- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Microsoft Word topic
- Bittorrent topik
- Synology NAS
- Linux kezdőknek
- Kriptovaluták és az adózás
- AliExpress tapasztalatok
- Rendszergazda topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
neduddki
nagyúr
válasz VegyesTamás #84898 üzenetére
HI!
hat mondhjart felkerjuk Qru-t hogy linklej a nevezetes tablat es az csak amogttrokrol szol, motorn kivuli lektroinikarol futomurol nem
amugy ha a mercere vagy kivsancsi carina e:- )udv
neduddki
mod: na csammeleg:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
VegyesTamás
senior tag
válasz AMD Power #84891 üzenetére
hátigen, azért már nyugati autókat is lehet kapni kicsit nagyobb motorral pöpetnyit idősebben.
tboy93: jesszus
neduddki: nagy bömbi átlag nem azt mutatja, hogy ezek mind vackok.. meg ugye kinek mi a ritka
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
ALI_G
veterán
válasz DeFranco #84877 üzenetére
És pontosan melyik van apósodnak, hány km futás mellett jöttek ki ezek a hibák?
runner_125: 2010-es x3 kevés futással pont ennyibe kerül. Szóval árban azonos, vagy szinte azonos. Persze állapotot veszünk, nem óra állást. Amit kinéztünk, az leinformálható.
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz VegyesTamás #84873 üzenetére
HI!
"Ritkán romlik el/kell rajta valamit csináltatni" de szep is lenen ha igaz lenne...
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
válasz VegyesTamás #84890 üzenetére
Nem csak az érzés olyan ha nekidőlsz tényleg behorpad
-
runner 125
nagyúr
Ne mond már, h a 2010-es X3 ársávjában nincs korrekt RAV4. 5 - 5,5m-ért már patika SUV-ot lehet venni, kis futással.
Bár én továbbra sem ragaszkodnék ennyire elvszerűen az autó korához. Egy 7-8-9 éves, megkímélt, lelkiismeretesen szervizelt SUV is tizenévig kiszolgál további korrekt karbantartás mellett. Persze a jó vételt ki kell várni, vagy azonnal cselekedni, tapasztalat.Outlander is az ajánlhatóak közé tartozik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
AMD Power
titán
válasz VegyesTamás #84890 üzenetére
Sajnos igen. Főleg ha azt veszed egy jobb állapotú Swift is 400-450e környéke.
-
VegyesTamás
senior tag
válasz AMD Power #84888 üzenetére
hát még a komfort nem is, csak eleve a megjelenése a vékony kis kerekek, az a drót kormány..ha nem tiltod állandóan nagyon sokáig elmegy a mocija, de olyan nekidőlszésbehorpad érzése van a kasztninak.
jav előző: vásoris-városi
kornelka: persze az újabbak már más
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Kornel
veterán
válasz VegyesTamás #84886 üzenetére
Swift2-tol eleg biztonsagosak a suzukik, nezz utana.
Ja most a regihez hasonlitod, sry
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz VegyesTamás #84886 üzenetére
Nekem is ez volt vele a bajom. A motor ami benne volt jó kis pörgős és fürge volt. De a kasztni. Meg a confort érzés 0.
-
runner 125
nagyúr
válasz #48613632 #84883 üzenetére
5 x 114,3 mm Honda-k jó része is. Viszont a 19" már egy szűkebb keresztmetszet fog jelenti, Accord kivételével nem tudom mire lesz jó.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
VegyesTamás
senior tag
válasz AMD Power #84885 üzenetére
hát én tisztelem a suzka motorját meg minden, de nem érzem magam benne olyan nagyon biztonságba...egy opel azért az már más
GLOCK34: Nemtudom abban a kocsiban, hogy van a tűzfal elrendezése, lehet azt is alakítani kell. Számold ki mondjuk bontóból balos alkatrészekből, plusz munkadíj, ha nem magadnak csinálod. Jó sok papírmunkára, meg jó sok illetékre is számíts, és ha ez nem lenne elég, még ott vannak az az átalakítási engedélyek az NKH-tól, plusz az NKH-s vizsga...szóval ezért olcsók a jobbos autók itt, de ha magadnak, ismerős bontóból olcsón aklatrészekből meg tudod csinálni, akkor talán megéri, de z a vásoris legenda, hogy sosem olyan tökéletes mint egy gyári balos autó.
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
AMD Power
titán
válasz VegyesTamás #84881 üzenetére
Én is ebben bízok. Még egy picit fura néha. De szépen lassan összebarátkozunk. Úgy örülök neki ,hogy kicsit többet rá áldozva ez lett és nem a Swift.
-
#48613632
törölt tag
Sziasztok, nem tudom, hogy jó helyen teszem e fel a kérdésem?
Egy adott alufelni típushoz keresem a vele kompatibilis járműveket a méretei alapján.Sok olyan oldalt találtam, ami egy adott járműhöz adja meg a méreteket, de nekem fordítva kellene, mert így nagyon babrás kikeresni az összes járművet.
Ha esetleg érdekes lehet, akkor leírom a méreteket is:
OZ Energy Matt Black 19" with Dunlop SportMaxx Tyres 235 / 35 / ZR19
Diameter: 19
Wheel Width: 8
Number of Studs: 5
Distance: 114,30
Offset:45
Tehát azt szeretném tudni, hogy ezt a felni + gumi kombót milyen típusokra tudom felszerelni. Bár nem bízom benne, hogy ilyen adatbázis létezik, nagyon hálás lennék, ha valaki érdemben tudna segíteni.
Ha tényleg hasznos a tanács, akkor az első jelentkezőt időrendben egy tálca sörrel, vagy annak az árával jutalmaznám (paypal required)
Fontos, hogy az adatbázis ne pár gépkocsiból álljon, mert én is tudok fejből vagy tíz típust, amire fel lehet húzni őket.
Köszönöm a válaszokat előre is.
Péter -
VegyesTamás
senior tag
válasz AMD Power #84879 üzenetére
persze, majd még úgyis összeszoktok, váltás, meg minden
GLOCK34: átalakíttatni az szerintem drága azt tudom, hogy levizsgáztatni le lehet.
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
AMD Power
titán
Nekem sincs okom a panaszra ami a fogyasztást illeti. 190km mentem 13l benzinből. Ebből kb 80km volt város. És ezek csak az első együtt eltöltött pár száz km eredménye. Még egy párhét és lesz ebből 6l átlag.
-
DeFranco
nagyúr
Apósomnak van, szidja mint a bokrot. Kellett már cserélni rajta komplett első futóművet (gyak. ipari eljutott vele Pestig, aztán a márkaszervíz udvarában bólintott be a kocsi orra), most ment el benne a részecskeszűrő, meghibásodott a riasztó, a központi zár, nyúlik a lánc, ez csak az amiről én tudok véletlenül, mert amúgy nincs reklámozva minden egyes hiba. Egy kisebb vidéki garzon árát simán rá lehet költeni. Rendszeresen jár szervízbe vele valami miatt.
Ezen kívül szerintem belül szűk, és kifejezetten sprőd.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz VegyesTamás #84873 üzenetére
A 13+ L-es városban?! Szeretnék egy gyorsabb autót mint a mostani (10-12sec 0-100), de azért baráti fogyasztás is fontos szempont nálam (városban 8L)
Ja és 2002-től nézem a verdákat, kicsit azért fiatalabbra szeretném cserélni mint a mostani.
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz runner 125 #84868 üzenetére
Sajnos a jó állapotú rav4 ritka. Mindegyikben csillió kilóméter. Egyébként valós alternatíva, a modelről elég sokat tudunk. Az X3 most jött szóba, mert hasonló hasmagassága van és árban nincs túl sok különbség a megkíméltnek hirdetettek között. Mindenképpen 100k km alattit keresünk, sokáig szeretnénk használni.
A népítéletet olvastam, zéró hibát írtak a 2D-re, de ez mintának kicsi. Szerviz költségeket nem írják. -
VegyesTamás
senior tag
BMW..manapság státusszimbólum, és ezt az autószerelők is kihasználják, az alkatrész aranyárban. Ritkán romlik el/kell rajta valamit csináltatni de akkor nagyon mélyen zsebbe kell nyúlni.
tboy93: ritkábban kel szervizelni, és ha 800k környékén veszel, akkor azok azért nincsenek annyira leharcolva, pesze át kell nézni, meg én kereskedőtől nem vennék. Ittvan pl ez nemtudom mennyire vagy száguldós típus de ezzel még azt is lehet
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Typhoon47
senior tag
válasz tboy93 #84870 üzenetére
Hát még én, hogy sajnálom. 500km vezetés a semmiért és lazán a pofámba hazudtak... Kár, hogy elment, adtam volna érte egy 1,5 millát (N), mert ez így jelenleg eladhatatlan vagy... esetleg rápirítja valami szerencsétlenre, aki sajnálja a pénzt a szervizes átvizsgálásért.
runner: Eladtam a cégünkből a tgk-t és most kell egy másik helyette. Egyébiránt, be akarom bútorozni és utazgatni vele itt EU-ban.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
runner 125
nagyúr
válasz Typhoon47 #84869 üzenetére
Ezek a személyautó felnik, gumik milyen idiótán eltörpülnek rajta. Nem is értem minek raktak rá ilyet, eleve a teljes kerékátmérő is jóval kisebb...
Story nem újdonság, magyar valóság, tervezni kell vele.
Miért akarsz egyébként ekkora buszt?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Typhoon47
senior tag
Megnéztem ezt a T5-öt a napokban.
Lecsúsztam egy szép holland szervizkönyves T5-ről (neppertől) egy pár nappal ezelőtt, ezért gondoltam megnézem ezt, ha jó akkor megveszem. Lementem elsőre megnézni a kocsit egyáltalán és gurulgatni vele, ahol kiderült, hogy ez is holland import, de nincs szervizkönyve. Na ugye itt egyből felszisszentem, hogy akkor mi a gari, hogy nem tekerted-e ill. márkaszervizbe mikor tudunk menni, mert hogy persze csekkoljuk egyből azt a múltat (olyat, hogy holland nem m.szervízbe hordta volna a kocsiját még nem láttam). Azt mondta, bármikor vihetjük ide a helyi sotyai m.szervízbe, ismer mindenkit ( ), jó fejek..stb, de egyébként ebben ennyi van. A kocsit nem újszerű állapotban volt, ahogy hirdette esztétikailag, de semmi nem javítható.. ill. műszakilag rendben lévőnek tűnt.
Egy pár nappal később foglalt időpontot és visszamentem, adásvételivel, pecséttel.
Átnézték a kocsit, eleinte kicsit mogorvának tűntek a srácok, de a vége felé megenyhültek. Nézegették előttem ugye a gépen a szerviztörténetet, majd ugyan kicsit pofátlanul, de bementem a pultba és én is megnézegettem a bejegyzéseket, a legutóbbi inspekció 2013. dec. 28.ai volt 254.000km-el...Alánézve a kocsinak kiderült, hogy folyik az olaj a kormányműből, de úgy, hogy már a lengőkarokról csöpög, a két oldalsó toloajtó fújva volt és a segge is bár ott nem az egész lemez, lyukas a kipufogó, szgk felniken van, de C-s gumikkal, pár helyen sérült szélvédő (persze ezt én is levágtam) és a pótkerék a kocsi alján úgy megütve, hogy a lemezfelni pereme visszahajlott. ...
Az átvizsgálás idejére a tulaj eltűnt (otthagyta nekem a kocsit a kulcsokkal) és mikor fizetni akartam az átvizsgálásért, mondták, hogy hagyjam, majd a gyerekkel lemeccselik.
Továbbra se értem, mi történt.. ha van egy tekert autóm és tudom hogy tekertem akkor azt hülye lennék szervízbe engedni.. Őt is átkúrták vajon? Ezt a kocsit elvileg a fater cége hozatta be és a főnök jobb keze járkált vele.. Érdekes, a lényeg, hogy msz. és nepper között sok különbség nincs manapság.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
runner 125
nagyúr
Prémium SUV, készülj fel rá. Alkatrészárak biztosan a leghúzósabbak, a márkaszerviz szintúgy.
Mi a rászánt keret? Szvsz lenne racionálisabb döntést jelentő alternatíva is, pl. egy RAV4-nek biztosan kevesebb fenntartása.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Dany007
veterán
válasz Ace owner #84805 üzenetére
Áh, az majd később lesz talán... : )
Most jövőre műszaki, ha addig nem lesz semmi akkor akkor rendbe rakatom (?) plusz kilakatoltatom a két hátsó ajtó alján kezdődő korróziót. Aztán meglátjuk mi lesz a következő évig, mert két év múlva akarok új nyári gumikat is. Meg persze ami közben közbejön...
Szóval alufelni majd csak ezek után.@tomcsi23: Bezony. Amúgy ja az érdi emelkedő nem egy 1.8-asnak való. Na nem mintha ment volna föl lazán ha adok neki egy kis lendületet, plusz rányomok a gázra... de fölöslegesnek éreztem... egyszerűen el kell fogadni, hogy oda már kevés az 1.8 125 ló...
Én már annak is örülök, hogy a többi, kisebb emelkedőt meg se érezte... nem úgy mint a 2 ezres Omega, amelyiknek rendesen nyomni kellett a gázt ha nem akartam, hogy 130-ról 100-ig hulljon vissza rövid idő alatt. -
AMD Power
titán
Használt japánok, egymillió körül: tényleg olyan jók?
Használt autó: Honda Civic 2001-2006 -
hobizoli
nagyúr
1.4 8v FWD vs 4.4 V8 biturbo RWD
több drón kell ;P
-
nagyúr
válasz VegyesTamás #84854 üzenetére
Félek a drága szerviztől. Golf IV amúgy tetszik
Egyébként én szeretem a Suzukit, 4 éve hajtom a régi swiftet, csak mostmár váltanék valami gyorsabbra-szebbre-biztonságosabbra.
(ma bejött a képbe a stilo is)
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Nem mértem újabb 0-100-at, de kikormoltam az autót, és a tapasztalatom az, hogy egyszer megy mint a meszes, harmadikban is ráncigálja a kormányt, máskor pedig lusta. Nem tudom 100%-ra megerősíteni, de mintha a visítás is ezzel összefüggésben lenne. Mikor megy, akkor talán nem visít.
-
a_tesz
Korrektor
válasz runner 125 #84849 üzenetére
Félig vicc volt csak, nekem sem stílusom a kirívó felni. Egy szép fényezés azért ráfér, én a helyedben akár kétszínűben is elgondolkoztam volna, elég jól mutatna rajta egy szürke/fehér perem, és az autó színére fújt belső rész, csak ezüstmetálon ez pont nem adja ki sehogy
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #84849 üzenetére
Hát az alja az laikus szemmel ránézve tiszta mokány rozsda Persze a gyakorlatban csak felületi rozsda, szóval alul nem rohad semmi elem, "csak barna". Tettem már ide be képet róla egyébként.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz DeFranco #84843 üzenetére
Nem szükséges levenni az ajtót.
Keress más szakit, lehetőleg olyan helyet, ahol vállalnak mindent egyszerre (lakatos meló és fényezés).
Ha, csak minimálisan korrodált az alja, akkor teljesen ok a védelem. Egy speckó szerrel be szokták fújni tisztítás után a korrodált részeket, így csak az után kezdik felhordani a védőréteget, h reakcióba lépett a korróziómegkötő anyag.
Noh és alvázvédő és alvázvédő között is van különbség, illetve a felvitel módja, pontossága is kulcsfontosságú.a_tesz
Hjah, ez nem alu, de én még azt sem políroznám. Egy részből nem stílusom, más részből folyamatos gondozást igényel és még úgy is visszamattul, nem látom értelmét.
Ha, ezt felpolírozná valaki két hét után rozsdás lenne az egész.Van egy ismerősöm, occsóba lehomokfújja, aztán rokon occsóba lefényezi.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
a_tesz
Korrektor
válasz runner 125 #84845 üzenetére
Egy polírt neki, aztán villantós lesz a javából
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
runner 125
nagyúr
Hjah, épp most szereztem 4 15-ös lemezfelnit télire, ezeknek is olyan rajzolta, h nem kell dísztárcsa.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kpal
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #84842 üzenetére
Voltam tegnap egy karosszériásnál, mert a sárvédőnél a kőfelverődés és talán a belül megálló sár miatt már megindult bizonyos mértékben a korrózió, meg korrodál három ajtó alja is. Egyik sem vészes, de idén meg kellene csinálni. Fennakadtam, mert a karosszériás annyit értett üregvédelem alatt (mondtam, hogy meg szeretném csináltatni Az Üregvédelmet) hogy az ajtók alján levő vízkieresztő lyukakon befúj valami üregvédő anyagot. Pont. Mert hogy másnak van rá hosszú csöve, meg mit tudom én, de hogy ő így tudja megcsinálni.
Más bajom is volt vele, alap, hogy ajtó le, és úgy viszi a festőhöz (ő csak lakatol) nem tudom, hogy mennyire default, hogy lekapkodják az ajtót, én elkerülném, ha lehet, egyrészt nyoma marad, másrészt gyanítom nem is rendesen beállítva rakják vissza, aztán még egy gond van vele, meg kb. az volt, hogy csiszolókorong, aztán onnantól rozsdakiller a zisten, meg a festékpötty. Lehet rosszul ítélem meg, de futok ezzel még 1-2 kört ha találok rendes karosszériást.
Technikailag ok, de egy másik karosszériás úgy kezdte, hogy ajtók belső borítása le, majd belülről üregvéd. Hozzá viszont nem tudom vinni.
Az alvázvédelmet van aki tanácsolja, van aki nem, hallottam már olyat is, hogy többet árt mint használ, mert alatta marad a korrózió, és a réteg alatt még jobban eszi mint előtte.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz DeFranco #84839 üzenetére
AMD Power már bemásolta egy részét.
Nagyon sok esetben a korrózió nem külsőleg indul el, hanem belülről rágja ki magát. Üregvédelem esetén általában az ajtók mögötti kis kapcsolókat veszik le a kaszniról, és azon keresztül "permeteznek" speciáis anyagot az üregekbe (ajtókat néha megfúrják, majd ledugózzák), ami megtapad a belső fém részén, így gátolja a belső korrózió elindulását.
A szakik azt szokták javasolni, h 5-6 éves autónál érdemes megcsináltatni a teljes alváz és üregvédelmet. Persze vannak kifejezetten jól összerakott, gyárilag is jól kezelt autók, amik tizenévesen sem korrodálnak, de manapság sajnos ez már egyre ritkább lesz.
Tél beállta előtt el akarom vinni a HR-V-t is, mert a lemezek találkozásánál némi ködszerű enyhe korrózióréteg persze már van az alján, de hát 9 éves.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
AMD Power
titán
válasz DeFranco #84839 üzenetére
A kerékjárati dobok leszerelése, egyes tipusoknál a pótkerék és a tank is kiszerelésre kerül. A zsírtalanító tisztítás után történik a rozsda eltávolítása Ferropassit vagy Korant rozsdapassziváló anyagokkal. Gépkocsi megszáradása után (mely téli időszakban is biztosított) következik az üregelés előkészítése. Az üregelés végeztével a kezelő nyílások lezárása műanyagdugókkal történik. Ezután következik az alvázvédelem. Az alvázvédelem elkészülte után a kerékjárati dobok, kerekek visszaszerelése és a karosszéria letisztítása zárja a munkafolyamatot. Ez a kezelés az évenkénti ellenőrzés mellett kb. 5-6 évre biztosítja a gépkocsi korrózióvédelmét. Természetesen a sérülések, javítások, elemcserék utáni kezelése ajánlott!
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #84808 üzenetére
Ez az üregvédelem amúgy mit takar pontosan? Tulajdonképpen mit csinálnak?
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
Hi,
Nézegetek X3-asokat és jól jönne egy oldal, ahol informálódhatnék, kb. milyen költséges a fenntartása, esetleges széria hibákat, visszahívásokat is felsorolnák. Angol is lehet az oldal, de csak amerikait találtam eddig, oda meg 3 litereseket vittek automatával, én pedig 2 literes manuális dízelt néztem, 2010-ből.
Tudtok ilyen oldalt?
Esetleg valami szuper tesztet is olvasnék, mert magyarból nincsennek részletesek. -
Kornel
veterán
válasz tboy93 #84825 üzenetére
inkább szánj rá 1 millát, akár egy folyószámlahitellel kiegészítve a pénzt, minthogy egy banki visszavett, olajcserét csak hírből ismerő, szétküldött példányt vegyél kicsivel olcsóbban.
szvsz én 1 millára húznám a határt, ahol érdemes keresni.
ha az olajat és a váltóolajat időben kicserélték rajta, akkor nagy bajuk nem lehet. -
nagyúr
Szerintetek 8-900k környékén érdemes új swiftet venni? (2005-2006)
-
nesa
veterán
válasz runner 125 #84820 üzenetére
Leteznek szebb acelfelnik is amiket szepen meglehet csinalni, meg nagyon regen a zastavamon voltak nagylyuku lancia vagy alfa felnik ezustre fujva, mondjuk az baromi ritka volt, mert soha elotte, se azota nemlattam senkinek olyat, megvolt a kozepe is, szep volt nagyon.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
válasz runner 125 #84820 üzenetére
"de más autóra sem tenném fel."
Egy tata nano-n talán még elmenne
Give them hell Ukraine!
-
runner 125
nagyúr
Mondjuk én tuti gyári dísztárcsát pattintanék rá, de hát ízlések és pofonok.
mod.
Ugyanaz a probléma ezzel a dísztárcsával is, mint az összes nem gyárival. Többnek akar látszani, mint ami, túlrajzolt, túlcsicsázott, szerintem sem illik az Astra-ra, de más autóra sem tenném fel.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
AMD Power
titán
válasz runner 125 #84808 üzenetére
Köszi. 130e km vettem. 2000/12 havi. Most lett pár hónapja megcsináltatva az alja, üregvédelemmel. Lakatosom is átnézte már az alját. Azt mondta ,hogy jó munkát végeztek.
TaaT Tegnap vettem rájuk és nekem baromira tetszenek.
Az acélfelni ami alatta van nem rozsdás.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz AMD Power #84807 üzenetére
Korrekt állapotú, grat hozzá.
Gyanítom már volt lakatolva, ha csak nem 50.000km van benne. Viszont, ha továbbra sem szeretnéd, h rozsdáljon, egy minőségi üreg és alázvédelmet csináltass rajta. Azon kívül h piszkosul rohadnak, nagyon jó autók az F Astra-k, max egy kis olajfogyasztás, de igénytelen jószágok.
Illetve az üzemanyagbetöltőnyílás körüli részt érdemes mindig tisztán és szárazon tartani, mivel oly szarul van megoldva, folyton megáll bent a víz, ami ismét erős korrózióágy.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
AMD Power
titán
Meglett a keresés eredménye. Lemosva, kitakarítva szép a kis drága!
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz !Overdose! #84803 üzenetére
Nulla erőtartalékkal rendelkezik.
Pedig akkor volt még bent vagy 180 lityi gyümölcslé is....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz mokus1 #84800 üzenetére
Élvezte, hogy mindenki kotródik le előle.
Amúgy volt már rá példa, hogy valami "izmos" jószág tolt hátulról - pont az érdi emelkedő előtt, és ahogy befejeztem az előzést (tempomat 140), ki is soroltam a középsőbe. Emberünk meg gyorsan el akart menni mellettem, csak aztán meggondolta magát, valahogy kifogott rajta az a kis emelkedő és szépen visszalassult, majd besorolt mögém....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Dany007
veterán
válasz mokus1 #84800 üzenetére
Persze, és majd szlalomozok az autók között, mint valami vezetéstechnikai pályán.
Amúgy tudom tudom... már gyűjtök a csekkre.
Nemrég hallottam valakitől, hogy vesznek még 500 trafipaxot és fixen kirakják 20-30km-ként a pályán... plusz az útdíj ellenőrző autók is mérni fognak... Nem lesz szép világ.
Bár én kibékülök a 140-es tempóval is ha arról van szó.@runner 125:
Köszönöm! Asszem átmegyek a "szaktopikba" mert van még kérdés...
Végülis sikerült ablaktisztítóval lekapargatni a sok bogarat... de aztán rájöttem, hogy a motorháztető meg az első lökhárító is tele van... a mosó azt se viszi le...
Egyébként a por meg a kosz annyira nem látszódik ezen a "pezsgő színen" de a bogarak igen.Más:
Ja és van pár profibb kép az autóról a kereskedőm által:
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Call of Duty: Black Ops 6
- További aktív témák...