- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Media Player Classic és Home Cinema (MPC-HC)
- Sweet.tv - internetes TV
- Hálózati / IP kamera
- Elektronet Zrt. (internet, kábelTV, telefon)
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Indiaiak százait mentették ki a scamközpontokból
- Mesterséges intelligencia topik
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
PC tuning?! Minek? Nemrégen cseréltem le az i2500k-t i2600k re, mert nem kő a tuning. Nagyobb teljesítmény kell, cseréld le nagyobbra. Ez a tuning olyan mint a nőnek bemagyarázni hogy azért pici és puha hogy ne fájjon. De a tényen nem változtat: pici és puha, még ha 1 valaki örül is neki.
-
-
válasz
bitpork #14988 üzenetére
Mert egy olyan autó ami azt a menetdinamikát tudja mint egy olyan Punto minimum 10milliónál kezdődik. Alkatrészárakról és járulékos költségekről nem is beszélve. Van akinek csak a barkácsszakkör játszik mert elég kevesen engedhetnek meg maguknak egy komolyabb drágább sportkocsit.
-
válasz
hobizoli #14983 üzenetére
Soha nem értettem az embereket. Minek akarnak többet mint amit megvettek, és miért nem vesznek olyat amilyet akarnak? Ha nagyon menni akar, akkor vegyen gyárilag nagyon menni képes gépet, ne piszkálgassák.
Engem is macerált az egyik szerelő h ugyan mán ménem csipeltetem meg a passatot. Me nem, és kész!
-
hdman
őstag
A bugatti honlapján azt irják:
Városban: 37,2l
Városon kivül: 14,9l
Kombinált: 23,1lMondjuk azért az mpg-t literre szinkronizálni elég meredek
Este ránézek az angol verzióra.
-
-
-
aero.
veterán
-
AMD Power
titán
válasz
Napfénysüti #14972 üzenetére
Megértem... régen a Volvo volt az egyik kedvenc márkám.
-
AMD Power
titán
válasz
Napfénysüti #14967 üzenetére
Nem mondod? Eladta az Opelt? T5 Volvo. Az egy állat.
-
Balupapa
senior tag
válasz
Napfénysüti #14969 üzenetére
mitnha vmit olvastam volna hogy a világban is elég kevés az erre (430km/h) alkalmas pályák száma
-
Balupapa
senior tag
válasz
Napfénysüti #14949 üzenetére
nem sok olyan minőségű aszfalt van ahol tudna ennyivel menni
-
-
válasz
runner 125 #14958 üzenetére
Nem csak az, az összes mai modern dízelmotor az. Német, japán, francia, olasz... tökmindegy. Túl van bonyolítva mind. A legkisebb elhanyagolást is combos szervíz számlákkal "hálál" meg. Valami pöcs kis bódéban nem rossz móka a dízel tuning mert akárhogy vereted neki nem fog 8liternél többet megenni és már 160-180lóval is rohadt jól visz egy ~1tonnás kasznit. De max csak jáccós autónak kéne újra dízel.
-
válasz
zoo8800 #14951 üzenetére
Nem tudom mekkora injektorai vannak de 16hengert 400-nál 6000-es fordulaton azért etetni kell, és akkora tempónál már elég brutális légellenállást kell leküzdenie. A Veyron az egyik legértelmetlenebb jármű ami csak létezik, de azért nagy duzzogva elfogadnék egyet.
Sokan abban a tévhitben élnek, hogy a Veyron csak egyenesen tud gyorsan menni. Ez nem igaz. Top Gear tesztpályán a Veyron Super Sport a negyedik legjobb időt futotta ami azért nem rossz egy ekkora tohonya nehéz bálnától.
1:15.1 - Ariel Atom 500 V8
1:16.2 - McLaren MP4-12C
1:16.5 - Lamborghini Aventador
1:16.8 - Bugatti Veyron Super Sport -
-v-
addikt
Ha már fóka, tudtok ajánlani olyan szervízt/márkaszervízt ahova érdemes vinni állapotfelmérésre/átnézetésre I-es focust? Nem baj ha nem olcsó, csak minél alaposabb legyen.
-
-
Rick4
félisten
Mi a baj a gázzal?
Az tény, hogy olcsóbb, kb 60%-a a gázolajénak, a motor nem kerreg, és nagyon elromlani se tud, ezzel szemben annyi áll csak, hogy neked konkrétan nem szimpatikus.
Most mondjam, hogy 6 literes gázolajfogyi jelenleg 2520Ft, ennyből eljár egy 130 lovas Passat, de ennyiért adnak 11 liter gázt ami legalább ugyanannyi (ha nem több) teljesítményre elég, és eéjár vele egy 150 lovas 1.8T is? És a gázos kocsik nagy részében se kéttömegű lendkerék, se turbo, (kivétel ez az 1.8T) se ilyen olyan drága dízeltechnika nincsen. Maradhatunk abban, hogy ez a tudatos emberek autója, akiket esetleg érdekel, hogy az autója mennyire szennyező, vagy csak az érdekli, hogy az üzemanyag mellé mennyi pénzt visz el a kocsi. Mindkettőben jobb lesz egy gázos.De személy szerint én örülök neki, hogy veled együtt egy csomó embernek konkrétan se fogalma se tapasztalata sincsen a gázról, és úgy szólja le, ezeknek sose lesz gázos kocsija, tehát az árával odafent se foglalkoznak nagyon, illetve a kúton se kell várakoznom egy előttem állóra.
-
_NCT
addikt
Sziasztok!
1-1,1M körül 2005+ fókát éri meg venni, vagy inkább egy patent állapotú 98-04-es fókát? Lehet egyáltalán jó állapotú ketteset találni 1-1,1 körül? Ha nem, honnan indul ezeknek az ára?
-
footy
addikt
válasz
csiben1 #14919 üzenetére
Az a baj a nagy motorokkal hogy altalaban erosek is es nem szeretnem evente kifizetni a kocsi arat adoba/biztositasba. Ha birja a motor es nem hangos akkor vegulis nem annyira gaz. Neztem Chrysler 300M-et is de egyreszt a markatol idegenkedem, masreszt autopalyan kivul tenyleg tul nagy.
@neduddki
A piros 626GT-vel mar szemezek egy par napja, de sajnos nekem(Graz) messze van.
200Km-et nem szeretnek csak egy megnezesert megtenni, de ha meg meg is vennem az autot, akkor is el kellene mennem megegyszer, mert nincs probarendszamom
Most Fabiam van, de nem szeretnek megint skodat, valahogy nem jonnek be a megoldasaik es igazabol mindig is japan parti voltam.@Smani
Egy passat kombiban en is benne lennek ha sima (nem PD) TDI 6os valtoval, de ebbol jo allapotut kifogni 3000 euroig szinte lehetetlen, vagy legalabbis nem 2000-es evjaratut. -
hdman
őstag
Most néztem egy régebbi Top Geart:
Bugatti Veyron Supersport 1200 lóerő, 1,600 000 font
0-160km/h: 4,5s
Vmax: 431 km/h, ilyenkor percenként 31 litert fogyaszt, és óránként 4 tonna levegőt szív be.
1 szett gumi 20.000 fontBrutális
-
csiben1
tag
Hát ha nem szeretnél pörgös motort akkor szerintem nem az 1.8 benzin lesz a te motorod, Nekem Audi A4 1.8 5v van 130-nál 3700-3800 at forog. Passatokban is ez a motor van. Accord is hasonlóan forog. Én nem pályázok egyáltalán vagy nagyon ritkán, de ha sokat pályáznék biztos nem ilyet motorral vennék. Engem idegesitene, hogy 140-él 4000-et forog
. Helyedben vennék valami 2.3, 2.4, 2.6 -os V6-os benzinest, gázt bele és egész komfortosan, megfizethető áron el lennél autópályán. nah meg hát az a hang sem szar éppen amit egy V6 produkál
-
footy
addikt
válasz
neduddki #14898 üzenetére
Nagyon sok hely nem kell, egy 500L körüli csomagtér elég. Igazából én is az accordokat (1.8) nézegettem, de nem sok a választék belőle és a 136LE-re nekem sok az adó. (Ausztria)
A 626GT optimálisabb lenne pakolás szempontjából, de az adó megint kb annyi. Az 1.8 pedig nem tudom, hogy elég e nekem. Nem gyorsulni akarok vagy ilyesmi, csak ne pörögjön sokat a motor 140 körül. Ezzel el is érkeztünk a másik fontos kérdéshez, hogy mennyire halkak autópálya tempónál? Szél-motor-futómű zaj?@csiben1
A BMW-t inkább kerülném, elég sok kellemetlen tapasztalat volt velük a környezetemben. A hátsó kerék hajtásnak is több hátrányát látom mint előnyét. Német érdekelne, de nem nagyon van időm kimenni szétnézni/megvenni.
3000euro a limit -
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
bitpork #14909 üzenetére
Komolyra fordítva:Ez tiszta V6 Tdi. A hang, a füst.
Más, oroszok, lol:
[link] és What kind of speed limit? -
-
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi BW300 Okos Kamera Kültéri ÚJ 12 Hónap Garancia ingyen foxpost!
- EVGA 750 BQ 750W
- Bebetto Luca 2in1 babakocsi - mózeskosár és sport résszel
- Használt Heinner szabadonálló, kombinált hűtő eladó (hibátlan)
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest