- A Microsoft szerint egymást gyilkolják a tartalmakért az AI érdekében
- Kiderült, hogy mennyibe kerül majd a reklámmentes Facebook és Instagram
- Tarolhatnak idén az akciókkal a kínai online áruházak
- Tovább dúl a harc Hollywoodban az AI és a színészek között
- Hatalmas áttörést érhet el a gyártásban a Tesla
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz
forumpista #46 üzenetére
"Megbizhatosagat tekintve pedig khm… alazza a csoda(szar) nemet autokat."
Tendenciózusan megbízhatóbb, ennek az az ára hogy sokkal egyszerűbb, és kisebb a kínálata.
"a regmult dicsosegebol probal ugymond megelni"
Jaj ne viccelj már. Senki nem csinál így az autóiparban, ahol folyamatosan brutális verseny van. Ez már legalább 50 éve nem működik.
Teszt alatt a türelem.
-
Shadowbull
addikt
válasz
forumpista #49 üzenetére
"a japanok is meg a nemetek is bealudtak az EV atallast."
A németek garantáltan nem aludtak be semmit, nézd már meg a kínálatot. A japcsik reakcióit is nehéz innen megítélni, ők is úgy reagálnak ahogy a valódi piaci igények alakulnak ott, ahol ők erősek.
"azt nem ismertek fel idejekoran"
Jaj, ne vicceljünk már. Te érted a világot, a komplett német meg japán autóipar meg nem érti
Aha.
Teszt alatt a türelem.
-
Shadowbull
addikt
válasz
forumpista #60 üzenetére
Az autóipar nem elektronikai ipar, teljesen másképp működik a kettő. Tök felesleges és értelmetlen párhuzam, igazából fogalmatlan okoskodás.
Teszt alatt a türelem.
-
arnyekxxx
veterán
válasz
forumpista #60 üzenetére
-
Shadowbull
addikt
válasz
forumpista #86 üzenetére
"sokkal inkabb elektronikai ipari termek egy auto sem mint autoipari."
Dehogy. Ettől nem lett elektronikai ipar belőle, nem lettek egy éves termékciklusok és nem lett 200 euró egy autó.
A gépészeti része semmivel sem kevesebb egy mai autónak mint régebben, sőt. Egyszerűen csak növekedett a komplexitás, a tőkeigény és a költség.*akkor a covid okozta chiphiany meg sem erintette volna az autogyartokat, hat kit erdekel hogy nincs chip, ez autoipar…"
Ha BÁRMILYEN alkatrész hiányzik, akkor áll a gyártósor. Tökmindegy hogy chip, kábelköteg, vagy fröccsöntött műanyag alkatrész nulla elektronikával.
"konnyen juthat a Das Mobiltelephone sorsara a Das Auto is…."
Természetesen. Az autóiparban már nagyon régen óriási a verseny, egy rosszul menedzselt cég simán tönkremegy és eltűnik, vagy felvásárolják. Nincs ebben semmi új, sok évtizede ez megy. A brit autóipar gyakorlatilag egy az egyben eltűnt, a svéd is, a maradékot megette a konkurencia. Az olasz is billegett sokáig, most a Stellantis része. Sem a VW, sem a Toyota, sem más nincs ettől megvédve.
De az EV átállás ilyen tekintetben semmi újdonságot nem hoz a számukra, az autóiparban semmi sem állandó és folyamatos a változás, ez csak egy újabb fejezet.Teszt alatt a türelem.
Új hozzászólás Aktív témák
it A BYD, a Nio és az Xpeng is nagy erőkkel terjeszkedik Európában, és nem ők az egyedüliek, ráadásul sokkal olcsóbb modelleket hoznak – a Münchenben tartott IAA egyre inkább az ázsiai gyártókról szól, ahogy a helyi autóipar is erre mozdul.
Állásajánlatok
Cég: Devops Team Kft.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest