Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Beatrix555

    csendes tag

    válasz Taifa Díaz #13201 üzenetére

    Köszönöm! :R
    Ma tényleg gondolkodóba estem, hogy a kártyát, ha eljön a csere ideje, egy ati kártyára kellene cserélnem..... :F Lehet csak addig idegenkednék tőle, amíg meg nem ismerem... :C
    Újonnan, annyi helyről az atikat ajánlják, jobb árfekfésük és többlettudásuk miatt. Csak az ismerőseim szinte mind nvidia fanok :D , és tőlük kaptam ezt a beidegződést, ráadásul én eléggé ( inkább nagyon... :D ) laikus vagyok, s inkább mások véleményére, tapasztalatára hagyatkozom.
    Azt hiszem azt fogom csinálni, hogy két vga csatolós alaplapot veszek, de egyenlőre 1 ati csúcskategóriához közeli karival fogom hajtani. Majd később pedig veszek hozzá majd még egy karit. (addigra tapasztalatom is lesz az atik terén minden bizonnyal meg talán több info is rendelkezésre áll majd hogy a játékok mennyire fogják támogatni a két vid.karit. Ki tudja, lehet hogy a közeljövő játékai már erre fognak épülni. ( :D vagy mégsem...) Igazat megvallva még nagyon keveset tudok a témáról, egy napi információ keresgélés után :DDD ; jobban utána kell olvasnom a neten, véleményeket megismerni.. Egyenlőre csak azt látom, hogy akinek van az is jóformán azt ajánlja, inkább legyen egy kártya, de az jó!!! Illetve egy valaki írta, hogy nagyon jó nála a cod4-nél a két kártya mert 160 fps helyett akkor min. 250 fps-e van ha bekapcsolja a corssfirex-et. És azt is írják, hogy a GTAIV inkább proci és memó függő mintsem videokártyafüggő... :N Mindenesetre az még mindíg kérdés nálam, hogy két kártya 1 helyett mennyi pluszt jelent? mert ha nem sokat, akkor tényleg nem éri meg kettőbe beruházni.. :F Mindenesetre a lap legyen csak két vga csatolós, mert így nem zárom el magam a későbbi lehetőségtől, ha váltani akaraok két kártyára. Ja és amúgy egy 24"-os samu tft-t veszek most :) érdekes amit írtál a tft-ről.... :DD

    [ Szerkesztve ]