egyforma ülés van egymás mellett…
Ha nem így lenne, már nem keresgélnék .
-
Qru
MODERÁTOR
-
bandus
veterán
válasz Vismajor01 #203336 üzenetére
En a feher octaviat is pikpakk megtalalom, lehet zseni vagyok?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Paxker315
addikt
válasz Vismajor01 #203331 üzenetére
A sárga, élénk szín a kisautóknak & zsebibodenak áll jól. Ehhez pezsgő, krémes, fémes, fehér színek mutatosabbak, szerintem. Pl a cherry black ice vagy passionate Purple fólia is nagyon adja egy aygon, de, camry kész röhej lenne vele a teckwrap palettajan érdemes nézelődni, meg, google-el sokszor látsz referencia munkákat adott tipussal. 😱 érdemes teljes képet nézni, mert, ami jól mutat kis területen, nem feltétlenül lesz elegáns összképben
Merre foliaztatnal? Ilyen méretű vasak azért 360-400k körül vannak, nem?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #203326 üzenetére
Kamera: ferrit kell csak (gyári megoldás drága), csoportban volt tárgyalva.
Részemről ha muszáj költeni valamire akkor elvinném egy pöttyözéssel egybekötött korrekciós polírra, első lökös teli fény, aztán átlátszó kavics védő fólia az elejére (lökös, géptető, esetleg tető él, hátsó sárvédőív, rakodó nyílás alja, stb). Meg az alját is átnézni, mondjuk Volvo nem szokott nagyon rohadni, de ott is kis Brunox és aztán pl Waxoyl pár évente, hogy sokáig ne kelljen hozzá nyúlni.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Vismajor01 #203331 üzenetére
Sárga fóliát ne. Mindenki taxinak fogja nézni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #203331 üzenetére
Szeretem a sárgát, de ne má’!
-
Paxker315
addikt
válasz Vismajor01 #203324 üzenetére
A fóliával a gond: szerintem, ha kavicsleerődésre vagy lakkhibára applikálod, lehet, hogy "lefejtéskor" hoz magával többmindent bár gondolom, felület előkészítésétől függ.
A szedan S60-asok nagyon adják fehérben, az a szín jól áll a legtöbb 4.6-4.8 méter körüli bódénak.
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #203324 üzenetére
Ugye tudod, hogy a fóliához tükörsima felület kell?
A művelet előtt minden apró hibát, felverődést, miegymást ki kell javítani, különben nem lesz szép, a kis szintbeli különbségekre, élekre ugyanúgy rásimul és "átüt".De én továbbra is hagynám a fenébe, max. csak a további kőfelverődéseket megakadályozót tetetném fel, színt nem váltanék, lásd előző hsz-em.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #203326 üzenetére
Akkor rendeben van/lesz. Jöhet a babusgatás (egyben irány az autóápolós topik).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #203324 üzenetére
Azért ha nincs a klímakompresszor még gatyába rázva akkor inkább azzal kezd mint sem a fóliázással.
#nincsbennetarcsi
-
Paxker315
addikt
válasz Vismajor01 #203315 üzenetére
A kárpit Nagyon jó, a többi rész milyen? A világosabb belsők nekem közel állnak a szívemhez.
Sok örömet hozzá! -
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #203315 üzenetére
Szép, főleg az ülés! 👍
Anyum Lanciájában is hasonló színű a kárpit (egy kicsit talán sötétebb árnyalat), meg a corgi arcképem is megy hozzá.Én mondjuk nem fóliáztatnám át más színre, engem zavarna, hogy az ajtókat kinyitva látszik az eredeti fényezés, és a kettő elüt egymástól.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz Vismajor01 #203315 üzenetére
Szép darab, a bőrnek ezen színe nekem túl feltűnő sajna
-
dj79
senior tag
válasz Vismajor01 #203315 üzenetére
Hahu képek? Shutterstockon olcsóbban hozzájutottál volna
amúgy grat -
Doki16
addikt
válasz Vismajor01 #203315 üzenetére
Sok sikert hozzá, gratulálok
Remélem sok örömöd lesz benne, aztán majd jöhetnek a beszámolókA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #203315 üzenetére
Baromi jók ezek az ülések, nagyon tetszik a színe és a formája
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #203312 üzenetére
Grat! Képek?
-
Doki16
addikt
válasz Vismajor01 #203310 üzenetére
Na ugye, hogy ugye
Már csak abból kiindulva, hogy egy ugyanolyan kategóriájú VW nem lehet drágább egy Mercinél.
Tényleg meg is vetted akkor a V60-t? Ha igen jöhet a kép
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
gaborn1
tag
válasz Vismajor01 #203310 üzenetére
C merciből van egy 6m alatt, ami plug-in, E merci nincs.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #203304 üzenetére
V60 D6-hoz (ugyanúgy Bosch-t néztem első tengelyre) 21k... Na ez a nem mindegy.
#nincsbennetarcsi
-
Ursache
senior tag
válasz Vismajor01 #203304 üzenetére
200k / tengelyrol volt szo (1 tengelyen meg 2 van )
https://www.youtube.com/watch?v=eIri9YLHpOg
-
Doki16
addikt
válasz Vismajor01 #203301 üzenetére
Szerintem benéztél valamit. Mind az e300de és c300de baromi drága. Én nem látok a keretedig értelmes Plugin Mercit. De szólj ha valamit én néztem be mégis
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #203301 üzenetére
Mercihez nem olcsó az alkatrész. Egy szett féktárcsa előre (Bosch, tehát nem jó de nem is rossz minőség): 72k. És akkor még kell betét hozzá, meg aki kicseréli (munkadíj). Lazán belenyal a 200k-ba egy tengelyen a csere.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Bdanyy
addikt
válasz Vismajor01 #203228 üzenetére
Kombi mondeo hev esetleg?
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Doki16
addikt
válasz Vismajor01 #203228 üzenetére
Miért riasztott el? Valamit találtál ami nem jó bennük? Vagy a nagy áremelkedés miatt döntöttél így?
P+ pályára öntökön lövés lenne HSD mindenhova a legjobb kivéve tartós nagy tempóra. Arra a legideálisabb egy alacsonyabb dízel utazó autó.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
buca84
őstag
válasz Vismajor01 #203135 üzenetére
Köszi Neked is!
Ennyiért 200e km-el vannak . Priusnál ennyi km-nél kell vmire figyelni? -
V.Stryker
nagyúr
válasz Vismajor01 #203037 üzenetére
Nagyon pörög a Prius piac. És az ára is. Gondolom az üzemanyag ár is rátesz.
[ Szerkesztve ]
-
-
bozsozso
őstag
válasz Vismajor01 #203024 üzenetére
Köszi az ajánlást.
-
válasz Vismajor01 #202877 üzenetére
Én meg 98 óta automatát használok és soha nem volt vele gondom - mégsem állítom hogy másnak nem lehet rossz.
Itthon is van-volt belőle de nem sok eset és akinek a kereszténységben felveszi a Mihály nevet az nem biztos hogy ezen pörög hanem megcsináltatja.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
alázógyík
addikt
válasz Vismajor01 #202877 üzenetére
Auris csoportba se volt még 1db se.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #202872 üzenetére
Az új meg de (fém szíjas variátor), motor és váltó közt a villanymotorral, ha jól értettem. Bolygómű ezzel szerint nincs is ebben a változatban
-
válasz Vismajor01 #202872 üzenetére
Tessék ott a lánc benne ami nyúlik.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Vismajor01 #202868 üzenetére
Úgy értem h a soha ek nem romlik az urban legend Az első széria még csak csak de utána... bár az első szériában is volt nyúlás , még ha elég ritkán is.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
maximilian4
addikt
válasz Vismajor01 #202823 üzenetére
Nyomsz egy screenshotot melyik csoportra gondolsz? Toyota prius? Mert az tuti nem fér bele a 600-900 ezres keretbe.
Maxi
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Vismajor01 #202823 üzenetére
Mi baj az elite autoval? Kereskedokkel? Ugy van legalább 6h hó szavatosság.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #202753 üzenetére
V Klasse igen patent, egyetértek. Teher vonalon azért egy kompakt szinten felül nem nagyon van semmi szvsz, V sem az S belterét kapta, hogy úgy mondjam, X osztály is hasonlónak tűnt. Vagy mondjuk egy Golf és Amarok szintjén is ezt a párhuzamot vonnám, a Tx inkább Polo...
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #202744 üzenetére
Az ilyen teherautobol lett csaladszallitoktol meg a hideg kiraz
Akkor nem csak én vagyok így... amikor nézelődtünk, mutogattam a családnak mindenfélét... Az első dobozost meglátva az első kérdés: "ugye nem ilyet nézegetsz nekünk?".
Persze izlések és pofonok....B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
footy
addikt
válasz Vismajor01 #202736 üzenetére
Jah most latom hogy felreerthetoen fogalmaztam, szoval az 5008-at is benzinnel(Puretech) vennem es a Scenicet(TCE) is, csak a Scenicnel hanyagolnam az "automata" EDC valtot, vagy kiterjesztett garival vennem.
A Passat mint olyan jo auto, de mint minden kombinak az a baja hogy hatul csak 2 szemelyre vannak formalva az ulesek es a hosszabb utak 3 gyerekkel felejtosek. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #202732 üzenetére
Ducato Combinato 🤌
Prius+ esetleg, de az is drágább.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Vismajor01 #202732 üzenetére
5008at vagy Scenicet(TCE automata nelkul vagy sok garival) vennek. A V60 csaladdal nagyon kicsi. (nekem is kepben volt, de meg 1 gyerekkel is necces)
-
BigBlackDog
veterán
válasz Vismajor01 #202686 üzenetére
Ha jól tudom, pl. motorok Geelytől származnak már egy ideje.
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #202587 üzenetére
Amúgy én pl. szeretem a manuálist, szeretek váltogatni. Mondjuk a Mecsekben De Bp.-en a dugóban ülve semmi élvezeti értéke nincs És amikor belegondoltam, hogy hány százalékban használom az autót dugóban és mennyit csapatósan, akkor rájöttem hogy nekem az automata lenne a célszerű.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Vismajor01 #202560 üzenetére
Amikor huszonévesen sírnak, hogy kell az automata, mert nem bírnak kuplungolni, meg kell a SUV, mert fáj a derekam. Akkor puhapöcs, és menjen a Playstation topikba autót konfigurálni. 👎
Szerk: Fentiek nem konkrét embernek szól, hanem úgy általában. 40 évesen egy dagadék lesz, aki a cipőjét nem tudja bekötni.
[ Szerkesztve ]
-
bandus
veterán
válasz Vismajor01 #202560 üzenetére
vagy bkv-val, akkor meg kemenyebb de +1, sokkal kenyelmesebb, nem csak hadugo van hanem ha jonnek egymas utan sorba a lampak es 10-szer megismetledbaz 1-2-3-urest amig vegigersz a koruton. de en agglomeracioba, videkre is automatat vennek, ez a valtogatosdi egy felesleges rossz.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Qru
MODERÁTOR
-
vzsryl
nagyúr
válasz Vismajor01 #202372 üzenetére
Téged egy racionális döntéseket hozó embernek ismerlek, ezért Tuareg V10-et kell venned.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
mamboo
tag
válasz Vismajor01 #202315 üzenetére
-
ngaba
aktív tag
válasz Vismajor01 #202283 üzenetére
Kuponkód: "Nem Lancia, hanem francia." :)
De itt elvileg üzletelni nem szabad, szóval szerintem ezt tekintsük átbeszéltnek.
Tboldi pedig arra költi a pénzét, amire jól esik neki. Reméljük, valami jót talál. :)Eladó 1.4 T-Jet Fiat Bravo: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/fiat/bravo/fiat_bravo_1.4_t-jet_active-21401982
-
ngaba
aktív tag
válasz Vismajor01 #202277 üzenetére
Add el tboldinak. :)
Eladó 1.4 T-Jet Fiat Bravo: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/fiat/bravo/fiat_bravo_1.4_t-jet_active-21401982
-
aero.
veterán
válasz Vismajor01 #202254 üzenetére
En nem is ertem, be lett dobva a non plus ultra 16-ert, nincs mirol beszelni tovabb
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #202205 üzenetére
Lehet van rá mód de a gari akkor is ugrik sajnos az a bajom.
Ezt eredetileg hosszabban kifejtettem volna de inkább csak maradjunk annyiban: van olyan élethelyzet amikor nem hülyeség.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #202202 üzenetére
Igen a V60 Phev tetszik pl nagyon. De hobbi autó, így gyakran áll akár 1-2 hónapot is a garázsban, ezt pedig egyik akksis autó sem bírja.
Toyota pl megvonja a hibrid garit ha 30 napnál többet áll az autó. Erre mondta a kereskedő, hogy inkább 1.6i-t vegyek ilyen használatra vagy 1.2T-t ne a HSD-t.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #202200 üzenetére
Nincs bajom a hibirddel általánosságban de az én felhasználásomhoz nem megfelelő az a technika. Eredetileg néztem hibird Lexus-t és Toyota-t is de lebeszélt róla az értékesítő a szalonban.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #202187 üzenetére
Merjünk nagyot álmodni.
Jah ha már focvis feldobta akkor: Golf R
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #202181 üzenetére
Ebben aztán van tartalék. Szép csak kár, hogy a kipu kormos maradt...
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Vismajor01 #202156 üzenetére
Kora hajnalban.
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #202050 üzenetére
2017-es XC90-ben ismerősnek nemreg volt a masodik motorcsereje Ujonnan vette, talan 1.5 ev kellett az elso blokkrepedeshez. En kinai volvot biztos nem vennek.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #201980 üzenetére
Volkswagen Aktiengesellschaft, a köznyelvben egyfajta gyűjtőfogalom a konszern által gyártott autókra.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz Vismajor01 #201905 üzenetére
Fl előtti volt (2015től jött a fl). Élhetőbb lett utána, ráfért (VWnél ez már új modell lett volna amit itt elsütöttek egy fl alatt ). De megértem ha nem hiányzik.
A külön dízel kombik közé jó a 308, de egyébként elég jól fogyaszt a benyás (és elég gyorsan bemelegszik) - ha darabra nem kell a kettő autó, próbálj ki egy benzinest, hogy tetszik-e. ADAC teszt, 12es oldal (giga kerékkel mérték ráadásul).
Hatos váltóst lehetőleg (később a gyengébb turbós is kapott hatos váltót, nem tudom pontosan mikortól, de asszem 2017től jár a 110lóhoz is 6 gang).[ Szerkesztve ]
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz Vismajor01 #201896 üzenetére
Ültél fl-es Aurisban? A leírtak alapján úgy gondolnám, hogy nem. Egész tűrhetően megy, és hangban más liga mint a P2. Ha még nem ültél esetleg, próbáld azért ki, de P3nál is kellemesebb, ami sokkal kevésbé fáj, mint a P2 (nálam a P2 nogo, a P3 már jöhet, főleg sportosabb kipufogóval). Power gomb nélkül is normálisan szedi a pacskert, bár a P3 tulajoknak nem nagyon ment maguktól a pedál normális sebességgel és normális mélységbe való nyomása, csak sokadszori könyörgésre.
Akkor nézz utána a 3o8-nak is. Nekünk a szívó változata (2o8 1.2) most 10°ban is kb 2km alatt ér fel a víz kb 90°ra, de télen is megvan 3km alatt (annyira lakik anyám, és télen nem bringával megyünk a picurral hozzá). Mint autó egyébként nálam szinte pariban van a (hasonló árú) V60al, összességében elég kellemes sztem. Kombiként meg simán veri (nálam ez is fontos) a V60akat.
N.Szil: Alapból megbízhatóak, de az egyik dízel, a másikat meg nem merném megvenni ha magyar autó volt (max ha igazolva látom hogy milyen olajjal használták). De a szedán is olyan hosszú mint egy kombi, ellenben sokkal rosszabbul használható
[ Szerkesztve ]
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Doki16
addikt
válasz Vismajor01 #201896 üzenetére
Vegyél egy elektromos rollert akkor. Tényleg nem vicc. 2-3 km-re a legjobb választás. És ha meg esik vagy rossz az idő akkor meg mész a dízel kombival. Ami lehet bármi éppen szimpatikus jármű. Én a VAG CRTDI-t javaslom. Nem lesz akkora baja a rövid távoktól amit nem tudnának megcsinálni egy második autó árából. Kiolvasod a DPF-et vásárlás előtt és ha olyan 50% körül van, akkor városban sem fog lehalni 2-3 év alatt amíg megtartod.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #201896 üzenetére
Arra azért rákérdeznék, mennyi lenne utólag az ülésfűtés, gondolok itt a VAG vonalon virágzó utólagos extra beépítő iparra lehet akkor később megúszod az autó cserét. Vagy ha kicsi lesz a Passat mindenképpen, akkor ott lesz a Superb iV.
-
MC Pite
veterán
válasz Vismajor01 #201859 üzenetére
Amúgy... Kell 2 autó, vagy csak a rövidtávok miatt, kímélés céljából vennétek a benyást? Ha kell, jó az 500/6os kombó is. MÁr ha van számodra jó/megbízható motor benne... V60D5 is, de az mondjuk úgy, lifestyle kombi (szted egy Rapid Spacebackbe több cuccot elviszek). És egy Passat/508 vszínű kevesebet fog kérni a kasszából váratlan vagy betervezett dolgokra.
Mennyit mentek egy évben, milyen fogyasztást számolsz egy dízel kombinál a hosszabb utakra?
A második autó árából párszor rendbe rakod az akármilyen hajtásláncos autót ha nem szereti a rövidtávot.Vagy; miért nem jó a 3o8SW/AurisTS amik 2in1 is jók?
pvtfoley: Sárnehéz a J Astra, nem is lesz virgoncabb a korábbi Astrától 100lóval se nagyon
Próbálja ki, és egy Megane3-ast is, az alapmocival (110LE 6os váltó). FÉszkelődjön az ülésben, pakoljon hátul, menjen hepeuhupás úton is.
Ceed/i30 is jó lehet, oda elég az 1.4 100LE is.
Ha a klasszikus kompaktoktól hajlandó eltekinteni, a Rapidot is felvenném a tesztelendők listájára, ügyes autó.[ Szerkesztve ]
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #201883 üzenetére
Fiat 500e?
-
veterán
válasz Vismajor01 #201888 üzenetére
A havi 100 a hülyeség (az évi 1,2, megtartod 3 évig úgy 3,6 M -> nonszensz).
2 váratlan / nem kalkulált kiadásom volt: 1 db AGM akku (4X e. - 10 = 3X e. Ft) és 1 db turbószelep, 35 e. Ft.A többit megírtam néhány napja.
@ Doki: Tökéletesen tisztában vagyok vele.
-
veterán
válasz Vismajor01 #201859 üzenetére
akarjuk e h kb havi 100e ft-ot félretegyünk a volvora
Ez hülyeség. Gondolom a facebookon olvastad egy paraolimpikontól.
Továbbra sem beszéllek rá.
D5 / 2.0 CRTDI mellé egy jó Prius? -
Bdanyy
addikt
válasz Vismajor01 #201883 üzenetére
Azért azok az olcsó B8-ak közel sem olyan felszereltséggel szoktak lenni mint a GTE-k
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #201868 üzenetére
állandóan 6 literes fogyasztással riogatott
Hű! 😱
Én meg pezsgőt bontok, ha 6 liter környékén van, a 7-8 sokkal jellemzőbb. 😄
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #201872 üzenetére
De arra jó lenne egy V60 D6 PHEV vagy egy Passat GTE, mert megoldod villanyból. Mondjuk a kombival nehezebb parkolni mint egy pici autóval az tény. Múltkor csereautónak egy Superb kombit kaptam, hát azért azzal sok helyre nem fértem be ahova egy kisebb autóval simán befértem volna.
#nincsbennetarcsi
-
ngaba
aktív tag
válasz Vismajor01 #201868 üzenetére
Szegedi vagyok, és dízel autóm van. Képzelheted, mekkora távolságokat megyek városon belül. És ezzel nem vagyok egyedül. (Városon kívül viszont 180 km a minimum, rokonlátogatáskor.)
Ha félsz a kitiltástól, akkor marad a benzin. A hibrid többletárából marad tartalék bőven.Eladó 1.4 T-Jet Fiat Bravo: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/fiat/bravo/fiat_bravo_1.4_t-jet_active-21401982
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #201865 üzenetére
2008-tól van CR TDI, tehát már a 6-os Passat is készült CR-el.
Ha ShareNow is játszik akkor sztem tök felesleges saját kisautót tartani arra az évi pár alkalomra amire nektek kéne az elmondásod alapján.
Amúgy sokszor használom a cr tdi-t ilyen 2-3 km-es utakra is. EGR meg a DPF nyiffant ki idő előtt tőle meg a fogyi 11-12 liter de amúgy bírta a technika (Passat B6 2.0 CR TDI valós 282k km, újkora óta ismert előélet).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #201859 üzenetére
A TDI vásárlás mellé azt is vedd hozzá, hogy már most esik az áruk jelentősen, pedig még csak éppen belengették a kitiltásukat Pestről. Ha tényleg kitiltják (és ez igazából csak idő kérdése), akkor vagy nagyon nyomott áron adod el vagy rád rohad.
#nincsbennetarcsi
-
ngaba
aktív tag
válasz Vismajor01 #201859 üzenetére
Szvsz vegyél dízelt vagy turbós benzint. Kicsit túl van ez a dízel parázva. Fele város - fele pályába nem fog belehalni. (Vagy a pálya csak rövidtáv lenne? Akkor kicsit más azért.) Én erre nem is vennék hibridet, csak jóval nagyobb város aránynál.
Eladó 1.4 T-Jet Fiat Bravo: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/fiat/bravo/fiat_bravo_1.4_t-jet_active-21401982
-
dj79
senior tag
válasz Vismajor01 #201859 üzenetére
nem tudom, fiat 500 helyett akkor már inkább vennék egy ion/c-zero/i-miev történetet, vagy egy lefingott kettes priust
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #201859 üzenetére
TC-n van most pont Volvo D5 teszt, a 2.0 CR TDI olcsóbban fenntartható. Havernak S60 D5 van, én a második 2.0 CR TDI-t koptatom van tapasztalat.
Amúgy én az "all in" megoldások híve vagyok de ha nem probléma a logisztika (két autót szerelőhöz, olajcserére, műszakira hordani) és a tárolása akkor érdemes kiszámolni melyikkel jösszi ki jobban anyagilag.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 25
- Silent Hill 2 Remake - Túl a 2 millión, napokon belül jön a rajongói szinkron
- Filmvilág
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Telekom mobilszolgáltatások
- Trump és Altman is reagáltak a DeepSeekre, a fél világ ezzel foglalkozik
- Cuisineer teszt
- PlayStation 5
- Nintendo Switch 2
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest