-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
deicide
veterán
válasz Skillet #26042 üzenetére
Tényleg nem vagyunk egyformák, de ez így is van rendjén. Azért vettem az erős autót, hogy rúgjam neki mindenhol, amennyivel épp kedvem van. És ha belefutok egy büntetésbe, kifizetem. El is érte az átlagfogyasztás a 12 litert az előző 10k km-en.
Tsebacsi: M6-on én is mindig ezt tapasztalom, Dunaújvárostól Paksig vasárnap lélek sem szokott lenni.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
#03969024
törölt tag
No, ma megint kaptam egy kis "ajándékot". Most a váci TESCO parkolójában. Nem az első, de eddig egyetlen autóstársam sem volt elég tökös, hogy legalább egy telefonszámot hagyjon. A jó édes anyucikáját!
-
Declare
őstag
válasz bitpork #26045 üzenetére
Azert a mai autok döntö többsegevel a 160-180 nem egy eletveszelyes hazardirozas. 130 nal ugyan ugy kaphatsz egy szerencsetlen defektet, vagy ugyan ugy kiszaladhat valami vad, ami utanna mar csak a szerencsen mulik, hogy hogy vegzödik.
Szerintem a vezetesi moral es a kultura sokkal fontosabb kerdes, mint a km/h. Itt a nemeteknel en is gyakran megyek 160-180 al, mint sokan masok, de soha nem volt meg izzaszto helyzetem ebböl. Ellenben a szlovakoknal a jobbrol elözö idiotabol igen, vagy ha megyek 140 tempomattal es jön a seggembe es villog, amikor mellettem van a kamionsor, vagy eppen tömve van csurig az M7 nyaron....ezerszer veszelyesebb, mint a nemeteknel 200 al menni.
Lehet ezzel vitatkozni, meg nem egyeterteni, nem baj az , viszont ha ennyire csak a sebessegen mulna minden, akkor a svedeknel a balesetek szama kereken 0 lenne, a nemeteknel vegtelen es otthon is csak alig-alig lenne. Nem tudom a pontos statisztikakat, de azert komolyabb összeggel mernek ra fogadni, hogy nem ez az arány
Jah es mondom ezt ugy, hogy 10 eve vezetek es 0 azaz 0 büntetest fizettem...
-
válasz #03969024 #26052 üzenetére
Mi történt?
(#26055) Declare: a vezetési kultúra alapja hogy betartjuk a szabályokat. Innentől minden más maszatolás. Értem én hogy vki adrenalin hajhász, azt is ha telik rá. De nem a "És ha belefutok egy büntetésbe, kifizetem." mentalitás fog előkerülni ha megtörténik a baj. Persze lehet játszani az invinciblét, de ne adja az ég hogy az én családom egy tagjával egy ilyen mentalitású végezzen.
A németeken elég sokat mék át míg északi szomszédjukhoz beérek és feszt villognak és taszajtanak le a picsába, elég vérmesen. Nem kell bemutatni ami nincs.
Azt meg érvnek felhozni hogy a svédeknél is vannak balesetek...elég kontra produktív, hiszen pont azt bizonyítja, hogy a gyorshajtás még egy plusz az amúgy sem egyszerű szituációba. (Most tekintsünk el a turbósított traktortól-volvótól-mercitól ami onnan jön nagy mennyiségben, Ghost Ridert meg tekintsük semmisnek)[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
w333
félisten
válasz deicide #26054 üzenetére
Tegnap délután 17-18 óra között nem téged láttalak az Óbudai Auchanban ?
Valaki nagyon ismerős volt, és olyan mintha te lettél volna ... blogodból láttam rólad a képet és emiatt gondoltam hogy te voltál de lehet csak hasonlított rád
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
tomiii.
aktív tag
Újabb remek leírású hirdetés
-
deicide
veterán
-
w333
félisten
Az előzmény csak annyi hogy a kolléga írta az este ...
Na beköltözött a futóműbe a lódobogás. De valami extrém durván, a kormányon is érződik, ráz főleg motorféknél és lehúzott ablakon fülelve fémes hang is társult hozzá
Emberek tényleg ilyen eszközökhez folyamodnak ? Link
(#26062) deicide
Akkor nem te voltál, csak nagyon hasonlított rád (kutyaszalámikat nézte)
(#26063) tomiii
Rá kell ugrani az ilyenre, főleg ha van hozzá mind alkatrészed + ismered az autót !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Declare
őstag
válasz bitpork #26056 üzenetére
" vezetési kultúra alapja hogy betartjuk a szabályokat."
ezt irtam a legelsö mondatomba, ha elolvasod nem arrol irtam, hogy otthon szlalomozz 200 al a tömött M7-en.
2 eve döntöen itt közlekedem a Nemeteknel, azt tapasztaltam, amit leirtam. Az, hogy Te hol tapasztaltad az agressziv tolast es villogast, azt nem tudom, de mar csak azert sem ertem, mert eleg komoly kamera halozatuk van es eleg komolyan ramennek arra, hogy az agressziv soföröket kiszedik (villogni, dudalni csak veszhelyzetben)....ettöl függetlenül tartomanyokon belül is jelentös különbsegek vannak, nem veletlenül irtam hamburgot.
[link] itt egy statisztika, most kivancsisagbol rakerestem. Ha pl rakattintotok Nemetorszagra, majd utanna a "view statistics", akkor alul kivalaszthato a "countries comparaison". Ha a sebessegen mulna minden, Nemetorszagnak kellene az elen lennie....nem beszelve az örült nagy forgalomrol amit az autobahn bonyolit....azert ök sem hülyek....ha annyira para lenne, nem engednek a szaguldast.
Persze autozni veszelyes, 180 al veszelyesebb, mint 100 al, ez nem kerdes....de ettöl meg mashogy latjuk a kerdest, de nincs ezzel baj
-
Qru
MODERÁTOR
válasz deicide #26062 üzenetére
Most miért? Keskenyebb gumi nehezebben úszik fel...
Am meg tök relatív, melletted még 250-nél se volt halálfélelmem, ismerős WagonR-jében meg már 90-nél az volt.
Esőben még Bubuval is óvatosba nyomom, pedig v mintás esőgumi feszít rajta meg ott az awd.
#nincsbennetarcsi
-
mycso
veterán
válasz Declare #26065 üzenetére
Németeknél szerintem is szépen működik az autópályás vezetés.
A 3 sávot is tudják használni (a nagy dög hiperbrutál merga is áthúzódik a külsőbe, ha a helyzet indokolja), a zippzár elvet is ismerik.
Nekem pozitív volt.
Én ott olyan 170-es tempóval közlekedtem, viszont egy kezemen megtudom számolni, hogy hányan jöttek tőlem gyorsabban....(lehet én "rosszkor" voltam arra felé)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Declare
őstag
Ugyan ezt tapasztalom.
Az meg ugye a masik, hogy ha az ember nap mint nap hasznalja, nem lesz ujdonsag erzes a "no speed limit" es nem akarja mindig nyomni, ami a csövön kifer. Ha a környezö orszagokban sem lenne limit, meg kevesebb baleset törtenne szvsz. Nem 1-2 emberke jön el a nemetekhez csak azert, hogy padlogazon csapathasson a verdaval....ezek az igazan balesetveszelyesek, nem az aki nap mint nap hasznalja es neha 180 ra allitott tempomattal tesz meg rajta par 100km szakaszt, mert nincs kedve a szüksegesnel többet ülni a kocsiban.
-
#03969024
törölt tag
válasz bitpork #26056 üzenetére
Csak a szokásos. Megint meghúzta valaki a kocsit, aztán mintha mi sem történt volna, elment. Már a sokadik eset, de még egy bocsánatkérés sem. Ennyit a kultúránkról. Egyszerűen már utálok autóba ülni. Naponta megyek 3-400 km-t, kétszer át Bp-n, ennyi balfácánt, meg pofátlan ügyeskedőt máshol nem látni.
-
Motion_Blur
félisten
Pénteken benya -6 Ft.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
nagyúr
válasz Motion_Blur #26077 üzenetére
Afene, tele a tank, gyorsan ki kell kocsikazni a benyat belole
-
Melack
veterán
válasz Motion_Blur #26077 üzenetére
Újabb -6? Bazz, akkor Érden is 300Ft alatt lesz a 95-ös...
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
deicide
veterán
válasz Motion_Blur #26077 üzenetére
Fenébe, pedig ma tankolnom kell. De akkor már a 100-as is 350 alá fog esni, örömboldogság.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
TaaT
nagyúr
Tegye fel a kezét aki ezt előre megtippelte
Give them hell Ukraine!
-
w333
félisten
Akkor én mit mondjak ... nekem negyedévente 11800 Ft
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
trassher
addikt
válasz Motion_Blur #25994 üzenetére
Nem mindegy hogy 190-el, vagy 130-140-el mész a belsőben, amikor valaki kielőz előtted... nyilván aki belenéz a visszapillantóba, nem azt feltételezi hogy valaki két kilóval jön... ezt kéne megérteni.
A forgalomban arra kell számítani hogy bármi történhet. Ha valaki belenéz a tükörbe és nem látja hogy mögötte 190-el közelednek és nem 130-140-el az nyugodtan visszaadhatja a jogosítványát. Ez a legalapvetőbb követelménye annak hogy valaki vezessen. Sebesség és távolság felmérése.
Redmi Note 7
-
nagyúr
válasz trassher #26093 üzenetére
Ez meddő vita, viszont a másik hülyeségére nehéz felkészülni, főleg ha 190-el tepersz... Ott így is, úgy is téged fognak megbüntetni, márha még lesz kit Ezért nem kellene kilónyolcvannal tépni csak akkor, ha előtted nincs senki, aki kijönne. Míg a németeknél számítanak rá, hogy valaki a belsőben végsebesség közeli értékkel jön, itthon a papa a telekről nem, ő még a kamion elé is képes kikanyarodni, mert azt hiszi busz, ami beáll az előtte lévő buszöbölbe... veszélyes ez...
(#26095) stickermajom: Na erről beszélek. Nem 1 taxis, vagy akárki (50-es se**fej, mamzi, fiatalpi**a, kisge*i) is váltott úgy sávot városban, hogy nekem konkrétan le kellett húzódnom és erősen fékeznem, mert ő bizony sávot váltott, és nem érdekelte, hogy én ott vagyok vagy jövök! És nem mentem még 70-el sem! Plusz sem a Civic, sem az E-merci nem egy kis matiz, hogy ne vegyék észre... Utána persze neki áll fejlebb, hogy én dudálok és ****zok...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
stickermajom
addikt
válasz trassher #26093 üzenetére
Az a baj, hogy erre az autósok jelentős része képtelen. Pár napja elém főúton hajtott ki a kereszteződésből egy hölgy féktávon belül. Szerintem nem hogy a sebességet (90-nel jöttem), az autó jelenlétét sem érzékelte. Az volt a szerencséje mindkettőnknek, hogy szembe nem jöttek..
[ Szerkesztve ]
-
válasz trassher #26093 üzenetére
Fogadjunk h rakok alád olyan szitut h képtelen leszel felmérni. Nem mellesleg a minden-re felkészülés nem azt jelenti, hogy a tiltott dolgokra készülsz fel : a meghatározás magában kellene hogy hordozza a lehetetlenségét. más kérdés h sokan telibefoschák ezt.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
trassher
addikt
válasz Tsebacsi #26094 üzenetére
Szigorítani kéne a szabályokon, nem kellene minden gyök2-es embernek jogosítvány. Most ha teszem azt megyek a külsőben óra szerint 140-el, belenézek a visszapillantóba és látom hogy mögöttem a belsőben jön zack 190-el akkor értelemszerűen nem megyek ki elé. Ő elmegy, megint kinézek, ha szabad a pálya megelőzöm akit akarok. Nincs baj, mindenki örül, nem öltük meg egymást. Igen veszélyes a közlekedés de az oda nem való közlekedők teszik azzá.
stickermajom: Pont az ilyenekről beszélek. Anno városban jöttek belém oldalról. Nyugodtan mentem a felsőbbrendű úton, xy meg ki akart hajtani. Láttam hogy csorog hogy kilásson aztán nem állt meg. Gyorsítottam hogy hátha elkerüljük egymást de nem jött össze. Szembe jött az ikarus, a másodperc tört része alatt mérlegeltem hogy inkább oldalról jöjjön belém mint csattanjak frontálisan a busszal. Utána nem gond volt, egyből elismerte hogy ő a vétkes, bár kerékanya kulccsal szálltam ki ízes káromkodás kíséretében.
bitpork: Ha nem érzek biztonságosnak egy helyzetet akkor értelemszerűen nem fogok belemenni. Sokan már itt elvéreznek mert nem tudják felmérni hogy mi történhet. Szerintem még mindig túl könnyen lehet jogosítványt szerezni. A kresz vizsga csak egy dolog, variálhatják ahogy akarják. Nem a kresz ismeretétől fog tudni valaki közlekedni vagy nem.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
TaaT
nagyúr
Szerintem ezt a témát folytassátok a Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat? topikban, úgy is oda való.
Give them hell Ukraine!
-
Declare
őstag
válasz trassher #26097 üzenetére
Baromira nem egyszerü felmerni a sebessegeket, szembe, meg hatulrol ....otthon azert meg veszelyesebb 200 al haladni, mert az ember nem szamit ra. Az autobahnon, azert ha este belenezel a tükörbe es jön valami nagyon xenon vagy nagyon lila led, akkor meg 2x atgondolod, hogy na vajon ez 250 vagy sem....
Veszelyessegi faktornal meg akkor elkezdhetünk megint beszelni arrol, hogy elvenni a jogsit az öregektöl, a nagyon fiataloktol, a magas vernyomasosoktol, a varandosoktol.........nincs erre megoldas sajna. Esszel kell menni gyorsan is meg lassan is.
(#26091) Qru neki nöni fog a kötelezö
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest