- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
eisento
addikt
Megint ittvagyok
Szoval ugye az ufo civic gyari fogoja hogy is mondjam egy gusztustalan valami
szeretnem lecserelni, valaki hasonlo cipoben jart-e tetszenek a gomb alaku gombok de mivel aluminium, valszeg egy szep nap utan ugy felforrosodna a kocsiban hogy fel oraig nem lehet hozzanyulni, nezegettem volna s2000 gombot tetszik is fasza borozott fogo viszont horror aron van.
szoval ilyen:igaz ez nem borozott de mocskosul tetszik:
meg ugye van a hamisitott alu gomb
a kerdes az, hogy esetleg valakinek van jol bevalt kenyelmes gomb amit mondjuk nem orok aron vett esetleg borozott vagy ha nem borozott akkor tenyleg valami jo minosegu cucc.
ha van ra mod es lehetoseg vennek sebvalto takarot is ami passzol a fogohoz, bar lattam mar ilyen muanyag "nyak" szeruseget ami passzol a valtogombokhoz is.
minden otlet erdekel
Motorola Edge 40 | PSN ID: HUN_Ejzi
-
t1
addikt
Sziasztok. Ezek mennyire "jó" vételek vagy inkább ennyiért + 100-150k Civic-et inkább? [link]
Évi 15-20.000km kéne megbízható benzines . -
zolynet
addikt
válasz eisento #60303 üzenetére
Még mindig csak görgetem magam előtt a váltógomb ügyet, pedig megvan hogy melyik a jó.
Az aminek van súlya, pl a blox váltógomb 450g, a skunk2 (eredeti) 440g, mindkettő jó, utóbbi volt a civic-ben itr short shifterrel, imádtam.
Most is van az accordba short shift, így jó lenne ha kicsit könnyebben bepattana, és ezek a nehéz váltógombok erre hivatottak. Így én ezekből választanék. ~20k
A gyári gomb ha jól tudom 30k így nem vész az áruk.Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
No, reggel leadtam a vasat Iminél, délután megyek érte, remélhetőleg megoldja a fék csere a rázást. Rákérdeztem a pici kopogó hangra klímázás alatt, benyomott kuplunggal nem csinálja, Imi szerint a klímakompresszor miatt a váltóra más terhelés jut és abban zörög a csapágy. Szerinte nem érdemes vele foglalkozni. Még arra leszek kíváncsi, hogy a futóműben talál-e valamit, pár napja mintha hallanék egy kis zörgést a bal hátsó kerék felől...
-
yodamester10
őstag
Valaki tud nekem abban segíteni,hogy Horvátba kell a zöld biztosítás papír,mert azt olvasom nem kötelező.Közben megküldtek e-mail-ben
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
BlacKSouL
addikt
válasz yodamester10 #60310 üzenetére
Az elmúlt 10 évben még sosem kérte el senki. Határon sem, máshol meg nem volt ellenőrzés. Rendőri ellenőrzésbe se futottam még bele eddig.
Egyébként ártani nem árt, ha van.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
eisento
addikt
ezert is keresnek olyat ami az elso kepen volt az nagy resze bor es meg jol is nez ki...
ismerem az alu gombot a 7gen cicmicbe az volt hat majdnem beleegett a tenyerembe a fokozatok elrendezeseazt meg meg tudja valaki mondani hogy a meret az 10x1.5 ? gondolom hondanal egyseges a meret...
na szerintem meg is van! [kép]
[ Szerkesztve ]
Motorola Edge 40 | PSN ID: HUN_Ejzi
-
nagyúr
No, megszűnt a razas a fek cserevel hal istennek. A kopogast meg a stab gumi okozza, hogy az mi azt nem tudom Következő olajcserenel cserelve lesz az is.
-
nagyúr
Érdekességképp, visszanéztem a számlákat, illetve mutatta tegnap Imi a kivett féket, Textar volt bent és 12.000km meg 3 év kellett neki, hogy hullámos legyen.
A gyári szett még kopik össze, de már most olyan mintha jobban fogna...
-
nagyúr
válasz yodamester10 #60321 üzenetére
Az előző tulaj ment 2.5 év alatt 6.000km-t. 128e-el vettem, nem volt agyon használva, az utolsó évben 2.000km-t ha futott, mert már megvolt az új Lexus, ez meg porosodott a garázsban. Én meg január óta mentem vele 6.000km-t.
-
boogie84
veterán
Jelentem hamarosan hivatalosan is csatlakozom a csoporthoz egy 1.5T CVT Sport Plus Polished Metal Civic-kel.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
KrAt
veterán
Sziasztok,
Accord 7gen K20 motornal mennyire para csaposemelo / akna nelkul az olajszuro csereje? Lattam, hogy hatul van, csak kerdes, oldalt fekve, kicsit megemelve le lehet-e szedni..
Attila
-
kozlo
tag
Esetleg érdemes lenne megfontolni állítható szerelőbak beszerzését..pl : 3Tonnás, 280-420mm között állítható, párban kb:12000Ft-ért már beszerezhető.
Jobb hozzáférhetőség, több biztonságérzet, + alátámasztás esetén no para .
K20-as motorblokknál a leeresztő csavartól jobbra,kb 30cm-es távolságban van az olajszűrő, o.leeresztő csavar meghúzási nyomatéka 44Nm.Jó szerelést!
-
boogie84
veterán
-
KrAt
veterán
Megerkezett, el is foglalta a helyet.
Remelem, jo tarsak leszunk. Kapott egy tank 100as benzint kuraszeruen, olajcseret megejtettem (kell egy racsnira teheto leszedo, azzal huszadannyi ido lett volna, mint szijassal), de megoldottam. Dension cuccot is beszereltem, az is popec.
Hetfon kerek Imitol idopontot minden mas szervizre.[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz tboy93 #60333 üzenetére
Kezivaltosnal: valtogomb le, szoknyanal benyulva muanyag keret felpattint, hamutarca betet felfele kihuz, hamutarca keret 2 csavar ki, szivargyujto csatik lehuz, felfele keret kihuz, valto elotti box aljan szelen 2 csavar kicsavar, box kiszed. Eddig kenyelmesen 5perc, es mar hozzafersz a radio aljahoz.
Ott bedugod, mukodik. Ami izgi, az az USB csati es a mikrofon elvezetese. En az usb-t a hamutartoba vezettem be, 2 furattal, vigyazz, konnyen torik. A mikrofon fent van a napellenzomon, az lejott az A oszlop kedergumiban, muszerfal alatt vegig a kozepkonzolhoz. Ez volt 15p, osszeszereles megint max 5p.
Szerintem simaliba, tok egyszeru.Tags: accord dension gateway lite bt beszereles
-
demars
addikt
-
tboldi
nagyúr
Egy darabig én is gondolkodtam ezen a Dension cuccon, de vagyok olyan hülye, hogy zavarjon az, hogy CD-tárat ír a rádió, mikor nem is az.
Na, meg a benne lévő Bluetooth sem ismeri az AAC-kodeket.Így hát marad a Tunai Firefly + Apple Watch.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz sugarforce #60338 üzenetére
Köszi. Szerintem jó lesz ez nekem is.
Honnan rendelted?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
KrAt
veterán
válasz sugarforce #60338 üzenetére
Az Accordba is ez a cikkszam kellett.
Ami engem meg a szamok cimenek hianyan tul zavar, hogy telefonrol BT-n keresztul csak ugy jatszik le zenet, ha lehuzom a pendriveot. Maskulonben nincs olyan uzemmod, csak a pendriveon levo zeneket jatsza.
Amugy en a muzixtol rendeltem, ott talaltam legolcsobban.
Amugy ma is mentem 60km-t az Accorddal, egyre jobban szeretem. Egeszen elkepeszto, felulrol mekkora Elotte az A Zafira meg mogotte a Fabia milyen pici
[ Szerkesztve ]
-
crea3
csendes tag
Sziasztok!
Akinek esetleg megvan Tóth Imre (Integra2951) Honda guru elérhetősége, kérem küldje el nekem privátban. Nagyon nagyon megköszönném
-
KrAt
veterán
Sziasztok,
tovabbra is K20Z2 Accord: szereztem kolcsonbe OBD olvasot, Torqueval neztem az adatokat, es ket dolog tunt fel:
- varos, dugo nelkul beallt 83-84 fokra, dugoban ment fel max 92re, az ugy ok vagy termosztat csere?
- toltes eleinte rendesen volt, majd alapjaraton lement 12V-ra, ha gyorsitottam szinten, majd motorfeknel 14V. Ez gondolom toltes optimalizacio, hogy ne terhelje feleslegesen. Jol sejtem? -
nagyúr
A toltesnek fixen meg kene lennie 14,4-nek optimalis esetben. Fordulatszamtol függetlenül. Oxidalt testkabel, halodo generator okozhat fesz esest. Nekem a civicen volt gatya a generator, aztan egyik naprol a masikra (kicsit tobb allas utan) beallt mint a gerely. Felujittattam 25-ert asszem, utana atomstabilan tartotta a 14,4-et fogyasztok mellett is.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Eleg biztosra merem allitani, hogy jaro motornal ennyit nem ingadozhat a feszültség. Ha rakapcsolsz egy fogyasztot, akkor 1 pillanatra leeshet par tizedet, de aztan vissza kell alljon 14,4 kozelebe.
Kérdezz be az autos topikba, hatha mas is hozza tud szolni.
[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz tboy93 #60347 üzenetére
Pedig a 7G Civicben is ilyen. Sokat szívtam a generátorral már, sokat teszteltem menet közben is, pont úgy viselkedik mint KrenAtesz Accordjában.
Pár hónapja kapott egy komplett felújított gyári generátort, azzal is ugyan ez a helyzet, Haynes manual is írja, hogy ez normális jelenség. Fordéknál motorfékezéskor 15V-al is tölt, mondjuk nyilván AGM akksi van bennük.Más:
Nem tudtok olyan műhelyt, ahol az elektromos kormányműben kicserélik a slider-t? Amayamán postával együtt kb 7000 Ft, egy műhelyt találtam Pesten aki 60k-ért kicseréli, azt kicsit sokallom. Sajna már nem csak kopog alacsony sebességnél, hanem néha "beragad".
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- További aktív témák...
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen