- eBay
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Lejtőre került a streaming
- Még több embert rúgott ki a Tesla
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Bittorrent topik
- DIGI internet
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz simonjoe #267097 üzenetére
Ami már az egész történet kezdete óta "zavart", hogy úgy kezdödött az egész SEAT-kaland, hogy "megdiózzák, és csókolom" én ekkor annyit kértem tölük, hogy "ha már úgyis lenn van a szívósor, akkor tudnák ellenörizni és ha kell tisztítani a 4 injektort a szívósorban, biztos ami biztos?"...
Aztán erre hívtak fel utána legközelebb, hogy "áhh megvan, a 4 direkt-injektort (a hengerfejben lévö, tehát nem is a szívósoriak) kell cserélni, és elmúlik a hiba"....Onnantól egyszer nem került szóba sem a szívósor, sem az ottani injektorok, sem hogy koksz lenne.
Egyetlen egyszer vetette oda a szerviz-tanácsadó, azt is akkor amikor direkt kérdeztem, hogy a szívósort megnézték? "Persze-persze, mindent megnéztek, semmilyen lerakódást, kokszot nem találtak"... ezek után érthetö a gyanúm.Tudom-tudom, most jön majd, hogy az én hibám, minek zavarom össze öket, nincsenek felkészülve valakire, aki picit jobban ért(het) az autókhoz, az átlag ügyfél gondolom mosolyogva odaadja a kulcsot, kifizeti a számlát a végén, és örül, hogy gurul az esernyöje tovább.
-
veterán
válasz Szada85 #267096 üzenetére
Nagyon jó hírek! 👍
Pár gondolat.
1. Én hiszek, vagy inkább bízok a neves gyártóktól származó löttyökben, rendszeresen használom egyiket-másikat. Legközelebb tegyél bele egy másik gyártótól származót, hátha úgy hatásosabb , pl. Pro-Tec "Valve and injector cleaner".
2. Van ebben örvény csappantyú (swirl flap)? Azt nézték vajon?
3. Koksznak kicsi az esélye. -
MC Pite
veterán
válasz Vismajor01 #267057 üzenetére
Fólia.
Plusz aldiból a keretre ráhúzható hálós cucc, és/vagy baseball sapesz.
Amit Integrale linkelt az profibb, mostmár van gyári rolóm a Pikacsuban szerencsére.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #267096 üzenetére
Már pont akartam kérdezni hol tart a saga, de megálltam hogy ezzel spammeljelek.
Megdöbbentő az eredmény, pedig az összes eddig hallott beszámoló pozitív volt az LM lötyiről - még ha némi placebo is volt benne, mert kétlem hogy mindenki diaggal nézne rá van-e bármi hatása.
Remélem jó lesz a technika, míg megejtődik a diózás.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
MC Pite
veterán
válasz Szada85 #267096 üzenetére
Na igen... Eleve belenézhetnének, de mikor mindenki néz rám mint a f@szra, minek veszem meg a gyári üa adalékot a THP/Puretech mocikhoz, meg itt és más topikban is ufónak néznek, faxnak vergődök higy a Wynn's GDI cleanert hogy nyomjam a rendszerbe (egyelőre ott tartok, hogy hátul a fojtószelep előtt veszem le a csövet, turbó, ic kimarad így, talán check engine se fog járni érte). Márkakóklerek idáig egy se csinálja, de létezik egy tisztítási eljárás, kéne találnom olyat itthon akiben bízok (nem a Gablíninés nem Duna Autó) és megmondják mennyiért csinálják.
BLUE TORNADO: Meglepő módon a Wynn's Airco Fresh használom klímatiszzításra vagy 10 éve. Szerintem jó, legutóbb tegnap kezeltem a 208at, klíma kikapcs után kicsit büdi volt, ma mentünk vele, jó lett!
Petyyyyy: Gyárilag is vannak gdi-khez üa adalékok, valamit az is ér. De a sprés megoldás jóval hatékonyabb, mert szívó oldalt pucoja ki. Ennek az mpi változatát elég réfóta használom (nem LM, de nagy difi nem lehet).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
veterán
válasz focvis #266240 üzenetére
Fogyi fejtegetés, sorry akit nem érdekel.
Ez előző vasárnap ugyanezt az utat jártam meg az MX5-tel nyitott tetővel, mint ma a Golfommal. A légellenállás kis sebesség mellett kevésbé számít, mint tudjuk. A Mazda 2.0 szívóbenzin és 1 tonna, a Golf 2.0 turbóbenzin, és 1,3 tonna.
Bal oldalon a Mazda, jobb oldalon a Golf fogyasztását írom.
- Balaton nyugati része - Csopak végig a 71-esen, semmi száguldozás csak a tötymörgők előzése, kvázi azonos túratempó mindkét alkalommal, ez a szakasz teljesen összevethető:
4,9 VS. 5,4
- Tovább Veszprémig még mindig összevethető:
5,1 - 5,7
- 8-as út Szfvárig Mazda ~100, Golf 110-140:
5,1 - 5,7
- keresztül Szfváron az M7-ig:
5,1 - 5,8
- M7 a BAH csomópontig, Mazda 110+pici volt, a Golffal amit ki lehetett hozni pünkösd hétfőn, azaz 120-140, egyszer pici 160+
5,2 [kép] VS. 6,0 [kép] lett a vége. -
Petyyyyy
addikt
válasz MC Pite #267109 üzenetére
Ezt látod nem is tudtam - gyári adalék.
A Corsa-nal mi is használtunk egy sprayt leszedett légszűrővel, de a DPF-es autóknál "sok értelmét nem látom", mert max átkerül az anyag a szűrőbe. Szóval hamarosan le fogjuk szedni a szívósort, aztán megoldjuk mechanikus úton a takarítást.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz Szada85 #267096 üzenetére
Szia! Ha rám hallgatsz, akkor adsz neki egy Green Engine HHO motortisztítást. Szerintem ennyi cumi után már nem veszítesz vele. HA valóban koxos, akkor ez szépen letisztítja a lerakódást. Ráadásul motor bontás nélkül. Sokan nem hisznek benne, de viszont én tapasztaltam jótékony hatását. Csak ajánlani tudom!
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
dnelb
veterán
válasz BLUE TORNADO #267112 üzenetére
tfsi csoportban egy tag ment volna dió, előtte elvitte egy ilyen HHO tisztításra, majd ment vele 650kmt, utána ránéztek a szelepekre. Konkrétan semmi tisztulás nem volt, egy óriási scam az egész. Volt egy ilyen hitterito pali(itthoni talán legnagyobb hho cég vezetője) , állította jobb mint a dios tisztítás. Több szerelő is ajánlotta, oké nézzük meg akkor előtte utána, pali természetesen eltűnt. Aki ilyenre pénzt ad az fogyatékos, bizonyított hogy nem csinál abszolút semmit.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz BLUE TORNADO #267114 üzenetére
jah. Tanulópénz. Legközelebb majd utána olvasol.
[ Szerkesztve ]
-
BLUE TORNADO
senior tag
-
rbalint88
addikt
válasz dnelb #267113 üzenetére
Es az meg a jobbik eset, ha nem csinal semmit. Az sokkal nagyobb baj, hogy a ki tudja mennyi es mekkora darabokban levo kokemeny kokszot bekuldi az egesterbe, aztan az mit csinal ott. Novoth Tibit lehet nem szeretni, de szakmailag szvsz ott van a szeren, o emlitette a diozast bemutato cikkben vagy videoban (nem mai darab mar), hogy ezekkel a tisztito adalekokkal ez a gond, nem veletlen csorog-zorog a motor, meg dol hatul a fust…
Szada85: nem tudom a 2.0tsi-t mennyire kell megbontani a diozashoz, de erdemes osszekotni egy vezerlescserevel.
-
dnelb
veterán
válasz BLUE TORNADO #267116 üzenetére
nyilván. Az egész interneten nincs egy olyan poszt sem amibe ott lenne elejétől a végéig vágás nélkül , before after, nem gyanús? Ellenben kb végtelen poszt van arról hogy a szelepek ugyanolyan koxosak hho után A legnagyobb hho mester itthon nem vállalja be hogy bontás legyen előtte utána, nem gyanús?? kb ingyen reklám lett volna neki, de nem kellett persze nem besertodni kell, hanem legközelebb tájékozódni, megtérül.
[ Szerkesztve ]
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz dnelb #267118 üzenetére
Szerintem én akkor sem sértegettelek, ráadásul nyilvánosan. És képzeld... Egy forintomba nem telt az eljárás, mivel nekem a barátom csinálta ingyen. Én tapasztaltam a jótékony hatását... Ha te csak olvasott, vagy innen-onnan hallott marhaságokat firkálsz ide, akkor inkább hagyjuk az egészet. Csak segíteni próbáltam egy fórumtársnak, de te idejöttél köpködni. Inkább aludj. Rád fér. További szép estét!
Részemről zártam a témát...Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
dnelb
veterán
válasz BLUE TORNADO #267121 üzenetére
figy, te nem segítettél, hanem hazudtal amikor azt írtad hogy szépen letisztitja a koxot. Ez bizonyítottan nem igaz. Ne vezesd félre az embereket.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz MC Pite #267107 üzenetére
Nem találtam gyári rolót a Cromába (plusz a hozzá való kéder), úgyhogy megvettem ezt, majd rá két hétre a lengyel kontaktnál lett új szett roló, másiknál kéder, szóval értelem szerûen beugrottak azok, ezeket meg eladtam. Jók, tényleg, de nem gyári.
"Bad reklám is reklám too"
-
K Norbi
addikt
🤣🤣🤣🤣
-
6030D
Ármester
válasz Vismajor01 #267057 üzenetére
Nekünk ilyesmi van, csak lidlis. [link] Ez nem tudom ugyanolyan-e, a miénknek az egyik fele egy fekete fólia, és az ragad az üveghez. Pont akkora, mint az Octavia oldalablaka. Csak akkor van fenn, ha alszik a gyerek, különben kéri, hogy vegyük le, mert inkább nézelődik.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
veterán
válasz MC Pite #267109 üzenetére
egyelőre ott tartok, hogy hátul a fojtószelep előtt veszem le a csövet, turbó, ic kimarad így, talán check engine se fog járni érte
Még 2014-ben a Morvai Autószerviz csinált BG-s kezelést a Golf 6 1.4 TSI-men. Ők konkrétan a fojtószelephez/-re adagolták a tisztítószert, utána törölték a hibakódokat, legvégül töltöttek az üzemanyaghoz adalékot. Megszűnt az égéskimaradás.
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #267127 üzenetére
Szeretném preventív megcsinálni, akkor még tán nem annyira sok a dzsuva. Sima sprézést nyomtak, tudod mit használtak? Olajcsere volt utána?
Hja, hibakódtörlés vagy megy Torqe Proval, vagy nem, marha jó lenne infót találni erről, csak pár millió ilyen motoros jármű van, mégse lelem/balfaszul keresek.Pedig a topiklakók ötödének is minimum hasznos lenne, de úgy látom inkább jellemzően megvárjuk, hogy beüssön a bibi.
Macüda jól eszik, elődeire nem volt jellemző.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Petyyyyy #267111 üzenetére
Nem tudom mennyit ér a gyári adalék, de ha nyaralás, meg szervizkor kap egyet egyet pl, akkor nagy az esélye hogy nem lesz nagy lerakódás. [link]
focvis: Köszi! Korrekt ár volt, utánakérdek most mennyi az annyi. Mondjuk ha tudom törölni, magam is megcsinálhatom, csak kell hosszú fej mint a klímatisztítónál, mert k..a mélyen a szelep
Itt mondjuk javasolja.
Petrol Application
1. Set engine at 2,500 – 3,000 RPM
2. Apply product directly into the inlet manifold
3. Spray in 4-5 second intervals allowing engine to stabilise in between sprays
4. After 10 applications allow engine to idle for 3 – 4 minutes
5. Repeat No. 3 & 4 above until contents of can are consumed
6. After treatment carry out an Oil System Clean (Flush) and change the engine oil and
filter
7. Carry out road test, ensuring full use of RPM rang[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
veterán
válasz MC Pite #267133 üzenetére
2014-es ár. 🤗 nemecsektibi akkoriban kért 100 ezer + áfát.
Igen, olvastam a leírást mikor korábban linkelted. Gondolkozom is rajta, hogy a tavaszi olajcsere előtt kap majd ebből a Wynn'sből a Mazda. (A Golfnak nem kell, dupla befecsis és úgy jár mint egy doxa.)
Hol tervezed beszerezni? Talán a Bárdi forgalmazza itthon.[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #267105 üzenetére
1. Köszi a tippet, elsőnek most kap még pár tanknyi LM-et, aztán meglátjuk van-e további javulás.
2. A gond az, hogy gyakorlatilag mindent is elmondott a csóka hogy ellenőriztek, átnéztek, többek között a teljes szívósort/szívó oldali csatornákat is ellenőrizték és nem találtak semmit szerinte... Ehhez képest számlán csak a szét- összeszerelés van feltüntetve, semmilyen ellenőrzés vagy takarítás nincs.
Emiatt hajlamos vagyok azt feltételezni, hogy a szerelős gyerekek csak levették a szívósort, kicserélték a direkt spricniket majd ment is vissza az egész...
Egyik telefonban elmondta hogy rendelnek 1 db szívósor injektort is beteszik tesztelni, az autó visszaadásakor szintén csak odabökte extra kérdésemre, hogy “iiigen, azt is betették de nem hozott változást, nem az a gond”... ezek után ezt is nehéz elhinni. -
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #267136 üzenetére
A Mazzag csak 2 személyes emiatt sztem sosem lép a Golf helyébe.
Btw hs már 2 üléses a téma: hétvégén véletlenül belefutottunk egy 350Z találkozóba, ott azért volt pár izlésesen pimpelt verzió is.
#nincsbennetarcsi
-
dnelb
veterán
válasz BigBlackDog #267136 üzenetére
mondjuk az adatihoz képest pont hogy a golf fogyaszt nagyon jól
-
válasz BigBlackDog #267136 üzenetére
A golfot focvis tolja be a bontóba
Teljesen másra való a két autó, szerintem jó párosítás[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
norbert1998
veterán
Sziasztok!
Az autószerelés eléggé kihalt, így itt mutatnám.
Tegnap egy nagy fékezést követően így jártam.
Egy éves, 10 ezret sem futott Rotinger RT 4505-GL T5 féktárcsa ("tUnInG"), Renault Megane III Coupe 2.0 tCe 180 az autó.Mind a négy tárcsa megkékült, de a hátsókat amúgy sem könyvelném el nagy veszteségnek, mert szerintem hamarosan úgyis cserések lettek volna.
Az elsők kékülése teljesen egyforma. Miután kihűlt minden, mentem egy keveset, még pályán is, hogy legyen fordulat és tempó, majd megálláskor csak a motorféket és a kéziféket használtam, megnéztem, a tárcsa langyos volt csak, tehát szerintem nem fog be amúgy, tényleg csak a nagy fékezés volt a ludas.Mondjuk azóta a fékhatásom is más, pedig a fékfolyadék is cserélve volt egy éve, el meg nem folyt szerintem. Mármint kutyagumisabb a fékpedál, így egy nappal később is.
A feladatotok az lenne, hogy elhitessétek velem, teljesen normális, hogy egyetlen nagyobb tempós fékezés után bekékülnek a tárcsák, és ne a gyártóban vagy a kocsiban keressem a kékülés okát, valamint, hogy ez a "tuning" tárcsára is igaz.
A másik: A vészmadarak az internet minden sarkán azt mondják, hogy ez kuka, tele van belső repedésekkel innentől. Az optimisták meg azt, hogy hagyni kell a fenébe, azért fék, hogy melegedjen, egy tank benzin után visszaáll normálisra.
-
nagyúr
válasz norbert1998 #267140 üzenetére
Textar tarcsa nekem 6.000km utan egy nagyobb fekezes hatasara lett hullamos az accordon. Ilyen hugy minoseguek ezek Utana gyari honda tarcsakat vettem, erdekes modon azok bírják. (De 2x annyiba is került)
[ Szerkesztve ]
-
3L1T3
addikt
2020 Tesla Model 3 Long Range dual motor verizó. Elértem 3 év alatt a 90K kilométert és ígértem pár infót még régebben.
Most először van szervízben az autó, ahol a két első alsó lengőkart cserélik. Bírt volna még, de inkább úgy voltam vele legyen újra cserélve ha már észlelték, hogy viseletes. Ezen kívül egy fékfolyadék csere történt.
90K km alatt az átlag fogyasztásom 18.4 kWh/100km amiben folyamatós autópályázás van. Belföldön és külföldön.
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
veterán
válasz BigBlackDog #267136 üzenetére
Ha csak ezt nézzük, akkor egyiknek sincs jövője és vennem kell egy 1.2 TDI-t. (Nem valószínű.)
Figyelembe véve, hogy a Golffal valamivel gyorsabban menten a 2x2-3 sávos szakaszokon, kb. 10% fogyasztásbéli előnye van a könnyebb és gyengébb Mazdának.
Kíváncsiságból néztem pár aktív start-stopos munkába járást is; a Mazda 7,8 környéke; ma megnéztem a Golfot, 9,1 lett némileg nagyobb forgalom mellett. Ez 16,6% előny, azonos körülmények mellett legyen ~15%.
Súlyozva minden szirszarral, végül erősen a hasamra ütve azt mondom, a Mazda kb. 12%-kal kedvezőbb fogyasztást produkálEz alátámasztja a vizeletem sugallatát, miszerint vegyesben kb. 1 literrel kevesebbet fogyaszt a Mazda.
Miután leírtam a fentieket ⬆, ránéztem a spritmonitorra, mennyi volt az átlagfogyasztásom 03.01. és 05.30. között:
- Golf 8,54
- Mazda 7,58
Azaz 12,66% vagy 0,96 l/100 km különbség. (Autópályán a Golffal gyorsabban járok.)Ennyi volt, köszönöm a türelmet.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz norbert1998 #267140 üzenetére
Gyenge minőségű a tárcsa, pontosabban nem ekkora terhelésre lett tervezve. Ha szerencséd van akkor lekopik ez a lilás réteg és olyan lesz mint volt. Illetve olyan nem lesz már sosem, mert másodjára könnyebben fog elmelegedni. Egy cementit réteg keletkezett (ez a lila rész) aminek a tapadása gyengébb mint a nem megégett tárcsáé, azért lett más a fék érzésre is (és persze fékhatásra is).
#nincsbennetarcsi
-
norbert1998
veterán
és tboy
Akkor ettől a gyártótól sem kell féket venni többet (a betét sima Ferodo)
Az én 296-os méretemben ezen kívül csak a Zimmermann csinál olyan féket, ami a kopó felületén is hűtütt akár furattal, akár horonnyal. Bermbo lett volna a terv, de abból csak a kisebb motorral szerelt kupéhoz van 280-asban, meg az RS-hez szerelt 320-asban, 296 nincs.
Azért lett Rotinger, mert a T5 minta sokkal esztétikusabb, mint a Zimmermann tárcsáé.[ Szerkesztve ]
-
3L1T3
addikt
Sebesség határ vagy néha az felett jócskán. Székesfehérvár-Bp-Székesfehérvár ez minden nap, vagy Székesfehérvár-Debrecen-Székesfehérvár vagy ugyan ezen csak Szeged/Sopron/Győr városokba.
Télen úgy 25-30%-al kevesebb a hatótáv és nem , nem a fűtés miatt hanem az akkumulátor kémiája miatt egyszerűen kevesebb energia tárolására képes. Összeségében 130 km/h-val 2.9-3 psi kerekekkel (Michelin P4S) 25-30 fokos hőmérséklet mellett 350-400 km a hatótáv.
A 90k km alatt nincs degradációm továbbra sem, ugyan annyi telejsítményt vesz és ad le az aksi mint eddig. A töltési ábra se változott ezidő alatt. Szeged-Debrecen-Győr és egyéb olyan helyek esetében ahol van TESLA töltő továbbra is nagyon kellemes az utazás, Székesfehérvár-Szeged-Székesfehérvár táv ha a csillagok állása is kedvező M0 elkerülővel együtt oda-vissza megjárható. Végig megengedett sebesség tartományban.ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
nagyúr
válasz norbert1998 #267146 üzenetére
Brembot ne. Zimmerman megér eg ypróbát, arról jókat szoktak mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- eBay
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Yettel topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Windows 10
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest