- Linux kezdőknek
- Programozás topic
- Windows 10
- Így oldaná meg a hallucináló chatbotok problémáját a Google, közbeszól az Intel
- Windows 7
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- USA: a Google túl sok mindent titkolna az internet jövőjét eldöntő perben
- Bittorrent topik
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ezekiell
veterán
Csak amíg egy európai munkás keres X ezer EUR-t és normális munkakörülményei vannak (ami kerül Y ezer EURba), addig a kínai munkás keresi ennek századát/ezredét, és szar munkakörülményei vannak (ami megintcsak spórolás, nem kicsi).
Így azért nehéz...
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
Én arra írtam, hogy "sirdogálás helyett versenyképes ajánlatokkal kellene előjönni" - ez a nehéz, amikor a kínaiak (hasraütök) fele annyiból hoznak ki egy autót, mint az európaiak.
És igen, azt a különbözetet az importőrök, a VÁM, meg az ÁFA hozzák össze (meg az összes egyéb adó).
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
Tehát Németországban? Gigafactory Berlin? Kétlem
Szóval nyilván importálnak, azon meg van VÁM, meg adók, meg ÁFA amikor megveszi a végfelhasználó, stb. Vagy felétek nincs?
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
válasz
Shadowbull #15 üzenetére
Mindig élmény veled beszélgetni, amikor így alátámasztod a mondanivalódat.
Akkor én jövök: de hoznak. Na most te jössz!
De amúgy leírhatod nyugodtan és hálás is lennék érte, hogy a sokkal olcsóbb munkaerő és gyártási költségek mennyiben befolyásolják az autók árát, mennyivel lesz olcsóbb - mert hát nyilván abból van az árelőnyük, és látható is a hazai áraikon.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
válasz
Shadowbull #20 üzenetére
Jó, most nem ez a lényeg, te is tudod
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
válasz
Shadowbull #22 üzenetére
egy az egyben felzabálja a szállítás meg a vám
Na, hát pont ezt írtam én is feljebb (+ÁFA, ne felejtsük el). Azért az így sok százalék ám.Én ültem kínai EVben pár napot tesztre (MG4), teljesen jó volt, az érthetetlen hibáit leszámítva (katasztrófa hangrendszer, szoftveres szarok (mint egy ID3 mondjuk az elején), nuku tolatókamera és nem is rendelhető, stb). Nem egy BMW/Merci, de nem is annak a célcsoportnak készül.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
válasz
Shadowbull #36 üzenetére
Hülyeség.
Hát a szoftvere bizony úgy jött ki, katasztrófa volt - és az bizony az egész autóra árnyékot vetett.Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
válasz
Shadowbull #39 üzenetére
Nem, nem azért volt katasztrófa, ne csúsztass légy szíves.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
válasz
Shadowbull #41 üzenetére
Figyelj, nekem nem kell kamuznod. Nem csak ennyi volt a baja, nagyon nem.
németek saját gyűjtése a bugokról
Az Auto Motor & Sport azt is nehezményezi, hogy az infotainment rendszer csak lassan indul el, a gyári navigáció gyakran több száz méteren keresztül nem tudja hol van, a beharangozott online szolgáltatások pedig egyáltalán nem töltődnek be a 10 colos középső kijelzőn. Ez a képernyő egyébként a német tesztelők szerint eleve kicsit túl messzire került a sofőrtől a kényelmes használathoz, a szóbeli utasításokra pedig nem lehet hagyatkozni, mert a beszédfelismerő nemcsak sokat hibázik de legalább lassú is.
Teljesen értelmetlen védened a dolgot, simán szar volt a launch software.[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
válasz
Shadowbull #44 üzenetére
Amiről a vevők sorban reportoltak a bugokat?
Ugyanmar, miért véded a vedhetetlent? Szar volt, semmi gond, van ilyen. Azóta jobb lett.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
válasz
Shadowbull #47 üzenetére
Csak éppen a mennyiség, minőség, és súlyosság nem mindegy.
Dehát pontosan tudod te ezeket, csak beleragadtál egy védhetetlen álláspontod védelmébe, és nem tudod azt mondani, hogy "jó igazad van, tényleg szar volt". Pedig a tévedés elismerése jellemfejlesztő, próbáld ki!
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
válasz
Shadowbull #52 üzenetére
Teljesen értelmetlen veled beszélgetni még a legnagyobb jószándékkal is
Neked midnenki, aki rosszat mond egy német autóról, az elvakult teslafan. Ostoba nézőpont és viselkedés, de felőlem, mindenki úgy hülye ahogy akar.
Szerencsére rajtad kívül mindenki tisztában van a valósággal, csak te vagy ennyire elvakult (meg a másik oldalon a tényleges tesla/musk-fanok. megérdemlitek egymást)
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
válasz
Shadowbull #54 üzenetére
Tehát minden bugreportoló VW owner teslafan a neten, az ID3-at tesztelő német lapok is teslafanok, az 1 éves késés a productionben a software issuek miatt mind teslafanok miatt van, a VW saját kijelentései a szoftver problémák miatt is a teslafan VW alkalmazottak miatt vannak, a nem működő OTA frissítések is a tesla fanok miatt, stb
Hogyne. Nem semmi a kognitív disszonanciád. Pont mint egy teslafan
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
válasz
Hieronymus #56 üzenetére
Azt érdemes tudni, hogy az EV esetében nincs inspekció évente vagy kétévente.
Ez azért nem teljesen van így minden gyártónál, pl a Nissannál kötelező éves szervíz van az EVknél is, ha az ember meg akarja tartani a garanciát.Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
Új hozzászólás Aktív témák
it A BYD, a Nio és az Xpeng is nagy erőkkel terjeszkedik Európában, és nem ők az egyedüliek, ráadásul sokkal olcsóbb modelleket hoznak – a Münchenben tartott IAA egyre inkább az ázsiai gyártókról szól, ahogy a helyi autóipar is erre mozdul.
- Új MSI Alpha 17 Gamer Tervező Vágó Laptop 17,3" -30% AMD Ryzen 7 5800H 16/512 Radeon RX6600M 8GB FHD
- HP EliteBook 850 G3, 15,6" HD, I7-6600U CPU, 4-16GB DDR4, 128GB-1TB SSD, WIN 10
- Apple Watch Series S8 41mm Stairlight ÚJ BONTATLAN Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciáv
- Bontatlan ÚJ iPad Pro 2021 M1 11" 128Gb Wi-Fi+5G CELLULAR 1év apple garancia Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átv
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: Morgan Stanley
Város: Budapest