- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
válasz ß3NC33 #149849 üzenetére
hirdetésben 67172km, órában 74101km, de legalább magyar így lekérdezhető
Ebben is karcolódnak rendesen a műanyagok (lásd könyöklő)Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Djuree
félisten
válasz AMD Power #149845 üzenetére
2007-es, már a facelfites.
SzlobiG: amúgy máshol egy deka rozsda nincsen rajta. meg is kapirgálom kicsit, mennyire gáz ott a helyzet, remélem csak felületi, bár nem annak néz ki...pedig ért hozzá, meg fel is emelték, nem értem miért nem szúrta a szemét.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
lenko
aktív tag
Ez akkor is a vicc kategória, oké, hogy fater anno elvitte az új 4T wareszt alvázvédőzni külön, de egy kicsit odébb vagyunk már attól....
Inkább a német autó, műszakilag lehet akad több probléma vele, de legalább 10-15 (20) évesen is autónak néz ki.Az embereknek fáj az igazság!
-
válasz lenko #149859 üzenetére
jap, a g4-et most kezdi kicsit kiütni a rozsda 14 évesen, azt is csak 1 helyen, de az mindkét oldalt, az első sárvédő után a küszöbnél
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
lenko
aktív tag
válasz kisza25 #149860 üzenetére
Azt is csak azért, mert ki kéne takarítani a műanyag doblemez mögötti részt.
Nekem szerencsére hibátlan, évente 2x mondjuk téli/nyári kerékcserekor nem árt kiganézni, 3 csavar ki és hozzá is férni, zsírtalanítottam+adtam neki egy kis spray alvázvédőt pluszba. Így sosem fog elkezdődni nálam.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Rambovits
senior tag
Sziasztok!
Sajnos meg kell válnom szeretett fabiamtól.
Keresem az utódját. Keret kb. 800k.
Havi futás ~1400 km.
Nem volt még dízel kocsim, de nem zárkózom el előle.
Természetesen minél jobb állapotót, fiatalabbat, és szebbet szeretnékMik jöhetnének szóba ezen az árszinten, amivel kisebb eséllyel ülök fel a szopórollerre?
Válaszokat előre is köszi.
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
Djuree
félisten
válasz lenko #149866 üzenetére
faternak 95-ös a renault 19-e, egy deka rozsda nincs rajta, télen csak ritkán használta, ha ment is vele, otthon azonnal mosta le a sós lét róla aztán be a meleg garázsba. ha foglalkozik az ember vele (és van garázs) akkor el lehet kapni a rozsda tökét, persze azért nem örökre...
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
nandow
aktív tag
Sziasztok!
Közeledve a 30 felé , szeretném lassan megvenni életem első autóját.
~1,5 milliót szánnék majd csak a vásárlásra (átírás, szervíz ezen felül). A vétel még nem most lesz, de szeretném már most kicsit körbejárni a témát, hogy egyáltalán milyen lehetőségek vannak.Az egyik legfontosabb szempont, hogy 198 cm magas vagyok. Szeretnék egy olyan autót, amiben kényelmesen elférek a vezetőülésben. Itt egy olyan összehasonlítási alapom van, hogy szüleimnek egy 1999-es ford focus kombijuk van, abban kényelmesen elférek. Úgy, hogy apum is be tud ülni mögém, pedig ő is 190 cm. Valami ilyesmi belső méretűt keresek, de ha hátul kicsit kisebb lesz a hely mögöttem, az sem tragédia, legtöbbször csak ketten ülnénk a kocsiban.
Budapesti vagyok, munkába járásra (ami kb 12 km) nem sűrűn lenne használva. (napi szinten biztos nem)
Inkább hétvégente használnánk vidékre utazni a szülőkhöz, vagy kirándulni menni.A Volvo S40 2004-2008 közötti verziója nagyon tetszik. Ez a típus mennyire tágas?
A másik, amire gondoltam, az 2-es Octavia, ott is jobban tetszik a facelift változat (2009 utáni), de az meg már lehet nem fér bele az 1,5 milliós büdzsébe.Amúgy ha van valami olyan, ami megéri a pénzt és ár/érték arányban jó, hajlandó vagyok még 2-300e ft-ot hozzádobni az összeghez.
Mit gondoltok?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
8th
addikt
válasz lenko #149866 üzenetére
Vigyázhatsz te arra ahogy akarsz. A korai (2001 előtti) Golf IV zöménél a tankbetöltőnél, a hátsó ajtón több ponton, a dobbetétek alatt, a kerékíveknél, a küszöb hátsó részén belül, az ajtók alján már találsz jobb esetben csak herpeszesdést rosszabb esetben rendesen csámcsog a rozsda. Egy 2001 utánin ezzel szemben jellemzően csak a csomagtérajtó rohad semmi más pedig csak két évvel fiatalabb. Ezt mivel magyarázod?
-
Kornel
veterán
válasz FrankMonzano #149875 üzenetére
Biztos rosszul látod, egy VAG sose rohad.
-
kelly416
veterán
válasz Djuree #149840 üzenetére
Ez jópár JMF, mire kipofozzák, de normális javítás meg normális alvázvédelem után azért nagy bajod nem lehet, bár ha már válogathatsz, én a helyedben másikat keresnék. Nálam a 626 4 év alatt semmit nem rohadt pluszba a mevgételi állapothoz képest, de ehhez az is hozzá tartozik, hogy még az ajtókárpitokat is leszedtem, koranttal kikentem mindenhol, meg normális alvázvédőzést kapott minden tél előtt.
Most MVP-t veszek, ha majd a 626 elmegy, és nem márkafanatizmus miatt, hanem praktikum, ár, egyszerűség és helykínálat miatt. -
-
akooos
veterán
Sziasztok!
Pár napja érdeklődtem Ford Mondeo és Mazda 6 ügyében. Ma elmentünk megnézni egy Mazda 6-ot. 2006.03. havi... [link]
Képeken gyönyörű állapotban van, eltekintve a meghúzásról, ami még részünkről belefért volna. Beszéltünk a nagyon kedves úriemberrel telefonon, hogy van-e rozsda az autón. Áááá nem, dehoooogy, csak a motorháztetőn pár pötty, kőfelverődés miatt. Oké, az nem gáz. Ezen kívül bármi hiba, ami a képeken vagy a leírásban nem szerepel? Neem, minden a legnagyobb rendben az autóval. 225 km-re van tőlünk, elmentünk megnézni.
Hát az autó szét van rohadva. A küszöb, a kerékívek, a sárvédő, minden. A féknyergek, féktárcsák szerintem csak dísznek voltak rajta, a kocsi belseje és még a kerekek is telibe vannak fújva szilikonsprayvel, de a gumikon kb 0 mintázat van már. És ezért el akarnak kérni 2650 eurót. Eddig is tartottam a Mazdától, de ezek után teljesen elfelejtem.Viszont találtunk egy B5.5-ös Passatot, 1.9 PDTDI 131 hp, highline felszereltség. Hibátlan állapotban van, vezetett szervizkönyv, sok számla a cserékről. Elkértem a forgalmit, törzskönyvet, egyetlen tulajdonosa volt az autónak, aki egy bizonyos Stefanie. Egy baj van.... Tiptronic váltó van benne Ez két dolog miatt baj:
1. Félek, hogy akármikor baja lehet és az nagyon fog fájni
2. A páromnak így is kevés rutinja van autóvezetésben, nem kéne leszoktatni a manuális váltóról, mert a későbbiekben akkor bajos lesz az autóvásárlásEgyébként, a kettes pontot figyelmen kívül hagyva, tiptronic váltóról mik a vélemények? Tudom, hogy törődni kell vele, tudom, hogy lutri tud lenni, de van itt valakinek hosszabb tapasztalata vele? Esetleg valaki beszívta vele?
-
SzlobiG
félisten
válasz akooos #149880 üzenetére
Megmondtuk előre, hogy rozsda boglya lesz az egész és hanyagold ezt a típust. Ha a mondeo tetszik, akkor keress belőle 1.8 vagy 2.0 Benzint azzal nagy gondod nem lesz pláne ha facelifteset veszed.
(#149884) Kornel A faceliftes már nem, az elődnek viszont már vannak kényes pontjai, de a mazdától még az is messze van...
[ Szerkesztve ]
-
Szoll92
csendes tag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok, de nagy a dilemma! Sajnos minél többet nézek utána a dolognak, annál nagyobb... V iszont érdekelne a véleményetek, hátha sikerül megtalálni az igazit!
Kiinduló szempontok:
- a keret max 2M Ft + 20% tartalék ráfordítás az induló szervízre (nem ragaszkodom a teljes keret kihasználáshoz)
- napi kb. 70-70 km ingázom munkába (főként autó- és főúton, minimálisan városban), váltott autóval járunk így egy évben mindennel együtt kb. 20-30.000 km kerül az autóba
- az út eléggé veszélyes és előzni is gyakran kell, így a megbízhatóság, biztonság és az erő fontos szempontok (de nem szükséges egy böszme nagy motor, ami sokat eszik)
- mivel napi minimum 2 órát ülök benne, szóval legyen kényelmes és azért nézzen is ki valahogy (ez persze szubjektív)
- üzemanyagot tekintve dízel és benzin is szóba jöhet, az adott paraméterek alapján talán a dízel jobb. De mindkettőnél megvan a pro és kontra, így nehéz a döntés.
- kivitelnél sedan felé hajlok, de a kombitól sem zárkózom elElső körben VW Passat-ot nézegettem, B5 Facelift (2000-2005, B5.5 3BG) tetszik, vagy a B6-os. Sajnos az utóbbiból szerintem nehézkes jót kifogni ennyiért...
Második körben Honda Accord, Skoda vagy Ford is szóbajöhet. De nyitott vagyok szinte bármilyen ötletre, ami tudja ezeket az elvásárokat!
Mit ajánlanátok a fenti szempontok alapján? Milyen modell, milyen motorral?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
-
8th
addikt
válasz Szoll92 #149886 üzenetére
A 2.0 PDTDI motorokat messze elkerülném viszont a B6 Passat 1.9 PDTDI motorral nem rossz választás. Maga az autó is jó meg az a motor is. Hátrányként annyit megjegyeznék, hogy csak kézi váltóval párosították ezt a motort és az a 105hp/250Nm nem túl fickós. [link] Persze országúton ahol nem álló helyzetből kell mozgásba hozni a közel 1,5 tonnát akkor nem érződik olyan lomhának, lehet vele normálisan előzni. Egy szolid chiptuning kell neki füsthatárig és egyből megtáltosodik a paripa. Olajcsere szigorúan 15 ezrenként még véletlenül sem kijelzés szerint és sose lesz baja a világból kimegy 6 literrel. Ideális utazóautó. 2M forint alatt bőven megáll a történet vásárlást követő szokásos szervizeléssel együtt is. Nem drága autók már ezek, mármint a gyengébbik motorral szerelt kézi váltósok.
-
lenko
aktív tag
Szar helyről származik, oda nem figyelő tulajjal, garázst nem látott, kb. ezzel
Amiket te felsoroltál most produkálja kb. a régi G3-om ami 21,5 éves most....Az enyém 2001 utáni, az égvilágon semmi nem rohad rajta, topic treffenen látták már párszor, ezt mivel magyarázod? Alján is csak a hővédő lemez felfogatók rozsdásak. Az előző passatomon még az sem volt az ami 7 évvel idősebb volt...(full garázsos, kevés km, 1 tulaj stb...)
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz FrankMonzano #149878 üzenetére
Kinek mit jelent a foglalkozás... Haveromnak azt jelenti, hogy havonta 1-2x lemossa, meg 2-3 havonta 1x kiporszívózza.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
nagyúr
-
őstag
válasz Napfénysüti #149893 üzenetére
Hyundai i30 (csak 1 járműves, de saját tapasztalat, már 10 éve, új korától szolgál).
-
ß3NC33
tag
-
Studi
addikt
-
Integrale
veterán
válasz Napfénysüti #149893 üzenetére
Fiat Bravo 1.4 T-Jet, vagy a párja a Lancia Delta, szintén ezzel a motorral. Golf 5-6, Peugeot 308/Citroen C4.
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz Napfénysüti #149893 üzenetére
kia ceed, i30
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen