- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Windows 11
- Nagy botrányt okoz az EU kiberbiztonsági terve
- Linux kezdőknek
- Mozilla Thunderbird
- Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Rendszergazda topic
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #163452 üzenetére
én is álmomból felkeltve tudom a napi, munkábajárós útvonalon.
Nem mindenki tolerálja az adott útszakaszon történő rutinos közlekedést (nem a rutinból vezetést)... tudom hogy váltanak a lámpák, és már rég motorfékkel megyek/lassítok, amikor mögöttem még tolni akarják az autó seggét...És a legnagyobb baj, hogy az ember akaratlanul a kátyúkra is figyel (legalábbis én), ami viszont elvonja a környezet körbetekintésétől a figyelmet. Szóval nem csak az autó miatt rossz a sok kátyú, de kétszeresen is balesetveszélyes.
(szerintem)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
#89309696
törölt tag
EU4 az a V.9: 04? Az euro2 akkor. Ezek a köradagolós 90 és 110 lovasok (esetleg a legelső PD-k), ezeken vákuumos EGR szelep van nincs túlbonyolítva max 20 ezer lehet az egész csövekkel együtt és könnyű kiszerelni. Ennyit azért ki tudok fizetni ha tönkremegy , valószínű kelleni is fog, mert ezen TDI-k fele már le van lemezzel burkolva vagy maga a szelep lett kiakasztva zárt állásba.
Állítólag a műszakin úgy mennek át, hogy annyira semmit nem érnek ezek a korai EGR szelepek, nélküle is megvan a normán belüli érték (bár szerintem ehhez szükséges a jó állapotú motor is ami nem porlaszt szanaszét meg nincs eltűnve a kompresszió). Visszajelzője meg nincs így nincs lámpa se a műszerfalon. Swiftbe is van amúgy, de az már villanyos.Egy ferdehátú Golf 3 a 110 lovassal elég szépet lépne már. Bár kevés az ilyen motoros, mindegyik 90 lovas inkább. Ellenben az 1Z-n kívül ott a kettőstömegű, bár amennyit nálam menni fog ha vételnél nem zörög akkor nálam se fog már. 110 lovas meg változó geós, bár elvileg pucolás után működnie kell, mert az is full mechanikus.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #163447 üzenetére
A gari időt kibírja biztos, annyit még az 1.8 TSI is kibírt mielőtt összeomlott. A Passat DPF-e amúgy jól bírta az ugyanilyen használatot, igaz azt általában akkor kivittem az M0-ra egy karikára ha kérte a kormolást. Egyenlőre 6k km-en benyel 5 liter AB-t a BC kalkulációja szerint de majd meglátjuk a valóság mit mutat.
focvis: A V60-nak is ET55 felnije van? Azt hittem csak a japók használnak ilyen elbaltázott méretet.
bulikavagyok: Most elbizonytalanítottál. Valószínűleg tényleg a sötétszürke ez. Igazából egyik nap jött egy mail a flottásoktól, hogy adjam le a Passatot, mert jön az új autó. Úgy kellett utólag kisakkoznom mi is ez és mit is tud... Persze azt nem mondták, hogy eladják a régit (gondoltam tarcsi autónak lesz belőle, mert amúgy semmi baja nem volt és kb csak 2/3-ad annyi a méter vt benne mint amiket adni szoktak) én meg teletankkal vittem vissza.
Hát az új tulaj így kapott ajándék 70 liter gázolajat.#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz MasterMark #163451 üzenetére
Szerintem se.
Ahogy írtam, gyári méret a V60-ra. (Egész konkrétan 2.4 D5-ig, ill. 2.5 T5-ig bezárólag a 7", ET50 gyári.)
Viszont a T6-ra, Polestarra, D6-ra már a 8" széles, ET55 kell.@ Qru: Igen, a 8" széleshez ET55 kell, de gond nélkül rámegy az ET45 8" is.
Nem az ET55 a cumi, nagyobb kihívás utángyártottat találni 8x17-esben, szinte mindegyik 7 vagy 7,5".
Ford 17-es felnik is jók lennének, de mind 7" széles.
(BTW G7 GTI is ET51, 7.5x18)[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #89309696 #163454 üzenetére
Igen a 4-es az EU2-es.
A kettős tömegűre biztos van egytömegű kiváltószett. Még a Subaruknál is van kiváltószett, pedig ahhoz elég kevés utángyártott alkatrész van. Azt ne kérdezd meg, hogy egy híresen finom járású benzines boxermotorhoz mi a ferdelópikuláért kellett DMF-t tenni, mert nem tudom.
focvis: 8" szélesben az enyémre is csak ET48 kell de azok jellemzően R18-as felnik ahogy írod. 7,5"-hez ET50 a gyári az alatt (7/6,5") ET55 a gyári méret.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
Megjött a WagonR új világításkapcsolója és a hozzávaló csatlakozója. Utángyártott lett, mert sajnos típushiba, hogy elolvad egy idő után, ezért nem érdemes a drágábbat választani. A gyári árából 3 db is kijön, és nem kizárt, hogy ez tartósabb is, majd kiderül.
A miénk is hasonlóan néz ki most: [kép1], [kép2] (az Index fórumáról loptam a képeket)
Itt pedig az újak: [kép3], [kép4]Felmerült az ötlet, hogy az új csatlakozót nem forrasztanám a régi helyére, hanem oldható kötéssel csinálnám meg, egészen pontosan csúszósarukkal, hogy legközelebb egyszerűbb legyen a csere. Viszont nincs itthon rendes krimpelőfogó, de vannak ilyen leágazóim, végül is össze lehet velük kötni két vezetéket úgy is, hogy nem lóg ki egyik vége sem.
Van bármiféle ellenvetés?
szerk.: Amúgy milyen érdekes, hogy a Suzukiban pont az Opeltől származó alkatrész megy tönkre.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz tboldi #163459 üzenetére
Kar, hogy eredetileg forrasztani kell.
Anno az audi A6-on nekem is rosszalkodott, abban is elfaradt, osszevissza mukodott, vagy indokolatlanul ment a kodfenyzaro, vagy nem kapcsolt, ha kellett.
Rutintalanul elvittem villamossagishoz, aki mar a vilagveget josolta, hogy micsoda gondok lesznek itt, aztan valahol olvastam a vilagitaskapcsolot, kiszedtem, csiszi, kontaktspray, mukodott stabilan. De nem kellett ott forrasztani szerencsere.I humbly and respectfully decline™
-
tboldi
nagyúr
válasz Magnum_ #163461 üzenetére
Ha csak a kapcsoló lenne hibás, elég lenne plug&play berakni, szó szerint fél perces meló. Csakhogy a csatlakozó is megolvadt picit, kb. mint ahogy a linkelt képen is, bár valószínűleg ez nemigen befolyásolná a működőkést az új kapcsolóval.
Nálunk most annyi a hibajelenség, hogy nem mindig világít a tompított, de olvastam már olyan esetről is, hogy valakinek annyira összeolvadt, hogy egyáltalán nem is tudta forgatni a tekerentyűt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Azért irigyellek ezért.... meg azokat a haverjaimat is akik ugyanígy "ingyen" kapják - vagy még szerencsésebb esetben maguknak konfigurálhatják 1-3 évente az új autókat. Én meg vehetem meg magamnak. OK, tudom, tanultam volna többet!
Mondjuk most pont egy olyan 2 éves autóval szemezek (többek közt), ami céges vezetői autó volt. Szval még akár jól is járhatok egyszer egy ilyen vassal.Szerk.: Sőt, jut eszembe! Korábban már vettem egy A3-as Audit a Porsche Győrtől. Az is Audi Hungáriás autó volt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz tboldi #163459 üzenetére
Hihi... Opel Astra F kapcsoló.
Én 18 év után cseréltem az elsőt, idén a másodikat, és igen az ellendarabon a legutóbbi cserénél látszódott a beégés. Amúgy amperszaga is volt már kicsit. Véletlenül fényerősségállítósat kapott most, de jóa'Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
tboldi
nagyúr
válasz cappa72 #163465 üzenetére
Ugye az Agila a testvérmodell. Az index és az ablaktörlő kapcsolója is Opel-származék, de még a fűtés tekerentyűi is.
A mi WagonR-ünk pár napja múlt 16, most cseréljük először. Mondjuk az utóbbi 8 évben gyakorlatilag folyamatosan világított, ingázásra van használva az autó.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #163464 üzenetére
Mindenbe bele lehet szürkülni, én szívesen lemondanék már erről. Egy kevésbé rohangálós melót pl jobban csípnék. Öregszem...
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #163466 üzenetére
Lejárt a szerk. idő.
Sőt, legutóbb GM logós szélvédőt kapott, ami SGP címkés dobozban érkezett.
És amúgy Pilkington gyártmány.[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz bulikavagyok #163464 üzenetére
Mondjuk most pont egy olyan 2 éves autóval szemezek (többek közt), ami céges vezetői autó volt. Szval még akár jól is járhatok egyszer egy ilyen vassal.
Hát, erre elég kicsi az esély, azokat szinte kivétel nélkül tapossák.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
#89309696
törölt tag
Van hozzá kiváltószett, de maga a csere sem olcsó ha oda jutna. Viszont a hármas Golfok 90%-a a 90 lovas, azok nagyobbik része meg az 1Z kódos ami egytömegű, sima turbós motor. Szóval úgy is ilyen lenne, mert ebből van választék és ez nem nyűgös. Azt a pici Golf bódét csak 12.8s viszi százon ami sok, de jobb mint a 14.3s Megane kombiba és a 202Nm is kellemesebb 1900-on rendelkezésre állva a 127-nél.
Ráadásul utólag sima chiptuninggal is felhúzható a 110 lovas szintjére kormolás nélkül, ami egy szívóbenzinnél ugye nem játszik. -
Gaben92
őstag
TC: Háromszor hajtott bele ugyanabba a házba, két különböző autóval
Helyszínen tarkón...
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
tboldi
nagyúr
válasz stickermajom #163473 üzenetére
Én megpróbáltam blokkolni ezt a felugrót is, de sikertelenül.
-
nagyúr
válasz CactuS #163470 üzenetére
Szerintem ez nem annyira egyértelmű. Volt már ilyen autóm, és az nagyon megkímélt volt. De van olyan haverom ami napi szinten jár (expressz) a Debrecen-Miskolc vonalon, és úgy vezet mint egy őrölt. Amikor utoljára ültem az autójában (Superb) már visított az első fék, pedig az autóban nem volt még 15e km sem. Na "tőle" mondjuk nem kéne autó. De van olyan ismerősöm is, aki úgy vigyáz a céges autójára mint én az enyémre. Szval soha nem lehet tudni. Mondjuk ezeket az autókat általában max 50e kilométerrel adják le, és elképzelhető, h az ebből adódó problémák csak később jelentkeznek?! Ezt nem tudom. Én mindig eladom az autóimat mielőtt belekerülne a százezredik kilométer.
De az mondjuk mindenképpen hátrány, h ezeknél az autóknál biztos, h nem végeztek köztes olajcseréket. Szval ha biztosra akarsz menni, tényleg érdemes lehet magánszemélytől vásárolni. Csakhogy a minőségi, fiatal használtatópiac legnagyobb szeletét nem a magánszemélyes autók adják. Mondjuk érthető is. Magánszemélyként kevesen engedhetnek meg maguknak egy akkora bukót amit egy 1-3 éves autón lehet "elszenvedni".[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz stickermajom #163473 üzenetére
Várható mindenhol, szép lassan az összes nagy oldal meglépi.
Mondjuk annyi trükk szokott lenni, hogy sok oldal csak az Adblockot ismeri meg (mivel kimagaslóan az a legelterjedtebb), de uBlockra nem ugrik fel a hibaüzenet, hát a TC komolyra vette a figurát, mert mindkettőre ugrik.
Sok évig lesz ez még így, aztán majd mikor senki se olvas semmit akkor radikális változáson fog átesni a reklámozó rendszer, de még ez sokáig ilyen nyögés lesz. -
Richard!
addikt
válasz stickermajom #163473 üzenetére
Nyugi, majd lesz valaki, aki bemásolja a cikket
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #163473 üzenetére
Lehet blokkolóval is nézni. Dobjak privit?
-
-v-
addikt
-
Gaben92
őstag
válasz Tsebacsi #163491 üzenetére
Legalább annyit elárulhatnál, hogy a Smart vagy az F650 áll közelebb méretben.
Ahogy a képet elnézem vigyáznod kell majd a közlekedés többi résztvevőjével.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
300 példányos, titkos autógyűjteményre bukkantak!
Szerintem olyan gáz, hogy ezek a csodák egy raktárban porosodnak, a lényegüket veszítik el[ Szerkesztve ]
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz kisza25 #163497 üzenetére
Meg az milyen már, hogy összegyűjt ennyi autót, nem foglalkozik velük, nem is láthatja senki sok éven át. Akkor meg minek. Ki tudja milyen állapotban vannak. Azért 10+ év állásnál a folyadékok, a csapágyak stb. mind szépen összeérnek....
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz CactuS #163498 üzenetére
Nem tudom mikor vette őket és mennyiért, de van aki befektetésnek veszi, mert az értékük így is nő és ebben a formában a raktározáson kívül nem kell pénzt rafordítani, csak ez szomorú.
Mondjuk rozsdát nem láttam egyiken sem, de port és leengedett kerekeket igen, 10+ éve állnak ott
kb mindegyik úgy működne , ha szétbontanák őket teljesen és minden folyadékot, tömítéseket, gumi alkatrészeket lecserélnék.[ Szerkesztve ]
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Vicces képek
- Robot fűnyírók
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Windows 11
- Motoros topic
- Nagy botrányt okoz az EU kiberbiztonsági terve
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- További aktív témák...