- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz amargo #148500 üzenetére
Akkor csináltasd meg/rakj bele másik ülést. Ez így gáz sajnos és tényleg valós alkualap, mert tényleg csilliót futott fos lászatát kelti tőle az autó. A kormányon meg látszik, hogy a dudagomb felett meg van indulva, nekünk pont ugyanígy szakadt ki. Ebből az állapotból kb fél év és végigszakad a gomb felett. A felszereltség érdekes, hogy clubnak van írva, mert abban tudtommal a bőr multikormány, első villanyablak, villanytükör és ABS is alap volt. Ez inkább viva plusz (a klíma, utaslufi, kpzár miatt).
Ha az ülést megcsinálod, rendben lesz az ára. A miénknek meg volt nyomva a jobb hátulja és kitakarítva, szépen lefényképezve egy délután alatt elment (750-es hirdetési árról) 700-ért augusztusban. A motorháztetős képpel nem tudom mi a cél, ha nem volt rommátörve, nem szabad rohadnia sehol.[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
válasz rbalint88 #148501 üzenetére
Sehol nem volt leírva, hogy mi a pontos típusa a kocsinak, a club tűnt a legalapabbnak, ezt majd javítom. Igazából csak egy kb árra voltam kíváncsi, de azt meg is kaptam, így tényleg köszönöm mindenkinek De a duda gomb kb így nézett ki 3 éve, amikor megvettem, ezért érdekelt.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
koxos:8]
senior tag
Üdv!
Az 1 millió körüli honda accord-ok mennyire jó vételek?
Mennyire megbízhatók, illetve mire kell náluk oda figyelni? -
adalbert1
veterán
Szerintetek ennek az Astrának mi a reális ára? Hosszú távon lehet gond a bal első ajtó horpadásából (rozsda, ilyesmi), vagy annyira nem tűnik vészesnek?
-
-
adalbert1
veterán
válasz Luck Dragon #148508 üzenetére
A tükör síkjában van kb. lefelé - illetve még a hátsó lökhárítón van 2 kisebb sérülés.
Keresek folyamatosan, de most pl. olyan H Astra kombiból, ami 200k alatt futott, 1.6 benzines, és Budapest 50km-es körzetében van, jelenleg 15-öt látok a HAHU-n, ebből 5-6 kapásból kiesik. Ennél a konkrét példánynál ami elsőre feltűnik, hogy hiányozna, az az első ködlámpa - igaz, az előző 15 évben talán 3-4 olyan alkalom volt, amikor kellett volna, de akkor nagyon.
Az amúgy igaz, hogy az Opel szerviz csak arról az időszakról ad ki infót, amit ténylegesen a tulajdonosnál töltött az autó (az egyik szervizben ezt mondta a hölgy, akivel beszéltem)? Tehát pl. ha a mostani előtti tulaj megtörte, vagy 2-szer ennyi km-rel szervizeltette, azt nem mondják el?
H Astránál már kezdetektől alap volt az ISOFIX?szerk.: első ránézésre ez se tűnik rossznak, ebben láttok valami kivetnivalót?
[ Szerkesztve ]
-
adalbert1
veterán
válasz Richard! #148510 üzenetére
Van, hogy nagyobbra veszem a keresés sugarát, de azért van egy határ, ami felett nem mozdulok ki egy autó kedvéért - láttam már 1-2 ígéretesnek tűnő autót pl. Nyíregyházán vagy Debrecenben, de ha odamegyek és ott derül ki, hogy valójában egy nagyon lelakott gép, akkor buknám az időt és az útiköltséget is.
-
Richard!
addikt
válasz adalbert1 #148511 üzenetére
Az autóvásárlás ilyen. Nem fog az öledbe pottyanni semmi. Ha valamelyik autó megtetszik és messzebb van, akkor érdemes azon az útvonalon az összes jónak tűnőt megnézni.
Magyarországon pedig nincsenek olyan nagy távolságok, főleg, ha pösti az embör. Szóval szerintem érdemesebb lenne akár országosra is kibővítened a keresést, nagyobb sikerrel járnál.Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
válasz adalbert1 #148511 üzenetére
Én 2x180 Km-tettem meg a kis H karavánomért.
Kicsit bővebben keres. Csak egyszer legfeljebb kétszer kell érte elmenni érte.
De legalább nyugodtan alszol majd.
Én kihagynám ezt a karavánt és kivárnék még. Ne muszájból vásárolj. Csak türelemmel.richie900812-vel egyetértek. +1
Szerk: Ez már sokkal jobb választás lenne. Telefonról jónak tűnik.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
adalbert1
veterán
válasz Luck Dragon #148513 üzenetére
Igen, ebben igazatok van - mindkét Astrát meg fogom nézni a héten, igaz a szürke szimpatikusabb nekem is.
-
adalbert1
veterán
Az mitől lehet, hogy a magyarorszag.hu gépjárműkeresője szerint rendszám alapján a szürke H Astra ASTRA G 1.6 CARAVAN? Elírtak valamit az okmányirodában/forgalmiban? Nehéz lehet ezt korrigáltatni?
-
kelly416
veterán
válasz Integrale #148382 üzenetére
Hogy ne érhesse szó a ház elejét, megnéztem amiket ajánlottál. Ezek közül leginkább a C8 jön be és talán a 807, ha tényleg nincs velük jelentősebb gond. A Fiatról nem sok jót írnak, a csomagtér általában egyikben sem nagy, ha 7 üléssel szaladgál az ember, és 3 gyereket egy sorba tenni... akkor már a kombi is elég lenne. Vagy ezek határozottan szélesebbek, mint a kombik? Minden esetre nekem most az az elképzelésem, hogy a harmadik sorban legalább egy emberke fog ülni, hogy középütt se legyen nagy a nyomorgás.
És akkor nem csak Neked, hanem bárkinek, aki hajlandó litániát olvasni (előre is bocsi):
A lenko által ajánlott B5 Passat, Qru által ajánlott Accord, rbalint88 féle Avensis és a vzsryl tippjére megtekintett MK3 Mondeo sajna mind "szűk", kicsi a lábtér is, a 626-ban egy hűtőláda befért a középkonzol vége és a hátsó ülés közé. Röhögve. Ja? focvis! A C Vectra-ba sem nagyon fér be a hűtőláda oda.
Szóval úgy nézem, le kell mondanom a kombikról (illetve maradt még a kalmanchris által ajánlott Xsara Picasso, ami még talán...), marad csak az a lehetőség, hogy egyterű, de akkor érdemesebb szerintem a Ford S-Max (Galaxy, talán C-Max, de az picinek tűnik), Mazda MPV vagy esetleg Mazda 5 (ami szintén pöttöm, mint a C-Max kategórián belül), VW Touran, illetve itt van még a Toyota Previa is, ahol a 7 ülés mögött marad annyi csomagtér, hogy ne csak egy laptoptáska férjen be. A franciákban jellemzően nagy helyet foglalnak a becsukott hátsó ülések, ki kell venni őket ha helyet is akar az ember. És ha már ülések, gondolom a Renault Espace féle menetiránynak háttal fordítható ülésekről egyik autónál se álmodjak a felsoroltak közül. Na meg a nagy kérdés, ilyen szívás lehetőségek, mint kettős tömegű meg társai mennyire találhatóak meg ezekben? Többnyire így keresgélek most, tehát másfél misi a korlát, bő fél év alatt hátha megy majd le annyit az áruk illetve szedek még össze zsetont, hogy akkor beleférjen ami most a felső határon van, lehetőleg dízelt, azt is leginkább 2 liter körül, meg igyekszem 10 évnél nem sokkal öregebbet venni.
Illetve ha nagyon-nagyon nekifekszem, kimegyek Húgomhoz Németországba és hozok be magamnak onnan egyet, bár annak a lehetőségével nagyon nem vagyok tisztában, lehet, meg sem úsznám olcsóbban, csak reményeim szerint megbízhatóbb lenne az előélete és a szervizelése a gépnek.És még egy kérdés, a Pumma által ajánlott Premacy miért olyan olcsó? 2005-ös nagyon jó állapotban lévő modelleket lehet találni 700-800 körül?! A 626 helyett az Asszonynak itthon rohangálósnak és esetleg, ha a másikkal van valami, egész családdal is elszaladgálósnak tökéletes, csak nyaralni nem kell elindulni vele.
-
Integrale
veterán
válasz kelly416 #148516 üzenetére
"A Fiatról nem sok jót írnak"
Ugyan az a 4 autó, egy gyártósoron készülnek, más emblémákkal és az adott márkaarculatba illesztve. (Ez olyan, mint a Mitsubishi Outlander na az megbízható mert Japán, de a Peugeot 4007 az szar francia, ua. más emblémával.)
Ezekben pl van menetiránnyal szembe fordítható ülés, kettőstömegű szinte mindegyikben megtalálható, de nem kell félni tőle.
Egyébként szerintem az igényekből kellene valamelyiket kihúzni/bővíteni. 1,5 milla, 10 év alatt, dízel és legyen jó, ne kelljen csereberélni semmit.
Na ezek egyszerre nem fognak teljesülni, Németországból pláne nem, hiszen még rá kell dobnod a kiutazást, az autó hazahozatalát, regisztrációs adót és társait.Touran és a Zafira is szűk szerintem.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
rbalint88
addikt
válasz kelly416 #148516 üzenetére
HAt figyi, ha az eurovan2 csalad kicsi, akkor transportert kell venni. Cmax toran es tarsai felejtos, azok kicsi autok. Galaxybol masfelert csak a regi van, smax otuleses alapbol es masfelert tuti hulla lesz csak belole. Previak rohadnak, egy normalis abbol is ketto, de annyit meg nem er, foleg a dizel, az nem egy jo motor hasznalati szempontbol (Hangos, gyenge). Premacy is rohad, meg kicsi is, cmax meret.
-
lenko
aktív tag
válasz kelly416 #148516 üzenetére
Remélem nem Voyager vagy Premacy lesz, ezeket kivétel nékül a vezetni nem tudó, ezáltal másokat/más autóját veszélyeztető emberek veszik....
Amiről ugyanez elmondható, de nem volt a listában, az a Toyota Previa.
Angliában, csak gipsy szállítónak hívtuk, érdekes mód, csak indiai, és iszlámábád népcsoport veszi.Az embereknek fáj az igazság!
-
veterán
válasz lenko #148519 üzenetére
Bevallom, nekem tetszik a Previa, mert különleges a padlómotoros felépítésével és ritkán jön szembe. De pont ezért nem vennék ilyent, mert ha vmi elromlik benne, esélyes, hogy nem lesz könnyű (akár bontott) alkatrészt és hozzáértő szerelőt találni.
(és nem , nem vagyok pakisztáni )
-
gaborbol
őstag
válasz focvis #148520 üzenetére
Previa nekem is tetszett anno, majdnem vettem is egyszer kb 10 eve, aztan inkabb dodge grand caravan sport lett belole. Persze ilyen aprosagokkal nem foglalkoztam akkoriban. ( ez a modell futott 2016-2017-ig)
kelly416:
Ha Magyaroszagon lennek, en biztos megneznem az olasz-franci csoportot alaposan, gondolom alkatresz azokhoz a legolcsobb, valoszinu abbol is van a legtobb.
A kombi-kozepes meretu SUV kategoriat en is kilottem 3 gyerekkel. A kisbusznak van a legtobb ertelme. Azert lehet a 3 gyerek befer majd a kozepso ulessorra, meg kell probalni, mert valoban nincs sok hely ezekben, ha a 3. ules sor is ki van nyitva. Atlag 10-15 centivel szelesebbek a kombiknal tehat lehet elfernenek. Nalam mind a harom gyerkoc gyerekulesbe lesz ( 20 honapos es ket ujszulott) majd kiderul, ha megvettuk a masik ket ulest is.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
veterán
válasz gaborbol #148521 üzenetére
A napokban láttam ezt a töréstesztet (kamion aláfutásos ütközések); itt. szinte mindegy, hogy miben ülsz. :/
A legelső pótkocsi (Manac) nyújt megfelelől védelmet, a többinél - szó szerint - lefejeled a platót.
@lenko: csak egyszer ültem Previaban; az is a UK-ben történt, taxi, feka sofőrrel. A diffi zúgott.
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz Integrale #148517 üzenetére
Nem tudom, mennyire egy a gyártósor, de a Tesco is a (nem akarok hülyeséget írni, de talán) Sió üdítőket árulja itthon saját csomagolásban, ami a Sió-nak nem volt megfelelő minőségű. Sok ember sok véleménye van összegyúrva, és tudom, az egyik legkönnyebb hazugság fajtája a statisztika, de mégis valamiért sokat hallom, olvasom, hogy Sharant lehet venni, de Alhambrát nem ajánlja senki (pedig azok is tök ugyanolyanok). Az általad ajánlott nyolcas négy fiatalabbja nekem is feltűnt, hogy mind ugyanolyan belülről, tehát gondolom egyébként sem lehet túl nagy eltérés, csak ami mondjuk a (és itt totális feltételezés következik, semmi alapja az egésznek) Citroen minőségellenőrzésén nem felelt meg valamiért, az megy tovább a Fiat-ba meg a Peugeot-ba, vagy pont fordítva. Azaz nem feltétlenül rossz az, csak nagyobb az esélye a meghibásodásnak.
De amúgy igen, valószínűleg igazad van, a régi "beidegződések" már nagy részt nem állják meg a helyüket, mert ebben a nagy összefonódásban mindenki mindenkitől vesz alkatrészeket, ötleteket.Nem mellékesen Anyám azért él a mai napig, mert egy CX-el trafált telibe egy IFA-t oldalról kereszteződésben. Ha akkor szinte bármi más autónk van, amit Magyarországon meg lehetett akkor venni átlag embernek, azóta jobb esetben "csak" nyomorék lenne. Mindez valamikor 93-94-ben történt. Szóval a "szarfrancia" szerintem nem annyira szarfrancia, sokat köszönhetek Nekik, csak éppen azóta volt egy két Francia autónk, aminek elektromos hibája volt... hát egyiket sem kívánom megismételni.
A másfél milla sajna adott, és ahhoz is össze kell kapjam még magam. A 10 év az csak próbálkozás, gyanúsan nem fog sikerülni, azt én is tudom. A javítás meg mindig fenn áll ilyen korban már, illúzióim nincsenek, csak ne kelljen az első műszaki előtt még egy autó árát rákölteni.
A német úttal meg az odautamat nem kell számoljam, bár sokat azzal nem spóroltam. A haza út meg a többi lesz pénzbe, ha egyáltalán belevágok.
Ok, Turan és Zafira kihúzva. Az Opel nekem is szűknek látszott, a Touran annyira nem.
rbalint88:
Nem kicsi, csak nem minden tetszik úgy, ahogy van. A Transporter meg rémálom olyan szempontból, hogy ebben az árban csak öregek vannak, Caravell-ből (mert olyant nem is vennék, ami nem kifejezetten körbe kárpitozott, utasoknak is van fűtés-hűtés rendesen) meg még öregebbek vannak csak.
A Galaxy régebbiben is jó lenne akár, csak műszakilag legyen karban tartva. Az S-Max csak szép álom jelen pillanatban, az tuti. Sajnos nem csak a Previa-k, hanem általánosságban a Japánok rohadnak. A Mazdámra is azt mondta a műszakin a koma, hogy hamarabb fog lerohadni róla a kasztni, minthogy motorikusan vagy egyébként baja legyen, ha karban tartom.
A Premacy max. itthonra kellene kutyákkal és családdal Tiszára kimenni, vagy bármi egyéb, mégiscsak 5-7 évvel fiatalabb, mint a 626-osom.gaborbol:
Akkor lehet, esélyt kellene adni egy Xsara Picasso-nak is, legalább egy hárman beülés erejéig? Az is eléggé szélesnek látszik.
Amúgy én is úgy terveztem, ha lehetséges, akkor kettő-kettő-egy ülés lenne csak bent az autóban, a középső-középsőt ki is paterolnám amikor nem kell feltétlenül.Qru:
Max. másfélért a kínálat alja van csak, és nincs benne a főfékhenger ára.lenko:
Nyugi, én alapjáraton az vagyok, aki agymenést kap a figyelmetlen nyomiktól, akik a parkoló autókra is veszélyesek, úgyhogy mindegy, milyen autót veszek, úgyis ugyanaz maradok, aki most vagyok. Amcsi verdát nem akarok, mert ha nem nagy bengás motor van benne, akkor szinte csak csúfolódás, a nagy bengás motorra meg nincs pénzem. De igény volna rá. -
ß3NC33
tag
Sziasztok!
Gondolkodom rajta, hogy lecserélem a jelenlegi kocsimat (astra j, 1.6 szívó), egy kicsit erősebb autóra.
Hosszabb távra, mindennapi használatra-napi 2x50km, nagyrészt autópálya- kellene nekem egy megbízható jármű. Amibe jelenleg szerelmes vagyok (bár még nem próbáltam), az a golf VII GTI. Vélemények róla? Esetleg vmi más ajánlás?
Köszi -
vzsryl
nagyúr
válasz ß3NC33 #148528 üzenetére
Szia!
Ha már csak egy 1.4-es turbósra cserélnéd, akkor is nagy ugrás lenne teljesítményben. Nem muszáj egyből GTI-t venni, de persze nem lebeszélni akarlak róla, viszont a majdnem másfél tonnás J Astra-hoz az 1.6 szívó borzasztó kevés.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Pokskill
tag
Sziasztok.
Szerenék venni autót a közeljövőben.
Amiben gondolkozom:
BMW 120
Mitsubishi Lancer.Kinéztem az alábbi lancert:
LINKÉrdeklődnék szerintetek 7 literből ki lehet jönni a fogyasztással?
Illetve megmondom őszintén ha ennyiért autót veszek nemszeretném a fizetésem alkatrészekre költeni, melyikkel lenne kevesebb baj szerintetek?
Előre is köszönöm"Sosem az erősek, mindig a kitartóak műveltek nagy dolgokat."
-
-
gaborbol
őstag
válasz kelly416 #148525 üzenetére
Ugy ertettem, hogy az eurovan vagy 10 centivel szelesebb a Xsara Picassonal. En anno 100K-120K-t raktam a hdi partnerba es soha nem hagyott ott sehol. Volt ceges HDI partner is azzal meg csak egyszer szoptunk, amikor az uzemanya mutato megibasodott es kifogyott belole a gazolaj Siofok es Pecs kozott aztan ennyi. Fogyasztasra baromi jo volt, ment is magahoz kepest.
Szerintem sok a mendemonda a koztudatba, meg a sznobsag. Sajat pelda, ket eve meg is leneztem a KIA-t, mondtam hogy nekem ilyen biztos nem lesz. Aztam most itt all a haz elott es szeretjuk.
[ Szerkesztve ]
-
ß3NC33
tag
Kb. 6-6,5 milliót szánnék rá.
Annyira képlékeny még a dolog, annyi fajta kocsi tetszett/tetszene.. nézegettem lexusokat, octaviákat.. de igazából felesleges lenne egy golf-nál nagyobb autó egyelőre. Kicsit szeretném "élvezni az életet", amíg nem lesz gyerkőc, ezért is akarok most picit erősebb autót magamnak. De ezek mellett nem akarok olyat, aminek a fenntartására észszerűtlenül sokat kellene költeni, ezért is jönne be a gti.
Benzin/dízel.. szívem szerint benzin
Ami viszont tényleg fontos lenne, hogy megbízható legyen, mert ez az egy autó lenne a közelemben, munkába járni meg sajnos kell
elnézést a kesze-kusza fogalmazásért, nem az erősségem[ Szerkesztve ]
-
ß3NC33
tag
Köszi srácok a válaszokat!
Úgy nézem, ajánlott a golf, tehát ha minden jól megy, akkor a nyárra megcélzok egy gti-t, a vásárlás előtt majd még jelentkezek nálatok! (utána meg a 40 HD képpel )[ Szerkesztve ]
-
middleaged
tag
Sziasztok!
Másfél hónapja halt meg a ba f-es Mazdám. Azóta csak autókat nézek,vagy élőben vagy csak virtuálisan a hahu-n.Inkább nem írom le, mi volt eddig, s mi nem.
Erről valaki:[link] -
middleaged
tag
válasz Richard! #148512 üzenetére
Nem támogatom,jöhettek e-mailben a nagy felbontású képek, innét Csongrád megyéből, voltam pl Szombathelyen, Szekszárdon, Kaposváron, Pécsett, találat nélkül. Most max 100 km-re szűrök, cca 50e huf amit eddig elautóztam, pedig soha nem az áralku volt a távozás oka,csak valaogy soha nem azt találtam a tetthelyen, ami a képeken volt, vagy ami a teloban elhangzott.
-
Dinter
addikt
Csak én vagyok béna, vagy tényleg rosszul van megadva az alvázszám?
-
domojko
senior tag
Sziasztok. Egy 18 éves lánynak, első autót keresünk, 400-500k közötti összegért. Nem baj ha belefér az átírás stb költség. Eddig b-c corsa-t, seicento-t, ford k-t, ford puma-t, suzuki alto-t nézegettünk. Persze csak neten, és csak design alapján. További alternatívákat tanácsokat szivesen vennék, mit miért, mit ne és miért.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Stellar Blade
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzol Screenshot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen