-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
válasz mekker #88722 üzenetére
+ Aggregátor:
Köszi Nektek, hagyom is békén szerintem.
[ Szerkesztve ]
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
válasz mekker #89577 üzenetére
Én csak azóta hiszek ebben, amióta járkálok tőlünk nyugatra és elhalkul a motor meg többet is megyek a tanknyi nyállal amit odakünn veszek(általában olcsóbban mint itthon, de ez mellékszál). Engem még csak az a vád sem érhet h itthon vadabbul vezetek mert nem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
válasz mekker #92008 üzenetére
Pedig ez szerintem se volt rossz. Aki a képminőségre, meg a zajra flame-el, annak nyilván nem esett le, hogy kézikamerával készült road movie, nem videós csapat csinálta...
Azért az is mennyire jellemző, hogy fullba mely a személyeskedő fröcsögés. Fiatal hippi k..g. Még ha az is, komolyan ez az egyetlen érv? A komment szekciókban kiválóan látszik, hogy 10 millió Németh Szilárd országa vagyunk.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
#47205632
törölt tag
válasz mekker #93842 üzenetére
Molnál szoktam mindig tölteni, sima alap 95-öt, meg dízelből is. Nem volt vele gondom sose. Csak sokan másra esküsznek, nem tudom bármiféle alapja van-e egyáltalán.
Van itt Shell meg picit messzebb OMV is, de a határtól 100 Km-re kétlem, hogy osztrák anyag lenne náluk. Ezért is a Molra járok, mert így tök mindegy igazából.Mondjuk azt nem tudom a 100-as Molt érdemes lenne-e kipróbálnom, mert a szervizkönyve szerint 95 és 98-as oktánszámú kell a kocsimba, elviekben képes előnyt kovácsolni belőle (10:1 a kompressziója). Viszont 2500-zal többe kerül egy tanknyi belőle. Viszont azt érdemes hozzátenni, hogy amennyit használom a kocsit, kéthavonta egyszer kell tankolnom. Ehhez mérten nem vészes az árkülönbözet.
Lehet megvárom most, hogy porszárazra kifogyjon és majd lökök bele a 100-asból. -
Integrale
veterán
válasz mekker #94631 üzenetére
XC40 fogja megnyerni, Ibiza szép-szép meg tágas is, de bántóan olcsó, ma láttam egy alapnál is alapabb kivitelt, acélfelni, a közepén egy fekete kupak ami csak a csavarokat takarta, mindezt 10+ ezer euróért, ennyi pénzből már van értelmes kóreai is.
Itt van 1,5 centi hó, megállt az élet, holnap nincs iskola, sok helyen munka sem, buszok nem fognak járni (remélem a repülőm azért elindul), mindent boltot kiürítettek, nincs se kenyér, tej, víz, zöldség se gyümölcs vagy húsok. Nincs autó az utakon, félnek a hótól!
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Magnum_
nagyúr
válasz mekker #95547 üzenetére
Nem veszem meg, ha nem jo. El tudja adni masnak is, ha nekem nem kell.
Ez az opcio mar fenn allt, de most dontottem ugy, hogy na menjen, nezzuk meg. A masik(elozo) amperamnal nagyobb rizikot el se lehet kepzelni. Ritka hiba az, de sikerukt belefutni (bar a mai megtekintett szerintem ebben a hibaban szenved, de ez tipp)
De ugy tunik eddig, hogy onnan kell behozni, nem aukcios oldalrol, nem a kinalat legaljarol. 9-10k € korul jonak tunok vannak ott, szorjak ki az uj Ampera-e miatt, cserelik le a cegek.
11k € korul mar 100k km kornyekiek vannak. Itthon az igenyesebb szepen felpolirozza es mehet hahura 4.5M korul. A legfosabbakat meg aruljak 3.2-3.8M kornyeken itton es BOVEN van azokon margin, mert ezek a kereskedok nettoban veszik, vagy ha bruttoban, visszaigenylik az afat
Magyarul: 2.3M korul mar hozzajutnak kint amperahoz, ami nem hibas. A _kishibasak_ meg olcsobbak, itthon lefenyezik ugy, amit tegnap irtam, megvan az 1M haszon es mar aruljak is 3.3M korul[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
-
válasz mekker #97535 üzenetére
Touareged van?! Hát hol bujkáltál eddig?
(#97538) MurdR : mondd csak el h te jöttél el velem megvenni
(#97540) Qru: de most komolyan, inkább lenne benne "nincs tartalék"?
(#97541) [vilike]: Nem villany, nem M széria és fék is van benne - nyugodtan engedd el magad
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tboldi
nagyúr
válasz mekker #101290 üzenetére
Az én autómon átlátsz...
...fölötte.
Komolyra fordítva: ez azért nem olyan vészes szerintem.
Na, jó, van olyan szög, ahonnan full feketének tűnik. Belülről meg ilyen.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz mekker #102169 üzenetére
Konstrukciótól függ, sok gyártó pont ezért egyáltalán nem ajánlja utólagos gázszett beszerelését egyes autóikba. Ugyan az autógáz szinte teljesen kén- és korommentes de a folyékony üzemanyagban lévő adalékok hiánya miatt a szelepek erős igénybevételnek vannak kitéve. A nem alkalmas motoroknál ez károsodást okozhat. Ezeknél a konstrukcióknál egy külön szelepolajozó segédberendezést szerelnek be. Ettől függetlenül az égésihője is magasabb az autógáznak (100-150 fokkal) ezért (ha nem önállítós) gyakoribb szelephézag állításra van szükség. De lehet próbálkozni keményebb szelepgyűrűkkel is.
Amúgy sok jótékony hatása van az autógáznak, nem csak környezetkímélőbb kipufogógázt eregetünk az elégetésével, hanem megnyúlik az olajcsereciklus (nem hígítja fel a motorolajat mint a benzin), magasabb az oktánszáma (jellemzően 100 körüli az adott gázkeveréktől függ elméletileg 90-115 közötti lehet)...
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz mekker #109520 üzenetére
A telefon kijelzője egyszerűen kicsi a normál autós kijelzőkhöz képest. Nekem szimpatikusabb megoldás lenne, ha nem spórolnának a panelen és a hardveren (esetleg akár moduláris is lehetne, de bilibe lóg a kezem), illetve jobban integrálva lenne az android auto/carplay.
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz mekker #117996 üzenetére
Kívánok: "A kijelölt gyalogosátkelőhelyen áthaladó gyalogosnak a járművekkel szemben elsőbbsége van. Ugyancsak elsőbbsége van - kijelölt gyalogosátkelőhely hiányában is - az útkereszteződésnél áthaladó gyalogosnak azokkal a járművekkel szemben, amelyek arra az útra kanyarodnak be, amelyen a gyalogos áthalad. A megkülönböztető jelzéseket használó gépjárművekkel szemben azonban a gyalogosnak elsőbbsége ezeken a helyeken sincs."
Nehéz ezt szóban leírni, haladok, kereszteződés jön, de megyek egyenesen, ő jobbról vagy balról jön, nincs zebra. NINCS ELSŐBBSÉGE velem szemben. Akkor lenne, ha kanyarodnék, és ő ott akarna szintén átkelni az úton...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Integrale
veterán
válasz mekker #119190 üzenetére
TC nincs otthon a témában. Ez nem MiTo utód, hanem egy C szegmensbe illő SUV, tehát inkább szabadidő Giulietta.
Ami számomra érthetetlen, hogy miért nem a Jeep Cherokee val lesz közös, az egy modernebb (Giulietta adta) padlólemez. Stelvionál így is lehetne kisebb, nem az ős Fiat GM padlólemezre épülne, amire biztosan kap majd kritikát. Motorok szintén passzolnának bele, összkerék ahhoz is ki van fejlesztve.
Nagyrészt minden adott a nagyobb piaci jelenléthez. A Giulietta platformja már most képes hibrid hajtásrendszer fogadására, Amerikában van is modell ami ilyet kínál (Chrysler Pacifica).
Kicsi, D Suv Maseratit már rég piacra kellett volna dobni, Stelvio alapjai adottak, de nem, csak jövőre jön.
1.3-as turbót megkaphatná a Giulia, és LED lámpákat is, hiszen házon belül már van (500x, és a Maseratik), függetlenül attól, hogy a Giulia nagyobbik csomagú Xenon lámpája az amcsik szerint jobb, mint sok LED, de ez most húzó feature.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz mekker #119373 üzenetére
Én is akartam stonicot, elötte i20 volt, ugyanaz a motor, i20-ban rendben volt, de stonicban nagyon rövid 5-ös váltót kapott és 100 felett hangos
1,4- el már 4,5M és nem megy egetverően jobban (+16 ló)
Előnye a 6-os váltó
Az 1.0 TGDI az már jól megy, de 4,7M
Városra van kitalálva,
Ha keveset pályázol jó lehet, nekem 100-nál már hangos voltEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz mekker #121158 üzenetére
Van ott egy kis diesel és otto vegyítés is, meg egy + gyújtás, meg egy kompresszor is emlékeim szerint. Nagyon sok múlik az elektronikán
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz mekker #121193 üzenetére
Ugye a probléma az, hogy amíg a dieselnél az öngyulladásos égés megy végbe és ez az üzemanyag felhasználásra kedvezőbb hatással van, mint amikor gyertya gyújtja be, addig a benzinesnél, ha ez történik akkor elszabadulnak a dolgok, rosszkor gyullad, rosszkor robban, visszarug a dugattyu... úgynevezett kopogás jön létre.
Na most a mazda ezt próbálja szabályozni, hogy a szegény keveréket nagyon összepréseli, de már annyira szegény, hogy nem tud öngyulladni és ezt gyújtja be gyertyával a megfelelő pillanatban. A szegény keverék eléréséhez egy kompresszort is használ. 3 üzemmódban megy a motor, a teljes terhelésnél és hideg állapotban normál benzinmotorként, alacsony, vagy normál üzemmódban már a szegényebb keveréket használja, mint az előző sima skyaktive G motor és nagyon tojásokon lépkedve 100km/h alatt egy még szegényebb égés jön létre.
Amikor az újságírók tesztelhették, ez az üzemmód még nem volt kopogás/csörgés mentes, tehát még nem volt készen akkor sem teljesen.
Amúgy ez a skyaktive x nem csak a motor, hanem a forma, a váltó, a súlycsökkentés egyben.
A fejlesztések, tesztek iszonyat pénzeket visznek el.
A mazda pl. el van maradva más téren, lágy hybrid, hybrid, elektromos autók terén.
Még a bmw is szövetségre lépett múltkor a hyundaial közösen fejlesztenek, mert voltak olyan fejlesztéseik amiben a bmw-nek nem volt tapasztalata, de már ők is látják, hogy az a jövő (lehet ezér gyulad ak ki mostanában a hyundaiok is )[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz mekker #121193 üzenetére
Azért lassan a testtel. Csak annyit mondtam, hogy bölcs dolog kivárni kicsit és nem az elején beleugrani egy ilyen új technikába. Gyerekbetegségek minden új típusnál vannak ez tény. Látod a boxerdízelt is helyre pofozták.
mod:
Mágus2: 20 literes? Azt egy jó marmonkannával lazán megduplázhatja…
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
válasz mekker #123344 üzenetére
Kicsit paradoxonnak érzem amit írsz, mert az egyik egyenes út a másikhoz.
Én azt érzem nagyon megy a hype a villany felé. Vw bejelentette, hogy 2023 után nem fejleszt több belső égésű motort, de jelenleg nem állunk készen a villanyautózásra.
Pl Pista mai videója egy smart electric-el
Nem mellesleg egy használhatatlanhoz konvergáló smart electric 6M állami támogatással, ami kb 3. autónak jó.
Nekem fő autóra 3,5M volt hitellel.
Na mindegy meglátjuk mi sül ki ebből, legrosszabb esetben használom a tipo-t még 10-15 évig.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Apple iPhone 11 - népalma
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Tasker
- Mini-ITX
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Autós topik
- További aktív témák...
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Renpho talpmasszírozó
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!