-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vismajor01
addikt
Autófogyi: V60 Phev
Nem vagyok elégedett
Paks-Szekszárd Spar-Szekszárd Obi-Paks.75 km. Oda AWD hatos út, városon belül elektromos, hazafele félútig elektromos onnantól AWD.
Tele tankkal és tele akkuval indultam el.
Tankoltam érkezés után: 4.27 litert, ami 5.693l/100-ra jön ki
Erre jön még rá az áram: 1032 forintot töltöttem az utcán, legyünk nagyvonalúak és 2 literrel számoljunk, azaz 7.693lityi. A durva az, hogy olyan drága a töltés, hogyha nem használom tisztán elektromosan az autót akkor lehet kevesebből kijön...Oda-vissza GPS szerint 90 végig, városon belül is 50kmh, most nem volt semmi száguldás.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
stickermajom
addikt
válasz bandus #240145 üzenetére
Az izzasztó vegán bőrt kivéve nem volt semmi extra. 1-2 órát simán ki lehet benne bírni. Mondjuk régen jártunk sokat az öreg Swifttel külföldre, szokva vagyok a puritán autókhoz.
#240146 Qru Olcsóbb, mint a vonatjegy és gyorsabb is. Ennyit nem ér az a sör.
#240150 focvis AC, nem kértünk bele CCS csatlakozót. 3 évnyi "üzemanyag" ára és nincs szükség rá. Fizetős töltőt is most használtam vele először 9000 km alatt.
-
6030D
Ármester
Vác - Szabadisóstó, átszállás nélküli Jégmadár express 2 felnőttnek 11720 Ft. Az 24 liter hatósági áras / 16 liter 700 Ft-os / 11 liter 1000 Ft-os benzin. 150 km...
De ha nem csak az üzemanyagot nézem, akkor is 78 Ft/km, abba sok minden belefér.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nagyúr
válasz 6030D #240153 üzenetére
Autóval mobilis vagy, viszel amit akarsz kb, utána mehetsz ahova akarsz. Csak 1 esetben érné meg nálam a vonat: Ha konkrétan 1-1 városba mennék csak helybe, 2-3 napra max és a szállás a vasút közelében lenne vagy lenne közvetlen tömegközlekedéses kapcsolat.
Plusz még mindig nincs garantálva a vonat tisztasága, időben indulása, hogy nincs tele véletlen olyan elemekkel, akikkel nem szívesen utaznál együtt, van-e mondjuk wifi, stb.
Túl sok a változó és a negatív lehetőség, 20 évesen leszarnám, 40 évesen meg nem alternatíva (nekem).Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz stickermajom #240152 üzenetére
Amúgy tényleg tök jó, hogy ilyen fogyival eljutsz akárhova. Ezt kb egy 125ccm robogó megeszi üzemanyag ktsg-be, de ebben legalább 2 fő elfér és fedett.
-
6030D
Ármester
válasz Tsebacsi #240154 üzenetére
Szintén autópárti vagyok, nagyon ritkán vonatozok, csak ha iszom.
Az említett Sóstóra 15 éves korom óta járok, anno a haverokkal a vonatozás után 45 percet sétáltunk még csomagokkal a nyaralóig. Mindegy volt, hogy Sóstón vagy Világoson szálltunk le, ugyanannyi séta.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nagyúr
Abszolút! A családomnak köszönhettem az első autómat, ez nagyon nagy szám volt nekem akkor. 18-21 éves korom között megvolt a Swift, amíg nem vettem utána civicet. Rettenet sok kedves élményem fűzödik a suzukihoz, nagyon szerettem hogy elvitt bárhova, hatalmas szabadságot jelentett.
-
stickermajom
addikt
válasz tboy93 #240155 üzenetére
Ha nem csak ad-hoc elindulok (szokásom), hanem készülök akkor itthon feltöltött akksival egy ezresből meglett volna oda-vissza. A sóher énem ujjong ilyenkor, de azért nem ezzel megyünk nyaralni a jövő héten.
Vonat: előző munkahelyem fizette az első osztályt is, így két hetente jártam le Pécsre IC-vel. (Nem volt még család, csak haverok buli fanta.) Egy életre kivonatoztam magam.
[ Szerkesztve ]
-
bigmasterg
addikt
válasz 6030D #240153 üzenetére
Egy hónapja vonattal mentünk fel Debrecenből Ferihegyre, reptérre. Új "okosjeggyel" 2500ft per fő az IC.
Na meg a kocsit sem kellett a reptér környékén parkoltatni.Évek óta most vonatoztam először, de teljesen korrekt és tiszta volt.
De az első osztály sem sokkal drágább.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bigmasterg #240162 üzenetére
Nekem a Mexikói úti parkolás és onnan BKV volt a repteres megoldás, mert az egyik oda menő buszra érvényes a bérlet/vonaljegy
-
Puma K
veterán
155.000 dolláros Tesla Model S Plaid beltere: videó
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
TommyX_
őstag
válasz bigmasterg #240051 üzenetére
Jó kis Fiesta ST
Nekem volt kettő, az egyik Molten Orange (full felszereltséggel 2013-as, 72000 km-rel adtam el, a másik egy 2014-es volt, ezt meg 50000 km-rel adtam el, ez "fapados" volt úgymond, Spirit Blue színben volt.
Mk7-es Fiesta ST lett volna jó nekem 4 ajtós verzióban.Hand's Up Music isn't dead \O/ | Ford Puma A Driver's Dream
-
macilaci78
nagyúr
válasz stickermajom #240170 üzenetére
Ma a 6-os főúton Budafok magasságában a pirosnál egymás mellett álltam egy Teslával. A rajtot jobban elkaptam, kb 40-nél tért magához és húzott el. Lehet, nem is tudta, hogy verseny van.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tboy93 #239858 üzenetére
Adaptív tempomattal óvatosan, nekem volt, hogy megállt a sor a pirosnál, ő meg lekapcsolta magát megállás előtt közvetlenül és elkezdett kúszni - új Sorento PHEV . Először azt hittem, hogy közelebb megy, de utána láttam, hogy már csak az automata kúszik. Nem volt gond, inkább csak meglepődtem kicsit. De ez csak egyszer fordult elő a ~2-3 hét alatt, amíg nálam volt.
Egyébként korrekt leírás.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Puma K
veterán
válasz BigBlackDog #240168 üzenetére
Aki a videót készítette említi twitteren, hogy 2 Teslája már volt és kb ez a "sztenderd" minőség.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Petyyyyy
addikt
-
TommyX_
őstag
válasz Reggie0 #240175 üzenetére
Pontosan az európai Fiesta ST-k 182 lóerősek, 197-200 lóerőre 20 másodpercig tartó overboosttal képes. (ezek 1240 kg tömegűek)
Az amerikai Fiesta ST-k 197 lóerősek, illetve amit Te írták ugye már a Fiesta ST200 az MK7 modell ciklusnak a végéről.[ Szerkesztve ]
Hand's Up Music isn't dead \O/ | Ford Puma A Driver's Dream
-
Reggie0
félisten
válasz TommyX_ #240182 üzenetére
Igen. De tobbet vartam volna meg a katalogusadatoktol. 0-100 6.5 masodperc. Az en audim 1600 kilos tomeggel 240 loval 6.1-et produkal, holott ha pariban kene lennie a tomegnek es teljesitmenynek, akkor 320 loerosnek kene lennie, hogy osszemerheto legyen az ST mk7-tel.
Amugy ugyanilyen csalodas nekem a vw beetle vr6, ami 220 loval es 1.5 tonnaval lassabb nala, mondjuk az vagy 10 evvel idosebb auto.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Reggie0 #240184 üzenetére
Pont a konnyusege okan nincs tapadas indulasnal, ott veszit sokat. Neked pedig a quattro igen sokat segit a jo 0-100-on. Inkabb az lenne erdekes, hogy 60-160 kozott mik az ertekek, ha ott sincs kulonbseg, vagy lassabb a tiednel, akkor van valami problema. Szvsz.
macilaci78: pont ugy ertsd.
-
Snoop-y
veterán
válasz macilaci78 #240185 üzenetére
Isten utjai kifurkeszhetetlenek
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
nagyúr
válasz macilaci78 #240185 üzenetére
Bekapcsolod az aktiv kormanyzast, olyankor a savod kozepen tartja az autot es neked nem kell kormanyoznod egyaltalan. Ehhez kell egy sav, ket oldalt normalis felfestessel, a 2 felfestes koze lovi be az autot. Ha mondjuk a jobb felfestes eltunik hirtelen akkor kepes siman levinni az utrol.
-
tboldi
nagyúr
Lassacskán 1 éve van nálunk a Lancia, ideje átkötni a biztosítást, úgyhogy gyorsan számoltam egyet. Az Aegonnál, ahol most is van a szerződés, forintra pontosan ugyanannyi lenne úgy, hogy A0-ból B1-be ugrik anyum.
A legolcsóbb a Genertel lenne, 7600-zal kevesebbet kérnek, összesen ~43000 Ft.[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz tboy93 #240191 üzenetére
Én ezt a funkciót egyelőre csak a pályán mertem használni a swace-ben az adaptív tempomattal együtt. Ott mondjuk tényleg kiadta ez a két dolog, kvázi önvezető volt az autó, hibát nem vétett. Városban még nem mertem ezeket alkalmazni, ilyen szar utakon és felfestéseken + a sok gyökér mellett kész életveszélynek érzem.
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz tboy93 #240197 üzenetére
Én nem dugózok sokat, de a HOLD funkció + automatával (ja meg hogy hibrid és elektromosan haladok vele) egyelőre élvezet a manuális kocsik után még így is majd ha megunom én is át fogok állni jobban az automata funkciókra. De nagyon idegenkedem tőlük.(kéne venni valami kis gyöszt amit szét lehet hajtani, és akkor ezzel "önvezetnék" mindenhova.) Abarth 500-on gondolkozom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- OLED TV topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen autót vegyek?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák