-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
nagyúr
Ezt a képet valamelyik nap találtam.
-
hdman
őstag
válasz
tomcsi23 #93195 üzenetére
Városban voltam meg elkerülőn, az utolsó kb 2 km-en már nem nyomtam (sőőt...), meg a parkolóban hagytam 2 percet ketyegni. Ennyinek elégnek kell lennie
Nem tettem oda a lábam, de utána ott álltam mellette és a farmeron keresztül is éreztem, hogy süt
Nem füstölt még, de már kezdett kicsit nyúlni.
Nem telt le, csak most kicsit megtiportam. ( Tempósan eddig is mentem, de ugy igazából ez volt az első komolyabb cipőzés.)
-
tomcsi23
veterán
-
hdman
őstag
Tegnap kicsit bojrészerkedtem, fel is ment a fogyi 6,2re
Olyan meleg volt a fék, hogy majdnem leégette a szőrt a lábamról
Viszont jól bírta a strapát, a gumik is jók voltak. (Pilot Sport 3).
A hűtőfolyadék 97 fokra ment fel, amikor hazaértem kicsit hagytam hűlni (1-2perc), de a venti csak 95ig hűtötte vissza.
Ez normális? Mennyi idő alatt kellene visszahülnie 90re? (Ami nálam normál esetben inkább 88 fok).
-
Qru
MODERÁTOR
Nissan GT-R defekt 300 fölött: [link]
Szép mentés.
[ Szerkesztve ]
-
-
Bdanyy
addikt
válasz
runner 125 #93183 üzenetére
Szerintem így mégrondább, évekkel ezelőtt láttam párszor a belvárosban parkolni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #93183 üzenetére
Ááá, ha neked jó B járgánynak egy Honda akkor nálam is az marad üzemben.
-
-
zsoltee10
addikt
gondolom benzines, abban a legváratlanabb időpontokban halódik meg a főtengelycsapágy pl.. Öcsémnek volt 145 1.6 TwinSpark, kétszer rohadt le, mindkétszer nyaralni indultak a barátnőjével. Az addigi szerelemből olyan gyűlölet lett, hogy amint sikerült megint talpra állítani, azonnal eladta.
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #93183 üzenetére
"..ki találta ki h a Multipla a legrondább autó?"
Ja a Rodius sokkal randább
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
Lerohadt az Alfa 156 ezért Trabi 601-el indultak Horvátországba: [link]
Laza.
-
neduddki
nagyúr
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
5 henger így nem csoda.
H4 2,5: 4 liter
H6 3.0: 5,5 literEz nem sok. Ami igen az pl haver Volvoja.
2,4 D5: 6,2 liter
mod:
EQMontoya: Háát az nem egy nagy etwas szvsz.
Az enyém 7,9-et tud felező nélkül (1408 kg üresen, 2,5-ös) úgy, hogy hosszúak a fokozatok (5 gang), tehát az 5. sebességet 70 alatt kapcsolod csak dadog a motor.
Taat: Biztos, ennyi van a gépkönyvben. Száraz töltési mennyiség: 4,3 liter csere mennyiség: 4 liter
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
Hmm, azért ez fura, a H6-nak is van kettőstömegűje? Egy h6 olyan kiegyensúlyozottan jár, hogy arra nem értem, minek kellene. Ha már H6, akkor egyértelműen spec. B, 6-os kézivel, aztán toljad neki.
Illetve az a nem túl vérengző fenevad kézivel valami 7.3-at tud 100-ra, azért az elég komoly.Taat: IS-be is csak 4 liter megy, pedig ugye 2.0 sorhat.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Verbat #93157 üzenetére
Subit fenntartani drága, nem csak a benyókútnál fizetsz sokat és vagy gyakori vendég...
A vezérlés cserés nagyszervíz a H4-be is 300k alhangon (100k km után kell). H6-ba még drágább igaz cserébe csak 230k km a csereperiódus... Tehát lényegében nem drágább a H6 mint a H4 szervízelési szempontból. Jó több olaj kell H6-ba a nagyob blokk miatt de ugye pl a Legacy 2,5-be is 4 liter kell...
mod:
rvilike: Na ja a 2,5 turbó jó erős, cserébe nem olyan tartós/probléma mentes mint a szívók.
[ Szerkesztve ]
-
Verbat
csendes tag
válasz
EQMontoya #93152 üzenetére
Outback annyira nem suv-os, a hasmagasság meg néha jól jön.
Néztünk nemrég egy H6-ot, mutatta a kereskedő az utolsó szervizszámlát, 190k-nál nagyszerviz, végösszeg 587k, ebben vezérlés, fékek részben + olajak, szűrők voltak, semmi meghibásodás miatti csere. Ez is a megvenni könnyű kategória...
Szerk.: a H6-ban inkább az a jó, hogy alacsony fordulaton is van ereje, viszont nem ugrik úgy mint egy erős turbós dízel, az automata miatt sem. Ellenben komoly meredekségű emelkedőn álló helyzetből röhögve indul meg, ott, ahol mások vagy lendületből mennek fel, vagy sehogy. Sokat vezettem H6-ot, utazótempónál nem hátbavágós egyáltalán a gyorsulás, inkább az alacsonyabb fokozatokban ugrik a túl nagy gázra. 50-55 tempomat 4-esben 1200-as fordulat, és innen már nincs is több fokozat.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
EQMontoya #93152 üzenetére
Csibe rács pedig hasznos de ronda valóban.
Nekem az OBK kéne inkább. Jobban használható és nem vészesen magas (10 centivel emelték a Legacy hasmagasságot).
Igen, a gyári szett 400k ha átállsz egytömegűre az kb 200k.
mod:
Az összes DOHC motorjukban van kettőstömegű, a SOHC-okban nincs. Tehát EJ253-as blokkal szereltet kell keresni. Azt könnyen felismered a fém szívósorról, a DOHC-osban már van rajta egy műanyag védő burkolat.
rvilike: 3.0 R autómatával: Az se egy vérengző fenevad hiába a 245 ló...
2,5-össel már jól megy mert az kellően nyomatékos a 2,0-ás sem olyan gyenge, utazásra elég. Ha meg mókázánl eleve wrx kell (méret/súly/teljesítmény).[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
-
mycso
veterán
2007 Megane2 1.5dci (106), 40K, Igen, jobb lett indulásnál nem zörög-csörög semmi, leállításnál sem kottyan be és mérséklődött az alapjárati rángatás is.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Verbat
csendes tag
-
-
Qru
MODERÁTOR
Használtteszt: Ford Focus CC 2.0 TDCi, 2008 vs. Renault Mégane CC 1.9 dCi, 2005: [link]
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
Takarítás történt.
-
EQMontoya
veterán
Az 5l-re azért írtam, hogy extrém, mert nálam a megtett kilométerek 90%-a Budapesten illetve M3 és M5 viszonylatban kerül bele a kocsiba. Tehát pont a fogyasztást csökkentő országúti szakaszok hiányoznak. Pályán meg szoktam tolni 130 körül, vagy gyorsabban, péntek este nincs kedvem hipermillerkedni, meg a forgalom is elég nagy. Így 9-10 körül eszik az IS, de ezt nyilván semmi nem tudja 5l-ből megoldani.
-
mycso
veterán
válasz
EQMontoya #93109 üzenetére
Az 5l nagyjából jó, de nem volt kedvem a tizedesekkel számolni, amúgy max. 5.2-3 lenne a valós átlag.
Legutóbbi 3000km-es mérésem alapján 4.95l/100km (tankolás alapján).
A futott km 70%-a főút, a többi város (Miskolc). Nagyon ritkán pálya + egyéb.Csak városban használva (Miskolc) is bent van 6l alatt, pest+dugózás valószínűleg 6l körül alakulna, ahogy írod.
Ez a ráköltés elég jó kérdés, mert ugye ebben benne vannak a saját baromságaim, amik akár más számára feleslegesek: 16-os alu, fólia, ültetőrugó, zene, stb., stb. ...
A szervizek között, pedig csak pár nagyobb tétel szerepel: vezérlés, kuplung, generátor, lendkerék felújítás, a többi az mind a kötelezők (szűrők+olaj 10k km-enként) + párezres futóműalkatrészek. Illetve van benne másfél komplett fékcsere.[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
Korrekt.
Én mondjuk a visszatérítést nem számolnám bele, meg az 5 literes fogyasztás elég extrém, de így is nagyon szép adat.
Komolyabb városi felhasználásnál mennyire jön ki amúgy, 6l. körülre?
Illetve az 1.3ból, ami ráment, mennyi volt rendszeres kiadás, és mennyi műszaki hiba? -
mycso
veterán
Nincs meg pontosan minden adat, így durván számolva:
60hónapra levetítve
vételár, minden szir-szarral: 2140000 HUF
amiket ráköltöttem: ide jönnek a műszakik, súlyadó, bizti, gumi-felni-fólia-izzó-ablaktörlő-szervizek, tehát minden a legutolsó illatosítóig: 1289500 HUFÜzemanyag: 1940000 HUF lenne, de kapok 480000 HUF visszatérítést, így: 1460000 HUF
Tehát így mindentbele: 4889500 HUF /5 év
Ebből lejön az autó jelenlegi értéke: 1150000 HUF (középső ársáv alja a nagy futás miatt)
Így itt is van a pontos összeg: 3739500 HUF --> ez 62.325 HUF/hó és 37,395 HUF/km
(az 5 évre 100.000km futás és 5l/100km átlagfogyi)Remélem jól írta be ide mindent.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz
Dreamcaster #93101 üzenetére
Topic zárható
-
Dreamcaster
senior tag
Hi all!
Mindíg röhöghetnékem van ezen a topiccím láttán!
Olyan kocsit vagyél AMI JÓ!
Ennyi!
ha nincs pénzed, akkor kis fogyasztású japánt (1.5, vagy az alatt), VAGY bármit ami megtetszik. 1.0 suzuki -tol a WW16 weyron -ig. Remélem ezzel minden motortudós éhségét kielégítettem. SZVSZ megbízhato, olcso toyota, vagy valami japán dolog a mindennapi felhasználásra. Ettől feljebb megbeszélés kérdése.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- Vicces képek
- Windows 11
- További aktív témák...
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
- Új digitális forrólevegős műanyag hegesztő hőlégfúvó smd forrasztó
- Kukirin G2 pro csere beszámítás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest