- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tamoo #149240 üzenetére
Kinek a pap...
Szvsz. egy prémium autónak max. pár éves koráig van presztízsértéke, vagy ha már eléri épségben az OT-s rendszámot. A kettő közötti intervallumban nagyon sok olyan ember veszi meg ezeket, akik csak jampizni akarnak, és emiatt elveszíti a presztízsértéket szegény járgány... tisztelet a kivételnek...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
amargo
addikt
válasz Luck Dragon #149244 üzenetére
Azt kell mondjam a lámpa probléma ellenére se vennék mást
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #149224 üzenetére
azt meg hogy tudták megcsinálni? euro6 visszavezetés nélkül? meglepne, tekintve, hogy a cbr600asomon 1992ben már volt. (svájciaknak már akkor külön környezetvédelmi normája volt motorra)
paler: szerintem nyugodtan. nekem 90e kmnél kezdett el csörögni a vezműlánc, gyári szettet vettem bele, elvileg akár 180e km-t is kibir az updatelt konstrukció.
én a régebbi 1.2 1.4 TSIket nem szeretem de a 2007től gyártott 1.8TSIvel nekem és ismerőseimnek sincs bajunk. hiresztelésekkel ellentétben még olajat se eszi. mármint a milyeink.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #149254 üzenetére
Boosterjet-nel a gyár által meg van erősítve, hogy nincs EGR.
Köszönjük megkeresését, amelyre az alábbiak szerint küldjünk meg válaszunkat:
Az illetékesek szerint nincs semmilyen előírás, javítás erre vonatkozóan.Sajnos ezeknek a fajta motoroknak a hírnevét nagyon lerontotta egy bizonyos márka, aminek nem írom le a nevét.
A Suzuki néhány dolgot máshogy oldott meg, így alap konstrukciós problémákat küszöböltünk ki. Erre példa, hogy mivel nincs EGR rendszer a motoron, ezért nem jut vissza kipufogógáz és így korom a szívó oldalra.
Eddig nem volt ilyen jellegű reklamációnk, pedig már biztos van több tízezret futott ilyen autó.
Felmerülő kérdés esetén állunk rendelkezésére! "Utána mondták fórumban, hogy már az euro6-os 1.6-os scross-ban sincs, gondolom ugyanez igaz a vitara-ra is.
Állítólag bizonyos szívó és kipufogó szelepeket osszenyitnak, de nem értek hozzá.[ Szerkesztve ]
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #149255 üzenetére
márka képviselőjét ezért én nagyon s*ggberugnám. nagyon magyar dolog a másikat szidni. elég unszimpatikus dolog ez..tekintve, hogy a vw re utalt, miközben nem is az ő blokkjaikkal van a legtöbb ilyen gond, hanem a PSA-BMWével.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #149257 üzenetére
Egy a lényeg, hogy EGR nélkül szép az élet.
Azért mondjuk engem is meglepett, hogy euro3 óta először nincs EGR.[ Szerkesztve ]
-
FrankMonzano
őstag
válasz lenko #149247 üzenetére
Haveromnak egy 2000 végi borája volt, igaz csak 1.4 szívó, de most egy jettat (2008) hajt, 1.9pd 105 hp. Azt mondja azért ég és föld a 2 autó. Finomabb sokkal a jetta, kormányzás, futómű, stb. Van különbség valószínűleg a negyedik és ötödik generációs golf között. Én is 5-öst akartam annó, csak nem volt rá keret. Érződik az mk4-en, hogy nem egy mai fejlesztés.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz FrankMonzano #149260 üzenetére
2008-as Jetta is egy G5 hosszítva...
Minimális van, azért hű de korszerűbbnek nem mondanám, G5-höz ugyanazok az extrák érhetők el, mint G4-hez... G5/Jetta-ban elektromos a szervó, speciel nekem jobb az olajos, nem jó a túl könnyű kormányzás. Egyébként G5-ben nincs is 1.6 16v motor(csak az FSI elvétve ami szar), hanem csak 8v, ennyit a korszerűségről.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Lacy6
senior tag
válasz pető bá' #149262 üzenetére
Én a 106 lovast venném inkább, ha jól tudom azoknak kevésbé érzékeny a befecskendező rendszere.
Az olajcserére érzékeny, de amúgy nincs gond vele.
Alacsony fordulaton rendkívül nyomatékos motor kevés fogyasztással.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
lenko
aktív tag
-
BUZZLGHTYR
senior tag
kettő között vacilálok..
ford mondeo benzin 2.0 (2001-2004)
vagy
volkswagen passat b5/b5.5 dízel 1.9tdi (1998-2003)
szerintetek? -
Qru
MODERÁTOR
válasz BUZZLGHTYR #149267 üzenetére
Attól függ, mire kell a kocsi. Városban rohangálni vagy nagyobb távokat mennél?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BUZZLGHTYR #149269 üzenetére
Városi használatra inkább a benzinest venném (lassan melegszik be és sokat fog járni hidegen ami sem a turbónak, sem a fogyasztásnak nem tesz jót), ha meg külföldre mész akkor pláne. Sok német városból ki lesznek/vannak tiltva az öreg dízelek.
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz lenko #149266 üzenetére
Ertjuk mi, hogy a g4 (abbol is a v5) a vilagblegkiralyabb autoja, de azert tulzasokbanem kene esni. A golf 4 futomuve egy alap szar, meg a fullosabb verziokban is. Nehogy mar beallitsd vilagvero ivkoveto lezeres celzoeszkoznek... nekem gti-m volt, szerintem ugyanaz volt benne, mint a tiedben, egy picit erosebb tucatauto es semmi tobb. Futomuben foleg nem tobb a kategorianal. Egy tisztesseges belteru, kenyelmes atlagauto. Nem kell belelatni azt, ami nincs benne.
-
-
parkasz
senior tag
Picit utána olvasva a korábbi [link] kérdésem átfogalmaznám.
1 millió környékén melyik suv lehet jó választás? Napi 40 km ingázáshoz+ hétvégi túrázáshoz (gyerekek és / vagy kutya)
Ami eddig képbe került:
- 3 ajtós rav 4 első generációs
- Mitsubishi pinin 3 ajtós
- honda hr-v 3 ajtós
Persze ha van jobb alternatíva, szívesen veszem a tanácsokat! Előre is köszönöm szépen! -
válasz molnarpeter #149274 üzenetére
nem tudják kinyitni a hátsó ajtót véletlenűl sem
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
parkasz
senior tag
válasz molnarpeter #149274 üzenetére
Két oka van. Az egyik amit kisza25 kolléga os mondott, a másik hogy hétköznap csak egyedül használnám bejárni bpre. Ha mindenki jön, az rögvest két szülő 3 gyerek plusz kutya, ekkor a multiplaval megyünk.
-
lenko
aktív tag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kisza25 #149275 üzenetére
&parkasz: ah, már értem. 40 km-re tekintettel melyik motorokkal nézted őket? Toyota 2.2 D-CAT kerülendő, 2.0 D-4D jól megnézetve korrekt konstrukció, benzinesekkel nem nagyon szokott gond lenni itt és a Hondánál sem. Mitsubishi tippre ritka, de ha abból is sokat hirdetnek, nem szóltam
[ Szerkesztve ]
-
parkasz
senior tag
válasz molnarpeter #149279 üzenetére
Hát a rav4-ből 2 literes benzines van csak. A pinin az 1,8-as, míg a hr-v 1,6-os.
Eddig nálam az olvasottak alapján a toyota talán a toyota a szervizelése a legolcsóbb, bár gondolom az fogyaszt talán a legtöbbet. A Mitsubishi meg a ritkasága miatt a ledrágább. Hr-v valahol középúton. Ez persze nem saját tapasztalat, csak okoskodás. Remélem ti tudtok érdemben is segíteni, vagy rögvest lebeszéltek és mást ajánlatok -
lezuvius
őstag
Sziasztok!
Elsõ autóm megvásárlása elōtt állok és segítségeteket szeretném kérni abban, hogy mit lenne érdemes vásárolnom ha a következō szempontokat kell figyelembe venni.:
- árban 400-600e (indokolt esetben 800e~) között gondoltam, mert elsōnek nem hiszem, hogy 2milliót rákéne költenem.
- heti 4-5nap lenne hasznàlva 10-50km közötti távon
- szeretném ha egy viszonylag megbízható típus lenne
- lehetõleg ne papírból legyen a kasztniAmiket nézegettem, IV Golf, Alfa 147, Civic, Colt, Megane-Laguna¿, Aveo. Nyitott vagyok minden ötletre-tanàcsra
[ Szerkesztve ]
Stay hungry, stay foolish!!! by:Steve Jobs
-
-
-
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #149294 üzenetére
Kérdezz rá a következő szervíznel.
Vagy szerezz egy service manualt -
lezuvius
őstag
-
HoaryFox
őstag
-
diegho
nagyúr
válasz lezuvius #149297 üzenetére
Az 1.6 Z16XE híres az olajfogyasztásról (nekem is ilyen van, 1,5 litert nyel be kb 10k km alatt, abszolút nem vészes) és mivel van benne EGR szelep, ezért sok rövidtáv és alacsony fordulatos mászkálás kis plusz költséget okozhat (30-40k, vagy kiiaktatod), valamint a fojtószelepházat is néha takarítani kell (otthon 5 perc). Amúgy egész jó konstrukció a G Astra.
A Stilo is nagyon jó autó. ABS jeladó az ülés alatt szokott kontaktos lenni, valamint az itthoni utak miatt kb évente stab pálca csere (pár ezres, kis gyakorlással otthon megvan gyorsan). Elég sok ismerősömnek van 1.6-os és mindenki imádja. A 6-os váltó elég nagy kuriózum ebben az árszegmensben. Alkatrészek is olcsók hozzá.
Ezen kettő közül választanék. Astra gyakorlatilag bármelyik motorral jó (1.2 mondjuk necces), de szerintem a Stilo is (ez még az 1.2-vel is talán).
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest