- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- DIGI internet
- Crypto Trade
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Windows 11
-
IT café
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
oriic
HÁZIGAZDA
1.Nyitójelenet ugyanaz, pár párbeszéd más, attól függően milyen mentést importálsz a 2. részből.
2. Sajna én úgy vettem észre hogy ugyanaz az animáció mint a demóban.
Csináltam 3 képet, hogy milyen lett a játék.
Nyugi nem spoileres annak aki játszott demóval:
Tavaszi ezt neked küldöm vígaszképpen:
Take Back Earth FemShep Trailer
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
mrhitoshi
veterán
Nekem se volt velük bajom.
Tőlük rendeltem anno a PS3-at, közben kiderült, hogy lehet jobban jártam volna nélkülük, így kicsit félve rendeltem meg tőlük, de aztán lemondtam a konzolok szervizét, és maradt a konzolvilág. Nagyon korrektek voltak.Már két napja itt van velem a 3. rész, de még mindig nem merek hozzányúlni, még ki se bontottam.
Szépen végig kell még tolni a 2. részt (4.jére), és úgy lesz teljes a kép.[ Szerkesztve ]
PS4
-
Vistaboy
veterán
Sajnos várnod kell még egy darabig. Ugyan már történt némi előrelépés az ügyben, megkaptam emailben az előrendelői DLC-kódokat, de a játék még nem jött meg.
Remélem hogy ezzel azt adták tudtomra, hogy ma jön, ugyanis tegnap világosan megmondtam nekik, hogy ha ma nem kapom meg, akkor vegyék úgy hogy lemondtam.
Délután háromig tudok várni, akkor mennem kell a frissen megrendelt Cooler Master CM 690 II Advanced házamért, ha addig nem ér ide, akkor bukták a pénzemet. Remélem hogy három napnyi késedelem után most egy picit igyekeznek.
(#3080) GeneraL_XTX: Akkor ezek szerint nem azért küldték. Mindegy, délután háromig várok, ha addig megjön a játék, átveszem, ha nem, előrendelem máshonnan.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
"Infinity"
aktív tag
Pedig sajnos ez a vége és pont. Ha mégis lesz "vége" DLC akkor az csak a sok sírás miatt ami a fórumokon zajlik. Az én tippem,hogy direkt vannak benne kivett elemek. Pl amikor a végső csata előtt leegyeztetsz mindenkivel,mennél harcolni erre egy álomba raknak ahol követed a kisfiút,majd felébredsz aztán újra veheted fel a küldetést. Na pl ott WTF történt. Ilyenekre gondolok.
Gondolom ezek a kieső dolgok lesznek DLC tartalmak amik talán megmagyaráznak pár dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
nanorambo
őstag
Szerintem egy játéknak nem az a feladata, hogy lehangolja az embert. Pont ellenkezőleg, azért ül oda, hogy kiszakadjon a mindennapokból:
Idéznék:"Fontos, hogy az embernek legyen saját, kis megjavított világa
Rájött, hogy a világot nem lehet megjavítani. Lehet rajta javítani egyet-egyet, de egészen megjavulni nem akar. Nem is fontos. Fontos, hogy az embernek legyen saját, kis megjavított világa, saját kis szigete, ahol kedve szerint rendelkezhetik. […]"
-Nádas Sándor-Ezt a Mass Effect teljesen megadta, sőt még többet is. Aztán az utolsó 10 percben nemhogy elveszi, hanem kitépi az ember kezéből majd még le is köpi amikor közli, hogy majd vegyél dlc-ket...
-
Spectrum
aktív tag
Igen, már linkeltem.
Jelenleg bioware részéről semmi új hivatalos közlemény nem érkezett azóta, csak egy újabb PR-os próbált békíteni átmeneti sikerrel. Szerencsére többen átláttak a dolgon és visszaterelték az embereket az eredeti szálhoz.
A topic főagyai szerint már bizonyára látják az origin statisztikákat (ki mennyit játszik), sokan lemondták más bioware/ea játékok előrendelését és ez kellemetlenül értinti őket. Ezt persze nem fogják az orrunkra kötni, de ha kitartanak a fórumozók és továbbra is fegyelmezetten és kulturáltan viselkednek, akkor jobb esélyeink vannak a "győzelemre". -
leviske
veterán
Ne fogjunk már mindent az EA-re. Egy, vagy két éve a megkapta a BioWare az EA egész RPG palettájának a koordinálását, Muzyka gyakorlatilag közvetlenül Riccitiellonak felel. Nincs itt szó EA nyomásról. Egyszerűen sokat akartak harapni, ezért kellett a DA2-t másfél évre az előző rész után kiadni és ezért kellett a Mass Effect befejezését is még az első negyedévben letudni. Az eredeti tervük így is 2011 Holiday volt, ami gondolom a DA2 buktája után lett masszívan realizálva.
-
Eli_Stone
aktív tag
csak, hogy videóban szereplő "bizonyítékokat" én is megtámogassam kicsit itt van ez
Kage @TheGameKage
@masseffect dear mass effect magic 8 ball. Should I keep my hopes up for Shepards future?... you're going to say 'ask again later' arent youMass Effect Mass Effect @masseffect
@thegamekage We're on record saying ''This is not the last you’ll hear of Commander Shepard!'' http://ow.ly/9MMHtPersze erre visszaírta Kage, hogy ez akár utalhat a végjáték előtti eseményekre, de szerintem ebben a megfogalmazásban főleg, hogy Shep jövőjére kérdezett rá értelmetlen lenne, ha az idézett mondat a ME3 vége előtti eseményekre utalna, kivéve, ha igaz az Indoctrination theory.
@orichalcos Ez még azt hiszem nem volt
[ Szerkesztve ]
-
Eli_Stone
aktív tag
Casper ez jó amúgy a végén elmondja, hogy ő nem tudja véghezvinni azokat az opciókat amiket kapsz ezért kell neked. tehát nem tudja irányítani őket, nem tudja megsemmisíteni őket és legfőképp nem tudja egyesíteni a technikával az élőlényeket mert ahhoz kell a te DNS-ed. Casper valószínűleg csak egy VI és nem AI aki az előreprogramozott hülyeséget szajkózza. De mint azt a Prothean VI elmondja ez a ciklikus hülyeség év milliókkal ezelőtt kezdődött és különböző minták szerint zajlott és nem a reaper-ek kezdték ők csak casper megoldásai de valaki létrehozta őt is tehát az aki létrehozta őt az lehet az agy az egész mögött
[ Szerkesztve ]
-
tiv83us
veterán
Tulajdonkeppen csak azt monjda, hogy "the Citadel is part of me, it is my home". Ennel tobbet nem tudunk meg, hogy ki o, mi o. Mint tudjuk "fizikailag" nem tud beleavatkozni dolgokba, lehet hogy o az Ultimate AI, de a Keepereket meg sem tudta felulirni, vagy nem is latta nagyon szuksegesnek, a Reaperek igyis-ugyis ideernek...franc tudja...
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Eli_Stone
aktív tag
Ez jó volt. Amúgy miért nem a szintetikus életformákat törlik el?
Ha eltörlik őket sok sok évbe telik majd mire újra eljutunk oda, hogy egy AI fellázad ellenünk.Meg visszatérve kicsit a fegyverre, Thanix-ot elvileg szinte minden hajóra fel lehetett volna rakni plusz akár a Normandy lopakodó technológiáját is be lehetett volna építeni egy rakás hajóba, ha a Kodiak-ba be lehetett. Így jelentős előnyhöz juttatva a galaktikus flottát. A Dreadnought-ot méretüknél fogva egy jóval nagyobb fegyvert is elbírnának. De mindegy. Valószínűleg sose volt a ME írói között téma ez, hogy mutassanak nekünk némi űrharcot az meg már kész botrány lett volna, ha valaki megemlíti az írói stábból, hogy tegyék bele
-
nanorambo
őstag
Igen ezt már én is írtam.
Amúgy miért kell állandóan ilyen nagy epic csatáknak lenni? Miért nem ülhet le a két fél a citadell -en a kávézóba a presidium szinten és élvezve a gyönyörű kilátást megbeszélni a dolgot. Elvileg mindkét fél intelligens.
Ugye Einstein okos volt:
"Peace cannot be kept by force It can only be achieved by understanding"[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
Azért nem akkora extrém hülyeség a vége, hogy ne lehetne menteni a dolgot. Mert végül is mi a lényeg?:
- Annak érdekében, hogy egy, biotikus lények által létrehozott szintetikus faj ne tudja kiirtani az univerzum ÖSSZES biotikus élőlényét, elgyalulják a túl fejlett civilizációkat még az előtt, hogy ez bekövetkezne.
- A cruicible megérteti a kiskölyökkel, hogy ez azért nem ilyen egyszerű.Ami jelenleg problémás, az az, hogy:
- Hogy a francba kerülnek a társaink a Normandy fedélzetére.
- Miért hagyja ott minden vizsgálódás nélkül a Normandy Shepardöt.
- Mi a halálért menekülnek a kék hullám elől is, ha az elméletileg semmilyen formában nem árt nekik? (Nyilván a zöldre még rá lehet fogni, hogy Joker nem akar átesni a szintézisen. )
- Miért kellett az Arrivalben a relék robbanását feltétlenül pusztító hatásúként bemutatni, ha most ezek meg nem úgy robbantak fel?
- Hogy jut ki a robbanás előtt Anderson, ha nem halt meg?
- Mi történik az után, hogy a piros véget követően Shep fellélegez?Ha ezeket megmagyarázzák a következő DLC-vel, akkor még esélyük is lesz felkerülni a GotY listákra év végén, felhasználói felháborodás nélkül.
-
Malachi
addikt
a-a, van logika abban amit ír, legalábbis az a része érthető, hogy egy elszabadult szintetikus faj MINDEN organikus lényt kiirtana az egész galaxisban. MINDET, kivétel nélkül. ezt akarja megakadályozni. eddig oké.
csak az a baj, hogy a játékban épp a harmadik részben derült ki, hogy a szintetikus-organikus viszály áthidalható. nem kell mondanom ugye, a Geth faj és EDI az ÉLŐ (haha) bizonyíték arra, hogy a szellemkölyök hülyeségeket beszél.
-
Cray Tyler
senior tag
A pont és az XP kapcsolata nekem még nem világos, egyébként. És csak 3 körig tartott ez, előtte is mentünk aznap (tegnap este 9 körül történt mindez), ott nem volt semmi szokatlan, utána is mentünk még aznap, akkor sem volt semmi. Csak abban a pár körben. Hétvégén is mentünk, akkor sem volt semmi.
-
Ezt most komolyan kérdezem, nem csak költőien:
Játszott innen valaki a Skyrim-el vagy Borderlands-el? Metacritiscs szerint (critic|user):
Skyrim 94 | 8.1
BL 81 | 7.7
ME3 93 | 4.9Mivan???
A Skyrim is legalább olyan bugos. Sőt, ott vannak kemény bugok amiktől örökre beragad a quest, az ME3-ban inkább csak "viccesen béna" dolgok (ide-oda nézelődő karakterek, stb).
És mivel mindenki a befejezésen pattog: A Skyrim-nek van egyáltalán olyanja? Mert szerintem nincs! Ha mégis annak tekintjük az utolsó main quest végét, akkor az kielégítő lezárása egy ekkora történetnek? Sőt, ott számított bármit is az, hogy mit hogyan csináltál vagy nem csináltál a sok órányi játék során?
Magánvélemény: Lof@szt számított ott se semmi, hisz nincs is mihez számítania, nincs is befejezés, csak egy n+1-edik tök hagyományos sárkánykaszabolás és mehetsz vissza végtelenített radiant AI questeket tolni... ugyan úgy ahogy az is totál mindegy hány quild-nél lettél te a mester, stb.
És ez most nem azt jelenti, hogy nem élveztem a játékot (Skyrim) és most visszakövetelem az életemből azt a két vagy talán három számjegyű órát, amit beleöltem (tehát talán majdnem annyit, mint az egész ME trilógiába mindenféle DLC-kkel együtt...).
De szerintem ha ugyan olyan mércén állítanánk egymás mellé a kritikusok és játékosok által is kedvelt Skyrim-et, mint a játékosok által lehúzott Mass Effect trilógiát, de főleg ha kihegyeznénk a dolgot arra, amit az ME-t szidók a legtöbbet kritizálnak (a lezárás), akkor nagyot koppanna az a sok elégedetlenkedő, aki nem volt képes értékelni az ME lezárást, a Skyrim-el viszont (idézőjelesen) "maximálisan" elégedett volt.
És ez persze csak egy példa, amiben fogtam két hasonló időben megjelent szerepjátékot. De a Mass Effect a maga nemében még egyedibb is, mint a Skyrim. Ha nem lett volna Mass Effect, akkor sohasem játszottam volna egy RPG-vel sem (megjegyzés: kalandjátékból a The Longest Journey, Dreamfall, Syberia 1,2 az alap volt nálam, de az ilyen varázslós, kardozós, sci-fy lövöldözős és egyebek amikbe sok-sok órát bele kell tolni és inventory-t babrálni, questek-kért rohangálni, blab bla blaaa... az ME előtt gondolni sem mertem hogy én ilyennel valaha játszani fogok!), mert ez az akció, kaland és szerepjáték egyveleg vitt rá, hogy kipróbáljam és később nyitottabbá váljak a szigorúbban szerepjátékokra is (következett a DAO, mert a Bioware-ben már bíztam az ME1 miatt, és becsúszott a Skyrim is, pedig régen csak mosolyogtam az Elder Scroll játékok láttán).
És még példaképp jut eszembe, hogy mennyit szidtam én a Borderlands-t, hogy kérem vissza azt a ~32 órát az életemből! Nem a pénzt, az időm sokkal többet ér, mint a játék ára (annyi melóból 6-8 játékot is veszek). Annak is kiváltképp a végével kapcsolatban voltam iszonyatosan felháborodva, hogy egyáltalán nem érte meg így ennyit játszani vele. (A Skyrim-el még megérte, mert menet közben legalább érdekes volt, de a Borderlands csak egy lövölde volt, aminél azt hittem hogy a csöpögtetett story-ból kihoznak valami nagyot a végére. De nagyon nem! Doom-os bosshentelés és kész, szia, ennyi volt.)
És a korábban említett kedvenceim:
A The Longest Journey a 90-es évek vége óta nem fejeződött be. Valamikor 2006-ban jött a közbenső rész Dreamfall címmel, aminek önmagában nem volt semmi értékelhető lezárása, csak pletyka, hogy követik majd a Dreamfallhapters-ek, amit jót "megúsztunk" miután mindenki más belebukott a fejezetes játékokba (pl. Sin Episodes, Half Life 2 Episodes, stb) és hamar letett róla az ipar. Azóta is mentjük megfelé April-t, az első rész szereplőjét miközben Ragnar MMORPG-t fejlesztget már mióta...
A Syberia 2-ben fogjuk rá, hogy véget ért az öreg bácsi meséje, mikor ellovagolt a mamutokkal, de a főhős története azért messze nem lett ott sem véglegesen lezárva. (Jött volna még folytatás, ha van rá anyagi keret, hogy új motort fejlesszenek alá. De így már sohasem lesz.)
Az ME3 pedig olyan amilyen, de szerintem csak arról lehetne vitatkozni, hogy kinek miért tetszik vagy nem tetszik. Nem azon, hogy méltó, nem méltó, jó vagy sz@r. (Hogy sietve összecsapott-e az már megint más, de szerintem nem a kivitelezés a lényeg, hanem a filozófia, ami mögötte áll, és azt szerintem megkaptuk már a színezések előtt, az már csak a végjáték, nem az egész történet mikéntje.)
Szerintem ha végiggondoljuk más történetek tükrében is, akkor nagyon is korrektül le lett zárva a dolog. Ha nem is a legjobb megvalósításban és nem is úgy könyveljük el, mint a játéktörténelem nagyjait, de hogy folyton csak a sz@rt lapátolni rá, az már szerintem túlzás!
Én már komolyan úgy érzem, hogy ez csak valami mesterségesen gerjesztett hype.
Valaki kitalálta, hogy neki nem tetszik a befejezés (olyan kemény indokkal, hogy ő nem akart meghalni, semmi mélyebb gondolat...) és ez gerjesztette a dolgot, hogy utána mindenki kötelezőnek érezze úgy megélni a végét, hogy ne tetsszen neki (akár már megalapozottabban is, de a hozzáállását a korábbi nézet alapozta meg, az plántálta el benne a magját a rosszindulatnak...), aztán beálljon a többiek közé, akik szidják és csapja ehhez hozzá az összes olyan érvet, amit csak fel lehet róni a Bioware-nek a kezdetektől az extrapolált jövőig (még a DA2-t is bekeverve, stb).Aztán majd vagy jól eltűnnek (a Bioware) a semmibe az ilyenek miatt, hogy ami tőlük jön és átlagos, az egyenesen ótvarnak lesz kategorizálva (mint valami kettős mérce), vagy szarásig elbutítják a játékaikat, hogy hátha akkor legalább a buta pistike megérti a végét és akkor legalább ők nem szidják (tehát nem azt mondom, hogy aki szépen megindokolja miért nem tetszett neki annak nincs igaza magára nézve, csak a nagy statisztika javul a buta és elégedett emberekkel a kis számú intelligens elégedetlenkedő mellett...).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Ryder62
őstag
"Ez szintén szép kis visszalépés ME2-höz képest, abban 4 ilyen szabadon látogatható terület (erre mondják, hogy hub world?) volt."
Na ja, reméltem hogy lesz egy másik szabadon bejárható világ de nem.
Pl a salarian homeworld nincs támadás alatt, simán leszállhattunk volna az egyik városban.
Arról nem is beszélve hogy Thessiat meg a Földet kivéve minden más homeworldot vagy csak a galaxy mapon látunk (Irune, Dekuuna) vagy az égre felnézve (Palaven).
A salarian világ meg csak egy bázis, sokat így sem tudunk meg.
Jah és igazán beletehették volna a hanarok bolygóját is hogy változatos legyen.
Aki játszott anno a Kotor első részével az tudja hogy milyen változatos helyszínek voltak: Város bolygók, sivatagos, esőerdő borította planéta és ott volt Mannaan aminek a felszínén szinte csak víz volt.
De ehelyett ME3-ban kapunk két fagyott bolygót (Noveria és Jacobék világa) és 4 azaz négy darab Tuchanka pályát amivel már mindenem tele volt a végén.
-
Tibicsucsu
aktív tag
Olyasmi volt a protheánok idején, hogy a reaperek átvették az irányítást a relé rendszer fölött (az én értelmezésem szerint a Citadel segítségével). Elvágták egymástól a rendszereket és egyenként módszeres irtották ki őket. A 3. részben erről szó sincs pedig ez a legnagyobb fegyverük azon felül, hogy rohadt sokan vannak és egyenként is erősek.
leviske: Emlékeim szerint a második rész után is sokan hangoztatták, hogy gyenge a történet az elsőhöz képest és gyakorlatilag semennyire nem jutottunk előre a fő szálban. A karakterek kidolgozottsága ellensúlyozta ezt és a játékmenet is sokak szerint jobb lett (szerintem is). Cserébe a képességfejlődés primitív lett és az inventory-t kukázták. Ebben a két dologban jobb a harmadik rész.
Szerintem jogos elvárás volt, hogy az akciósabb, csapatgyűjtős 2. rész után olyan történetet rakjanak össze, hogy beszarsz nem behánysz.
[ Szerkesztve ]
-
Ja, az omni blade érdekes kütyü. Az én karakterem csak akkor használta, mikor renegade opciót toltam a kis-nagy gonoszra a cerberus központban(hogy is hívták, Kai Lengh?). Akkor elképedve néztem, hogy: Hé, nekem ilyenem is van? Aztán próbáltam később meele attackot nyomni, kerestem a tactic menüben, de sehol sem találtam. Hamar feladtam, mert arra jutottam, hogy akkor talán vanguard-nak nem jár ilyen. Csak akkor miért használja mégis egy scriptelt jelenetben...?
Érdekes azért hogy mennyire nyers itt a „karma”. Vegyesen hoztam paragon és renegade döntéseket (az egyben feláldoztam a council-t, a kettőben átadtam a collector base-t, mindháromban sokszor fejbe/hátba lőttem/szúrtam a szerencsétlen idiótákat, stb), mégis megérdemeltem a középső befejezést. (Mondjuk ha csak jobb-bal fogad, akkor egy másodpercig sem kellett volna gondolkodnom, hogy bal vagy közép.)
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Eli_Stone
aktív tag
Én szinte az esetek 99%-százalékában ezzel a felállással mentem a Suicide-ra.
Hacker: Tali, talán vagy kétszer küldtem Legion-t is de őt inkább magammal viszem mert ő a kedvencem
Fire team: vezető Garrus
Saját csapat: Legion, Grunt
A legénység megmentése után: Mordin-t visszaküldöm, nekem ez valahogy egyértelmű volt mindig mert Mordin doki és, ha kell valakinek segíteni akkor tud + STG-s így a visszaúton is meg tudja védeni őket
Aztán úton az Reaper felé 99%-ban Samara csinálta azt a Barriert a csapatomnak mert egyszer vittem Miranda-t és meghalt Legion
a Fire Team-et továbbra is Garrus vezeti
Saját csapatnak általában Legion és Grunt vagy Thane
Az utolsó Checkpoint-tól meg általában Legion-el és Grunt-al mentem Reapert ölni vagy Legion-al és Miranda-val
De most gondoltam ez már így unalmas változtassunk rajta és a legénység megmentése után ebben a felállásban mentem:
Samara, Tali, Thane a Fire Team élén maradt Garrus, ekkor még minden rendben volt, aztán a reaper-hez meg vittem magammal Garrus-t és Zaeed-ot mert Zaeed lő mindenre ami mozog Garrus meg mesterlövész és mivel Infiltrator-t játszottam így mondjuk én is az voltam ráadásul ugye módosítottam a Loadout-ot így az én Infiltratorom csak Snipert és Assault Riflle-t tud cipelni mert szerintem szarul nézett ki, hogy FemShep, főleg, hogy egy hétköznapi ruha a páncélja tele van aggatva mindenféle fegyverrel.
És ebben a felállásban Tali beadta a kulcsot, pedig Grunt erős, Samara erős, Thane ha nem is erős de pontosan lő , Jack erős, Legion erős főleg, hogy Geth Pulse Rifle és Geth Antimat. Sniper volt nála.
Na mindegy kicsit furcsa volt számomra, hogy max szintű lojális csapatból is fel tudja dobni valaki a pacskert mert mint említettem eddig ilyen csak akkor fordult elő amikor Miranda csinálta a Barriert, a nagyszájú és még ő akarta vezetni a másik csapatot amikor egy ilyen egyszerű feladatot sem tudott megoldani gondolom akkor vagy a fél csapatom odaveszett volna. -
KubanitoS
veterán
Ennél szebben én sem írhattam volna. Igen, erről kellene (kellett volna ) szólnia a Mass Effect 3 topiknak. Ehelyett most minden második hozzászólás arról szól, hogy ki milyen ládát (vagy mit) kapott multiplayerben. Számomra ez elkeserítő.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Lehet, hogy csak azért gondolom, mert egyébként is ő az egyéni preferenciám is, de szerintem a játékban ő a default romance option. Nagyon adta magát a dolog hogy őt többek közt erre találták ki.
Ha nem teszik be azt a részt, ahogy kifejti milyen érdekes vagyok a cypher miatt, akkor nem is derül ki számomra, hogy van „romance” a játékban. (Mondjuk csak akkor lett nyilvánvaló, mikor odajöttek Ashly-vel hogy válasszak. LOL, nem is tudtam hogy elvileg aktiváltam Ashly ilyen irányú monológjait, de egyértelmű volt a választás. John Shep-et elbűvölte a varázslatos kék lény. )
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Érdekes videó. Ha a lezárásárhoz nem fűz kommenteket, még jó is lenne.
És még jobb, ha az elején nem hiszem azt, hogy nő beszél (mire tekertem rá egy kis hangot lesett, hogy férfi, de így meg később üvöltötte le egyszer a fejem egy rész).
Ugyan nem tartom ilyen hatalmas problémának, de egyetértek vele, hogy bibis a játék eleje.
Ahogy haverként üdvözölt egy ismeretlen arc, elkezdtem félni, hogy ismét a kukába dobják szinte az összes régi ismerőst, akit az első két rész alatt gyűjtöttünk.
És hiába játszottam már Mass Effect-tet, azért kellett némi idő, mire belerázódtam az irányításba, amit tényleg nem könnyítettek meg nekünk. (Azt hitték frissen végigjátszom az első kettőt, épp mire megjön a harmadik? )Nekem is feltűnt, hogy kevesebb a válaszopció és több a fixált dialógus.
Bár a példája szerintem rossz. Ahol csak két valódi választás van, ott szerintem rosszabb is, ha három opció közül kell nyomnunk egyet, aztán vagy örülünk hogy az lett, amit szerettünk volna, vagy félreértettük egymást a tárcsázóval a köztes opció jelentésén.
De szerintem ez egész jó eszköz lehet a végjáték hangulatának megteremtésére: Egyre kevesebb dolog felett lehet már mélázni, mert nyakunkon a Reaper megszállás. Határozottan kell fellépnünk és egyenesen előre nyomulni a cél felé. Nem engedhetjük meg magunknak a semleges középutakat és finomkodó politizálást (-> kevesebb tárcsa opció) és senkinek sem mondhatjuk már hogy dugja fel a pisztolyát magának, hisz elkeseredetten keresünk bármi megoldást (-> sok fix dialógus)Szerintem az is érthető, hogy nem beszélnek már velünk a Reaper-ek, hisz már lerohanták a galaxist. Ez már nem az a stádium ahol szavakban próbálnak meggyőzni minket arról, hogy szét fogják rúgni a seggünket. Az pedig már nyilvánvaló, hogy ha eddig nem adtuk be a derekunkat, most már nem fognak meggyőzni arról, hogy álljunk az ő oldalukra. De amúgy is, mindegy, más nekiálltak nyers erőből...
A 12:48-tól kezdődő poénon jót nevettem.
A begyűjtött hadsereg gyakorlati nemlétezését illetően is igazat lehetne neki adni.
A DAO-ban még én is duzzogtam emiatt, de valljuk be, ezt azért nehéz lenne egy TPS akciójátékban sokkal jobban kivitelezni.
Mégsem nyílhat meg egy RTS játék félúton, ahol csapatokat irányítasz, majd megint visszaugrunk akciójátékba... (Kicsit jobban persze lehetne, csak én ezt már előre elkönyveltem a Bioware-nek, hogy ebből sok úgysem lesz, így nem is vártam, nem is hiányzott.)Nagyon nem értek egyet azzal, hogy a játék kezdettől fogva a Reaper-ek elpusztításáról szólt. Egy rejtélyes fenyegetés felismeréséről, tanulmányozásáról és a lehetséges katasztrófa megakadályozásáról szólt. Én végig reméltem, hogy lesz más út is, mint a "vagy te vagy én" (vagy emberek vagy reaper-ek).
A szintézist szerintem teljesen félreérti a narrátorunk.
A [control] melletti érvelése is nagyon gyenge. Nem mindegy, hogy ki és milyen céllal irányítja a Reaper-eket.
És nem értem miért akar minden áron fullos happy endet kihozni a [destroy]-ból. A pusztítás sohasem fülig gyönyör.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
G4ga
őstag
az kellet volna hogy betartják amit igérnek minden döntésednek sulya és következménye van a végkifejletre... nem az hogy multizni kelljen ahhoz hogy válaszdhasd a legjobb végkifejletett! ehhh...
ha ebbe az ez is - az is vég beletartozik ...mondjuk egy alapvetöen renegád kari akivel olyan döntéseket hoztál ahol mindenkit likvidáltál, homlok egyenest neki mentél mindennek igenis 'vesszen oda'. egy paragon beállitottságu kari pedig emelkedjen a felhök felé és arathassa le a babérokat!
Polllen: autós játékok pont rossz példa... egy alapvetöen szimulátor játéknál ne legyen futam restart lehetöség. kicsuszol, összetöröd a verdát igy jártál. majd a kövi versenyen. ettöl szimulátor. ezért nincs normális szimulátor játék.
nem azt mondom hogy halhasson meg a pilota, de ráférne az ifjuságra hogy ne csak azt lássa hogy minden szép és jó...ott van a dragon ball esete. extreme példa de mégis volt olyan aki azt hitte tud repülni...
[ Szerkesztve ]
-
Iron Funeral
őstag
Szerintem a 2. rész története (még DLC nélkül is!) igen jó, nem mondanám rosszabbnak, viszont meg kell hagyni, hogy az első rész "nagyobb szabású". Egyrészt a környezet/háttér miatt (Alliance+spectre vs. Cerberus+/nem feltétlen spectre) másrészt meg első részként van amolyan varázsa... bemutatja a helyeket, technológiát, embereket stb
Amiben viszont mindenképp a 2. rész a legjobb az a játékmenet folyása, illetve szerintem itt a legjobb a harcrendszer, a 3. részben szerintem túl könnyű a fegyveres harc az ide-oda vetődésekkel illetve az automatizált fedezék-fedezék mozgásokkal. Most azt meg sem említem, hogy mekkora lámaság belerakni kardozó ellent (XXII. század?), csak azért hogy legyen olyan is, KL meg maga a lámaninja nem ide való karakter a le nem lőhető pajzsával meg az ugrándozásaival >.>
Ha már ugráltatni akartak volna karaktert akkor lehetett volna olyan mint az asari spectre p*csa a TSLB-ből, na az badass volt[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
vitaro
senior tag
Csak sikerült elindítani. Annyira megérte...
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
Új hozzászólás Aktív témák
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Jogász topic
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- 2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Luck Dragon: Kenyér
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs