-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz MasterMark #162549 üzenetére
Olvasd el még1x mit írtam
Integrale:
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #162544 üzenetére
Annyit nem ér a csinosabb külső, jó ez.
2009 szeptembertől van euro 4, ha előtte kapott típusengedélyt akkor még lehetett árulni. Nem tudom át lett-e tervezve a motor (az 1.2 HTP pl át lett tervezve ahhoz, hogy tudja az Euro 5-öt). Ha igen, akkor nincs miről beszélni.
Ha eleve tudta mint pl nálunk a Passat, akkor elvileg csak egy papír kell a forgalmazótól és átírják (kell egy új forgalmi). Filóztam is a dolgon de mivel az Euro5 is tilólistást lett így teljesen felesleges lett volna átpapírozni a kocsit, mert semmit nem nyertünk volna vele.#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #162547 üzenetére
"...elmegyek tesztvezetni egy mazdát meg egy hibrid toyotát hogy milyen is az az állítólagos nirvána"
Szerintem előtte mosd le a Fókát, meg pár képet is csinálj róla! Ki tudja, lehet, hogy hirtelen kelleni fognak a képek.
Őszintén szólva nem hinném, hogy a Ford után annyira elfogna a "KELL" érzés. De ki kell próbálni, legalább több lesz a tapasztalat.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tsebacsi #162547 üzenetére
Szvsz simán kimarad neki a szórásból. Octavia 3-ban az 1.4 TSI már nem is a kompresszoros generáció és csak 140-150 lovas volt belőle (122 lovas még a láncos volt). Ettől függetlenül meg tudom érteni, hogy kereskedőként olyan autókkal szeret foglalkozni, amit nem visznek vissza hozzá, és a tipikus vásárlóközönség sem olyan, hogy minden aprósággal foglalkozzon.
-
Szoszo94
őstag
Faszáztam egyet én is, de azért túlzásba nem vittem. Kapott sampont, végén pedig egy folyékony waxot körbe. Kerekeket csak sima vízzel lecsapattam, azokat holnap ha lesz ingerenciám, kikefézem rendesen. Már csak az esőt várom
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
MasterMark
titán
-
Gaben92
őstag
TC: Így tanít alázatra az öreg Passat.
Aki esetleg túl hosszúnak találná ilyen kincsekről marad le:
"Nézegettem a motortérben: hiányzott a géptető tömítése, minden trehányul beleszórva, stekkerek lógtak a stekkerállványok mellett, burkolatok féloldalasan voltak felerőltetve, az egykor ép fényszóróm összekarcolva, mintha megcsiszolták volna, az akkufedél fülei letörve."
"„A hűtőrendszert nem mostátok ki?” – kérdeztem. Majd kihordja, tisztogassam a tágulási tartályt, ez nem fért bele az idejükbe."
„A motortartóbakot miért kötötted le?”. Ne, b@meg! Hát azt a sietős srácok nem rakták vissza. Az első billenésgátlóról van szó, a bazi nagy öntvénye fityegett a kereszttartón, az súrlódott az ékszíjtárcsához.
"A mai tudásom szerint a hiba kiváltó oka szerelői hiba volt, nem voltak megfelelő nyomatékkal meghúzva a hengerfejcsavarok."
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
válasz MasterMark #162556 üzenetére
Amúgy a mazda skyactiv x motor szerintem minden csak nem egyszerű, hiába szívó, amúgy van rajta egy kompresszor is és három különböző módon tud üzemelni.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Ők nem kompresszornak hívják és nem működik csak bizonyos motor üzemmódnál, alapból szívómotorként működik, de kell a szegényebb keverék előállításához, szóval akkor megy mikor a legtakarékosabb üzemben van
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Gaben92 #162557 üzenetére
TC-sek előszeretettel ássák alá a saját nimbuszukat? Kezdődött a fosos Audival, most ez... Legalább ők néznének utána mit érdemes venni. Ha erre nem is veszik a fáradtságot, legalább egy hozzá értőt kérdezne meg, gondolom ismernek párat... Bár elnézve a szerelőjét az se a legélesebb kés a fiókban... de legalább a péklapátot biztos jól forgatja.
#nincsbennetarcsi
-
vans?
őstag
sziasztok,
az elozo tulaj az auto jobb hatso alufelnijet meghuzta 1-2 helyen, ez ugye az ezust felnin nem annyira szep, mivelhogy fekete. tudom, hogy nem eletbevago problema, de azert zavar.
mit lehet ezzel kezdeni? lefestik? ebben az esetben a tobbitol el fog utni gondolom
hábm bábm
-
Gaben92
őstag
Nézegetem most ugye a felniket hátha találok origit, vagy minőségi utángyártottat megfelelő méretben (jó vicc) erre belefutok egy ilyenbe.
Valakinek egy jó
BBS885 Le mans Gold?If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
nagyúr
-
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
Hátulról oké, szemből olyan semmilyen...
#nincsbennetarcsi
-
Gaben92
őstag
válasz focvis #162313 üzenetére
Hívott ma a Lexus. A 870€/szett az tényleg csak új autóhoz annyi, ha "csak úgy" kell akkor 676€/szett Ilyet még nem b.asztam... Majdnem megörültem mikor jött a szokásos "DE".
A probléma, hogy az ezüstből van 2db az egész országban, antracitból egy sem. A Belga raktárban lenne még két másik ezüst, de legjobb esetben 1 hónap míg ideérnek de inkább 2-3 (köszi koronavírus), az antracidra meg dátumot se tud mondani....
Jövő vasárnap a határidő amíg még fent lehetnek a szögesek, utána már zsanett ha meglát a rendőr, szóval ennyi időm van.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz EQMontoya #162582 üzenetére
Szögesekre harapnak, hogy ha nem indokolja már hó. És lényegében lenne lehetőségem a mostanira átszereltetni a nyárit, vagy venni valami olcsó utángyártottat, szóval még én sem találom legitnek a vírust mint kifogást.
ebay-en rápillantok, hátha csak kicsit ódzkodom tőle meg azért a briteknél sem fenékig tejföl most az élet. Garázsban pihen a 16"-es Primacy 4 (futott vagy 4000km-t) szóval első körben ebben a méretben kerestem, de most már úgy vagyok, hogy ha tlálnék gyári 17"-est akkor jöhet az is, veszek új gumit ezt meg tuti elviszik.
Qru: Pont ez volt a terv csak úgy, hogy tavaly átszereltettem a mostanira a télit és nyárra akartam újat venni. Leütések nincsenek a mostanin de azért a 9 évnyi só az egyiken már megkezdte a lakkot emiatt akartam ezt megtartani télre és nyárihoz venni újat.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
nagyúr
Csomó jó dolog van benne, és nagyon sok bosszantó "demiééért?", ezért nem kerül soha oda a Ford, ahova tolakszik már legalább 5 éve. Nem prémium, nem tudnak normális zajcsillapítást csinálni (ez a dubögő gumizajos futómű engem is megöl, pedig halkabb mint a Civic), és az olyan apró de jó megoldások hiányoznak, mint amik pl. egy Skoda Octavia-ban vannak.
Az ülőlap továbbra is rövid (gáz ez is), a fedélzeti rendszert reszelgetik, de kinézetre akár 10 éves is lehetne, a lapra vetítős HUD megint csak gáz (szerintem).
Az ára kéne, de hogy milyen hasonló SUV-ot vennék? Lehet BMW-t... Árban már majdnem ott vagyunk.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
EQMontoya
veterán
válasz Tsebacsi #162585 üzenetére
A BMW mostansag nagy roller. Persze ha szalonbol veszed és eladod 5 év utan, akkor nem, csak akkor irgalmatlan bukta, nyilvan árazza a piac, hogy sokkal szarabb fenntartani, mint egy hibrid Lexust pl.
Ha mar tisztességes BMW-re van pénz, akkor tényleg inkabb Model 3, az legalább nem roller és eléggé tartja az árát. Egyetlen buktatója, hogy ha valaki par even belül kijön egy jobb akkutechnológiával, akkor nagyot fog esni az ára.
Same rules apply!
-
nagyúr
válasz EQMontoya #162586 üzenetére
Amúgy a Rav4 Prime lenne a legjobb (bár a toyota fedélzeti rendszere is khmm) de még 1 év mire európába jön.
(#162588) Qru: Útfüggő, és Budapesten sok helyen irtó fos az aszfalt (érdes, hibás), és ott hangos lesz.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Gaben92
őstag
válasz Tsebacsi #162589 üzenetére
Fedélzeti rendszert le se kell szarni ha van Carplay/Android Auto...
Most őszintén, az emberek 99%-a 2 dologra használja ezeket rendszeresen. Navigációra és zenehallgatásra. Ha van CarPlay vagy Android Auto akkor annak a felületét nézed, nem a gyárit.
Szvsz manapság minden autóban úgy kéne kinéznie a fedélzeti rendszernek, hogy "Multimédia", "Beállítások" aztán csókolom. CarPlay/Android Auto legyen és akkor az emberiség 99%-a ki van elégítve a maradék 1% meg vegyen normális telefont.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
válasz Tsebacsi #162589 üzenetére
Az oktavval se lennel kibekulve sokkal jobban szvsz. Lehet, hogy vannak okosabb megoldasai, de annyival nem jobb. Amit te allandoan keresel azt minimum a használt felso kozepkategoria nyujtana. En vezettem olyan fokat, mint a tied, 5 ajtosban, teljesen korrektnek talaltam, de hidd el nekem, hogy egy e39-ben sokkal jobb a komfort es utazas es meg tok egyszeru bele android autot is tenni. A mellekagait ne firtassuk a hasznalt 39-nek, csak erted mit akarok mondani. X hasonlo kategorias auto behelyettesitendo.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Gaben92 #162591 üzenetére
A BMW rendszere nekem tetszett, és az tudja a forgalomfigyelést is. A Ford is tudná elviekben, de nem európában persze...
De tény, azonnal AA-t nyomok az autóban, 10-ből 8x.(#162593) aero
Igen, tudom, volt pár napig a seggem alatt Majd x év múlva meglátjuk emelnek-e annyit a fizun, hogy érdemes legyen másban gondolkozni, mint alsó-középkategória.
Meg persze egy rendes szerviz is kéne, hogy ha valami megmakkan a kis kedvencen, lehessen hova vinni...
Nem előny, hogy az öregnek E-mercijei vannak/voltak, meg ott a carshare ahol kipróbálhatsz BMW-ket is, csak erősítik a "jobbat akarok" érzést, de addig meg nem ér a takaró[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Gaben92
őstag
-
Tikakukac
titán
Talán ez a topik lesz a legközelebb vagy lesz, akinek köze van szervizes tapasztalatokhoz:
Ütvecsavarozóhoz kellenek nekem dugók. Néha lesz velük autó szerelve, nem ipari szinten, amúgy vennék Beta-t és társait, nyilván.
Ami van:
-Hans
-King Tony
-JonneswayHa valaki tud valid sorrendet felállítani, jöhet. Árban kb. egyformák, mire behúzom a kötelező sort.
Thx!
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Szoszo94
őstag
válasz bulikavagyok #162575 üzenetére
Imádom, minden szempontból megfelel. Azért el tudnám viselni, ha 350, netalán F lenne, de azok már inkább hobbiautók. Ami hiányzik, az a sperr alóla, nyitott difivel driftelgetni nem életbiztosítás - pláne mélygarázsban, ahol szűk a hely, ennek a következménye látható a lökös elején, műanyaghegesztés formájában .
Idővel, ha az anyagiak majd úgy engedik, kerül alá sperr is. Idénre a kiput terveztem módosítani, fényezést rendberakni, dióhéjazni a szívósort. Jövőre 19"-es felni és új nyárigumik, illetve a sperr, ha lesz rá pénz.Hogyhogy utolsó japán? Mit vettél helyette? Nem szívtál a hengerfejtömítéssel?
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi