- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- Linux kezdőknek
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Milyen routert?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Thunderbird
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
#89309696
törölt tag
válasz kisza25 #163251 üzenetére
2002-es kombi Megane 1 ph2, 1.4 16V 95 ló
Tökéletes autó lenne nekem, két baja van, hogy nem automata és anyaszomorítóan nyomatékszegény a motor, főleg alul. És nem igazán lehet alternatívát keresni neki, az automata az nagyon betesz mindennek, ezen az áron a kocsik 3-5%-ában van csak és azok még nem lettek leválogatva. -
-
válasz #89309696 #163256 üzenetére
Az úgy nehéz lesz
Ezekben van nyomaték
Volvo s70 2.0t
Passat vr6 2,8
Opel vectra 2,5 v6
Saab 95 2,3[ Szerkesztve ]
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
-
#89309696
törölt tag
válasz kisza25 #163257 üzenetére
Ritkább, prémiumabb autót nem merek venni, mert nem tudom fenntartani.
A Vectrát egyébként nézegettem, hogy az nem lenne rossz, de fingom sincs mennyibe kerül egy vezérlés csere a V motorokon. Megane 35 ezer a szett meg 10-ért felrakják, maradni szeretnék ebben a szervizes ársávban. -
nagyúr
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
barnam_
nagyúr
Rover 75
Nem tudtam, hogy Göbölyös átment a Speedzone-hoz, de élvezet hallgatniAz autó szép szép, de nem merném megvenni (mégis csak egy csődbe ment gyártóról beszélünk, bár el tudom képzelni, hogy ebben a BMW-nek is volt köze)
-
Qru
MODERÁTOR
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #163262 üzenetére
Melyik Passat? 4, 5 vagy 5.5? Melyik motor láncos, a 110 lovas kör TDI vagy a PD-k?
Félek azért ám a Passattól, ez ördöggel való üzletelés. Átállni a sötét oldalra, a Sith-ekhez.
Golf 4 jobban kéne, de Passatból a prémiumsága miatt könnyebb automatát találni. Jó nagy böszme felesleges autó nekem, de sokat nem futna még bekormosodni se lenne ideje, úgyhogy Gréta is boldog.Audiból melyik lenne még hasonlóan igénytelen, vagy az semmiképp? A4, A6 van azért eladó pár darab, de én egyáltalán nem ismerem ezeket.
-
#89309696
törölt tag
Téli, decemberben lett teletankolva a kocsi és háromnegyedig van még mindig. Leszívom traktorba akkor, a kocsiba meg betöltök 20 liter frisset. Mondtam nagymuternak ne tankolja tele, de csak telerakta, most meg ugye nem autózik sehova a kori miatt, az autó meg áll.
Jah, a 2.5 V6 TDI az nyűgös, a sor5 az ami jó abból. Mondjuk azok már elég húzósak, kalkuláltam rá biztosítást még a Volvo 850-nél, 24 ezer körül van negyed évre. 15-ről indult a Megane az elején, most 9400. Azért ezt is figyelembe akarom venni, hogy lehetőleg 20 alatt maradjon a bizti.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #163265 üzenetére
Passat B5 (1997-2001), B5.5 (2001-2005), Audi A4 B5 (1995-2001), B6 (2001-2004), B7 (2004-2008) és Audi A6 C5 (1997-2004) eléggé hasonlatos felépítésű, sok közös elemük van, így a fenntarthatóságuk is hasonló. Van benne egy soklengőkaros első futómű ($$$), összkerékkel soklengőkaros a hátsó is, amúgy csatolt lengőkaros.
Motorból 1.8 szívó és turbós, 2.0 szívó, 2.8 V6 jó, meg az 1.9-es dízelek. Mivel hosszában vannak a motorok, ezért vezérléscseréhez le kell bontani az autó elejét, onnantól meg az se csak egy tízes... Váltóból csak a tiptronic, multitronicot érdemes minél nagyobb ívben elkerülni, nehogy elkapj tőle valamit, mert az sokba' lesz.
Az aljuk nem szokott nagyon vészesen rohadni, a két első sárvédő annál inkább, aztán attól néha elkapja a küszöb eleje is.
Golfot is nézegesd serényen, abból a 2.0 benzines automatával elég finom. -
#89309696
törölt tag
válasz máyköl #163269 üzenetére
Ez volt a fő oka a Swiftnek, a nagyon buta és elpusztíthatatlan váltója, meg az, hogy 2 kilóból megvan a kocsi, ha beszarik max veszek egy másik Swiftet. Swiftet így kell javítani.
Szeretem a fiúkat. Amúgy nem tudom, mindig is utáltam a kéziváltót, Meganet se akartam azzal venni, de rákényszerültem, mert csak az volt. Nem fogok még egyszer azt venni, totál felesleges lenne megint eljátszani ugyanezt a kört, hogy veszek kéziváltóval majd fél év múlva eladom.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #89309696 #163267 üzenetére
Leszívod az jó de ha ki tudod járni belőle az is jó. Vagy ha veszel a kúton stabilizáló adalékot az a legegyszerűbb.
S70 2.0T-t vállalnám de ott azért befigyelhet egy turbó felújítás is már. A VR6 könnyen megfőzi a leghátsó hengert, azt nem erőltetném. A Veki 2.5 V6 az jó és nem drága fenntartani az is vállalnám (csak abban nincs tartalék). A Saab ritka és megszűnt a gyártó nem tudni meddig lesz rendes alkatrész ellátottság hozzá, azt megint nem vállalnám be.
mod:
Aggregátor: Pedig volt róla szó itt a topikban, hogy azért nem fut tovább a TC erőmérő mert átigazolt.
Rover 75-je volt egy havernak, évekig árulta mire meg tudott szabadulni tőle, egy megbízhatatlan foskupac volt sajnos hiába fényezi Göbi.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
barnam_
nagyúr
Kár, hogy nem fut tovább, miatta volt érdekes az a sorozat.
A műhelyPRN nagyon Zách Danis, a szervizben meg minden hibát úgy néznek, mintha Németországban kellene javítani - mert ott sok esetben tényleg GTK-val érhet fel egy használt autó.Kíváncsiságból ránéztem a HaHu-n a típusra... Mercedes árban árulják, úgyhogy felejtős
-
rbalint88
addikt
alapvetően ilyen 20+ éves prémiumokat inkább ne nézegessen az ember, ha olcsón és megbízhatóan akar autózni. a Volvonál se a turbó lesz a legnagyobb gondod, hanem ott is a korából adódó szopókák.
F.Farkas: amúgy ott vidéken, ahol a forgalmi dugó nem gyakori vendég, igazából egy erősebb autó is megoldást nyújthatna. ha van nyomaték, nem kell annyit kavarni a bottal se, megoldja. ha sokat kell bedugulós nagyvárosban járni, akkor megértem az automatára ráfeszülést, de a jelenlegi helyzetben még Büdöspestia is tök vállalható kézivel.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Ja értem akkor alacsony fordulatszámi teljesítőképesség, azt hittem a konkrét teljesítmény van értve alatta, mert azért ott már van pár ló.
Amcsi V8-on kívül minden szívó tarcsi nélküli igazából. Automata mellett szerintem ennek nincs akkora jelentősége, mert úgy is bőg egész nap, ha mégse bőg akkor meg visszavált.
Kéziváltónál szopóbb, ott egy nagyobb V6 is csak dadog, ha 1200-ról szeretnénk gyorsítani vagy ötödikben előzni 60-ról.Logikus érv nem szól egy automata mellett, nálam főleg nem. Ez ilyen, életvitel. Valakinek a TDI kell, valakinek Honda, valaki odavan az MX5-ért, engem egyáltalán nem ejt rabul, se BMW-k, se semmi igazából, csak az a hülye váltó.
[ Szerkesztve ]
-
válasz #89309696 #163278 üzenetére
kerestem neked amcsit is
"usa papírokkal rendszámmal én így használom napi szinten"[ Szerkesztve ]
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
-
#89309696
törölt tag
válasz rbalint88 #163279 üzenetére
Kicsit rétegtermék, azt se tudom itt szerelő lenne-e rá, akkor már inkább egy Passat, rizikóban azonosak. Jokernek még mindig ott a Swift, valószínű az is lesz, mert azzal nehéz mellényúlni. Aztán hátha beesik közben egy normális Astra, Vectra, Golf, de hátha egy Megane is vagy Thalia, bár azt se tudom az kapott-e automatát. Esetleg a régi Laguna 1-es.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz kisza25 #163280 üzenetére
Lehet itthon hosszútávon EU-n kívüli rendszámmal járni? Fékezni mondjuk nem kell terepgumival, de ha még sokat megy vele aszfalton legalább slickre kopik, úgy már megáll, amíg nincs eső vagy por.
Ezeknél még a hátul téli, elől nyári (vagy fordítva) megoldások amik itt falun néha mennek is ezerszer biztonságosabbak.[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz rbalint88 #163279 üzenetére
Ahh, smartot ne. Foleg ne videkre. Itt legalabb van ra -egyebkent normalisnak mondott - hozzaerto szerelo.
Lesz egyebkent smartunk meg, csak keves meteres, de nem olcso, a 350es az tenyleg az eldobhato kategoria, ahol kalkulalni kell legalabb ugyanekora rakoltest, vagy azt, hogy lefohet.I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #89309696 #163278 üzenetére
Jah Reaper Camaro-ja vagy haver 3,7 V6 Mustang-ja... Na azokkal már arrébb lehet parkolni. Nekem Bubi ugye szintén 2.5i motorral szerelt de alul nem megy. Jó ha állóból 4000 rpm-ről rajtolsz, akkor vmi azért mégiscsak történik...
Pl leég a kuplung.rbalint88: Nem kell ahhoz pérmium, a 18 éves Puntót is azért adtuk el mert állandóan vmi baja volt 8meg mert kb szitává vt rohadva már). Semmi tragikus de egy lyukas hűtő, egy kifingó kormányösszekötő, egy (kettő) megmakkant gólyaláb, estig sorolhatnám kb...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Richard!
addikt
-
-
rbalint88
addikt
persze, csak a puntoban a legkomolyabb elektronika a city szervó, egy nagyobb, prémium/félprémium autóban már azért voltak trükkök. a mechanika is olyan, hogy pusztul, elvégre kopó-fogyó alkatrészek, csak nem mindegy, hogy egy gólyaláb 10k-tól van vagy még a kínaifos is 35k... Volvonál meg ezek pont bejátszanak, Passathoz azért viszonylag olcsó az alkatrész, mert sok van belőle. após A4 B6-jába kellett rendelni hátsó gátlót, 6k-tól 21k-ig tartott a kínálat, azért az nem tragédia. Sachs megvolt 17k/db áron. ugyanezek kellenek a B5 és B5.5 Passatba is. (olyan jól elkapott az öreg egy útfelmarást főúton, hogy kipukkant az egyik tavaly cserélt gátló. hülye románok kiszedték a kopóréteget egy 10 centi mélységben, csak táblát felejtettek el kirakni róla...)
Magnum: félig poénból írtam a smartot, pug307-et nem mertem, még a végén komolyan veszi, anyám meg csuklik 0-24... annak is olyan csoda elektronikája van, hogy gyakorlatilag az autóvillamosságis tanoncoknak kötelező lenne olyannal járni
Integrale: mert nem akar váltani. szerintem egy tdi passat is elég lenne. ha nem kell emelkedőn elindulni, akkor 2-4-5(6)-rakéta megold mindent.
-
Coyot
őstag
válasz Zoli-bácsi #163253 üzenetére
Itt van telszám, ahogy látom egy egyéni vállalkozó listája indul ha .com-ra módosítod a domaint. Van több féle emelője is.
Má' nem
-
barnam_
nagyúr
válasz #89309696 #163295 üzenetére
Igazából ennyi pénzért szerintem túl sokat nem lehet várni. Van rá műszaki novemberig, az jó.
Esetleg meg lehet próbálkozni azzal, hogy készítsen fotókat az aljáról, hogy áll rozsdával.De az tényleg leszűkíti a lehetőségeket, hogy azt akarod a szomszédban legyen a jó autó jó áron
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Renpho talpmasszírozó
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Új Design Falipolc
- Philips Hue Devote fehér függesztett csillár + White Ambiance izzó
- SmartThings Multipurpose Sensor, kontakt, hőmérséklet és vibráció érzékelő, Zigbee kompatibilis
- WiFi + RF433 smart fali kapcsoló 1 csatornás villanykapcsoló (csak fázis, vagy fázis+nulla kötéssel)
- Bontatlan HOBOT 298 ablaktisztító robot