- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
G@ben
addikt
Igen, érdemesebb alulra hangolni, de biztos, hogy felül túltölt? Az én gondolatmenetem (persze lehet, hogy tévedek) az, hogy alacsony fordulaton kb környezeti nyomású levegő van a szívócsőben, azt tudja szívni a kompresszor, majd sűrítve benyomja a motorba. Magas fordulaton viszont a szívócsőben értelemszerűen kisebb nyomás van, azaz a kisebb nyomásból kell felépíteni a motor számára megfelelő töltőnyomást. Gondolom ezért van az, hogy ha az elé beépített turbo beindul, akkor szépen megugrik a nyomaték, hiszen magas nyomásból építkezik a kompresszor is.
Komolyan mondom, most bogarat ültettél a fülembe. Jövő héten bemegyek a tanárhoz és megkérdezem.
[Szerkesztve]Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen