-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
feka007
veterán
válasz
lefkosia #28576 üzenetére
Ezért nem megyek soha az úton, ha nem muszáj, nem érdekel, hogy ott lassabban tudok menni, és az se, ha a proli beszólogat, akármilyen normálisan körültekintően is megyek. Bár nem sűrűn járok arra bringával, de Bp-en oroszrulett bringázni, múltkor előttem csaptak el majdnem egy bringás futárt a bringasávon a belvárosban.. A buszsofőrök meg olyan frusztráltak, hogy némelyik már nem is ember, mint pl. ez se, azokkal mindenhol vigyázni kell.
-
anorche1
őstag
válasz
lefkosia #28576 üzenetére
Most láttam én is
Nem véletlen hogy már én sem tekerek az út szoros jobboldalán városban, hanem majdnem a sáv közepén, így vagy nagyobb ívben kerülnek, vagy meg se előznek. Tudtommal városban úgysincs szoros jobbra tartási kötelezettségünk.
Remélem kiderül k ivolt ez a köcsög sofőr, és azonkívül hogy kirúgják, még törjék is el 7 bordáját. De hát itt magyarisztánban nem fog kiderülni hogy ki volt, és ha mégis, max kap egy ejnye-bejnyét -
válasz
lefkosia #22302 üzenetére
Ezen kialakítás célja a komfort növelése lehet max, mivel minimális rugóutakkal elképzelhető csak a kivitelezés, de akkor már egyszerűbb, könnyebb, olcsóbb egy ballonosabb gumi. Hajtáshatékonyság szempontjából az is érdekes lehet, hogy változik a kerék alakja ide-oda.
Mondjuk a jelzett, további felhasználási területeken simán lehet létjogousltsága.
-
Zoli133
addikt
válasz
lefkosia #22302 üzenetére
Nem rossz ötlet de elterjedésére nem sok esélyt látok, mert konzumer piacra drága lesz első körben azért mer tnem hiszem hogy olcsó, a másik indok, hogy felsőbb kategóriákban meg pont a kerék tömege az egyik elgkritikusabb dolog így itt megint megbukik. De majd meglátjuk.
-
dqdb
nagyúr
válasz
lefkosia #22171 üzenetére
Arra a kérdésre, hogy az árát megéri-e, nem tudok és nem fogok válaszolni. Ami miatt nekem nem annyira tetszik:
1. soknak tűnő számú lyuk, de valójában nem túl jó a sisak szellőzése, feleennyi anyagból illik megoldani manapság ezt
2. nincsen bogárháló
3. a tarkónál nem jön be a kialakítása, túl zárt (de a tekerős rögzítésért ezen az áron jár piros pont) -
hoffman_
nagyúr
válasz
lefkosia #21206 üzenetére
istenments hogy rosszmájú legyek, de nekem elég gyanús a videó
a bácsi mozgása sétálva nagyon merevnek tűnt már, ellenben nagyon komolyan rakja neki, számomra túl kontrasztos. ha tényleg a bátya rakja, amit nem tartok valószínűnek, akkor viszont azt a leborult szivarvégit
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz
lefkosia #20021 üzenetére
Csak gratulálni tudok
ráadásul sisak nélkül. Én már egy másik bringás mögött is megtartom a 2 méteres követési távolságot. Ezért nem megyek soha szélárnyékban
Egyébként nagy baj nem akkor lenne amikor nekimegy a kamionnak, hanem akkor amikor 120-nál elesik és végigcsúszik az aszfalton. -
-
-
Zola007
veterán
válasz
lefkosia #12786 üzenetére
Szerintem jó ötlet [link]
annak tartottam anno is mikor még csak elméletben létezett, de nem gondoltam hogy meg is valósítják.cikk hozzászólásnál megjelent az első idióta fecske is
#12788) Szakbarbár: Szerintem aki ügyel annyira a biztonságára, hogy hord sisakot, annak nem lenne probléma 1-2 hetente töltőre dugni
(#12789) ati012: a pufibaba nem hülyeség, remélem ilyen fullbody légzsák lesz a következő.
Kínaiak lehet hogy megcsinálják 2 óra alatt, de ott üzleti érdek van, szerintem a lányok eredetileg valami diplomamunka révén kezdtek bele. Másrészt meg a kínai magasról sz.rik rá, hogy ha minden 2. hibás. Gondolom téged már jobban érdekelne a dologezért nem veszünk ebayről sisakot meg óvszert
-
ati012
őstag
válasz
lefkosia #12786 üzenetére
Szerintem baromi jó ötlet! Bár nem tudom mi tartott ezen 8 évig, picikínaiak 2 óra alatt össze dobják. Sheldon Cooper 10 perc alatt
Előbb utóbb remélem elterjed, az akku kapacitása is megnő.
Lehetne bővíteni azzal hogy a bicikli dinamója töltse akár direktbe, akár indukciós megoldással.Arra azért kíváncsi lennék, hogy ha motorral taknyál az ember mennyit véd.
De ilyen alapon lehetne egy kezes lábas, ami eséskor mislejn gumibabát csinál az emberből. -
válasz
lefkosia #6184 üzenetére
Az attól függ, hogy a régi vagy az új típus, illetve, hogy a Multi kivitelről beszélünk-e, ami a mellkaspántból és a GPS-ből áll, plusz az IR adapter. Mármint magán az órán felül természetesen. Garis még? Állapot?
Az új változat boltból újonnan 126k. A régit használtan GPS és gari nélkül 50k-ért adják. A G5 GPS újonnan 40k, szal gari nélkül, használtan mondjuk 25, ergo 70-80k-ért reális lehet, ha a mellkaspántnak nincs más baja, csak az elem merült le. (Ha a pánt WIND-es, akkor abban lehet elemet cserélni 1.000-1.500 HUF-ért.) -
-
válasz
lefkosia #1129 üzenetére
Ennyit biztos nem ér.
5-6 dollár ez a verzió, 8-9 ez.Kérdéses hogy mennyire világít és hogy meddig bírja. Én egy nagyon egyszerű napelemes hátsó lámpát rendeltem, működik rendesen, de sajnos nagyon gyengén világít. Legközelebb valami ehhez hasonlót fogok venni.
-
válasz
lefkosia #130 üzenetére
Tökéletes!
Én is ezzel nyomom kb. 2 hete. Egy GARMIN-os mellkaspántom van hozzá és egy WAHOO-s sebesség/pedálfordulat szenzor. Az ANT+ os technológia nagyon megbízható! A több 10 vagy 100 ezer forintos GARMIN cuccok is ezt használják.
A kijelzője is tök jól testre szabható. Nálam a pillanatnyi sebesség, a pulzusom és a pedálfordulat van beállítva.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF Z790 i7 14700KF 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800XT 16GB Pure Base 500 White 1000W
- IPhone 16 256GB!!! Bontatlan! One függő! Jótállás: 2028.04.04.-ig
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Motorola E40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest