-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Klemens
őstag
válasz stangli #21397 üzenetére
Messze az Escort van egyben a legjobban. Képek alapján jó állapot, relatíve normális felni és megy is a 105 lóval.
Elméletileg az alkatrész is nagyon olcsó hozzá.
Viszont a benzin árak miatt nagyon sokba lenne elhozni. Tehát az minimum 400K átírással együtt.
Jelenlegi tervek szerint 4 évig biztosan használnám, persze ha nem esik addig szét alattam.[ Szerkesztve ]
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
stangli
senior tag
-
-
-
-
Klemens
őstag
Sziasztok!
Engem F Astra-ról érdekelnének tapasztalatok.
Tervezem egy ilyen típus vételét. Amit találtam az egy 92-es 1.6 8v 75PS.
3 ajtós, napfénytető, könnyűfém felni (alku tárgya) és egy nagyon szolid hátsó dob (szintén alku tárgya). Km állás nincs leírva, de ugye most mutathat az óra 160 ezer km-t, vissza is lehet azt pörgetni.
Képek alapján látszik, hogy azért esztétikai hibák vannak, de van fényező, lakatos, szerelő, autóvillanyász kolegám akikkel azért barátibb áron meg tudom csináltatni.
220K az autó.Így látatlanban vélemények? Esetleg ilyen olcsón semmiképpen ne vegyek?
Első autó lenne így 23 évesen, nem egy izom autó, de még szerintem el tudnám viselni.
Az ilyen 1.4 8v 60PS tuti kiesett.
Köszi előre is![ Szerkesztve ]
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
-
-
Mr.Grincs
veterán
Automata autót szeretnék de már végképp nem tudom, hogy milyet. Ez a 6 gangos kézi váltós pözsó tetszene.. Max 2 millióig kéen valami jófajta automata verda. Tutti tipp? Benzines is jöhet meg dízel, lehetőleg 6 sebességes.
/ Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / Peugeot 407 Coupe 2.7 HDi automatic / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
neduddki
nagyúr
válasz Mr.Grincs #21375 üzenetére
HI!
04-06ig kerutl mint orodog a szenteltvizet ipari hulladek az elktronika vmivl mindig gebasz van hol itt hol ott szellem a palackban
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
atleti101
csendes tag
Nagyon nagy butaság volna megvenni? Kukába való tényleg, mint ahogy sokan megírják?
-
Mr.Grincs
veterán
Nekem is nagyon.. 2.2 benga állítólag szereti a hasát meg az olajat is enni. De nemértem hogy hogyan mikor a C5 ben van most 216 ezer kilóméter 6,6 - 8 között eljárok vele és olajat nem eszi egyáltalán, nem füstöl, pedig nem mai gyerek hanem 2002 es. 2000 ccm benzin
/ Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / Peugeot 407 Coupe 2.7 HDi automatic / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
Tothgera30
Ármester
válasz Mr.Grincs #21372 üzenetére
Úgy tudom s futóművére figyelni kell, és panaszkodik ha nem jó felni/gumi méret van rajta, tehát a gyárit szereti. Haverék vettek, 04-es, 157 ezer km-rel, nagyon jól megy, 2.0-es benzines, majd pár év múlva kiderül hogy hogy bírja a dolgot. De nekem is tetszik, csak félek hogy drága hozzá az alkatrész.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Mr.Grincs
veterán
Pezsó 407 ről van valakinek véleménye? 2.2 benzin és 2.0 benzines érdekelne.
2.0 benzines motorot ismerem 2 éve mert a C5 ben is ilyen van. 407 kík/ Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / Peugeot 407 Coupe 2.7 HDi automatic / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
-
-v-
addikt
válasz Szplöttyy #21369 üzenetére
Érted, de 70-es táblánál mennek ketten 60-al egymás mellett, ugyanolyan sebességgel... a két sávos úton, előttük senki. De úgy általában, autópályán is gyökerek a magyarok, de ott azért már valamennyire sikerül lehúzódni, csak mintha nem nagyon vágnák az emberek, hogy ez városban is érvényes, meg minden több sávos úton.. (persze kivéve ha nagy a forgalom)
Én meg tudok ettől őrülni. -
-
-v-
addikt
Magyarországon a jobbra tarts az miért ennyire értelmezhetetlen szabály az autósok nagy részének, hogy senki nem bírja betartani?
-
Szplöttyy
senior tag
Én is valahol 185cm környékén mozgok azthiszem, de nekem a Wagon úgy néz ki, hogy beülök, ülés koppig hátra, aztán koppig le, így marad mögöttem kb 3-4centi lábtér, de a lábam így sem igazán fér el. Ha a támlát a B oszlop vonalánál egy picit hátrébb döntöm, akkor legalább a felső testemnek kényelmes.
Smoke & Torque
-
zsid
senior tag
válasz Tothgera30 #21363 üzenetére
"Bár 183-184cm vagyok, ergo majdnem az összes autó megfelel, csak szeretném ha magam mögé be tudnék ülni, ülés állítás nélkül, úgy hogy kényelmesen elférjen a lábam is"
Én 188 vagyok, de ennek a kritériumnak eddig nem sok autó felelt meg maradéktalanul, bár lehet máshogy értelmezem a kényelmest<tRucKdriFteR>
-
neduddki
nagyúr
válasz Tothgera30 #21363 üzenetére
HI!
nem a civicet janagatom, henmcsak a buzuki ulescseret, volvora /v. olcsobb megoldaskent az es?-re/, de ha Te nem ugy szallsz ki a joszgbol 1ora utan, hog agynvertek,akkor szenrwncsedre az ulessel sem kel bajlodni
udv
neduddki
mod: barcsak a accord 7g kombi ne hallotaskoicsnak nezne ki...
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Tothgera30
Ármester
válasz neduddki #21360 üzenetére
Utóbbi egy évben inkább csak falun kívül, hosszabb távokat tettem meg. Mostanában pedig már van olyan hogy hétvégén pl.: 2*190km-t gurulok. Főleg országúton megyek, 80 és 110km/h között, tehát nem lenne gond vele. Előtte azért inkább csak 10-15km-eket ment egyhuzamban, pl. hétvégi bevásárlás. De ugye ez még egész csekély futás, szóval még legalább ugyan ennyit bele hajtok és utána kerül majd eladásra. Régi Volvok is tetszenek (főleg a 740 Turbo), csak elég régiek már szegények, illetve a mai kor színvonalát már egyik se hozza. Civic helyett az Accord van, borzasztóan tetszik az is, de ugye az ára elég húzós, mert tudják hogy nem sz@r. Bár 183-184cm vagyok, ergo majdnem az összes autó megfelel, csak szeretném ha magam mögé be tudnék ülni, ülés állítás nélkül, úgy hogy kényelmesen elférjen a lábam is, ez már a Wagonban nem jön össze, de mindenképpen előnye hogy elől nagyon kényelmes kis járgány. Továbbá a lényeg, hogy halk járású, illetve alig hallható szélzaj legyen 100km/h fölött (esetleg autópálya), és minden pompás.
#21365 neduddki: Üléssel nincs gond, nekem kényelmes. Meg amúgy se piszkálnám a gyári kocsi összképét.
#21366 zsid: Jó, itt nem pl.: egy Borára gondoltam, hanem picit nagyobb gépre. De elől ugye nincs gond, hátul már más a dolog nyitja.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Szplöttyy
senior tag
válasz neduddki #21360 üzenetére
Tudom én hogy poén, a tegnapit is csak poénból írtam rá. Hát ez a 2X annyi, sosel ehet tudni, nekem a suzuki ha úgy van városba 10liter. Mondjuk ha ezzel is úgy mennék, lehet hogy itt meg 20lenne
(#21361) zsid:AZ E38. Mit kapott az
Smoke & Torque
-
neduddki
nagyúr
válasz Tothgera30 #21347 üzenetére
HI!
amennyibe ennyit hajtod abban van gondolom falunk kivul is, akor nem leszgond az egr-vel
az hogy 9 eves az elmondasod alapjan azt is jelentheti, hogy kb mint az uj, de ha csak ennyore figyelsz oda ra mint eddig akkor meg par 9es benne van, amin elgondolkoznek, az a vezetoules kidobasa meg hozza ha lehet egy volvoera 850/s70 /de halkan jegzem meg a civic 7g4d ulese s meglepoen jo, es nem egy volvo renimeju es aru/udv
neduddki
mod: Szplöttyy: ez kb 2x varosban mint a buzuki /szok hozza semmi pejirativ felhangja nincs es kedvelem oket, foleg a swift bandat;- )/
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Tothgera30 #21357 üzenetére
Itt a te autód.
Jelenleg én is Wagon-al tolom. E39-be mi tetszik? Nekem azok annyira nem jönnek be hogy hihetetlen. Az E38 az viszont nagyon.Smoke & Torque
-
Ck.
addikt
válasz Tothgera30 #21355 üzenetére
Kb. 9 liter benzinnek felelne meg a vegyes fogyasztása.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Szplöttyy #21356 üzenetére
Huh... ne akarj elindítani egy újabb lavinát, W124-es megint nagy kedvenc, de a best az E39, így is filóztam anno egy 530i-n . Szóval maximum 2000ccm-ig, de lehetőleg újabb, 2003 utáni autók érdekelnének, amik elvileg nem futottak annyit és nem rohadnak úgy . A Wagon is 2003-as, egy rozsda pötty sincs rajta, bár mint írtam, még 70 ezer km sincs benne, tehát tényleg megkímélt autót keresek, és úgy is lenne tartva, az idők végezetéig .
#21358 Ck.: Attól függ hogy hol, és hogyan van hajtva. 2.0-ásnál meg tudnék állni 8-9 literből, ha épp nincs megpakolva, vagy nem húzok vele futót, esetleg nem hegyre megyek.
#21359 Szplöttyy: E39 baromi szép, mióta megjelent, tetszik. Egy utolsó szériásat, un. évjáratot jó lenne megfogni. Te egy szakadt Mergát akarsz ajánlani ?
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Tothgera30 #21355 üzenetére
W124 E30024V? E420? Esetleg W210 E320-E430? Mondjuk a W210 az már könnyen betegágy lehet.
Smoke & Torque
-
Tothgera30
Ármester
Hát persze... Még gázzal is leenné a gatyámat, ezért is filóztam rajta hogy Wagon marad, és mellé egy nagy robogó, de most úgy néz ki hogy egy autó fontosabb lenne, tehát ráérősen elkezdem nézegetni őket, az elkövetkező 2-3 évben kéne valamit találni . Sajnos 4.0-es motor elég sokat eszik, sok rá a járulékos költség, szerelők se biztos hogy értenek hozzá, továbbá túl sok elektronika, ami rejtélyes hibákat is takarhat pár év múlva . De ha ilyen állapotban lenne egy 1.8-as, vagy 2.0-ás, olyan áron, akkor már lehet elhoztam volna .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Ck.
addikt
válasz Tothgera30 #21278 üzenetére
Ha nekem most lenne ennyi, akkor átnézetném és ha minden ok, akkor nem hagynám ott. Gázt bele, aztán hadd menjen.
-
Ck.
addikt
Megvan a zaj forrása, 3 emberem fülelt elől-hátul-alul-fölül, az utastérben semmi nem zörög, csörög, minden csendes. A csomagtartó felhajtható lapja, ami alatt a pótkerék van, az puffog a kátyúkon, villamossíneken, mert üres és az pedig egy merev lap, ami felveszi az út hangját, ha nincs betelítve súllyal. Nincs kilazulva, nem mozog, egyszerűen ilyen a tervezése.
[ Szerkesztve ]
-
varga911
senior tag
válasz runner 125 #21348 üzenetére
Az adagolos dieselek GM-tol vannak (Opel), a common railesek meg Fiat eredetuek.
2.3t benzin 9-5 volt a batyamnak, nagyon gond nem nagyon volt vele, de folyton kilyukadt a kipufogo.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz runner 125 #21348 üzenetére
Fiat eredetű 1.9es motor van benne tudtommal. Ugyanaz ami az opelekben is.
Smoke & Torque
-
runner 125
nagyúr
válasz varga911 #21346 üzenetére
Egyébként ezek a Saab-ok úgy általánosságban milyenek? Megbízhatóak? 2007-8 körüli 9-3-ak nagyon szépek. Az 1.9 dízel motorjuk milyen fejlesztés?
Igazi konzervatív, nagypolgári, skandináv stílus, de nekem tetszenek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz neduddki #21345 üzenetére
Nem veszem sértésnek, ezért megfelelő nekem még a Suzuki, bár utóbbi időben egyre többet autózom, most heti 250km simán megvolt, ezért is nézegetem a nagyobbakat. Persze hogy paráztam, azért féltem az autót, attól hogy 9 éves, nekem még sokat jelent, kiforgatni meg nem igazán szoktam, tipikus nagypapás autó lesz belőle, ezért is keresek olyat ami nagyobb köbcentis, és nem igazán kell forgatni, azután meg ha futót kell húzni, vagy hegymenet van, akkor nyomatékból elintézi.
#21346 varga911: Akkor inkább felejtős, csak ha nagyon jó árban nem lesz egy.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
varga911
senior tag
válasz Tothgera30 #21344 üzenetére
Sokkal regebbi, Vectra B alapuak. Csak a legujjabb 1 evig gyartott 9-5 epul az Epsilon platformra.
-
neduddki
nagyúr
válasz zoo8800 #21343 üzenetére
HI!
Igen nagyon omojjan doglenek elktromos buggal:- (
udv
neduddki
mod: Tothgera30: ne vedd sertesnek, de ikabb maragyal azojjan otonal ami gonbokbol fenntarthato, mert az kipuff viszazetezoel si ojjan agonizasban voltal amr atto is hogy otopajjra vele es kiforgatni, hat mega cseretol
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zoo8800
veterán
válasz Tothgera30 #21330 üzenetére
Nézegesd a Saab 9-5-öst is. Nagyon komoly vas.
rip and tear, until it is done
-
-
-
#10726912
törölt tag
válasz Tothgera30 #21330 üzenetére
EZ az egyik olimpiai lángom.
Csak mert praktikus, kis család elfér benne, egy-egy hosszabb távba nem hal bele, olcsó fenntarthatóság...
AMD Power: Az első kocsim a 1.9-es tempra volt...megvétel után rendbe raktam (optikai tuning:üléshuzat, váltó szoknya csere, kormány is kapott fekete szivacsos borítást /nem jut eszembe a neve / , aránylag normális zene, kipucolva kívűl belül, wakcolva fújkákva), volt pár hónap, amíg hiba mentesen működött, szerettem vele járni. -
-
nesa
veterán
válasz bitpork #21331 üzenetére
Ember ezmeg igazi volvo 850 es alapokon ezek voltak az utolso volvok es ebbol a 850esbol baromi ritka az xc70 kivitel allig gyartottak belole es mar jott az uj V70.
Nekem ennel jobban csak a 700 as 900 as es az ultra ritka V90 tetszik.
ez a reklam nagyon nag yvolt
[ Szerkesztve ]
-
válasz Tothgera30 #21330 üzenetére
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Tothgera30
Ármester
Volvokat is nézegetem, főleg az S40-ért vagyok oda, konkrétan valami ilyesmit kéne megfogni, már ha az adatok valósak.
#21314 Tiger.huhhhh: Ez csak egy fellángolás, tudom. De most Suzuki az életem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
neduddki
nagyúr
válasz Szplöttyy #21319 üzenetére
HI!
mst me en komojjan ajanomes mge szeretem s , az hogy felreirtam a nevet me baj??? hat tok en irnyi:- )))
udv
neduddki
mod: Mr.Grincs: 4 kerek megcak oke, kmugyse igaz, de az a qva tiptronic felrat az rosszabb mmint afekte macska /hbar egy neppeerismeros szeritn 1ev utna ugyis le kell oadni az oto mert kulombensok a bukta/
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Mr.Grincs
veterán
bitpork:
Jólemlékszem, hogy neked van Audi Allroadod? 2.5 TDI 180 paripa? Irj rám légyszi privit ha neked van mert, lenne pár kérdsem audi a6-tal kapcsolatban.
Nagyon audi felé hajlok ami a vételt illeti, de rákefélni sem akarok. ÓDI Kipróbáltam...Hibátlanul megy... Váltó pontos, nem akad nem bólint. Korom, füst nincs. Bár a tolatóradar rakéta menetben sípol egyfolytában mintha akadály lenne...Ennek így kéne működnie? C5 ben akkor pittyeg ha közeledek valamihez...
Navi van megy is, csak nincs hozzá magyar térkép és állítólag ehze nincs is.. Szóval jobb kézzel bal váll fölött. Ehhez a részéhez nem értek.[ Szerkesztve ]
/ Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / Peugeot 407 Coupe 2.7 HDi automatic / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
-
-
zsid
senior tag
válasz Szplöttyy #21319 üzenetére
Az enyém 2.8 . Van sok olcsó Volvo, mint ahogy sok olcsó E38/E39-et is látni. Ezek sokat futott 10-en felüli nagykocsik, amikre qrva sokat el lehet költeni. Sokat esznek, sok az átírás, nagyjából a görcsnek se kellenek, ezért olcsók. Meg persze, van amelyikben a turbó/turbók haldokolnak. De ezek már tényleg a legalja. Turbóügyben ugyanannyira megbízhatóak, mint a többi autó- azoknál is 10-12 éves korukra, ha szaladt beléjük km- ugyanúgy becsúszik egy turbófelújítás.
A Volvonak nagyon presztízse sincs szerintem itthon, csak a BMW-t meg a többi német márkát hype-olják agyon. Ha megnézed a használtautón, Ivanicstól tudsz venni szervizkönyves 150 000 alatti futású 4-5 éves S80-ast 5 guriga körül. A normálisabb 5er meg jó másfél millával drágábban indul (a kombikat leszámítva).
Szerintem egy másfél millás V8 4motion Passattal is lehet kb akkorát sz0pni, mint egy másfél millás biturbós Volvoval.<tRucKdriFteR>
-
Szplöttyy
senior tag
válasz neduddki #21297 üzenetére
Kabbe jó?
(#21317) zsid:Tudod mi a véleményem a Volvóról(tiéd 2.5 ugye?), de sokaknak azért esik ki a körből, mert "Volvo". Itthon az nem presztízs. A Vw audi, merga béjemvé pedig az. Ezek a volvók(te jól beleástad magad a témába) turbóügyben mennyire megbízhatóak? Mert tényleg reklámáron van sok turbós volvó, és gyanús. Ennyire nincs ára, vagy szar?
Smoke & Torque
-
zsid
senior tag
válasz Tothgera30 #21313 üzenetére
Nem nagyon akarok beleszólni eme eszmefuttatásba, de a Volvóéknál van feltöltött 2.9-es motor ( T6 ), ami megy úgy (szerintem még jobban is gyorsul) 4.0-s VW, és fogyasztásban is barátibb. Gondoltam megemlítem. Bár ezeket tényleg jóval többe kerül fenntartani, mint egy 2.0 alattit. Főleg, ami ilyen olcsó már.
<tRucKdriFteR>
-
#10726912
törölt tag
válasz Tothgera30 #21313 üzenetére
Ne félj, sokszor-sokan nyúlunk egy-egy autó láttán tamponért...aztán beülünk a nagyon optimális verdába és hajts...
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #21306 üzenetére
Én is ezen filóztam, hogy tiszta hülye vagyok most . Mint egy menstruáló maláj kúrva . Tényleg, 2000ccm fölött nem szabad, erre meg jön ez a batár 4000-es, a szépségével szinte megbabonáz, és azt mondja "vegyél meg, olcsó vagyok, szép vagyok" .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Skinny26
aktív tag
Ami kitétel nálam, hogy japán legyen.. Kivéve buzuki. Nézelődtem még és tetszenek még a 3-as bömösök is.
-
TaaT
nagyúr
egészséges turbó hang mint pl ez
bitpork: jó kis 6henferes cummins dízel
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #21278 üzenetére
Ha, nem tudnám miért vettél injektoros robogót, még el is hinném.
Egy ilyen Passat-ot fenntartani, felér 2 luxuskurva éves eltartásával, - beleértve a ruhavásárlásokat, fodrászokat, körmösöket.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Kiszivárgott reklámanyagok a Samsung Galaxy S25-ről
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Óra topik
- AliExpress tapasztalatok
- PlayStation 5
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- Hogwarts Legacy teszt
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Xiaomi Yimmy H10 porszivó
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2 - ELEKTROMOS ROLLER
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával