-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
FrankMonzano
őstag
válasz
#94529552 #149199 üzenetére
Ez attól is függ mennyiért menne el a golf. Szívem szerint hasonló méretben gondolkodnék, de lehet bevallalnék egy kisebb autót is, ami kevés km-es, megkíméltebb. A lényeg, hogy jó állapotban legyen, kevés kilométerrel, de azért ne legyen full puritán. Kb olyan 1-1.1 körül gondolkodnék. Fiesta 1.4? Jazz? Ja és csak is benzin! A kompaktokból csak hasonlót kapnék ennyiért, mint a golf, nem? Amúgy az enyém 2004/6 havi.
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz
#94529552 #149195 üzenetére
Nincs, és nem lenko-ra, ráadásul nem is rábeszélni akartam FrankMonzano fórumtársat, hanem csak ajánlottam neki, hogy próbálja ki. Én vezettem mindkét autót, és ismerem az általános problémákat, fenntartási költségeiket. Jobb választásnak tartom összességében a stiftet, ha városi szaladgálásról van szó, ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
parkasz
senior tag
Sziasztok!
Az első generációs 3 ajtós 2 literes benzines toyota rav 4ről mi a véleményetek? Érdemes ilyenben gondolkodni bagy totál pénztemető? Esetleg milyen jobb alternatíva van ebben a kategóriában 1 millióig? Előre is köszi a tanácsokat! -
lenko
aktív tag
válasz
vzsryl #149191 üzenetére
Ha ismerem ha nem, a gombóc stift továbbra is egy kalap....
Ha valakinek egy kis igénye van egy autóval szemben már kiesett. Csak azok veszik, akiknek ócsós pénzért autózni kell, a komfort/vezetési élmény nagy mértékű visszaszorítása mellett. Az újabbat már én is ajánlom feltételesen.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz
FrankMonzano #149189 üzenetére
Egy tulaj is elhanyagolhatja ugyanúgy. Miért miket kellett rákölteni? Miket kéne?
2éve az 1M-s kategória, a jobbaknak a legalja volt. Tényleg patent 1.2-1.3M körül ment 2éve, ami 2002-2003 évjáratot jelent.[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz
Spancho #149183 üzenetére
A Grandisban 2 literes VW PD TDI van, orosz rulett. A Mazda 2 literes dízele szintén szarul áll. Az Avensisből a 2.2 messziről kerülendő, a 2 literesre nem mondanak rosszat.
Minden tiszteletem annak, aki a Previa belső terét kitörő gyomortartalom nélkül el tudja fogadni.
[ Szerkesztve ]
-
Spancho
senior tag
Sziasztok.
2004-2006 közötti Dizeles 7 személyes autó vásárlását tervezzük.
Ami fontos a ,fogyasztás ,és a hely.Eddig 4 autót tettem a kalapba :
- Toyota Avensis Verso
- Toyota Previa
- Mazda MPV
- Mazda 5(esetleg Mitsubishi Grandis)
Sharan/Galaxy/Peugeot-k/Renault-k nem érdekelnek.Köszi.
-
lenko
aktív tag
válasz
FrankMonzano #149181 üzenetére
Szerintem a G4 is relatíve megbízható autó, a szegecselt váltó tény, hogy széthullik egy idő után a kisebb motoros változatokban, de a többi hiba nagyrészt user errornak köszönhető.
-
-
lenko
aktív tag
válasz
vzsryl #149177 üzenetére
Az 1-es gombócért én 1 Ft-ot nem adnék, nem, hogy 1M-t (akinek nem számít a tejfölösdoboz belső, és mára már elég gyenge külső design, akkor annak ok). A most kifutott az már használható városban, a fentebb említett hibák ellenére is. Designra is ok, belül is elfogadható a minőség,
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz
lenko #149176 üzenetére
Én közvetlenül T25 Avensis kombi után vezettem gombócot és semmivel sem volt hangosabb a stift. Golf 4-et azt 2-3 hónappal régebben, és nem volt nagy hűha, még egy első gen. Jazz is sokkal halkabb. Autópályán viszont nem próbáltam őket, ott már jobb lehet a Golf 4.
Szerintem városban cirkálni a gombócnál nincs jobb az 1 milliós ársávban, még a Yaris sem, főleg hogy abba férfi sofőr nem ajánlott (kis cuki női beltér, középső cockpittel... fújj...). -
lenko
aktív tag
válasz
vzsryl #149175 üzenetére
1.6 16v- től picit megy jobban az 1.3 stift, de nem számottevő, amitől viszont sokkal "jobbnak" érződik az a szigetelés hiányossága, és futómű gyengesége. Múltkor mentem a golffal 60-al(50es táblánál). Kérdi bnőm. miért nem megyek gyorsabban. Mondom ez nem a swift (gombóc 2) ahol a 60-80-nak tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz
lenko #149172 üzenetére
Még annyit hozzátennék, hogy városba majdnem tökéletes az 1.2-es automata váltóval, de sokszor felüt a teló, egy sima útbordán is....
Hosszútávra semmiképp nem alkalmas a menetzaj, és ülések miatt.
Az újra kíváncsi leszek, talán hoznak ezen is.(Vagy nem)
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz
vzsryl #149164 üzenetére
Azért azt tegyük hozzá melyik G4-nél. 1.4-1.6-1.8-2.0-2.3-2.8 avagy 3.2-nél?
(#149160) vzsryl
Tegnap éppen vezettem a bnőmét, én nem igazán így vélekedem, hogy rosszabb a G4.
Pályán lementünk 250-250km-t legutóbb. 120-nál olyan menetzaj/motorhang van a suzi-ba, hogy többet soha![ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz
FrankMonzano #149161 üzenetére
A képen a 2. gombóc van már, ami jóval drágább az elsőnél.
Az 1.3-as gombóc kicsit fürgébben járkál a Golf 4-nél, mivel sokkal kisebb, könnyebb és motorerőben nincs nagy difi. -
vzsryl
nagyúr
válasz
BigBlackDog #149158 üzenetére
A Golf 4 szerintem hangosabb és kényelmetlenebb a gombóc stiftnél (nem az ülésekre gondolok!), és ez teljesen normális, mert ~7-8 év különbség van köztük. Értelemszerűen egy azonosan modern Golf vagy Swift közül már a Golf nyer minden tekintetben, de a kis gombóc szerintem kellemesebb jármű a Golf 4-esnél, feltéve ha nem nézzük a méretet.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #149158 üzenetére
Igazából mindenki muszáj lesz vekony lemezt használni, ha súlyt akar csökkenteni.
-
BigBlackDog
veterán
-
#94529552
törölt tag
válasz
FrankMonzano #149141 üzenetére
A Swift kisebb, és gyengébb minőségű anyagokból készül a beltér ha a műanyagokat megnézzük, valamint vékonyabb lemezből van a karosszériája is. De legalább a mi autónk(volt). A Golf mindig a minta a többi gyártónak, afféle etalon. Ezért is nevezik Golf kategóriának, mindenki azt másolja(TC), és úgy tudom még mindig a legtöbb eladott példányszámú autó eu-ban. De az is lehet hogy tévedek, mert nincs statisztikám.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz
Kornel #149129 üzenetére
lol a RIO tengelytávja nagyobb 8 cm-el, mint a vitaranak, nagyobb a belső szélesség előtt és hátul, hátsó lábtér 4,5 cm-el több (mondjuk ülőlap kb ennyivel kisebb is rio-ban)
lemértem G4-et az ülőlap pont akkora elől és hátul is, mint RIO-ban és a csomagtartó is akkora, köszi a táblázatot[ Szerkesztve ]
-
-
mdani01
aktív tag
válasz
Luck Dragon #149148 üzenetére
Van 5d 1.6 Sport belőle, metál fehérben
-
Kornel
veterán
válasz
Luck Dragon #149148 üzenetére
Kifutott, nincs már csak használtan.
Q3-Q4 környékén jön az új, 1.4T-vel, na az igazi sport autó lehet 1 tonna alatti súllyal, 150-160 ló és 240 Nm környékén. -
-
-
lenko
aktív tag
válasz
FrankMonzano #149136 üzenetére
Ha az alábbira gondolsz ez már vállalható, az előd 1 kalap kaka.
Ilyen sportban még nem ültem, csak simában full extrával. 16-os felnivel közepes úthibán is felüt a teló...ahol G4-el töredéke amit észreveszel.(#149147) Kornel
Havernak volt az előd, bnőm jelenlegije amiről beszéltem fentebb.
Ha sport akkor golfból is lehet gti-t nézni.[ Szerkesztve ]
-
ACAB95
tag
Üdv
Elkezdtem nézegetni a mobile.det és feltűnt, hogy milyen jó árban van a Mazda 3. Az 1.6 és 2.0 benzines érdekelne. Második kiszemeltem VW Passat B5 leginkább tdi motorral. Legfontosabb tényező a megbízhatóság volna. Szerintetek melyik volna a jobb választás? -
Kornel
veterán
válasz
FrankMonzano #149141 üzenetére
Nekem a 4-es golf az unalom netovábbja.
Gombóc swift azért jóval kisebb, nem egy méret a két autó.
Viszont egyáltalán nem rossz méretkategóriájában a Swift, főleg az 1.5 és az 1.6 sport.
Persze azok megint kicsit drágábbak, főleg a sport.
1.5-nel nincs váltó nyelestengely csapagy hiba, ami az 1.3-nal megvan, illetve nem kicsivel jobban is megy. -
Kornel
veterán
válasz
FrankMonzano #149138 üzenetére
Sok suzukim volt, most is az lesz, nem véletlenül.
Igaz messze van a prémiumtol, de legalább őszinte autók.
A Swift sport szerintem az egyik legjobb volt az összes közül, bár az ülése elég szűk. -
vzsryl
nagyúr
válasz
FrankMonzano #149138 üzenetére
Műanyag, de látszik rajta, hogy modernebb egy Golf 4-esnél. Szerintem jobb autó, csak ugye picike, főleg a csomagtartó.
-
Kornel
veterán
válasz
FrankMonzano #149136 üzenetére
A jazz sem kevésbé műanyag.
Sőt...
Összeszerelésre esélyes, hogy rosszabb is. -
-
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #149132 üzenetére
Én ülés próbával nézegettem az autókat, az biztos, hogy sokat nőttek a kisautók (rio, baleno), de közel nem akkorák, ami még egy nagyobb testalkathoz kényelmes lenne.
lenne egy javaslatom, citroen grand Picasso, szerintem az méretben tökéletes lenne neked.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Egy ilyen 850-900e Ft autó árából reálisan mennyit lehet alkudni szerintetek? 10%? Gondolom állapot függő is nem? Meg kérdés ,hogy az ember még mit szúr ki "problémát" az autón.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Kornel #149131 üzenetére
nem tudják ugyanazt mérni. nincsenek párhuzamos felületek egyik autóban se.
csak szélességi mérés esetén: mérhetnek ülőlőlap, könyök, váll magasságban is szélességet, de még ez se sztenderd, hiszen nem mindegy hol az ülés, előrébb, hátrébb, lentebb, fentebb... és akkor még a egyéni arányoktól is függ, kinek melyik paraméter meghatározó.félreértés ne essék, nem tudnám ojjektivebben mérni,de meg se próbálnám úgy beállítani a méréseket, hogy ojjektivnek tűnjön, excellben..
ami biztos, hogy vitara esetén nem annyi a hátsó használható szélesség, amit a táblázatban irnak, hanem jóval ksiebb. de még igy is nagyobb, mint az átlag. ezt az adatot pont jól ismerem, mert hónapokig számolgattuk különböző autókban.
olyan ez, mint régebben okos zsolt TCről irta, hogy milyen tré az smax hátsó ülése, hogy három egyformán szar ülés van. bezzeg az xy tipusokban milyen kényelmes a két szélső.
nézőpont kérdése, mert én pl pont annak nem örülök, hogy úgy kell vadászni olyan tipust, ahol 3 egyforma ülés van hátul. kinek mi fontos.
-
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #149130 üzenetére
Ez nyilván jó kérdés, ha van eszük, akkor konzisztensen ugyanazt mérik mindenhol
Az biztos, hogy a számok csak támpontoknak jók, mert sok múlik a belső kialakításokon is, ahogy írtad fentebb. -
bajnokpityu
félisten
-
Kornel
veterán
válasz
kisza25 #149123 üzenetére
Egy kis összehasonlítás az autonavigator mérései alapján: [link]
bajnokpityu: FL után valószínű a vitaránál is javítanak az általad is jelzett hiányosságokon, Scross-nál már normális automata esőérzékelős ablaktörlő van, és már GL+ban is. Ugyanúgy automata lámpa, automata szintezővel, ha van eszük, ezeket is hozzák majd a vitara-ba.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz
focvis #149120 üzenetére
vitara alap R17 215/55 ha jól emlékszem. R17hez képest olcsó,de R15, R16hoz képest nem. lehet kérni azonos pénzért R16al is, de vitarához illik az R17 szerintem.
vitara előtt megnéztem 4.5Mért focust, astrát, ceedet. (riót nem, ránézésre se egy kategória)kb velük konkurál.mármint az alap felszereltségűekkel. nyilván egy focus titaniumban már sokkal jobb üléseket találni, gerinctámasszal,stb. de az még 1.5M
ami miatt nem lett astrafocusceed, hogy mindegyik nagyon passzentos, tiszta klausztofóbia. széltében sokkal keskenyebbek. nem fejtérben, mindenütt. térdnél, fejnél egyaránt. jóval nagyobb kocsi a vitara, mint a focusastraceed. utóbbiakat eléggé egy kalap alá lehet venni, kb ugyanolyan hibák, előnyök vannak. focus műszerfala akkoriban ritka hányás volt.vitarának, és egyáltalán suzukinak elég nagy baja, hogy még a magasabb csomagban (GLX) se kapni jó üléseket. ugyanaz az alakja, ugyanúgy nicns deréktámasz, csak a széleken bőrrel varrták. szvsz buzukivól a legkisebb felszereltség fölöttit érdemes venni, arra álltak rá. GLXben van pl esőérzékelős ablaktörlő. hja, nevetséges, külön gomb van a műszerfalon, stb.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz
FrankMonzano #149124 üzenetére
Úgy látszik, ezzel most mellényúltál. Aztán meg mindegy milyen márkát és típust veszel, ha rossz állapotú, és már 3-4x annyit futott, mint a km óra állása. Talán törve is lehetett, mert úgy tudom, hogy ezek nem igazán korrodálnak.
Swiftből is ki lehet fogni hasonló állapotút. -
vzsryl
nagyúr
válasz
FrankMonzano #149124 üzenetére
Szia!
Én lehet megpróbálnék egy gombóc stiftet. Azzal lényegesen kevesebb probléma lenne, és az alkatrészek is sokkal olcsóbbak, a fogyasztásról meg már ne is beszéljünk...
Próbálj ki egyet. -
Kornel
veterán
válasz
kisza25 #149123 üzenetére
Nekem a vitara ülései határesetek, az scross ülőlapja hosszabb, ezáltal nekem kényelmesebb.
Rio / ceed ülései nekem nem jöttek be, a Dacia üléseire emlékeztettek.
Vitara alapára 3,8M+130k metál, ezért a GL felszereltséget kapod, 1.6 szívó van benne, amiben elvileg euro6 óta már EGR sincs egyesek szerint.
Közel ennyiért egyébként megvan az 1.0T GL scross is.[ Szerkesztve ]
-
FrankMonzano
őstag
Sziasztok! Korábban már írtam a helyzetről, nem emlékszem hogy ide, vagy a VW csoportba. Van egy 2004/6 golf 4 autóm, 1.6 16v bcb. Kb 1.5-2 éve van meg, 1 millóért vettem annó. 207e km van benne jelenleg. Beljebb költöztem a városba, így a munkába járás napi 13x2 km. Kicsit csalódás a golf, azt olvastam a széria végéről problémamentesebb a jármű. Nekem gyakoatilag majdnem minden betegsége előjött. Futómű, alapjárati ingadozás, váltó nagyon rosszul jár melegen, az 5 ajtóból 3 nehezen nyitható, a küszöb rohad megint, pedig már 1x megcsináltattam. Költöttem rá nem keveset, de még vannak bajai. Az alapjárati ingadozás és a váltó nehezen járása melegen és a rohadás még hátravan. Mivel most többet kell autózzak a melóba, így nem tudom megéri e lecserélnem az autót valami kevesebbet futottra, esetleg kisebb fogyasztásura, vagy tartsam meg és járjak vele még, aztán vegyek később egy jobb autót. Attól félek, ha veszek egy másik használtat, arra is költeni kell, hiába eszik 1-2 literrel kevesebbet. A másik meg nem tudom mennyire tolerálnék a golf után egy kisebb autót.
-
kisza25
félisten
válasz
Kornel #149122 üzenetére
ha így nézzük a vitara még jobban fel van fújva, mert beltere érzetre nem nagyobb, csak fejmagasságban, meg az egész autó magasabb, de az ülések kisebbek, mint a RIO ban, keskenyebb és rövidebb, az ülőlap, de a háttámla viszont nagyon kényelmes volt.
nem versenyezni akarok ez csak az én véleményem.
Külsőre 1 kategóriával nagyobb autó a vitara, igazi SUV a mai divat szerint. Tetszetős is, jó az ár/érték aránya, néztem 3,8-ért már van 1,6 klímás.
Itt helyben van szerviz, vettünk is már 3 új autót ott, még stifteket fater. Szóval tulaj ismerős.
Biztos megyek egyet még oda is tesztvezetni, mert tegnap csak utas voltam.
az 1,6 szívó MPI?[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz
Kornel #149119 üzenetére
igen, de az a méretbeli különbség csak külsőben van meg, belseje nem kisebb
Közben nézegetem a használt i30/kia ceed 1,4 MPI-t is, nyár végére lesz meg a pénzem, a cserére, addig még megnézek annyi autót amennyit csak tudok, most szeretnék minimum 10 évre venni valamit.
Mondjuk haver megnyugtatott kicsit, ha így használom az i30-at 2-3 évet tutira elmegy, mert ő is így használja
Szlovákiában kitisztítják részecskeszűrőt és egr-t 150 euróért és jól csinálják, mert még 2 éve no problém nála -
válasz
kisza25 #149118 üzenetére
Csak a számok szintjén gondolkozva:
- A 3,7-es Kia Rio és a - ha jól emlékszem- 4,1 milliós Vitara GL+ között 10% árkülönbség van. Ez azért nem a világ vége; és érzésem szerint százalékosan ez a különbség inkább nőni fog az autó jövőbeni újra-értékesítésekor.
- A magyar gyártás és a nagyobb értékesítési volumen miatt a Vitara karbantartása kedvezőbb költségekkel járhat.
- Nem tudom pontosan, mekkora abroncs kell a Riora és a Vitarara, itt viszont a Rio költségelőnyét sejtem.Erősen szubjektív, nekem a Vitara megjelenése nagyon tetszik. Más kérdés, hogy a felhasználási szokásaimhoz nem passzol, nem autópályára való; és elvből sem vennék "SUV"-t.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz
kisza25 #149115 üzenetére
GL+ felszereltség, a jelenleg futó GL+ vitaranal azért bővebb az extra lista, gondolom ott is követik majd FL után. Itt van a lista: [link]
Motor 1.4T, karakterre már - már sportos, persze nyilván maga az autó nem, építésébol fakadóan. Nincs kettostomegu, részecskeszűrő, és EGR sem. Egy egyszerű Mitsubishi turbo van rajta. A gyár szerint nem kormolodik. Árban így 4,7M, 1.0T-vel 4,4M a legolcsóbb helyeken.
Pumma: nyilván nem viszem vissza (vagy adom el), ha emelett tettem le a voksom.
Trog air: köszi.
Kisza: a kettő között legalább 1 méret van, mondjuk a vitaraval összevetve lehet csak egy fél.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz
Kornel #149112 üzenetére
mert milyen a tied? meg is van már? vagy most mi a helyzet?
A honda elment azt tudom
Ami még fura volt, hogy az egész motorháztető látni, mert magasan ülünk.
A srác tesztautóként 4,5M-ért el tudta hozni,1000 km-el, itt vette Bogláron, 700+500eFt kedvezményt kapott összesen, 4,5 M-ért elégé megéri, de csajomnak nem tetszett, szóval suzuki sanszosan nem lesz[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz
Kornel #149101 üzenetére
tegnap ültem egy új vitara-ba, nem alap volt, 1,6 szívó kapcsolható összkerék, nagy navi, tolató kamera... 5,7M-es listaárral, piros, szerintem jól néz ki ezzel a színnel.
őőőő kopogós műanyag abban is mindenütt, nekem kicsit keskeny volt az ülőlap, amúgy kényelmesen ültem, elég magas üléspozíció, kicsit terepjárós érzés.
Voltunk vele rosszabb úton és kicsit terepen is, rugózása aszfaltra való, de egy hétvégi házhoz kimenni, ki lehet vele, mert elég magas az alja és kapcsolható összkerék és zárható diffi.
1,5 sáv széles beton/ föld úton jött szembe egy teherautó, felmentünk vele a jobb oldalával a löszfalra, i30-al nem is tudom ...el sem fértünk volna, azzal ezt nem tudtam volna megcsinálni, vitara-val olyan természetes megoldás volt.
Srác kint dolgozik télen Ausztriában hegyekben, kipróbálta téli gumival nagy hóban mindenhol el tudott vele menni.
Vegyes benyomásaim voltak, anyaghasználat gyenge, de műszakilag jó kis autó, kívülről szerintem nagyon baba, ennyi pénzért ez van, inkább belső anyagokon spóroljanak, de műszakilag legyen jó.
A srác itthon taxizik 15e km-et ment el vele 6-6,5 litert fogyasztott neki eddig.
Párom 170 kényelmes volt neki hátul.[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz
blt.62 #149107 üzenetére
4M és kb 1M, amit ráköltesz évente (ha nem több), így 5 év alatt 9M lesz alsóhangon és már most is csak egy 11 éves autó. Miért nem veszel újat? 4M befizet, havi 100k részletre már kapsz jó autót, árban ugyanott vagy, csak új az autó. Persze nem Mercedes, hanem csak Passat, vagy SuperB, de új és 5 év múlva nem 2M-t fog érni, mint ezek.
-
kisza25
félisten
válasz
diegho #149085 üzenetére
na ja nagyon sok múlik a sofőrön.
Szoktam látni másokat pirosnál utolsó pillanatig nyomja, majd satu, én látom messziről piros akkor már csak gurulok, ha közben átvált visszakapcsolok és gyorsítok, meg nem az elöttem lévőt szoktam nézni, hanem 2-3 autót előre.
Most 5,1 az átlagfogyim az utolsó 2000 km-en , de 5,8-7,5 volt KIA-val és 5,5-6,5 fabiával, 6-6,5 A vectra-val -
#94529552
törölt tag
válasz
szőröscica #149100 üzenetére
De az nem BMW....de 11-12 köröli városit írnak neki. 5 személlyel ki tudja, talán be is nyeli. Amúgy meg lényegtelen, mert majd kiderül, ha lesz tapasztalat róla, vagy nem, de az biztos.
[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
válasz
szőröscica #149100 üzenetére
Nem nyomod neki eléggé.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Mesterséges intelligencia topik
- Óra topik
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
- Új digitális forrólevegős műanyag hegesztő hőlégfúvó smd forrasztó
- Kukirin G2 pro csere beszámítás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest