Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BigBlackDog

    veterán

    válasz Bandi18 #45306 üzenetére

    Igen, ez jogos. Én a Honda 2.2 CDTI motorjából indulok ki, eddig amit olvastam azzal kapcsolatban, az eléggé pozitív. Ha jó kép alakult ki a fejemben, akkor a szokásos dízel kopó-fogyó alkatrészeken kívül más gond nincs velük. Szóval egyelőre bízok a Hondában. Ennek ellenére 4-5 év tapasztalat úgyis kell, hogy használtan ajánlható legyen egy ilyen.

    Viszont egy kiegészítést még írnék. Újonnan én sem vennék autót, mivel egyrészt én sem tudom/akarom magamnak megengedni, másrészt nem ér számomra annyival többet egy új autó egyelőre, mint egy ugyanolyan típusú, felszereltségű 1-3 éves értékvesztést elszenvedett társa. Persze, használtnál nem tudom beikszelni az extrákat egyesével, de egyelőre elfogadom ezt a kompromisszumot. Viszont, ha
    - új autót vennék, akkor nincs gáz, új kora óta nálam, ismerném az előéletét, tudnék vigyázni rá.
    - ha használt szívóbenzint vennék, akkor félretennék egy 100-150e Hufot a vezérlés, szűrők, folyadékok cseréjére és az esetleg meglepetésekre (abroncs, féktárcsa, fékbetét, stb.)
    - ha használt turbós benzint választanék, akkor azért kellene szerintem 200-250e Huf tartaléknak, ha biztonságba akarom érezni magam
    - használt dízelnél meg 300e Hufot különítenék el, hogy megnyugodjak.
    Szerintem, ha figyelmesen és türelmesen keresünk, választunk használt autót és a vétel, átírás után még benne vannak az ember zsebében a fent leírt összegek, akkor nagy pofára esés nem érheti az embert. Igen, akkor is rá lehet még locsolni egy jókora összeget, amit nem kap vissza eladáskor, de legalább lesz egy jó és üzembiztos autója, amit tud használni. Persze ez csak a saját meglátásom, véleményem.

Új hozzászólás Aktív témák