Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
forumpista
aktív tag
válasz Shadowbull #22 üzenetére
Tudtommal a toyota (japan autoipar) ma mar talan a legnagyobb autogyarto a vilagon. Szoval volt alapja annak hogy tartotttak tole, ki is csinalta pl. az amerikai autoipar nagy reszet.
Megbizhatosagat tekintve pedig khm… alazza a csoda(szar) nemet autokat.
Szoval amelyik autogyar nem tartott a toyotatol az ma mar kb. nem letezik.
na most per pillanat ugyanez a helyzet a kinai ev autogyartokkal. Aki nem veszi oket komolyan es nem probalja meg felvenni a kesztyut hanem a regmult dicsosegebol probal ugymond megelni, az nem fog letezni 20-30 ev mulva.
Including toyota meg a nemet autogyarak is. -
Ezekiell
veterán
válasz Shadowbull #22 üzenetére
egy az egyben felzabálja a szállítás meg a vám
Na, hát pont ezt írtam én is feljebb (+ÁFA, ne felejtsük el). Azért az így sok százalék ám.Én ültem kínai EVben pár napot tesztre (MG4), teljesen jó volt, az érthetetlen hibáit leszámítva (katasztrófa hangrendszer, szoftveres szarok (mint egy ID3 mondjuk az elején), nuku tolatókamera és nem is rendelhető, stb). Nem egy BMW/Merci, de nem is annak a célcsoportnak készül.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest