- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Linux programok topic - (Milyen program, ami..? Linux verzio)
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Aliexpress tapasztalatok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- OpenWRT topic
- SkyShowtime
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Linux kezdőknek
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
G@ben
addikt
Kis segítségre lenne szükségem. Van a német Sport Auto újság, aminek megvan az egyik 2000-res száma, amiben a Tuner GP-ről is szó van. Namármost érdekelne minden az azelőtti, illetve utáni Tuner GP-kről is. Azaz induló autók és adataik, időeredmények.
Kerestem már eleget a neten, de sehol nem találtam ilyet, de gondoltam, hogy esetleg valakinek megvannak az újságok és volna olyan szíves az adott oldalakat bescannelni és elküldeni mailben.
De link is jó lenne, ahol a fenti adatok meg vannak adva.
Köszi!Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz GeorgeBerger #3603 üzenetére
Miért ne lenne értelme? A változó szelepvezérlések és az új feltöltések mind arra mennek rá, hogy a maximális nyomatékot minél szélesebb tartományban kihasználhassuk. Ez a motor elég jól teljesíti ezt a követelményt. Hátránya, hogy a fogyasztása is a teljesítményhez mérhető.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Igazad van, de a 2 literes szívómotornak nem ilyen egyenletes a nyomatékgörbéje, valamint a jövőbeni károsanyag-kibocsátási követelmények szinte biztos, hogy csak feltöltött motorokkal érhetők el. A kompresszor és a turbo hátrányait meg ezzel a kombinált rendszerrel nagymértékben ki lehet küszöbölni, persze akár a változó geometriájú turbot is meg lehetne említeni, mert lényegében ugyanerre jó, lásd BMW 6 hengeres dízel vagy az új Porsce Turbo.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz GeorgeBerger #3618 üzenetére
Azért a szívó benzinest a turbodízellel összehasonlítani...
A teljesítményük valóban egyezhet, de csak azért, mert a teljesítmény a nyomaték és a fordulatszám függvénye, lényegében azt mutatja, hogy magasabb fordulaton mekkora a nyomatéka. A dízelnek azért kicsi a teljesítménye a nyomatékához képest, mert nem magas fordulatra tervezték. Na meg egy feltöltött motornak illik jóval nagyobb nyomatékot produkálnia, mint egy szívónak, akár benzines, akár dízel.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz GeorgeBerger #3624 üzenetére
Talán egy kategóriát kéne nézned. Nem teljesítmény szempontjából, inkább a nyomaték szempontjából. De nézhetjük azt is, hogy egy dízel blokk nehezebb, mint egy benzines, ráadásul turbo is van rajta, ami növeli a gyártási költségeket, szóval nem mindig a dízel a jobb. Ne értsd félre, nem dízelellenes vagyok, nekünk is ilyen kocsink van, de furcsa szemszögből nézed a dolgokat.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
A kompresszor a felsőbb tartományokban túltölt? Szerintem inkább kevesebbet tol. Vannak autók, amiknél a Roots-kompresszor elé bekötöttek egy turbot (a kompresszorba nyomja a levegőt) és a nyomatékgörbén nagyon szépen látni, amikor megindul a turbo.
Egyébként 1-2 hónapja bejelentettek egy kompresszort, ami kétsebességes.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Konkrétan az új Miniket szokták így tuningolni, hogy rátesznek egy turbot is. Csak azt akartam mondani, hogy egy nagy teljesítményre hangolt közúti autónál jól jöhet a turbo, hisz nem környezeti nyomású levegőt szív a kompresszor, hanem nagynyomásút, ami a teljesítmény szempontjából előnyös. Én úgy tanultam, hogy a kompresszor inkább lent tol, a turbo meg felül lódul meg, de nagyon.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Végülis igen.
Csak kérdezted, hogy minek oda a kompresszor, de szerintem közúton azért nem baj, ha alul is húz valamennyire.
Ez a rész volt nekem kicsit fura:
''A kompresszort a motor hajtja közvetlenül, tehát nincs késlekedés, alul is jól húz (ahol ugye a legkritikusabb, pláne kis motoroknál). Ellenben meglehetősen nagy a teljesítményigénye, a felsőbb fordulatszám tartományokban már el kell engedni a töltőnyomás egy részét, mert túl sok - a kompresszor áttétele pedig fix, tehát ott nem tudsz variálni, tölt végig, mint a barom, legfeljebb nem használod ki. Tehát nem épp gazdaságos.''
Ezért kérdezem, hogy felül túltölt? A fix áttétel miatt szerintem éppen kevesebb levegőt tud ott betolni, mint amennyit a motor igényelne.
[Szerkesztve]Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Én se tudok fogalmazni.
Természetesen úgy értettem, hogy a már rajta levő kompresszor elé raknak egy turbot. A motor alapban tényleg nem a legjobb, bár azt mondják rá, hogy elég jó tuningblokk.
Tényleg bonyolult kicsit, de erre tart a fejlesztés.
A Wikipedia link nem rossz, bár én a Turbomotorok és más feltöltő rendszerek könyvet olvasgattam inkább.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Igen, érdemesebb alulra hangolni, de biztos, hogy felül túltölt? Az én gondolatmenetem (persze lehet, hogy tévedek) az, hogy alacsony fordulaton kb környezeti nyomású levegő van a szívócsőben, azt tudja szívni a kompresszor, majd sűrítve benyomja a motorba. Magas fordulaton viszont a szívócsőben értelemszerűen kisebb nyomás van, azaz a kisebb nyomásból kell felépíteni a motor számára megfelelő töltőnyomást. Gondolom ezért van az, hogy ha az elé beépített turbo beindul, akkor szépen megugrik a nyomaték, hiszen magas nyomásból építkezik a kompresszor is.
Komolyan mondom, most bogarat ültettél a fülembe. Jövő héten bemegyek a tanárhoz és megkérdezem.
[Szerkesztve]Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Ez a futóműfeszesítés hogy működik? Benyomod a Sport gombot és keményebb lesz, de hogyan? A lengéscsillapítóban az olajáteresztőfuratok egy részét elzárja vagy elektronikusan művelnek valamit? Mintha olvastam volna ilyet régen, hogy mágneses mező hatására sűrűbb lesz az olaj, így keményebb lesz a csillapítás, de ez nem biztos.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Akkor a másik módszerre is jól emlékeztem, kösz a megerősítést!
Másik kérdés, hogy amikor egy (általában) tuninggépre írják, hogy állítható magasságú a futómű, azt hogy csinálják? Plusz állításnál elméletileg változik a futóműgeometria (bár nem biztos), az meg nem igazán jó.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
-
G@ben
addikt
Nem akarom keverni, csak tuning Audi A3-ban, meg Golfban is alkalmaztak ilyet és nem versenyautókól van szó, hanem utcairól, ott meg a tulaj gondolom nem akar mindig bemenni a szervízbe, hogy akkor most kimenne a telekre és emeljék meg a kocsit!
Ez a felkeményedő lengéscsillapító meg tényleg jó megoldás, asszem én is szeretném.
[Szerkesztve]Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Másik topikból áttereltek, úgyhogy folytatás itt.
Válasz erre:[link]
''a kettő teljesen egyenlő fontosságú''
Ez igaz, de azt kéne megérteni, hogy teljesítményt nem mérünk, hanem számolunk, méghozzá a forgatónyomatékból és a hozzá tartozó fordulatszámból, amiket viszont mérünk.
A teljesítmény lényegében megadja, hogy magasabb fordulaton a nyomaték mekkora.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Válasz erre: [link]
Bizony én is meglepődtem, amikor a forgatónyomatékot a tanár nem Nm-ben, hanem simán Joule-ban fejezte ki, de levezette a képletet és igaza volt. A forgatónyomaték is egyfajta munka.
A képleteket azért írtam be, mert a mértékegységeket akartam bemutatni, hogy az bizony Joule is lehet, mert az energiákkal jöttetek, hogy az kell hozzá.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Válasz erre: [link]
Lásd előző hozzászólásaim, miszerint a forgatónyomaték is energia, azaz arra is érvényes az energiamegmaradás.
Köszönöm, tudom, hogy miért kell a váltó az autóba, a kérdés ironikus volt.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz dabadab #4291 üzenetére
''dE=m*(v2-v1)^2/2 mozgasi energiavaltozas tortenik, amihez dE/t teljesitmenyre van szukseg''
Kérlek, hogy a teljesítményt bontsd tovább egy kicsit a sokszor belinkelt képlet alapján! Máris eljutunk a forgatónyomatékhoz.
''Csak a teljesitmeny szamit, semmi mas.''
Könyörgöm, egy dolgot fogjál fel! Ha nincs forgatónyomaték, akkor nincs teljesítmény sem, mivel azt a forgatónyomatékból számolják! Nem mérik, hanem számolják! A maximális teljesítmény csak azt mutatja, hogy magasabb fordulaton mekkora a nyomaték. Évekkel ezelőtt én is a teljesítményt vettem alapul az összehasonlításoknál, de amikor a forgatónyomatékkal kezdtem helyette számolni, sokkal pontosabb eredményeket kaptam több száz autó összehasonlításánál. Véletlen lenne? Nem hinném.
Elismerem, hogy a teljesítmény is számít, mivel ha magas a nyomaték és a teljesítmény is, akkor viszonylag lapos a nyomatékgörbe, azaz elég széles fordulatszámtartományban magas a nyomaték, szemben mondjuk a turbodízelekkel, amiknek elég csúcsos a görbéje, így nem is tudnak úgy gyorsulni, mint ahogy a nyomatékmaximumuk alapján várhatná az ember, mivel általában nem CVT-váltósak, így nem tudnak mindig a nyomatékmaximumon dolgozni a motorok.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz dabadab #4293 üzenetére
''Meg a fordulatszamhoz, illetve ahhoz a felismereshez, hogy igazabol csak a ketto szorzata szamit (ami a teljesitmeny).''
Akkor miért van az, hogy sok autó viszonylag alacsony fordulaton húz, ahol a teljesítmény még kicsi, magas fordulaton meg nem, ahol viszont nagy? A Te magyarázatoddal ez ellentmondás!
Igaz, hogy lónál, meg sugárhajtóműnél nincs forgatónyomaték, de mi most a belsőégésű motorról beszélünk, nem?
Nincs köze a keréken mért forgatónyomatéknak a főtengelyen mérthez? Ezt gondoldd át még egyszer! Nem ugyanakkora az értékük, ami az áttételek miatt van, de csak akkor nem lenne közük egymáshoz, ha nem lenne köztük semmilyen fizikai kapcsolat.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Nem tudjátok, létezik olyan, hogy pót-napellenző? Újabb autókba néha már kettőt raknak a sofőr elé és néha nagyon hasznos is lenne, ha egyszerre árnyékolna elölről és oldalról is. Tehát olyan cuccra gondolok, amit ha felcsíptetek az eredeti napellenző mögé, akkor ki tudom hajtani oldalra. Eddig két autósboltban néztek furán, hogy mit is akarok.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Egy akksinak állásában mennyi idő alatt szabad lemerülnie? 1 éves Banner akksi, az autó kint áll az utcán és kb 1 hónapja nem használtam, de most nem akart beindulni. Ez teljesen normális vagy gyanakodjak, hogy valami lemeríti?
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Van egy 1996-os 1.5 8V benzines Kia Sephia-m. Szivárog az olaj a blokkon a nívópálca felett a hengerfejtömítés alatt (nem tudom a pontos helyét, mert nagyobb folt). A blokk így néz ki, ha segít: [link]
Most vittem szerelőhöz, azt mondta, hogy valószínűleg vezérműtengely és főtengely szimering csere, ami 40-50.000 Ft. Tényleg lehet ennyi?? Értem, hogy szét kell bontani a motort, de a szimering filléres tétel.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Van egy Kia Sephiam, 1.5 benzin, injektor, 96-os évjárat és olyan gondom van vele, hogy az néha nagyon nehezen indul, az alapjárat is ingadozik, de úgy, hogy felmegy a fordulat, aztán visszaáll normálra, menet közben kis gázelvételre többször megtorpan, kis gázadásra néha lefullad, erőtlen a motor. A hűtőventilátor random beindul, van, amikor csak egy másodpercre még hideg motornál is (nincs klíma a kocsiban). A szerelő kicserélte a gyertyákat, az elosztót, meg a rotort, de a hiba továbbra is fennáll. Mondott egy olyat, akkor esetleg a vízhőfok jeladó lehet rossz, és nem tudja, hogy mikor kell szegényebb és mikor dúsabb keveréket adni. A vízhőmérsékletet ugyanúgy jelzi ki, kb ugyanannyi idő alatt melegszik fel és a max szintje is ugyanott van, ahol szokott lenni.
Tényleg a jeladó lehet a ludas, vagy esetleg a kábele tört meg és azért ad rossz jelet vagy totál más a hiba?
Hideg, illetve félmeleg motorral van inkább ez az ingadozás, de melegnél is észrevettem a megtorpanást, illetve az elindulásnál az erőtlenséget.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz MunezXBK #22712 üzenetére
Most hagytam 15-öt a szerelőnél, hogy szüntesse meg a hibát. Az említett dolgokat kicserélte (a gyertyákra rá is fért tényleg), a hiba nem jött nála elő, tehát jónak ítélte. Én elindultam vele, egyből éreztem, hogy nem jó. Most már szeretnék biztosra menni, hiába kicsi összeg, az autó sem ér túl sokat.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Múltkor írtam, hogy a 96-os, 1,5-ös benzines Kia Sephiam rángatott, erőtlen volt, lefulladt, nehezen indult. Azóta ki lett cserélve az összes gyertya, az elosztófedél, a rotor, nem oldotta meg. Utána cserélve lett a MAP-szenzor, az megoldotta a gondok nagy részét, de alacsonyabb fordulatokon még mindig rángat, de statikus gáznál és gázadásnál is, valamint az alapjárat is ugrál kicsit. A benzinszűrőt is kicserélték, de nem oldotta meg az sem. Pontos fordulatot nem tudok mondani, de eggyel kisebb fokozatban kell használnom és akkor nem rángat, azaz 50-től hármasban, 80-tól négyesben ok. A kábelek állítólag jók, a trafó jó. Mi okozhatja mégis a hibát?
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
A légszűrő, nem tudom, mikor volt cserélve, de ránézek majd.
A diagnosztika nem mutat semmit, mert nem volt hozzá programjuk a szervizben. Egy ilyen obd-s ránézés menyibe fájhat hivatalos Kia szervizben? Nekik tuti van hozzá programjuk, de az egész autó érhet 200-250k-t, és csak erre a hibára ráment eddig 34k és nem szeretnék értelmetlen pénzeket belerakni.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz McSzaby #23230 üzenetére
Ha a légszűrő elkoszolódik, akkor ilyen hirtelen jön elő a hiba? Egyszer semmi, aztán meg hirtelen rángat? Persze régebben volt cserélve, mint egy év.
Skillet:
Eddig 2 szervizben járt. Az első gyertyát cserélt, a másik MAP-szenzort. Ki akarom olvastatni, de a márkaszervizek árairól mindig horror dolgokat hallani. És nem feleslegesen ment el a pénz, mert a gyertyák is nagyon régiek voltak, illetve a MAP-szenzor cseréje használhatóvá tette az autót, azaz indul rendesen, nem fullad le, van ereje, ez az egy rángatás maradt meg.
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Múltkor írtam, hogy alacsonyabb fordulaton random rángat az autóm, míg magasabbon megy szépen. Belenéztem a motortérbe és ezt találtam: [link]
Ez a szívócsőnyomás-mérő? A légszűrő és a pillangószelep között van, persze nem ennyire kiesve, de nem is rendesen benyomva a helyére, azaz simán tudtam mozgatni. Ennek nem fixen kéne állnia? Megpróbáltam benyomni, de még a szélét bezsírozva sem sikerült, inkább a szívócső lapult be.
Illetve ez okozhatja a rángatást?[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Kia Sephia 96-os 1.5 benzin.
Nem néztem, hogy a gumigyűrű bent van-e a lyukban esetleg, de a lényeg, hogy annak tömítettnek kéne lennie minden esetben, nem? Nem szabadna mozognia, hanem fixen kéne bent állnia a lyukban. Így falsot szív, nem?Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
-
G@ben
addikt
válasz atos19881101 #23997 üzenetére
Örülnék neki, mert már nagyon idegesítő.
Köszi!Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Valaki tud olyanban segíteni, hogy egy 96-os, ferdehátú Kia Sephia-nak gyárilag milyen paraméterű csomagtartó teleszkópja van?
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Segítség kellene X-akta ügyben!
Múltkor írtam a 96-os, 1.5 benzines, 8 szelepes, injektoros Kia Sephia-mról, aminek van egy rejtélyes hibája. Eddig 5 szerelőnél járt, de nem oldódott meg a gond.
A hibajelenségek sora és javítási kísérletük:Autópályán többször is enyhe gázelvételre egy pillanatra megtorpant, jobban, mint azt a gázelvétel indokolta volna.
Egyik induláskor lefulladt, ami akár miattam is lehetett, de utána csak harmadszorra tudtam újraindítani.
Egyik hideg indításkor kb 300 méter megtétele után megálltam, a fordulat leesett alapjárat alá, majdnem lefulladt (benyomott fékkel), majd magától megemelkedett 2000-2500-ra pár másodpercig, és utána visszaállt normál alapjáratra, de kicsit visszabubogott a kipufogó (nem durrogott), mintha nem tudna kimenni a gáz, de aztán felszabadul és egyszerre távozik a felgyülemlett mennyiség.
Utána leállítottam egy percre, majd újraindítottam és minden gond nélkül megtettem vele kb 300 km-t autópályán.
Következő alkalommal szintén rángatott, lefulladt, ezután került szervizbe, ahol kicserélték a gyertyákat, illetve a rotort. A helyzet nem változott. Másik szervizben kicserélték az üzemanyagszűrőt, illetve a MAP szenzort, ez a hibák nagy részét megoldotta, viszont erős gyorsításnál, 4500-5000-es fordulatszám környékén rántott egyet, majd gond nélkül gyorsult tovább. Ekkor a szénszűrőt és a szívóoldalt összekötő cső el lett dugaszolva, mivel ott még megvolt a vákuum, de a szénszűrő után már nem. Ez nem változtatott a helyzeten, sőt, az újabb használatnál visszajött a korábbi rángatás, de csak alacsonyabb fordulatszámokon, magasabbon nem. Ez kb azt jelenti, hogy mindenhol eggyel vagy kettővel kisebb fokozatban kellett mennem, mint normális lenne.
Ezek után vettem észre, hogy a szívócsőben a beszívott levegő hőmérséklet érzékelő nincs a helyén, kilóg. Ezt visszatettem, majd rövid távokon használtam és jónak tűnt egészen egy hosszabb útig, amikor néha rántott egy picit, enyhén erőtlen volt. Visszafelé már erősen rángatott, gázadásra teljesen elment belőle az erő. Ekkor 1-2 alkalommal enyhe benzinszagot is éreztem az utastérben.
Ezután az indítás nagyon nehézkes lett, azaz másodikra, harmadikra indult csak be és továbbra is rángatott.
Ekkor rá lett kötve hibakódolvasóra, ami kiadta, hogy a vízhőmérséklet jeladó nem jó. Ki lett cserélve, indult elsőre (bár egy hangyányit hosszabb tekeréssel, mint még jó korában). Az AC-pumpa is be lett mérve, szállítja az előírt értékeket. Kipróbáltam, de kb 5 km után megint elkezdett rángatni, azaz rándult egyet, ment tovább, fél-1 km múlva megint rándult, ment tovább, 2-3 km múlva rándult, stb, majd a maradék 30 km-t megtettem hiba nélkül, viszont a cél előtt megint rántott egyet, illetve megállás után olyan erős kipufogófüstöt éreztem, amilyet eddig még nem. Visszafelé hideg motorral indultam ismét, akkor nem volt gond, de miután bemelegedett, megint rángatott. Legtöbbször gázadásnál csinálta, ritkábban gáz tartásánál és kétszer enyhe gázelvételnél is. Az indítások kivétel nélkül picit hosszabb ideig tartanak, mint a hiba előtt.
Na most szerintem, ha befecskendező vagy gyújtás hiba, akkor gázelvételnél nem kéne rántania, nem? Nem tudok már másra gondolni, de a gázelvétel szerintem kizárja ezt, mivel ott amúgy sincs befecskendezés, illetve gyújtás. De az a baj, hogy nem tudom, mekkora volt a gázelvétel, hogy enyhe vagy teljes, mert teljesnél semmiképp nem kéne csinálnia, enyhénél azért előfordulhat.Erre tud valaki tippet, hogy mi lehet a gond? Ez már komoly X-akta nekem. Vagy lehet esetleg trafó hiba? Az még nem volt cserélve.
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
De, már sajnálom rá a pénzt. Viszont Érd messze van, ha nekem félúton megáll Győrből, akkor sokkal többe kerül.
kornelka: Szerintem gyáriak, de múltkor rámértem multiméterrel, a hosszukkal arányos volt az ellenállásuk. Meg volt gyertyacsere, akkor csak ránézett az a szerelő...
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
Új hozzászólás Aktív témák
- Netfone
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Vallás
- Nintendo Switch
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek