-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tuco Ramirez #318149 üzenetére
Keresni kene egy neppert aki behozatallal foglalkozik, az talan tud segiteni.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz simonjoe #318155 üzenetére
Igen, egy Mitutoyo valóban túlzás volna, de csak egy random képet akartam beszúrni, ezt sikerült. Nekem egy 2000 Ft-os Parkside-om van, századokat mér csak, de erre a célra teljesen jó, és kevesebb energiabefektetést igényel, mint a tolómérő átalakítása.
Mondjuk a MiTo első tárcsáját pont nem tudnám megmérni vele, mert csak 25 mm-ig használható, de a másik 3 autónkét igen.
[ Szerkesztve ]
-
-
Tuco Ramirez
őstag
Igen, ez logikusan hangzik…
Egyébként talán lenne még egy lehetőség. A honosító cégtől, akikre az autó ügyintézését bíztam, volt egy faszi aki elkísért a Mozaik utcába. Ő mondta, hogy ha nem sikerül megszereznem a környezetvédelmi besorolást igazoló papírt, akkor esetleg tudna javasolni egy másik vizsgaközpontot, ahol úgymond “elnézőbbek” a vizsgáztatók, bár ennek volna némi felára… mindezt vagy 5 perces sutyorgós, mismásolós monológban adta elő, de ez volt a lényeg. Szerintetek bevállalható egy ilyen, vagy nagyon kockázatos, esetleg tuti átverés…?WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #318159 üzenetére
Jo ar, mashol csak a fekre kaptam 120k-s arajanlatot. A tarcsa leszedesevel bibelodott mert meg a gyari volt fent, nem gyengen rarohadva az agyra. Az agy viszont franko, nem ut. Es most mar a fekem sem. Direkt raprobaltam hazafele az autopalyan.
3F bizony. Tul unalmas az elet Bubi mellett.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Tuco Ramirez #318160 üzenetére
Az előzmények ismeretében, nekem megérne ez úgy 50 ezret.
Az angol importőrrel leveleztél, vagy csak angol kereskedőkkel?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tuco Ramirez #318160 üzenetére
Moziakban kb akkor se megy at ha franko a cucc miota a sittre vagtak a korrupt bandat.
Probald meg de elore ne fizess. Ha kezedben a nevedre szolo forgalmi akkor tejelj csak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz simonjoe #318165 üzenetére
Ja, jól emlékeztem.
-
aero.
veterán
válasz Tuco Ramirez #318160 üzenetére
Nem tudom, tartanék tőle, hogy valami pár év múlva kibukik, vagy nem kerül bele a rendszerbe. Egy körülményes dologba csöppentél, mivel ezzel a motorral nem árulták az EU-ban, így egy ilyen bürokratikus országban nehéz lesz forgalomba helyezni. Első körben amerikai autók behozatalával foglalkozó céget próbálnék keresni, talán ők érdemi infóval tudnak szolgálni.
-
norbert1998
nagyúr
No, akkor a sztori.
Reggel 9 órakor indultunk volna Szombathelyről, mert előtte még be kellett ugrani Győrbe egy barátomhoz. Már itt elcsúszott a dolog, mert meg kellett keresnem a futárt a városban, mert hozott néhány filtert a fényképezőgépemre, amik jól is jöttek a csillogó autókat fotózgatva. Érkezés előtt még az autót le kellett msoni, mert a világ összes madara úgy gondolta tegnap, hogy pont most érdemes rápiszkítani. De úgy tényleg, 100 grammos nagyságrendben. Viszont mivel itt esett az eső, ezért Dabasig vártam a mosással.
Odaértünk. Parkolóban nézelődtem, Ferrarik, Mach1 Mustang, meg hasonló nagyvasak, hát, gondoltam, nekünk végünk. Persze kiderült, hogy ők a délelőtti buliban lehettek benne, mert azóta sem láttuk őket. Nekem kissé nehézkes volt minden az elején, mivel még sosem voltam pályán, főleg nem szervezetten. Újonc talán kettő volt rajtam kívül a 28 autósból.Oké, lőjünk guminyomást. 2.8 volt az eleje, 2.2-ig visszaengedtem, az első etap végére újra 2.6 felett volt. Visszaengedtem 2.2-re, de a második etapon újra felment 2.4-ig, de em bántottam már ekkor.
Az első, rajtszám alapú csoportban egész jól éreztem magam, előzgettem, engem egyszer sem értek be. Aztán az újraosztás után már minden más lett. Engem csak egyszer értek be annyira, hogy megelőzzenek az egész pályanap alatt, ami akár még jó is lehetne. Én sem előzgettem már ekkorra. 49,89 másodperc volt az első etapban a legjobb időm, és 47,532-ig javultam a harmadikban. A negyedikben ismét a füvön kötöttem ki, akkor már inkább elengedtem, nem is mentem többet. Annyira nem voltam már ott fejben, hogy a negyedik etapot végig lehúzott ablakkal és benyomott klímával csináltam Ott 4 kört sikerült teljsíteni, 47,7 környéki volt a legjobb idő.4 éves Pilot Sport 4-esek voltak a kocsin, amik szerintem már nem tudnak olyat, mint 4 éve, de a második etap után már rendesen ragacsosak voltak, olyan slick szerűen szedték a kavicsot a boxutcában. A fékek elől kissé elszineződtek, pedig sokat nem fékeztem, csak a két egyenesben szinte. Mire az M0-hoz visszaértünk, addigra viszont már kitisztult a színe. El nem fogyott egyzser sem a fékerő. Amivel szerintem sokat javulhatott volna a köridőm, az első sorban egy driver mod, aztán tapadás és egy sperr.
A legizgalmasabb autók:
Volt két turbo kites GT86, azok vitték masszívan a prímet 42,3 körüli időkkel. A 4 dugattyús hátsó fék nagyobb volt, mint nekem az első. Előre meg 6 dugósat kaptak. Volt egy vaddisznó Forester 2.5 "eskügyári", az úgy üvöltött, hogy szinte fájt a lelátóról, meg egy Civic sedan is hasnlóan üvöltött. Egy autóból kijött a fehér működést biztosító füst, ezért nem működött tovább.Az autóm: Nos, kapott azért nem szép bánást az amatőr tulajdonosól, viszont mindenféle hiszti, hiba vagy bármi egyéb zörej és ilyesmi nélkül bírta. Nem éreztem teljesítmény csökkenést, hang változást, fék fáradást. Teljesen le a kalappal előtte. A képek alapján nem is dőlt úgy igazán a kasztni, szerintem szépen sikerült összehozni ezt az átépítést. És meglepően jól vette a rázókat is. A végén bólyától bólyáig, gumioszloptól gumioszlopig mentem, mert annyival jobban kiadta a rázókkal együtt.
Ami utcai gumin előttem végzett: S3, RS3, 3 darab MX5, GR86, TT-S, Cayman GTS. Utcain mögöttem 3 darab MX5, 318TI, i30, 350Z. És 13 autó volt (semi)slicken, ők mind előttem voltak jóval.
Összességében élveztem nagyon. Egyáltalán nem para annyira, mint gondoltam, hogy más törné össez a te kocsid. Ellenben az, hogy én töröm össze a sajátomat, az már más tészta... Viszont ha nem lenne olyan messzire, egész biztos, hogy évi 3-5 alkalommal kijárnék, mert annyit biztosan megérne.
-
benfolds
őstag
4 hétig nem mentem a kocsival, nem tudom, hogy normális-e, de lemerült az akksi. (mondjuk 2 hete még arrébb tudtam állni vele 5 métert). kivettem az akksit, hogy feltöltöm, volt egy pici sav alatta. a töltő 6 v-ot mutat, nem igazán akar feljebb menni, 6 v-osnak érzékeli az akksit. féléves exide eb602. a kérdésem az lenne, hogy lehet-e, hogy túltölt a generátor, és amiatt folyt ki a sav? mondjuk állásában jött ki a probléma, szóval...
csak addig nem tennék bele új akksit, amíg nem biztos, hogy nem a generátorral van baj. -
Reggie0
félisten
válasz benfolds #318173 üzenetére
Hol jott ki a sav? Nincs rajta valahol fizikai serules rajta, ahol kijott a sav?
4 hetig birnia kene, sot 8-ig is, de ez attol is fugg, hogy pl. van-e riasztod, kamerad, stb. ami a hatterben leszivhatja.
Olyan toltovel kene toltened, ami nem csinal akkufelismerest es tudja kis arammal tolteni. En a 3 eves akkumat visszahoztam 1V-rol, azota is azzal jarok.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz norbert1998 #318172 üzenetére
Balaton Park Circuit nem lenne neked kozelebb?
-
benfolds
őstag
válasz Reggie0 #318174 üzenetére
alul szivárog valahol. felül nem láttam, hogy lenne sav. sérülést nem kerestem egyelőre. lidlis töltő. hétfőtől lesz kapható ugyanott egy ránézésre nagyon hasonló, szerintem csak a színe más.
riasztóm van csak, más nem szívja, asszem. 2 hét után még beindult, amikor pár méterrel odébbálltam, szóval azért teljesen nem volt szar az akksi.[ Szerkesztve ]
-
-
kisza25
félisten
válasz norbert1998 #318172 üzenetére
Te neked milyen autód van? Azt nem láttam a beszámolódban
Renault megan RS 1,8TCE vagy melyik motor?[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
bandus
veterán
válasz Tuco Ramirez #318168 üzenetére
ez volt a rossz dontes, visszamenni a fertobe en nem trukkoznek, ha egyszer valahol kibukik, akkor eleg szepen megvaghatnak erzesre. a kovetkezo muszakinal megint el kell majd jatszani, meg utana is. eladni igy rohadt nehez lesz, ha ezzel tisztaban van a vevojelolt. ha nincs, az megint aggalyos. Ha o esetleg mar nem tudja majd muszakiztatni, akkor siman felnyomhat teged valahol.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
brumi1024
veterán
Ez a mai időjárás, az eső már a mosás végét sem várja meg, a szárazolás közepén elkezdett szakadni.
Más: esküvői készülődés, az egyik szolgáltató a játszós autóval jött. -
norbert1998
nagyúr
válasz Reggie0 #318175 üzenetére
De igen, de szerintem oda az autó is és én is kevés lennék. Meg a pénztárca is. Még néhány kakucsot szeretnék, esetleg Mring. Aztán esetleg Pannónia ringet megnézem, az közel van.
kisza25
Sima Renault mégane 3 coupe, 2 literes turbós volt eredetileg. RS turbo, chips, RS futómű, kerekek és fék. Így megközelíti az alap RS250-et szerintem. Hátul GT lökhárító van, így ez egy "Renault Mégane 3 Coupe GT RS" -
stickermajom
addikt
Elektromos Hummer valakinek? Háttérben egy F150 összehasonlításképp. Ránézésre nagyon paraszt, valami bling-bling felni elférne még rajta és akkor igazi stricimobil. Gyorsan megnéztem, 4 tonna basszus.
[ Szerkesztve ]
-
-
brumi1024
veterán
Focvis, ArthurShelby, Qru: Köszi
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz norbert1998 #318192 üzenetére
Akkor jól van akkor
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
Új hozzászólás Aktív témák
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest