-
IT café
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
leviske
veterán
Az én pontjaimon még ME2 és DAO figyel, mégis fel tudtam használni a DA2-höz. A BW a Live pontok helyett hozta be ezt a pontozósdit, nem hiszem, hogy a közeljövőben kiszerveznék. Nekik is jó, ha nem közvetlen a DLC-t fizeti ki az ember fia.
MÁS: Mikor is jön a demó? Január? Február?
-
leviske
veterán
A DA2 azért lett ilyen, mert gyakorlatilag a ME2 után tudott nekiállni Edmonton és Ők is csak úgy, hogy elég sok agy az Austinban faragott TOR-ba segített bele. A ME3-nak valószínűleg a DAO, vagy a DAO Awakening után/közben álltak neki és elméletileg a teljes csapat rajta van. E mellé jön még az, hogy a DA2 alá új motor és új design került, míg a ME3 csak faragásokat kap ilyen téren.
Szóval én nem félek a harmadik rész kapcsán semmitől. Az egyetlen ok, ami miatt titkolózhatnak, hogy beígérték: minden ME1-2 döntésnek jelentősége lesz. Na mármost, ebből máris levonható, hogy bármi anyagot kiadnak, masszív spoiler és/vagy mindenkinél más.
Amúgy a DA2 nem lett annyira rossz, mint amennyire sokan annak tartják. Tény, hogy hiba volt egyszerre meglépni a változtatásokat és az is igaz, hogy több is lett volna a sztoriban, de azért még így is felülemelkedett jó pár konkurensén.
-
leviske
veterán
doh, mind1
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
Úgy tűnik, nem kell aggódni a BW pontok miatt, mert a KoA telepítéséért járó item a BWN-en van kijelezve, szóval úgy tűnik, nem kavarnak bele a dolgokba.
Amúgy a KoA-t rosszul pakolta fel nekem az Origin, vagy tényleg ennyire használhatatlan semmi az egész játék?
-
leviske
veterán
Meglepne, ha BWSN-ön keresztül ne lehetne majd az ezekhez járó DLC-ket megvenni. Tisztában vannak Ők is vele, mennyire marginális mennyiségű ember hajlandó ilyen bábokat venni. Valószínűleg csak a gyűjtőknek akartak plusz egy okot a költésre.
(#802) KubanitoS: Az EA nyomását a stúdión belül most gyakorlatilag Muzyka testesíti meg, szóval erősen kétlem, hogy a BW-en kívülről jött az ötlet.
Itt inkább arról lehet szó, hogy követik a Blizzard példáját. Esélyesnek tartom, hogy a ME4 és DA3 esetében már -minimum időnként- fizetni kell majd a BN2.0 szerű rendszer használatáért.
-
leviske
veterán
Az egyik inkább öröm, mintsem spoiler, a másikon viszont leesett az állam rendesen. Remélem lesznek még ilyen fordulatok.
MOD:
Aki eddig nem nézte meg, az szerintem egy darabig igyekezzen kerülni a ME3 témájú cikkeket és topikokat, mert tuti, hogy idővel figyelmeztetés nélkül is lesz rájuk hivatkozva.[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
(#848) orichalcos: Ha úgy vesszük, Legion egy nép. Szóval különösebb értelme nem volna visszahozni, mint individuális karaktert. Lesz helyette más.
(#849) Chabe89: Nagy összegben mernék fogadni, hogy az admirális vitában hasonló megoldást fognak alkalmazni, amilyet a Tuchankán a második részben Wrex-el. Tali apjának az admirális posztja megüresedett, és még ha a lánya nem is örökölhet, attól még kerülhet olyan ember a posztra, akinek az életéről mi döntöttünk (Kal'Reegar).
(#856) v_tomy: A bónusz Mass Effect 3 tárgyak eddig a BSN-re érkeztek a többi BioWare DLC közé. Nem hiszem, hogy most ezzel így bekavarnának.
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
-
leviske
veterán
Egy kis eszmefuttatás a lehetséges románc lehetőségekről. (Poén)
-
leviske
veterán
válasz tiv83us #1998 üzenetére
Ebből látszik, hogy mennyire van értelme dobálgatni a stúdiók közt a franchise-okat. Edmontonban lehet, hogy ebből még kiakartak hozni valamit, Mount Reálban már valószínűleg csak plusz munkát láttak benne.
Mindenesetre így kíváncsi leszek, hogy mivel magyarázzák meg a collectorok másodikrészbeli munkáját.
-
leviske
veterán
válasz Zolinho1026 #2343 üzenetére
Hogy? Az Originen belül kell valamit szöszölni, vagy a játék beállításai közt? És ilyenkor ugyanúgy él a multi? (Nem mintha tervezném, hogy multiznék.)
-
leviske
veterán
válasz Zolinho1026 #2375 üzenetére
Értem, köszönöm a segítséget.
-
leviske
veterán
Nah, nekem holnap érkezik. Addig meg belevetem magam az utolsó Shepard sztori befejezésébe, amiben megpróbálom Jack-et jó útra téríteni.
Mikortól is lesz játszható itteni idő szerint? Péntek éjfél, vagy inkább dél környéke?
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
Na, gondolom, már mindenki túlesett rajta, szóval csak én vagyok ilyen sz*r, de nem sikerül a proxy-s dolog.
Router kiütve, US és kóreiai címek próbálgatva, de mindig azt kapom meg, hogy "A megjelenési dátum ellenőrzése sikertelen. bliblablu, sz*pj holnap éjjel 1-ig, szeretettel EA". orichalcos címének is nekifutottam párszor, de az gondolom régi és csak azért nem ment. Tűzfalból az alap windows van, szóval az nem kavarhat be.
Áh! Nem akarok annyit várni, főképp, hogy a topik már most tele spoilerrel.
-
leviske
veterán
válasz Televan74 #3431 üzenetére
Már sokszor bejelentették, hogy Shepard sztorijának vége a 3. résszel és lássuk be, hogy így is már elég komplex hálózata alakult ki az előző részek cselekményeinek.
SPOILER:
És különben esélyes, hogy a végén lévő átvezető évszázadokkal/ezredekkel van a sztori után. És ilyen formában is tudnák folytatni. Semmi értelme nem volna még Shep idejébe valami nagy konfliktust belepakolni. Még egy komolyabb időugrás esetén is nehéz dolguk lesz, ha az első három rész után valami számottevően újat akarnak mutatni.Nah, hamarosan befejezem másodjára is, most a kedvenc karakteremmel, pozitív döntésekkel. Kíváncsi leszek, mennyire lesz más a végjáték.
Gyors kérdés addig: A készenlétet mivel tudom növelni? Csak multival? Mert annyira nem nyomom jól, hogy élő személyeket ne idegesítsek a "teljesítményemmel". Vagy 50%-on is elérhető a pozitív befejezés?
-
leviske
veterán
(#3559) Ilsyde: És az ilyen save editor használatért nem jár "bűnti"? Csak mert mintha említették volna, hogy a ME3-ban következményei lesznek, ha "csalt" valaki az előző részekben, így gondolom a ME4-ben sem lesz másképp.
(#3558) hiroki: 5-6 óra... dohh! És akkor az összes karakter esetében emelkedik a readiness, vagy csak egy adott karakternél? És végleges, vagy feltornászás után csökken?
(#3569) Hajdi: Felvettelek (most, szóval van fél óránk ), de előre szólok, hogy tényleg nem vagyok egy fegyvermester. Még a normál fokozaton is megszenvedek akció közben.
Általában egyébként estefelé-délután ülök be a játék elé, kivéve szombaton.
-
leviske
veterán
ÁÁÁ! Ne! Ezt nem akartam tudni. Basszus, 7-8000... Itt vagyok a Miranda-s küldetés közben, az összes mellékküldetés kész és alig több, mint ezeknek a fele van meg. Ennyit számítanának a második részbeli plusz karakter DLC-k? Vagy a readiness pont a totálon növel?
MOD: Rosszul emlékszem, vagy a végén tényleg nem lehet menteni a Citadelen?
(#3572) Ilsyde:
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
válasz AthlonXP #3736 üzenetére
Inkább az a baj szerintem, hogy eddig azt nyilatkozták, hogy nem lesz vége, csak a karakter sztorijának. Na mármost a végén minden lehetséges labdát lecsapnak. Persze ettől még nem tartok elképzelhetetlennek új részeket, de feldolgozva a végét én is úgy látom, hogy a ME ennyi volt. Mégha nem is örökre, de szerintem vagy 10 évig nincs értelme bolygatniuk és egy teljesen új sztorit kezdeni, mert egyszerűen nem lenne súlya.
Szvsz most már inkább a Dragon Age-t kéne pályára állítani, miután azt ígérték, hogy abban akár 6-9 rész is benne van és emellett az új Jade Empire infókat kéne elkezdeniük csurgatni. Na meg én még mindig várom a napjainkban játszódó RPG-t, amiről Muzyka álmodozott az egyik interjúban.
-
leviske
veterán
Skacok! Ha ME3 karaktert importálok, akkor mennyi bónusz TMS/EMS pontot kapok? Egyáltalán kapok? Eddig mindig csak az előző részbeli karaktereimet próbáltam, ahogy a második rész esetén is.
-
leviske
veterán
A multiban szerzett readiness mennyi időnként csökken? Óránként? Vagy naponta? Esetleg belépésenként?
-
leviske
veterán
Na, mots ME3 karaktert importáltam. A fegyverek és képességek tényleg maradnak, de TMS pont nem jár bónusznak, szóval kénytelen leszek körbejárni a galaxist, hátha kitudok még 2000 pontra valót facsarni a szkennelgetésből.
-
leviske
veterán
válasz Malachi #4163 üzenetére
Én még mindig csak azt nem értem, hogy mi ez az orbitális felháborodás. Gyakorlatilag ugyanolyan a vége, mint anno az Origins-nek, sőt, itt még választási lehetőség is volt. Mennyiféle lehetőségre lett volna szükség?
Tény, hogy az első rész óta feldobott x időnkénti kaszálásnak végül egy semmilyen, idióta okot találtak, de ez még mindig jobb, mint ahogy én zártam volna a harmadik részt (tehát, hogy okot egyáltalán nem kapunk, az irányító pedig megmaradt volna a következő három részre, pár évtized ugrással). De ha a végét nem nézed, akkor ez lett a trilógia legminőségibb darabja, amibe azért masszívan kerültek felhasználói javaslatok, ha ennek ellenére képes vagy közel 40k-t kidobni sértődöttségből, akkor irigyellek.
Amúgy a PR hányadék kb a 2010-es visszaszámlálós, Bioware Store indulás óta jellemző a cégre. Azóta a Dragon Age II kapcsán se tudtak mit kezdeni a néppel és a TOR esetében is nehezen kezelték a helyzetet.
-
leviske
veterán
Malachi & Polllen: Akartam válaszolni, de ollie linkelte Angry Joe-val lehetetlen nem egyetérteni, mégha a gyerek semmitmondó indoka nálam nem is csapta ki a biztosítékot.
Egyszerűen tény, hogy 3 rész után a játékosok többet érdemeltek volna, mint egy Origins zárást.
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
Ne fogjunk már mindent az EA-re. Egy, vagy két éve a megkapta a BioWare az EA egész RPG palettájának a koordinálását, Muzyka gyakorlatilag közvetlenül Riccitiellonak felel. Nincs itt szó EA nyomásról. Egyszerűen sokat akartak harapni, ezért kellett a DA2-t másfél évre az előző rész után kiadni és ezért kellett a Mass Effect befejezését is még az első negyedévben letudni. Az eredeti tervük így is 2011 Holiday volt, ami gondolom a DA2 buktája után lett masszívan realizálva.
-
leviske
veterán
Már második alkalom, hogy multizás közben elrepülök a csatatérről. Van valakinek ötlete, hogy mi a fene ez?
-
leviske
veterán
válasz "Infinity" #4737 üzenetére
Kérlek, sorold fel azokat a játékokat, amikben számít az, amit az előző részben teszel és jobban kivitelezik az ilyen eshetőségek kivédését. Epekedve várom a listádat.
(#4709) tiv83us: De nekem adept és engineer karakternél is előjön. Meg rendre elhagyom a testem és úgy tudok lövöldözni, ha meghalok.
(#4740) looser: Nem vettem észre különbséget a ME2 és ME3 közt felírat terén.
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
SPOILER
Ez még védhető volna, hisz a crucible titokban készül, és Ők se tudják, hogy hogy működik. Ami viszont számomra érthetetlen, az az, hogy mi a francért pont a földhöz viszik, miért pont csak és kizárólag Londoban van arra szükség, hogy az embereket felszippantgassák, miért nem találkozunk élő emberrel is, ha már elméletileg nem csak hullákat küldenek fel, ÉS mi a halálért nyílik egy emberraktár a vezérlőbe?
Meg még van jó pár kérdőjel, de szvsz ez még nem szúrja el azt a 25-30 óra masszív szórakozást, amit a játék nyújt.
(#4741) "Infinity": Maradjunk annyiban, hogy a BioWare-en kívül nincs igazán stúdió, aki legalább minimálisan próbálja azt az érzetet kelteni, hogy hatással vagy arra a világra, amiben ténykedsz.
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
Multiban egyébként van maximum szint a karakterek esetében? Csak mert, ha nincs, akkor már inkább nem váltok karaktert.
-
leviske
veterán
Nyomokban SPOILERT tartalmazhat.
Muzyka már sokszor nyilatkozta, hogy lesz negyedik rész és azt is, hogy Shepard része lezárul(t) a harmadik epizóddal.
Engem inkább az érdekelne, hogy miképp csapják le a negyedik részben a labdákat. A turian és asari nép sztorija szabad, a kroganok meggyógyíthatták magukat egyedül is, a salarian felsővezetés meg mindenképp elintézte, hogy kevésbé legyen megbízhatónak titulálható a fajuk. DE mi lesz a quarian/geth konfliktussal? Elcsépelt volna, ha pár száz év alatt többszörösét haladnák a gethek és quarianokká válnának. És hogy a francba fogják megoldani a zöld választás következményeit? Vagy a végén úgyis mindenki félig gép lesz, csak akkor nem reaper ráhatásra? WTF
-
leviske
veterán
(#5325) r1E3S3E7T: Kérdés, hogy hogy tudják majd kezelni az aktuális helyzetet és mennyi kreatívot hajlandók rászabadítani az új részre. Nem volt annyira egyedi és megismételhetetlen a játék sztoriszála, az általuk megálmodott univerzum (ami gyakorlatilag sikeressé tette a játékot) még megvan a BW kezében. Annyi, hogy van n századnyi idejük, amit megtölthetnek konfliktussal, anélkül, hogy komoly beleszólásunk lenne a dolgok folyásába.
(#5326) Blyan: Tudom. Viszont eddig azt azért nem játszották el, hogy minden magyarázat nélkül folytak a dolgok minden esetben ugyanúgy. Tehát azt nem hagyhatják figyelmen kívül, hogy 3 befejezésből kettőben nem, egyben pedig félig robottá válik mindenki. A quarian/geth dolgot még eltudom úgy képzelni, hogy teljesen elszigetelődnek a külvilágtól és ezért maximum említés lesz róluk, de a szintézis nem ennyire átugorható.
(#5327) Furkoo: Ahhoz azért Riccitiello-nak is lesz egy-két szava. Az egy dolog, hogy Muzyka kezébe került az EA RPG részlege, de ez még nem jelenti azt, hogy újabb 130-300 millió dollárpénzt kapjanak egy játékra. Főképp, hogy az alap SW rajongótáborhoz viszonyítva marginális mennyiségű embert sikerült vele megszólítani. Egy újabb sci-fi MMO eleve csak a TOR felhasználóiból tudna szipkázni. Na meg azért Muzyka is vigyázna a számnevekkel, ha egy szimpla negyedik rész helyett egy MMO-t akarnának kiadni.
(#5329): Pontosan ezért van elég nagy potenciál abban, hogy a reléket valamivel helyettesíteni kell (vagy újjáépíteni).
MOD OFF
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Raspberry Pi
- Futás, futópályák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Fujifilm X
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Gyúrósok ide!
- Apple notebookok
- További aktív témák...