Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
doc
nagyúr
Persze hogy nem raktak bele. De nem azert mert nem "LEHET"
Ertelme mindegyik extranak van, az hogy neked szemely szerint mennyire tetszik, persze nyilvan mas kerdes. A savtartot en kimondottan szeretem, sot, mikor ket eve autot vettem, eleve nem is vettem volna olyat amiben nincs. A Start/Stopot kapasbol indulasnal kikapcsolom, mivel szinte kizarolag orszaguton jarok, nem akarom hogy lealljon ha neha-neha valami miatt meg kell allni par masodpercre.
Adaptiv tempomat nekem sajnos nincs, kezivaltoshoz nem lehetett rendelni, pedig orulnek neki, igy marad a 'sima' tempomat.
A turbolyuk meg... ha turbo van, turbolyuk is van, ezen utolag meglepodni azert eleg vicces, plane hogy mar az elso probauton is egybol eszreveheto. -
doc
nagyúr
válasz bajnokpityu #3501 üzenetére
Gondolom annak érezné, de.meg kell várni az illetékest aztán elmondja :)
-
doc
nagyúr
válasz bajnokpityu #3499 üzenetére
édesapámé az autó, aki nem beszél idegen nyelveket. - gondolom az apuka nem az a fajta aki Android Autoval akarna szenvedni
-
doc
nagyúr
válasz Tyler Durden #3337 üzenetére
aposnak azt mondtak a Fordnal hogy valoszinuleg marciusban elkezdik a megrendelt Ranger legyartasat, akar mar juniusban is atveheti ha szerencseje van
-
doc
nagyúr
Nagy turelem nem kell, mikor kiszallok beirom a km-allast, tankolas kozben meg az egysegarat es uzemanyagtipust, tankolas vegen a mennyiseget.
Szerintem rovid tavon igazabol tokmindegy mit tankolsz. Fogyasztasban, teljesitmenyben nincs erzekelheto kulonbseg (aki azt allitja hogy erzi, az csinaljon egy vaktesztet ).
Hosszu tavon remelni tudom hogy az idonkenti (10 tankolasbol 3-5, mikor hogy sikerul) premium benzin jo hatassal lesz a motorra, de ez tenyleg csak remeny, fene tudja mennyire igaz.
E10-zel milyen gond lenne? Azzal jar fel Europa mar sok eve. A karbis motorba nem azt tankolom, amugy egy mai konstrukcio erre mar boven fel van keszitve.[ Szerkesztve ]
-
doc
nagyúr
Ma voltam 15ezres szervizen, kb 45ezret fizettem (az atvizsgalason kivul csak olajcsere volt, meg szoftverfrissites de az ingyenes).
Az elso olajcsereert anno 35 korul fizettem (szurovel, tomitessel egyutt, nyilvan)
Dragabb mint egy 'utszeli' szerviz, de azert nem vallalhatatlan. -
doc
nagyúr
válasz ANDROID??? #1402 üzenetére
a veszpremi Skoda kereskedest/szervizt pl ajanlom, korrektul atnezik, megmerik amit kell, van szemelyes ismeretsegem is, az o egyik szerelojuk szerelte eddig az autoimat maszekban
-
doc
nagyúr
válasz bajnokpityu #1395 üzenetére
egyaltalan nem "tevedes", legfeljebb neked mas a tapasztalatod. ha kell, adok tippet hogy hova erdemes vinni ahol tenyleg atnezik
-
doc
nagyúr
válasz bajnokpityu #1392 üzenetére
na jo, de egy alapos atvizsgalas (pl. hasznalt auto vasarlasnal, ahol tenyleg lehetnek azert problemak) is megvan 10-15 ezerbol egy hivatalos, nagy szervizben, szoval ez akkor is eleg durva...
-
doc
nagyúr
válasz bajnokpityu #1388 üzenetére
igen, ez teljesen onkentes volt (nem akartam megvarni az uj autoval az elso 15ezres szervizt).
akkor ha jol ertem, 40-50 ezret kertek azert hogy a kotelezo idoszakos vizsgalatokat megcsinaljak? :S az eleg durva... -
doc
nagyúr
válasz bajnokpityu #1372 üzenetére
az irrealisan sok, nekem hivatalos Hyundai markaszervizben 36-ert csereltek olajat szurovel par hete
-
doc
nagyúr
A 'testver' nem azt jelenti hogy teljesen megegyeznek (akkor nyilvan az arazasban sem lenne kulonbseg), mint pl. a Citroen Saxo es a Peugeot 106, amik tenyleg szinte az utolso csavarig egyformak.
a Ceed es az i30 osztozik a motorokon meg a technologian, de attol meg vannak kulonbsegek. en pl azert veszek i30-at, mert a Kia kevesbe tetszik, pedig olcsobb lenne -
doc
nagyúr
Erdekes egyebkent hogy en is ruhellem a feher autokat, de a Fastbacknek szerintem nagyon jol all, nezzeteg meg egyet 'eloben'
A teli gumikat en emlitettem a kereskedonek, az o valaszuk volt hogy acelfelnire szerelve kb ugyanannyiba kerul, ugyhogy ezt kertem. 189K az ara, nem olcso, jo esellyel mashol olcsobban is megkaptam volna, de ugy voltam vele hogy ha mar elhozom onnan az autot, akkor legyen komplett, franc se' rohangal ide-oda. Ezen amugy Hankook gumi van, nem mindenki szereti, en hajtottam eleg sokat ilyeneket meg a Focuson, nem volt veluk gondom.
Ja, ebbol alkudtam le 13K-t plusz a disztarcsagarniturat ingyen
A Toyotanal van zart vegu lizing is, az ertekesitonek csak at kell kattintani a kalkulatorban a megfelelo mezot, kollegam is ilyen, 'normalis' hitelajanlatot kapott Veszpremben a Corollara (ott maga az ertekesito mondta amugy hogy a nyilt vegut hagyjuk is, egybol a zart veguvel szamolt) -
doc
nagyúr
Ezt siman a szalon rakta fel, ez az arlista alapjan szamolt hivatalos ar: [link] sot, meg annal is dragabb 50-nel valamiert
6.4-ert siman elhozhatod kb barhonnan.
Egyebkent nekem pont ugyanilyen Micron Grey szinu erkezik, mint amit linkeltel
Az uzembehelyezes kb 180K, ennyibol mar a nevedre kerul.
Amivel viszont meg szamolj, hogy gyarilag nyari gumi van az auton, szoval ha most venned, akkor teli papucsok is kelleni fognak ra. A poen hogy arban nem jossz ki rosszabbul ha 4 teli gumi helyett 4 komplett acelfelnire szerelt 16-os teli kereket veszel
Szerintem probald ki az 1.0-s es az 1.4-es verziot is.A Toyotanal valamiert meg mindig megy ez a nyilt vegu lizing, de naluk is lehet kerni a normalis, megszokott zart vegut.
-
doc
nagyúr
-
doc
nagyúr
ja, mondom, en sem akartam uj autot
igazabol mar jo ideje par havonta felbukkant bennem hogy kene egy hasznalt Accord, de mindig oda lyukadtam ki hogy annyi penzert akar mar uj autot is kaphatnek (a Daciatol)...a FastBack Comfort Edition metalfennyel 6.4-ert siman elhozhato ha beviszed az asszonyt es boci szemekkel megrebegteti a szempillait
ha nem fontos a metalfeny, de feher sem kell, a masik alapszin ha jol tudom egy egesz korrekt piros, azzal 6.3-ert siman elhozhato
ha nem kell a 'Comfort Edition', hanem eleg a sima Comfort is (ebben nincs pl ulesfutes, nagy multimedias cucc, tolatokamera, stb) akkor szerintem le tudod nyomni az arat olyan 5.8 kornyekere is az 1.4-es motorral -
doc
nagyúr
En tegnap elolegeztem le egy Fastbacket, szoval eleg frissek a tapasztalataim
Voltam eleg sok szalonban (Toyota, KIA, Skoda, Renault, Dacia, Nissan, Honda, Hyundai, Seat, VW amik igy beugranak). Elegge valtozo hogy hol hogyan allnak az emberhez, es hol mennyire lehet alkudni (pontosabban hogy hol mekkora a 'koszonesert' jaro automatikus kedvezmeny).
Alapbol eleg erosen lehet huzni lefele az aron, viszonylag keves kivetellel (a Fastback pont egy ilyen lehet adott esetben, mindjart irom). A legjobban akkor jarsz ha mar a szalonban (regota) ott levo autot veszel, azokat eleg jo aron oda tudjak adni. Ennel mar csak az olcsobb ha tesztautot veszel, de ott kerdes hogy mennyi lenne a hitel es menni az onresz, mert a hitel joval dragabb ra, szerintem kb. 50-60%-nal kevesebb onresszel nem erdemes beszallni egy tesztautoba.Szoval Hyundai:
Igazabol nem is akartam autot venni, tulajdonkeppen impulzusvasarlas Kolleganak keresunk kombit a gyerek(ek) melle, aztan meglattam a Hyundainal a Fastbacket, amirol addig azt sem tudtam hogy letezik, es "asztaQ... ".Beszeltunk, alkudoztunk az egyebkent tok jo fej elado sraccal, mentunk tesztvezeteni Fastbackkel (1.4T) es sima i30-cal (1.4 MPI) is. Eloszor dieselt akartam (1.6CRDI), mert eleg sokat jarok mostanaban autoval (ezert is kene egy uj), de azt eleg dragan merik, es a kisebb fogyasztassal megtakaritott osszeg csak sok ev hasznalat utan termelne ki a magasabb vetelarat. Igy aztan kiszurtam hogy van egy "Comfort Edition" amiben nagyjabol pont az van benne amit amugy is kertem volna Cserebe csak 1.4T motorral kerheto...
Na erre a Comfort Editionre kezdtunk alkudozni, ahol az ar azert nem viheto lejjebb annyival, mint egyebkent mas esetekben, mert itt mar az importot lenyegeben a kereskedeo arresebol dolgozva ad egy eleg nagy kedvezmenyt, igy a szalonban sokkal kisebb a mozgasteruk az arakat illetoen mint amugy. Szoval kisirtam egy "legvegso" arat egy ilyen jarganyra. A biztonsag kedveert irtam a kornyeken (lenyegeben Eszak- es Nyugat-Dunantul) levo Hyundai szalonokba, erdekes modon csak egyetlen egy valaszolt... ok viszont meg egy picivel jobb arat mondtak mint itt helyben, szoval elmentem oda is. Sokat vergodtem rajta, ott is elvittem egy korre az autot, es vegul meggyoztem magam hogy kell egy ilyen
A mar rendesen megfaragott aru autora kertem meg teli kerek szettet meg mankokereket, ebbe pofatlanul belealkudtam meg 13 ezer forintot, meg egy ingyen disztarcsagarniturat Ez lett aztan a "legeslegvegso" verzio.Nem tudom milyen felszereltsegben gondolkodsz, a helyedben (is) megneznem a Comfort Editiont. Majdnem masfelszer akkora a motor, biztos hogy tartosabb lesz mint a kis egyliteres, es ehhez az autohoz azert illik is szerintem egy kis ero. Cserebe alkudni valoszinuleg kevesebbet tudsz majd mint egy 'sima' modellre.
Megjegyzes: NAGYON gondolkodtam a Honda Civicen, talaltam egy szalonban egy tavalyi gyartasu, naluk ragadt darabot, raadasul dieselt, brutal jo aron (az idei benzineshez mar 400-zal lealkudott arahoz kepest egymillioval olcsobban!!), de az a baj hogy a Honda barmennyire is tetszik, a Hyundai sokkal "autoszerubb", es inkabb ezt nezegetem evekig, meg ha az eszem a Civic fele is huzott
-
doc
nagyúr
ezt pont tegnap talaltam egy oldalon ugyanezekkel a szamokkal, ahol altalanossagban a hasonlo meretu benzines turbomotorokrol beszeltek, szoval ez nem az adott motor 'hibaja', hanem ez a kategoria ilyen...
ami nekem ebbol nem volt egyertelmu, es hatha ebben tudsz segiteni: mit jelent ebben az esetben az 'elettartam'? 250ezer a motor kuka, vagy hengerfej/motorgeneral/stb kell? -
doc
nagyúr
válasz kisza25 #1088 üzenetére
Igen, a DI és a lehetséges kokszosodas benne van a pakliban, ugy tudom reszecskeszuro is van benne, a környezetvédelmi normák miatt már kb mind ilyen lesz (na jó, kivéve a mazdat )
Ezeket "lenyelem", mind megoldható/cserélhető/javítható amikor (parszazezer km után) kell. Aminek baromira nem örülnek, azok a motort megölő konstrukciós hibak (mint a korai láncos TSI-knel, stb). Bár ha annyira nagyon gáz lenne, az talán kiderült volna már ennyi idő alatt, és azért csak van rájuk 5/7 ev gari...A Tipo nagyon jó, racionális és gyakorlatias vétel, de nekem most valami komolyabb kellett, meg ha meg is kérik az árát
Ja, és nekem most egy #szarfrancia kisautóm van, nagyon szeretem
[ Szerkesztve ]
-
doc
nagyúr
valaki meg tudna mondani hogy a Hyundainal (konkretan i30 fastback) a "Launch Limited" felszereltseg milyen pluszokat ad a Comforthoz kepest?
-
doc
nagyúr
Udv mindenki!
Ban itt valakinek aktualis szerias (2018-2019) i30-a 1.4T motorral?
Erdekelne a gyakorlati orszaguti fogyasztas
Új hozzászólás Aktív témák
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Asztali lámpa 15W vezetéknélküli beépített töltővel új 6hó jótállás!
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
- -60% ÚJ Soflow SO X elektromos roller, BONTATLAN
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest