- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz kemalboy01 #149351 üzenetére
Ha nem hajlítod kiflire akkor a ma 2 milliós használt autó 2 év múlva is érni fog legalább 1,5 milliót, ha jól választasz, akkor 1,8-at is.
#Kornélújautója: érzetre szerintem is tuti fickósabb lesz az 1.4T a Civic 1.8-hoz képest, ill. nem csak ahhoz képest, hanem abszolút értelemben is.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Integrale #149350 üzenetére
Hahaha, haha, ha... Ló**sz döglött szamár a civic, ami a legjobban dühít benne, hogy az egyesből kettesbe váltásnál komolyan gyorsítva a váltás után van egy kis tétovázása, mire elkapja a fordulatot, vagy nemtudom. És olyan kelletlenül tud felpörögni, hogy ihaj. Az 1.4T szerintem megváltás egy ilyen szívó után.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #149354 üzenetére
Mondjuk nálam érzésre a 16-os lemezfelnivel sokkal másabb volt a helyzet. Rugalmasabbnak, könnyebben kezelhetőnek éreztem. 17-es alura visszaváltva nekem is az általad írt dolgok tűntek fel először. Persze, egy turbós más világ, de azért a Civic sem szörnyű. Igazából én csak annyit érzek, hogy 17-es alufelnikkel mintha erőlködne már, elnyújtottabb-darabosabb a gyorsulása, a 16-os garnitúrával meg már egész folyamatos volt a dolog (legalábbis azzal már meg tudtam volna békélni hosszabb távon is).
[ Szerkesztve ]
-
válasz szőröscica #149357 üzenetére
tudok egy eladót
a rendszáma is 540 csak, hogy adjuk meg a módját (mert az rendkívül fontos BMW-s körökben )[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
őstag
válasz Integrale #149350 üzenetére
Papíron. Suzuki valamiért mindig rosszabbat ad meg mint amit tud (így biztosan nem kapják hazugságon?).
Ahogy a teszteket néztem ahol volt valós mérés a gyorsulás kb pariban lehet az 1.4t és a honda 1.8. Rugalmasságban nyilván az 1.4t nyer.
Megbízhatóságban pedig az 1.8 honda már bizonyított (ha olyan lesz az 1.4t megbízhatóságban akkor majd tapsikolok örömömben). -
nagyúr
válasz szőröscica #149357 üzenetére
Amúgy megnéztem, 535-ből annyi van, hogy dunát rekesztünk velük.
BBDog: A 16-os virsligumival elforog tempós indulásnál a kerék, de nagyon. Ez az autó ilyen szempontokból el lett cseszve szerintem. Megint 10l-ert evett városban. Simán eszik ennyit egy erősebb autó is, amiben legalább elhiszem, hogy van erő.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
amargo
addikt
válasz focvis #149331 üzenetére
1 éve én is ezt javasoltam kollégámnak, hogy inkább vegyen olcsóbb kocsit a kinézett 2,2M opel helyett, azon 1-2 év alatt megtanul vezetni és utána beleugorhat valami újba / jobba. Nem, neki kell, mert ez jár, hogy Ő is jó autóval menjen. Az első napon, amikor haza hozta, meghúzta az első lökhárítót, mert túl hosszúra vett egy parkolást, mára már körbe van húzva az egész autó, talán 1-2 idom kivételével nem, nehéz vele parkolni és valami meg kell tanulni. Most ugye ott tart, hogy 200-300e lenne a fényezés, majd eladáskor magyarázkodhat, hogy miért 2-3x vastagabb mindenhol a festékréteg..
Ez egy új autónál hihetetlen érték vesztés lesz ez szerintem is, bár tudom van azaz élethelyzet, amikor ez nem számít. Valljuk be, akkor mi is ujjat néznék“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #149363 üzenetére
40-140ben 80-120ban 80-180ban jobb a civic.
helyette inkább 1.6 szivó vitarát vettem én is. még az is lehet, h nem marad a kezemben a kilincs, vagy valami kezelőszerv. honda az a jazz és a volt accord, sztem.
és én még akkor néztem, h valami nem kerek az ufoval, amikor ment a hype körülötte, ha emlékszel. úgy volt, h anyának ufot veszünk, de élőben már nem adtam ki rá pénzt, inkább hozzáraktam kicsit.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
veterán
válasz amargo #149365 üzenetére
Sokan "szeretnek" a saját kárukon tanulni; én egyéves jogsival 20-25 métert csúsztam az autó oldalán (kispók), öcsém ugyanennek az autónak a teljes elejét bontotta le friss jogsival. Kétszer volt hengerfejes; egyszer nálam, egyszer az öcsémnél. Aztán a barátnőm is ezen tanult meg vezetni.
11 éves korára szegénykém egy rozsdakupac volt.Nekem nem kell vatta új autó, csak az ideg van vele.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #149366 üzenetére
A 80-180 adat biztosan elírás.
Ha mással hasonlítod össze, akkor is látszik.
A többi meg legrosszabb esetben is egal környéke. -
bajnokpityu
félisten
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #149371 üzenetére
Ma megmondom neked, a civic evett pályán 7-7,5-et, városban 8+, országút 6.
Vegyesben 7,5 volt.
Én 6,5-et tervezek az 1.4T-vel, elég hosszúak a fokozatai. -
Atomgeszi
veterán
-
veterán
Városban, derékszögű kanyar, 60 kmh, 4 személy, rajos kanyarodás. Sok volt neki a 4 személy. Vagy a 60...
Nem pattogott, csak csúszott az oldalán.@Kornel: nem fog sokat enni pályán sem; az 1.4 tsi 160-ig megállt 7,5-ből, a 2.0 tsi 8-ból. (Nem fix 160, hanem ahogy a forgalom engedi, gyorsításokkal.)
Ha folyvást nagy fordulaton kergeted, csak akkor zabál; de nem kell a fordulat, mert alapról húz.[ Szerkesztve ]
-
Termi16
őstag
-
veterán
válasz Termi16 #149380 üzenetére
Ahogy az előttem szóló írta; ill. olasz autókkal nincs sok tapasztalatom
Sajnos az 1.4 TSI fogyasztását nem vezettem precízen, a 2.0 TSI-ből tudsz csemegézni; városi rövidtávokon simán eszik 12-t, de pályán megállt 7,8 és 9,3 között nem140nel. -
alázógyík
őstag
válasz Termi16 #149380 üzenetére
Nincs ebben semmi különös.Nekem is T-Jet van. Kicsit többet eszik, mint az átlag, de:
Én mindig azt mondtam, hogy egy 80-100km-es "etapon" jöjjenek utánam, hasonló tempóban, és akkor kiderül hogy kinek mennyit evett.
Sose volt hatalmas különbség.
Pláne nem literek, mint amit itt irkálnak. -
Termi16
őstag
válasz focvis #149382 üzenetére
Az azért már más móka.
Mi 150 fölé nem szoktunk menni soha, már 130-nál is kicsit zavaró a motorhang is meg a szélzaj is, szóval nem erőltetjük. Pedig amúgy menne a kis dög.
BTW nekem városban a legnagyobb dugóban evett már 11,5-öt ez is
alázógyík:
Engem sem zavar, de azért a 6,5-es pályás fogyaszástra én felkaptam a fejem. Keveset megyünk pályán, szóval kb mindegy a dolog, de azért csak ott a tudat.Aztán lehet, hogy a jövőben én is áttérek az 1.4 TSI-re, kiváncsi leszek.
[ Szerkesztve ]
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
bajnokpityu
félisten
válasz alázógyík #149385 üzenetére
nekem az 1.8 tsi normál 100-110es országúti tempónál 6.2 körül eszik. ebbe néhány tripla előzés is belefér. kicsit nagyobb kocsival, nagyobb erőtartalékkal mint az 1.4 linea. és a kötelező szervizeken kivül problémamentes. asszony nem buzi, de ő hozta úgy haza a 250kilóméteres országutazásból, hogy 4.8at mutatott a napi átlag. a 60ezer kilóméteres átlag, aminek 60%a 140es pálya, 7.4l.
nemtom mi ez a fájdalom, valszeg a marketingesek mástól kapták a pénzt.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #149386 üzenetére
hogy mennyire nem érzem problémának jelzi, hogy megint ilyen blokkos kocsit keresek
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #149388 üzenetére
Nekem is 7,5 korul eszik az alfa*, mondjuk digitalis uzemben ( vagy varosi dugo vagy tolom neki), de Erdelybol haza klimaval is 5,8 volt, ertelmesen dinamikus haladassal. Meg ez a fogyasztas dolgo tul van lihegve. Aki erre hegyezi a cerkat, az egyreszt vegyen priust, masreszt -minden ironia es cinikussag nelkul- inkabb setaljon tobbet, mert akkor fogyaszt a legkevesebet es karositja legkevesbe a kornyezetet.
*miota nem varosban hasznalom, addig 9 volt, es ugye dizel...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz rbalint88 #149390 üzenetére
Nekem is csak az a bajom, ez a fránya "kisköbcentis" szívóbenzin a legrosszabb élményre (nekem). Pörgetni kell, alul fullasztó, ha pörgetem ordít mint akit bántanak. Egy dízel vagy turbóbenzin halkabb, és akár adott fogyasztás mellett jóval dinamikusabb (ha már csak érzésre is az nekem elég) mint ez.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
footy
addikt
válasz bajnokpityu #149386 üzenetére
A szamalaloval barmit ki lehet iratni
-
alázógyík
őstag
válasz bajnokpityu #149387 üzenetére
Semmi gond, használd őket egészséggel, boldogságban.
-
HF77
őstag
üdv
szerintetek melyik a jobb vétel hasonló állapot esetén?
autó vásárlás előtt vagyunk, két típus mellett döntött a család...
Toyota Yaris 1.4
Wolskvagen Polo 1.4évjárat mindkettőnél 2007-2008, futott km max 200.000
főleg Bp-n lenne használva max 4 főre tervezveköszi
xiaomi, tcl...csakis eredeti kínait
-
bajnokpityu
félisten
hidegen nem padlózok, ezért nálam ilyet nem tud kiirni.
igen,de múltkor kibeszéltük, sosem volt üzemmeleg, ellenben állandóan siettél. 14et 1x láttam rajta, amikor megvettem, és totál tele volt a légszűrő, majd péntek du beálltam a dugóba merő idegesen. nekem tényleg 7.0-7.5 között eszik, tankolással mérve.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elemlámpa, zseblámpa
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest