-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
deicide
veterán
-
deicide
veterán
válasz szőröscica #14180 üzenetére
Ott a pont. Az elnyújtott kanyarokat azért szereti.
Viszont az ominózus szakaszon a hetes fel van újítva, jó részén én sem mernék ennyire menni. A másik meg, hogy olyan szinten steril belülről a sebesség, hogy szinte nem is érzed. Harmadrészt nem a sebesség volt a lényeg, hanem az az alig több, mint 30mp, ahogy eljut 250-ig a gép. Aztán vissza is lassultam, mert szemből azért jöttek páran és akármennyire is úgy tűnik, nincs halálvágyam.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Rivaul #14182 üzenetére
Mindig vitaindító a dolog és nektek van igazatok, ellenben a körülményeket nem látjátok, ha nem vagytok ott. Persze ekkora sebességnél egy veszélyforrás hatványozottabban az, ez benne van, ezért is csinálom olyan időpontokban és útszakaszokon, ahol leginkább csak magamra vagyok veszélyes és esetleg a mellettem, mögöttem ülőre. De majd jön Qru és elmondja, ő hogy élte meg, mert én elfogult vagyok.
[rvilike]: Kanyargósabb úton, ha pakolgatod a sebességeket, kigyorsítasz kanyarokból és úgy általában 4000 felett tartod, akkor durrog, süvít, üvölt, az teljesen jó, de ettől eltekintve inkább túraautó jellegük van a mai hot-hatch-ek egy jó részének, azaz berakod 6-ba, mész 250-et és észre sem veszed.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz MunezXBK #14188 üzenetére
A zichyújfalui úthoz képest a 7-es egy élmény, főleg a nyéki újraaszfaltozott szakasz, de még azon a pattogós úton is stabil volt, akkor te is azt érezted, elképesztően stabil a futóműve.
Nem pont nyéknél, de volt OPC mód is.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz tboy93 #14192 üzenetére
Gondot nem jelentene, persze, csak időm nincs a futóedzések/versenyek mellett ilyesmire egyelőre. Ezért marad, hogy néha, ha adottak a körülmények, játszósra veszem. Az autóban töltött idő 80%-ban azért normális vezetéssel telik, különben a 13.000km alatt nem 11.6 lenne az átlag, hanem 15 környéke.
runner125: pályán én is inkább M6, m= zalai szakasza, ahol autóval elvétve találkozni.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Burt1793 #14198 üzenetére
Astra OPC, igen. Hasonló teljesítményű új autók közül ez a forma tetszett leginkább, ezért lett Opel.Szürkületben sosem, van rossz élményem régebbről, több is, egy róka, ami éppen elfért, egy őz, ami éppen átért, egy macska, ami nem fért el, pedig mindegyik esetben 80-al mentem, a macskánál 50-el. Azóta szürkületben és este, erdős, mezős szakaszokon most is bennem van a félelem.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Burt1793 #14201 üzenetére
Igen, amíg vártam, hogy megjöjjön, megnéztem mindent, ami elérhető volt róla.
És ahogy a teszten is mondják, erős. Kíváncsi leszek, a következő generáció mit fog tudni, ha csökkentenek a súlyán és reszelnek kicsit még a motoron.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz parandroid #14210 üzenetére
Így már értem, thx! Így viszont az áruk miatt egyelőre kiesnek, pedig egy 435i-t azért el tudnék képzelni az udvaron. Na majd talán pár év múlva.
AMD Power: Sok helyen olvastam, hogy talán a legszebb forma a jelenlegi éra hot-hatch kínálatában. Én egyetértek velük.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Elemental #14213 üzenetére
Bent melóhelyen is sokan így vannak ezzel, de ez emberi dolog.
Eddig nem volt olyan autóm, ami ment volna 100-at 2-ben, ez nekem is új volt. Én mondjuk bírságot még nem szedtem össze, remélhetőleg nem is fogok.
Rossz úton azért lehetnek meglepetések, volt, hogy soknak éreztem még a 100-at is, pl egy Lovasberény-Csákvár szakaszon.
AMD Power: A 2017-et még megvárom, aztán döntök, attól függően, hogy mit hoz az új generáció. Addig meg nem hagyom ellustulni a jelenlegit.
peterkeT: tényleg nem vagyunk egyformák, így is van ez rendjén, nekem pont az ívelt formák tetszenek inkább.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
-
deicide
veterán
válasz Skillet #14261 üzenetére
A 6-oson merre? Azért kérdem, mert én meg a 62-n futottam össze nemrég egy BMW-vel, akit az zavart, hogy ő megy kb 120-al én meg elzúgtam mellette, aztán elkezdte felvenni a sebességem és jönni a seggembe. Ott 180-ig volt bátor, aztán visszalassított. Azt nem értem, miért fáj neki, ha elmegyek mellette?
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Declare #14285 üzenetére
Ennyire nem. Csak ha nem jönnek szemből, akkor képzeletben bal oldalon megszaggatom a záróvonalat.
Qru: a kanyarodósávot mindig erre használom, ha éppen van. Autópályán a leállósáv viszont tabu, oda nem megyek.
[rvilike]: na, megnyugodtam, jól van.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz szőröscica #14354 üzenetére
Ott akkor a váltó kellett legyen a ludas, vagy nem tudom, mert az ehhez képest szerény Astra óra szerint 250-nél 6-ban még csak 5300-at forog, van benne még valamennyi.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
deicide
veterán
Itt imádnak a 70-es táblánál mérni a k*cs*g*k...
Rivaul: azt nem dönti el, mi vonatkozik rá, mert az nem döntés kérdése, minden szabály vonatkozik rá is. Arról dönt, hogy figyelmen kívül hagyja-e a szabályt. Tudom, szemantika, de akkor is. Én is tudom, hogy szabályt szegek, tudom, hogy vonatkozik rám, csak nem érdekel.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz roberto211 #15582 üzenetére
Hajjaj, még egy huligán.
Nekem mondjuk elveim vannak, városban 150 fölé még üres úton sem.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Viszem is vissza az opc-t a 6.0-jával a picsába.
Más, pénteken tanújelét adta az autó orrnehézségének, a budaörsi M1-M7 autópálya felhajtó (Auchan) kanyarja, ha valaki ismeri, na ott a 95 már a tapadáshatáron túl van, csúnyán bele kellett kormányozni, hogy ne álljon keresztbe. De hát ilyen is kell, hogy megtudja az ember, mik a gép korlátai szűk íven.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Ez a ráfordító itt.
Szerencsére széles, volt helyen ellenkormányozni.roberto211: Swifttel is szoktam arra járni, 175-ös gumikon már 60-nál halálfélelmem van. (nem én vezetek, csak utas vagyok).
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Lehet rosszul fogalmaztam, a hátulja mászott el az ívről.
Kíváncsi vagyok neked mit bír a vas.A fékpedál magasabban van, így le kell lépnem a gázról, ha fékezni akarok és kicsit megemelni a lábfejem, próbáltam átcsúsztatni a lábfejem a fékre, de a cipő oldala ütközik a fékpedálnak.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz EQMontoya #15814 üzenetére
Az megy, igen, simán rá lehet rúgni kicsit a gázra.
Munez: na igen, kímélgetem, meg hát az utca nem versenypálya, ritkán üresek az utak, hogy próbálgassam, mit lehet.
noklika: erőteljes gyorsítás volt, mert olyan 40-ről kezdtem a kanyart kettesben és 90 felett kicsivel éreztem, hogy megy a szalagkorlát felé a segge és csikorog a hátsó.
tomcsi23: ez jó ötlet, lenézek 2.6-ra a 2.8-ról, csak meg kell találnom a menüben is a beállítást, különben sárga lámpát kapok, hogy lapos a kerék.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz tomcsi23 #15824 üzenetére
3 féle terhelésbeállítás van (de szerintem nem szerkeszthető, azonban biztos van valami tartomány, amin belül jó), enyhe/eco/max, de nem írja, hogy melyikhez mi tartozik. Most enyhén van, ott nincs sárga lámpa, de amint ECO-ra vagy MAX-ra rakok, hibaüzenet lesz azonnal.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Horvátország jó hely. A hosszú hétvégén szereztem néhány felejthetetlen élményt a kollégáknak, akik velem utaztak. Végre élesben tudtam tesztelni jó úton, hogy hogy viszonyul a kanyargós utakhoz a gép. Már Brinje-től lefelé is OPC módban, de főleg Zengg után a kanyargós part menti úton, végre kiszabadult a gépből az állat. Azért az számomra semmihez sem fogható élmény, amikor mész bele a kanyarba hármasban 130-al és még nyomod a gázt és ez meg csak kanyarodik és megy az íven. Mondjuk a hátul ülők erősen kapaszkodtak, mert nekik nem jutott Recaro, de nem panaszkodtak. Egy motorostól még like-ot is kaptam, tetszhetett neki, amit műveltünk. Persze aztán én utolértem egy pár autót, ő meg elhúzott, ellenben addig partiban voltunk.
Ja és a féket is leteszteltem, a Rab-szigeti bejárónál egy ökör Olasz kikanyarodott elém keresztbe, mert a jobbra kanyarodótól nem látta, hogy én egyenesen megyek.Amit meg Pag szigetén műveltem, azt inkább megtartom magamnak.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Gitáros topic
- Epson nyomtatók
- Milyen processzort vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Battlefield 2042
- További aktív témák...
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző