- Microsoft Excel topic
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Padavan firmware
- Hálózati / IP kamera
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- CentOS Linux
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Sweet.tv - internetes TV
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz buherka #60926 üzenetére
Köszi!
Ma voltam SX4-et nézni, kértem ajánlatot is, majd megnéztem egy Civic-et 1.6 benzin 4 ajtósat és egy Leon ST-t. A Leon-ban éreztem egyedül azt, hogy megjöttem, ez kell nekem, így Leon-t fogok venni, de azért figyelem a topikot, mert második autónak egy Jazz lehet még beugrik páromnak 1-2 éven belül.
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #60951 üzenetére
Ha már pici pluszok: párezer Ft volt egy közönséges hátprotektor a motoros kabátomba, ha a gyári, 2-3 mm vastag szivacslapot hagytam volna benne, nem biztos, hogy most itt írogatnék.
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
Valaki tudna mutatni, linkelni, egz 2003-2008as accordhoz valo sima aux kabelt (ebay, webshop, akarmi), vagy egy kapcsolasi rajzot a kabelhez?
Yatouros bacodas nem kell, cd tar, track leptetes nem kell, siman egy bluetooth erositot akarnek rakotni az auxra amirol megy a spotify telorol. Emiatt a 800 ftos kabel helyett nem fizetnek 15-20ezret a yatourra
-
sugarforce
őstag
válasz szabonagyur #60949 üzenetére
Nagy kaland, mas ultetesre meg spoilerekre kolti el a pénzét es cserebe meg ocsmanyul is nez ki a kocsi tole. Kulonbozoek vagyunk.
Miert akarod meggyozni, hogy neked van igazad?[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz sugarforce #60956 üzenetére
Szerencsére már eleve ültetve került hozzám.
-
Kobe
veterán
válasz sugarforce #60958 üzenetére
Koszi a tippet
szerinted ha google nem hozna fel 24 fele varianst, 4pinestol 12pinesig terjedo 8 fele kabelveggel, megkerdeztem volna? -
szabonagyur
félisten
válasz sugarforce #60956 üzenetére
Kösz, de nem gondoltam volna, hogy tboldi számára védőügyvéd szükséges
Miért meggyőzés az ha kíváncsi vagyok mi hajtja az embereket egy-egy döntés meghozatala során? Azóta olvastam, hogy tboldi nem is saját zsebből tolja a dolgokat feltétlen, így még jobban érdekes, de mindegy hagyom a témát
Egy kicsit tényleg megvan a sztereotípia alapja itt is, nem csak BMW esetében miszerint a Hondás szerint és sérthetetlen.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
i-sti
senior tag
válasz szabonagyur #60960 üzenetére
A Honda szar.
Nincs rendes hangszigetelés.
Nincs rendes galvanizálás.
Nincs rendes 200 mikronos festékréteg.
Szar a belső design.
Még szarabb a belső multimédiás rendszer.Novum Forum Siculorum
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #60960 üzenetére
Csak a benzin, a teljesítményadó és a biztosítás nem az én reszortom (egyelőre).
-
Rukongai
csendes tag
Honda szakik!
Most gondolozok Civic gen7 sport vásárlásán, 1.4 vagy 1.6. Olyan 700-900eFt között nézegetek.
Melyiket ajánlanátok jobban?
Mik a típushibák amikre érdemes odafigyelni?
Spritmonitoron 7-8L-es városi fogyasztást írnak. Ez valós? -
sugarforce
őstag
válasz szabonagyur #60960 üzenetére
Nem kell neki vedougyved, (azert majd kiszamlazom neki ) leirta miert valasztotta.
Birom a felfogast, miszerint egybol megy a sztereotipizalas, ha valaki ir ket mondatot es nem ert egyet... -
Kobe
veterán
válasz sugarforce #60965 üzenetére
Mindegyik 2003-2008as fejegysegben ugyanolyan a csatlakozo tipusa. Csak mindenhol a fenti linken talalhato 2008-2013as tipushoz talalhatot aruljak, amit mindenhol ugy reklamozzak hogy 2006-2013-as accordokba jo, ami nem igaz mert csak a 8genhez stimmel ez a csatlakozo
En ugyanilyen kabelt keresek 7genbe -
flegga92
senior tag
válasz Rukongai #60966 üzenetére
Ez és ez a hozzászólás nagyjából lefed mindent.
Ennyi pénzből ha FL-t szeretnél akkor inkább 1.4-et néznék, NFL-ből simán kijön egy jó 1.6 is. Persze időnként ki lehet fogni olcsóbban jó FL-1.6-ot is.
Városi fogyasztás kb valós, azért város és város között is van különbség illetve, hogy mennyit mész. Ha 1-2 km-t akkor télen bevágja a 12 litert is, nyáron viszont teljesen reális a 7-8 l. Ha meleg motorral is jársz városban akkor télen is elvan 8 literből.
-
yodamester10
őstag
Srácok a brigéciol nem bántja a motortérben a műanyagokat?Még mindig csak terv a motormosás
-
zolynet
addikt
válasz yodamester10 #60970 üzenetére
Nem, én is azzal csináltam meg a Jazz motorterét.
Life is too short to stay stock!
-
Kobe
veterán
válasz sugarforce #60972 üzenetére
A feher, 14 pines (ameltiknek asszimetrikusan vannak elosztva a pinjei,felul 4 + befogato pocok + 2 pin, also sorban meg 3+5)
-
bukics
csendes tag
válasz Kinmabg #60921 üzenetére
Szia! Ugyanezzel a hibával küzdök másfél éve, megoldást még nem találtam sajnos. Alapjáraton nekem érezni az ülésben, meg a kormányon a remegést. Én kuplungot cseréltem, azóta produkálja. Mindent leellenőriztem, cseréltem bakokat, de a remegés megmaradt. Ha esetleg neked születik megoldás rá, hálás lennék, ha megosztanád.
-
nagyúr
válasz Rukongai #60966 üzenetére
7gen típushibák:
- futómű kényes és a jó alkatrészek drágák
- 1.4-1.6 váltó nyelestengely csapágya elfárad
- 1.4-1.6 automata feszítő görgő, rövidebb élettartam, mint a korábbi generációknál, gyenge minőségü utángyártottak
- Fűtésmechanikában a hideg meleg állító bowden (manuális klímás) szétugorhat
- Központi zár motorok hullanak
- Kománymű kopogás, egyszer után lehet állítani
- Gyorsan kopó bőr (kormányon, váltó gombon), de a műanyag is gyorsan kopik
- 2.0 typer Jobb felső motortartó bak (hidros)
- Motortérnyitó kar törés (bowdennel együtt van)
- Projektor repedés (első lámpa), 3 ajtósnál főleg
- Kuplung pedál nyöszörgés
- Vezető oldali ülés lötyögés
- 1.7 Benzin szeret hajtókar csapágyasodni
- 1.7ictdi turbo geometria kokszosodás
- Hátsó ablaktörlő felrohadása
- A második, kontroll szonda meghibásodása, utána P0420-at dobál meg check enginet -
flegga92
senior tag
válasz Rukongai #60975 üzenetére
Rétegvastagság mérőt vigyél ehhez a kocsihoz. Hiányzik a küszöbről a sport felirat, illetve a csomagtérajtón sincs semmi. Persze az is lehet, hogy nem tetszett a tulajnak, szívem szerint én is levenném róla, mert egy 90/110 lovas autón kicsit viccesen hat a sport felirat.
FL Sporthoz tényleg drágábbak a futómű alkatrészek, mert elég sok minden a Type-R-ből származik amihez nincs utángyártott. Most lett cserélve a lengőkar szilent, az alkatrészes oldalak hoztak hozzá utángyártottat is, viszont a gyári cikkszám nem stimmelt, így meg kellett venni a gyárit, ami nem volt egy vészes összeg (4500/db).
Futóműállításnál is mondani kell, hogy ez Sport, mert nem ugyan azok a paraméterek. Legutóbbi helyen ahol voltam, a gépben nem volt se Sport se EP megnevezés, de Typre-R volt, annak az adatait összenézte egy kis könyvvel amiben viszont benne volt a Sport és azzal egyezett, csak a felni méretét kellett átírni. Kerékösszetartást érdemes kicsit plusszosra állítani a 0 helyett. -
Blood Mage
senior tag
Sziasztok! Kinek mi a véleménye erről a 2005ös Civicről? [link]
A hirderő magánszemély a hahu-n, a rendszám pedig egy másik kocsihoz tartozik: Opel Zafira a NAV-os rendszer szerint. Szerintem lopott, pedig kellene egy ilyen autó
Ha lopott, akkor esetetleg érdemes jelenteni a bal oldali "probléma a hírdetés gommbal" -
Qru
MODERÁTOR
válasz Blood Mage #60980 üzenetére
"Klíma feltöltésre szorul." Na itt csuktam is be a hirdetést. Ha ebben klímakompit kell cserélni meg esetleg a csövezés is ereszt pár helyen az már kb GTK.
Ha a rendszám nem stimmel az jelentsd.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz Blood Mage #60980 üzenetére
Nem tudom, hogy milyen NAVos renszerben nézted, de JSZP-n lekérdezve nem látok semmi furcsát.
-
tboldi
nagyúr
válasz BlacKSouL #40779 üzenetére
"Mindenesetre sima gurulásnál házak autók között hallani lehúzott ablaknál, hogy enyhén kefél a betét. Nem fog, nem is melegszik nagyon, csak épphogy hozzáér. Még vízszintes úton is egy ujjal el lehet tolni a kocsit, tehát nem fogja, csak hozzáér."
"Most majd még kell neki pár kilométer bejáratás, előírás szerint, és akkor remélem utána úgy harap mint a smirgli."
Én is ugyanezt érzem most, kb. 30-40 km-t mentem a csere óta az autóval. Mire számítsak?
----------------------------------------------------Amúgy készülök a sok fékporra, szereztem kedvezménykártyát a mosóhoz.
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz tboldi #60983 üzenetére
Ha már úgy látod hogy a festék nagy része lejött a tárcsáról, akkor erősen javaslom kivenni a betéteket, és lekaparni az éleiknél feltorlódott festéket.Sajnos ezt én kihagytam, és nem lett volna szabad. Bár az EBC győzködött, hogy semmit nem kell csinálni, majd kikopik, de nem. Megragad ott, felkeményedik ,megég, és feltartja a betétet a tárcsához nem fog teljes felületen hozzáérni, utána meg gond lesz vele.
100-150 km elteltével még hallani fogod a kefélő hangot, addig normál fékezésekkel használd, túlságosan ne forrósodjon fel, aztán 150 km után megejthetsz pár kísérleti fékezést, valami kietlen úton, nem vészféket, csak hogy melegedjen fel, inkább több kisebb tempóst, mondjuk 60-70-ről 10-20-ra 5-6x. Aztán ha érzésre OK, akkor hűtsd le, és használd még kicsit. Aztán mondjuk menj vele még 50 km-t, és utána kipróbálhatsz néhány satut. Majd észreveszed, hogy az elsőnél is fog mint a bolond, de ha még melegen próbálsz neki még egyet, akkor a másodikra még erősebb lesz. Próbálj ki állóra fékezést is, az a durva, mikor megáll, és visszaránt. Akkor érzed hogy milyet fog.
A gyárikhoz képest az a nagyon nagy előnye, hogy a gyári betét ahogy a fékezéskor kicsit felmelegszik, egy darabig jobban fog, de aztán nagyon hirtelen lekonyul(fading), és nagyobb tempóról fékezve húzod a hasadra a kormányt, hogy meg tudj állni a kamion segge előtt. Teszemazt 100-nál valamiért hirtelen belassul a közlekedés, tipikus eset pályán zsúfoltságnál, szinte megállósra kell fékezni, a gyárival megtaposod, elkezdesz lassulni, majd ugyanolyan pedálnyomásnál azt érzed, hogy nyúlik, a sebesség csökkenésével egyre kevésbé lassul. Ezekkel a sárgákkal meg megtaposod, és kb. mire 50-es tempóra lassulsz, már úgy fog, hogy kitartott pedálnyomásnál el fog kattogni az ABS. Gyárival 50-nél nem fogod tudni elkattogtatni, hiába nyomod át a padlón a pedált.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
tboldi
nagyúr
válasz BlacKSouL #60986 üzenetére
Gondolom, ezt a fadinget érezhettem többször is, mikor a belsőben döngettem 140-nel, és random kamionok/buszok/tréleres karavánok vágtak be elém 80-90-nel. A korábbi Zimmermann betétek kevésbé voltak hajlamosak erre, mint a most lecserélt OEM-ek. A beszállító nevét nem láttam rajtuk, csak a belenyomott Hondát.
[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz Rukongai #60989 üzenetére
Az eleje lehet törve volt és másik lököst vagy hűtőrácsot kapott. A gyári méhsejtes ritka és jó drága, így érthető miért nem azt rakták rá. Ettől még meg lehet venni, de alaposan nézesd át.
Kormány, váltógomb újra bőrözve. Nekem 280k km-nél sem gáz a kormány, egy gyűrű karc van rajta illetve picit kopott a sűrűn fogott helyeken.Ez ráadásul automata klímás így nem német/osztrák, hanem magyar vagy jobb esetben olasz.
-
Shade45
senior tag
Hozzáértő szervizt, vagy szerelőt tudtok ajánlani egy 1.8 gen8 Civichez, első körben Komárom megyében?! Ha nincs, akkor jöhet budapesti is!
Ahová eddig vittem ott üzemanyag szűrőt nem akarnak cserélni (szerintem csak nem akarnak pepecselni vele), mondván élettartam szűrő van benne, illetve szelephézag ellenőrzést és állítást kértem tőlük, amire szintén az volt a válasz, hogy nem kell/nem lehet, mert ez amúgy is változó szelepvezérlésű motor...
-
KrAt
veterán
Sziasztok,
hátha jól jön vkinek, hamár kigyűjtöttem:
Accord 7gen Tourer (és szerintem Sedan is) izzók:
Első:
-2x tompított H1
-2x távolsági H1
-2x index T20 21W W21W [link]
-2x helyzetjelző T10 5W W5W [link]Hátsó:
-2x helyzetjelző T10 5W W5W [link]
-2x hátsó rendszám T10 5W W5W [link]
-2x index T20 21W W21W [link]
-2x fék+helyzet T20 21W+5W W21/5W [link]
-1x tolató T20 21W W21W [link]
-1x köd T20 21W W21W [link]Cakkpakk:
4db H1
6db W21W
6db W5W
2db W21/5W[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz Shade45 #60994 üzenetére
Benzinszűrőt 150 ezrenként cserélni kell, ha kinyitotta volna a szervizes a szervizkönyvet, abban le van írva.
Ugyanakkor az is lehet, hogy csak tudta hogy mivel jár (hátsó ülés kiszerelés sedan, középkonzol 5 ajtós esetén, merevítő kiszerelés, tankból szűrőegység kiszerelés, szivattyú átszerelése az új szűrőre, és ugyanez visszafelé. Nem pont olyan, mint a legtöbb autónál, hogy egy gyerektenyérnyi henger, két végéről lehúzza a csövet, rádugja az újra és kész. [link]
Ettől függetlenül meg kéne csinálniuk, max felszámolják az egy óra díjat.
A szelephézagot is inkább a macera miatt nem akarják csinálni. Le kell hűlnie, szelepfedél, akkor ahhoz tömítés kell, azt meg nem akarnak cserélni, de a régivel lehet hogy ereszteni fog, akkor majd visszamész hozzá, akkor azzal neki megint macerája lesz, meg ugye a hézagellenőrzéssel is el kell szöszmötölnie, ha állítani kell, akkor meg pláne, oda is kell figyelnie, szóval nem szeretik.
Mindazonáltal nálam asszem 110k km-nél néztek rá először, de nem kellett állítani semmit. Durva eltéréseket az eredeti HondaDiagnosticTool is kimutat, de néha nem árt ránézni.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Shade45
senior tag
válasz BlacKSouL #60997 üzenetére
Időközben kaptam ajánlatot Tóth Imihez BP-re, nagyon korrektnek tűnt és fejből mondott mindent, hogy mik azok a tételek, amik időszerűek lesznek nálam.
Többek között az üzemanyagszűrő is cserélve lesz általa.Engem már a hozzáállásával meggyőzött, igaz, hogy majd 100 km-ert kell utaznom miatta, de biztosabbnak érzem, mint valami kóklerhez vinni.
Köszönöm a részletes választ!
[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz BlacKSouL #60997 üzenetére
Azért annyira nem magyacera kicserélni, persze a sima hengeres szűrőnél kicsit több idő.
7g Civicben magam cseréltem szinte ugyan ilyen, nem volt több 1,5 óránál úgy, hogy soha sem csináltam. Az idő nagy részét a csatlakozók visszaszerelése vitte el, mire rájöttem, hogy megy vissza minden a helyére, hiába csináltam képeket. Gyorscsatikkal lehet még megszívni, óvatosan kell leszedni, könnyen törik.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen