- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Windows 10
- Starlink
- DIGI internet
- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- A Google helyét akarja az OpenAI, hétfőn jöhet az AI-alapú kereső
- Synology NAS
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Jim Tonic #105851 üzenetére
Bocsánat rosszul fogalmaztam. Én a tájat nem is néztem, pusztán az óra szerinti sebesség tényére reagáltam. Az RS6-ok el tudnak menni 300-320-ig megfelelő körülmények között vagy egy kis tuninggal. Maga a videó tök nyilvánvaló, hogy fake.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
EQMontoya
veterán
válasz Magnum_ #105848 üzenetére
Nem ismerem pontosan, hogy hogy működik, ha csak néha beindul, megy 1-2km-t, és leáll, akkor igen.
Ha a benzinmotor csak akkor indul be, amikor hosszabb távra mész, és olyankor mész vele pályán, akkor szerintem felesleges, akkor inkább csináld szimplán évente, az elég lesz.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Magnum_ #105857 üzenetére
A forgással nincs baj. Pont tegnap mutattam a Malacnak, hogy pályatampónál 3500-4000 között forog az IS, sietési hajlandóságomból függően. Ha melegen, hosszabb utakat mész, azzal semmi gáz, a sok hideg használat öli az olajat is.
Szóval ezen ne parázz, cseréld nyugodtan évente és csoki. Most, hogy két kocsi van, én is átállok mindkettővel az éves cserére, egyikbe sem fog évente 10-12k-nál több menni. (de még ez is felső becslés, mert a kettő együtt 20 alatt marad)
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Magnum_
nagyúr
-
-
-
válasz Motion_Blur #105861 üzenetére
60 méter az semmi, az ejtőernyő nélküli szabadesés rekordja 10000 méter és túlélte
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Termi16 #105871 üzenetére
az az északi piacon van, amit linkeltem már egyszer, talán norvég, bár lehet itt is az lesz
amúgy 7-8 hónap a váró most egy csomó autóra az euro 6.2 átállás miatt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Magnum_
nagyúr
válasz kisza25 #105872 üzenetére
Feherben tetszik.
meg ebben a szinben, mint hulyegyerek civicje.A hutoracs hianya furi (mint a teslanal), felreertes ne essek, meg tudnam szokni
I humbly and respectfully decline™
-
Termi16
őstag
válasz kisza25 #105872 üzenetére
Értem, amit írsz, de asszem a Kona EV-t nem érinti annyira az Euro 6.2....D
Csak arra akartam rávilágítani, hogy a "kapni" az egy elég erős kifejezés ebben az esetben, az árlista meg amúgy már fent van 1-2 hónapja.
Kár érte, mert amúgy bejövős lenne.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Snoop-y
veterán
válasz Johnny_vT #105854 üzenetére
Nekem is pont ez a bajom.
Mikor a Nissanom veget megneztuk 265-t ment Gps szerint.
Hat ott elegge suhantak az autok a kulso savban.
Amugy motorikusan kepes lehet olyan 350 korul menni siman. Azert egy RS6 600 lo es gyarilag limitelve van 305-re.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
-
pit stop
addikt
válasz B-L-A-C-K #105836 üzenetére
Vagy van még Aygo és testvérei, azokból van kínálat is.
Mondjuk Nyugaton 500-asból is rengeteg van500-asból milyen évjárat jön ki kereteddel, azt meg lehet kérdezni? Elgondolkodtam rajta - vagy ha nem lesz túl öreg, akkor ha 1-2 év múlva cseréled lesz érdeklődő
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz pit stop #105880 üzenetére
Alsó szegmensből nézek 2009 körülieket, vezérlés olajcsere lesz úgy is, lehet fékek, szóval olyan 1.4-1.5 körül nézek, azt lealkudom 1.3 körül, rálocsolok ~200 ezret, és ha minden jól megy lesz egy jó kis kocsi.
Ez most 5-10 évre lesz, nem tervezem cserélni majd...
[ Szerkesztve ]
-
hülyegyerek
addikt
Szóval:
Ma végre tudtam menni egy jó 700 km-es karikát az új szerzeménnyel, és ki kell jelentenem, hogy ez az autó egy pár apróságot leszámítva kurvajó.A futóműve fantasztikusan fekszi az utat, minden kanyarban, még a legrosszabb minőségű bombatölcséres főúton is olyan, mintha odatapasztották volna. Kemény, de nem üt fel, nem rugózik el semmilyen irányba, mellette pedig baromi kényelmes. Biztos, hogy közrejátszik a 235 széles gumi is, de ennyire fasza futóművű autóban még nem ültem.
A kormányzás szintén remek, nincsen állítható szervó meg semmi hókuszpókusz, mégis halálpontos, és a rásegítést sem kefélték el, pont jó.
A motorról már tudtam előtte is, hogy teljesen alkalmas az 1.8 leváltására, de így is meglepődtem, hogy mennyire rugalmas tud lenni. Sokkal kevesebbet kell váltani, mint egy szívóban, a 2000-től kb. 5200-ig folyamatosan jelen lévő nyomaték megoldja helyettem. Pl. beragadtam egy kamion mögé, aztán mikor visszamászott a sorába, simán visszagyorsított 150-re hatodikban, anélkül, hogy mozgó útakadály lettem volna. Direkt gyorsuláshoz ezt is érdemes elváltani, de a hétköznapi helyzetek 90%-ában nem kell.
A váltóban egy picit csalódtam: baromi pontos, nem akad, de sokkal hosszabb úton jár, mint az ufóé, és nincs meg benne az a mechanikus érzet, amit szeretek. Érzetre kicsit gagyi, műanyagos.
Az ufóka után technóorgia fogadott a jószágban: start-stop, többnézetes tolatókamera, automata kézifék, ráfutásgátló, android auto/mirrorlink képes tablet, és a két legfontosabb: radaros tempomat és sávtartó.
Az utolsó kettő szerintem bárki vezetési stílusát képes megváltoztatni, mivel gyakorlatilag a sávváltáson kívül semmit nem csinál a sofőr, és az egész együtt baromi jól működik. Pályán belőttem 150-re, felkattintottam a sávtartót, aztán szépen nyugiban végigültem az utat. Fékez-gázt ad-kormányoz a rendszer, ahogy egy picit bemászik az autó elé valaki, már rakja ki a jelet a műszerfalra, hogy eléd bizony be fognak vágni, és elkezdi finoman fékezni az autót. Szerintem a jövő héttől sokkal kevesebbszer fogok idegzsábával beérni a melóba.A belteret szerintem eltalálták, a műszerfalon kívül viszont nem sok érdekesség van benne, szimplán japános. Pici karbonmintás csík, viszonylag normális műanyagok, semmi csicsa. A műszerfal viszont zseniális: mindent meg lehet jeleníteni túl sok menütúrás nélkül. A sebesség alá ki lehet tenni az éppen hallgatott zene adatait, és ha megy a navi, akkor fordulók előtt feldob a sebesség alá egy ablakot a következő manőver irányát jelző nyíllal meg a távolsággal. Táblafelismerő is van benne, bár az esetek felében köze sem volt a valósághoz az általa mutatott táblának. Az ülések baromi kényelmesek, nálam szélesebb emberek is simán beleférnek, valamint az oldaltartásuk is elég jó.
A negatívumok pedig: a középső kartámasz baromi kemény, egy darab műanyaglap van bevonva szövettel. Igazán tehettek volna bele valami szivacsot, ez így gáz. A magassága se stimmel, kb. 5 centivel feljebb lenne kényelmes. Az ajtókon lévő könyöklők szintén baromira lent vannak, kb. 10-15 centivel feljebb lenne ideális. Az ősi Honda-baromságot is meghagyták: a fényszórók nem kapcsolnak le a gyújtás levétele után, hanem inkább bimbammol, hogy kapcsolja le a paraszt magának.
A mai túrámon 60%-ban pályán mentem 150-re állított tempomattal (néha 170), 40%-ban főúton 110 tempomattal (néha 130), a bc szerinti fogyasztás pedig 6.6 l lett. Hülye fejemmel nem tankoláskor nulláztam a számlálót, szóval ezt most optimistán el kell hinnem neki.
Végezetül pár kép.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Magnum_
nagyúr
válasz hülyegyerek #105882 üzenetére
Elmeny volt elolvasni es megnezni a kepeket
I humbly and respectfully decline™
-
B-L-A-C-K
titán
válasz hülyegyerek #105882 üzenetére
Szép, grat hozzá!
-
EQMontoya
veterán
válasz hülyegyerek #105882 üzenetére
Grat, have fun!
Melyik mocival vetted? Sorry, lusta vagyok visszaolvasni.
Same rules apply!
-
szőröscica
addikt
Ma volt szerencsem egy literes 10gen cicikhez. Korrekt a belseje, jol ossze van rakva. A tavolsagtarto tempomat kicsit kevesbe finom, mint a Transitban, igaz, csak varosban probaltam.
A motor fordulaton siman jar, alapjaraton van benne egy remeges, ami engem az oruletbe kergetne. Gyorsitaskor (cvt) hangos is. Szerintem rosszabb motor, mint az F20-as BMW-ben levo haromhengeres - az minden fordulaton halkabb es kiforgatva is sokkal szebben szol, es nincs benne ez a fura vibracio.
Az Amperahoz kepest a gordulesi zaja is tobb, igaz, 235-os gumik voltak rajta, mig nekem csak 215-osok,
-
hülyegyerek
addikt
válasz szőröscica #105886 üzenetére
Igen, sajna van egy kis dízeles beütése. Alapjáraton remeg, viszont semmilyen másik tartományban nem csinálja. Ami feltűnt benne, az a totális csend az 1.8-hoz képest. Gyorsításkor van valami tompa dízelszerű moraja, de nagyon távolról hallatszik, és alig hallható.
19:40 körül nem téged láttalak a nulláson ? Fekete Ampera volt, a rendszámot nem néztem.EQMontoya: ez bizony a varrógép-edition
Saint:
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hülyegyerek #105882 üzenetére
Sok balesetmentes kilométert! Majd egy év múlva írd meg, hogy milyen, addigra megszokod teljesen.
-
nagyúr
válasz hülyegyerek #105882 üzenetére
Szuper írás lett, a fotók is nagyon jók, oldalról a mazda 6-ra hasonlít, ami szerintem marha előnyös, mert ez a hullámforma nagyon adja! Ez akkor 5 ajtós, nem a szedán?! Kombiban (ha lenne ) az 1.5t kézivel nagyon adná, bár lehet elviselném a CVT-t is. Grat hozzá, üdv a "csatahajószürke" autósok közt
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
szőröscica
addikt
válasz hülyegyerek #105888 üzenetére
Nem, nekem feher van.
Ami meg nagyon tetszett, az a csomagtarto merete es a rolo kialakitasa. Nagyon otletes.
Meg kivul-belul szep auto, gratulalok hozza.
-
válasz hülyegyerek #105882 üzenetére
pöpec a verda, köszi a beszámolót
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
válasz hülyegyerek #105882 üzenetére
Grat még egyszer! Ez az "polished metal metallic" a legszebb szín ehhez a Civic-hez, én is ezt választanám.
Nekem egy valami nem tetszik a mostani Hondákban, még pedig az a lassúcska, régi Androidot futtató fejegység. Habár az Apple CarPlay-t tudja, és iOS 12-től kezdve 3rd party navi appokat is lehet használni, úgyhogy tulajdonképpen nem is olyan nagy baj.
-
zoo8800
veterán
-
-
KisBundi
őstag
Tud valaki olyan gittet mondani ami nem köt meg 5 perc alatt? Amikkel találkoztam az 4-5 perc múlva már kezelhetetlen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 10
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen széket vegyek?
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Subaru topik
- Automata kávégépek
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest