Új hozzászólás Aktív témák

  • G@ben

    addikt

    válasz karib #3852 üzenetére

    Igen, érdemesebb alulra hangolni, de biztos, hogy felül túltölt? Az én gondolatmenetem (persze lehet, hogy tévedek) az, hogy alacsony fordulaton kb környezeti nyomású levegő van a szívócsőben, azt tudja szívni a kompresszor, majd sűrítve benyomja a motorba. Magas fordulaton viszont a szívócsőben értelemszerűen kisebb nyomás van, azaz a kisebb nyomásból kell felépíteni a motor számára megfelelő töltőnyomást. Gondolom ezért van az, hogy ha az elé beépített turbo beindul, akkor szépen megugrik a nyomaték, hiszen magas nyomásból építkezik a kompresszor is.
    Komolyan mondom, most bogarat ültettél a fülembe. :D Jövő héten bemegyek a tanárhoz és megkérdezem. :)

    [Szerkesztve]

    Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

Új hozzászólás Aktív témák