Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Skillet #13198 üzenetére
Sajnos csak tippelni tudok, hogy igen, mehet alumíniumra is, de a legjobb, ha felhívod a gyártót, a tulaj segíteni fog.[link] Délelőtt!
A lakkozásra is csak tippem van: én polirozás után színtelen lakkal lefújatnám, feltéve, hogy megtapad a lakk a polirozott alumíniumon.
-
Skillet
addikt
válasz focvis #12989 üzenetére
Talán hüle kérdés, de közvetlenül alumíniumra is lehet tolni ezt a löttyöt? Elképzelhető, hogy csak a pacek lesz fényezve, maga a felni nem. A perem polír lenne (azt is nano kezelni kellene), a belseje meg... talán az is, ha sikerülne felpolírozni. És ugye, ott lenne leginkább lényeges a kezelés.
Egyik felniről már lejött a fékpor. Nem volt egyszerű.
De most egész kellemesen fest.
Amúgy szerinted érdemesebb lenne a belsejét (vízszintes felület, ahova a fékpor leginkább megy) is lefényezni és lakkozni?
Szín persze, talán mondanom sem kell, még mindig nincsenMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
M_o_g_y_i
őstag
-
Saccco
nagyúr
válasz M_o_g_y_i #13184 üzenetére
Valóban nem, mert nincs is készlet, várhatnék rá 2-3-4 hetet. Másrészt miért fizetnék a semmire háromszoros árat?
Az idő pénz, a termék ugyanaz.█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
tomcsi23
veterán
válasz MPowerPH #13193 üzenetére
Na kíváncsi vagyok, milyen lesz, meg meddig bírja majd hátul a conti.
Elvileg már jöttek/jönnek új méretek PS4-ből, de pl a CC-re is azt jelezték, hogy tavasztól jönnek más méretek is, aztán csak nem vagy lassan ér ide.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #13192 üzenetére
Uj allapotara termeszetesen. PSS komfortja es a hangja sem valtozott a kopas novekedesevel, es a szaraz tapadasa sem. Esoben viszont 4,5mm-el mar mindig lassitanom kellett, mert a hatulja soha nem tapadt be, es nem egyszer megusztam vele. De a PZero RFT utan akkor is fellelegzes volt, mert ott az a szo, hogy komfort, nem letezett.
Azt a gumit nem ajanlom olyan helyre, ahol sok eso esik, vagy ha esik, akkor nagy mennyisegben teszi.Egyebkent igazad van. PS4 csak egyfele R19-ben elerheto, a felsobb meretekben nem, ezert nekem nem is dobta ki.(nem is tudtam, hogy mar megjelent, pont e miatt) Igy mondjuk kiesik a sok nagyobb motoros BMW, Audi, Mercedes is. Ezeknek maradt a PSS, mint alternativa.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tomcsi23
veterán
válasz MPowerPH #13191 üzenetére
Több teszt is volt már idén, de valamiért a PS4 mindből kimaradt. Nem volt elérhető a kívánt méretben vagy nemtom.
Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz csapatva, illetve hogy bírja majd a nyomatékot a SC6.
Amúgy a használt PSS-hez hasonlítva írod vagy esetleg még az új állapotra visszaemlékezve?...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #13190 üzenetére
En a tesztek alapjan vettem meg... Szimpatikus volt az altalam hasznalt, egyebkent piszok jo, szaraz utra optimalizalt PSS-t milyen lazan megverte szarazon, esoben meg nem uszkal fol. Igazabol ha 2000km-el tovabb birja, az rajtam nem segit. Meg ugye eddig behuzta az osszes idei performance tesztet, ezert sajnalom, hogy pl. a PS4 meg nem szerepel bennuk. Tavalyelott azert vettem PSS-t, mert az huzta be az osszes tesztet.
En nem tudom cserelgetni, de cserebe az elsok tulelnek 2 garnitura hatsot. Szoval legkozelebb mar csak a hatsokat kell megvenni.
Eddig a tapasztalatok: A PSS -hez kepest kenyelmesebb, es joval csondesebb. Hatarokat nem neztem, de erzesem szerint nem fogok eszrevenni kulonbseget, csak esoben. Aztan kesobb kiderul, hasznaltan mennyire lesz hangos.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tomcsi23
veterán
válasz MPowerPH #13188 üzenetére
Jah, idén startoltak ezek is. PSS-re hajaz inkább, jobb vizes és élettartam tulajdonsággal, én is úgy olvastam, de aztán a fene tudja, mi is a hivatalos verzió.
PSS szerintem nem igazán tartós, ott a száraz tapadásra gyúrtak rá anno.
PS4-ről még nem láttam tesztet.Hehe, nálad még az sem játszik, hogy megcseréled az elsőkkel. No sebaj, reméljük jó lesz.
A magam részéről contit nyáriban nem vennék, de az is igaz, addig nem tudod milyen az új gumi, míg ki nem próbálod.Focvis: jaja, már fel is pattant. A tegnapi özönvizes esőt meg se érezte, bár még nem durvultam azért.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #13187 üzenetére
Erdekes a mintazata ennek is. Ugy tudom, hogy a kevereket azt a PSS -bol mentettek at, es csak a minta mas, hogy a vizen jobban fusson, es ne usszon fel olyan konnyen. Van rola mar teszt?
Nincsenek nagy remenyeim a tartossag oldalarol... A PSS kb. 20k km-et birt, hatul ekkor mar 3mm korul volt, es feluszott a vizen eleg konnyen. Az elsok meg 6mm -esek voltak... Tehat hiaba irjak a Michelin-t tartosnak, nem volt az. A Conti meg ugye egyebkent sem a tartossagrol hires, bar allitasuk szerint javitottak rajta. Olvastam egy review -et, egy csavo 5er -re rakta fol, es 12.000 merfoldet ment vele, amikor hatul elertek a 3mm-t, es cserelnie kellett. Az kb. szinten 20k km, szoval csodak nincsenek ebben a performance kategoriaban.
Nekem a DOT 1616, sulyat sajnos elfelejtettem lemerni. De a veszely nem fenyeget, hogy eloregednek az auton.
Don't Tread On Me
-
tomcsi23
veterán
válasz MPowerPH #13186 üzenetére
PS4-en én is 7 mm-t mértem, egy pár tizeddel felette max.
Írtam is micslennek, ezt válaszolták rá.
Ma már nem jellemző az abroncsokra, bármilyen márkáról beszéljünk, hogy 8 mm az induló csatornamélység. A címkézési előírások minden gumigyártót arra sarkallnak, hogy a gördülési ellenállása az abroncsnak minél kisebb legyen, ezt pedig a mintázat módosításával is lehet csökkenteni. Természetesen mi, a Michelin részéről, a keverékben kompenzáljuk ezt a csökkenést, így az abroncs élettartamára nincs hatással.
Tehát az induló csatornamélység 7,3 mm, a középső csatorna 7,6 mm.Dot 0516, 9,7 kg.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
MPowerPH
félisten
-
M_o_g_y_i
őstag
-
belaazallat
addikt
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Valószínűleg 56mm-es kell, ha el áll végre az eső lemegyek megmérem. A műanyag kupakra egy fém lemez van ráragasztva, ilyen.
Sajnos úgy vettem a kocsit, hogy az egyik már hiányzott.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Saccco
nagyúr
válasz M_o_g_y_i #13180 üzenetére
Igen drágán mérik a kupakokat. Én itt vettem 2.200Ft-ért, azért az nem €20.
(#13175) belaazallat:
Volvo kupakok - kérdés mekkora kellhet neked. Kb. $8-10 egy készlet. Úgy nézem 60 és 64mm-esek általában.[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Skillet
addikt
válasz Skillet #13170 üzenetére
Úgy tűnik csak két felniben van (fém) tehermentesítő gyűrű. 73mm-nek mértem azon két felni kerékagy méretét, ahol nincs gyűrű és 67-nek azt a kettőt, ahol van.
Gondolom nem ártana a másik kettőre is gyűrű.
KATT
Ezt találtam. Van valami ajánlott, bevett hely, ahol ilyeneket lehet venni?Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz belaazallat #13175 üzenetére
ITT van sokféle.
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz belaazallat #13175 üzenetére
Méret alapján fogsz találni, legrosszabb esetben az említett univerzális+matrica megoldás is működhet, ebay/ali a barátod
[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
válasz F_Zolee #13176 üzenetére
Köszi! Volvo 99-es V40-re kell, találtam párat a neten több méretben, most már csak meg kell mérni mekkora kell nekem pontosan!
Köszi!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
veterán
válasz belaazallat #13175 üzenetére
Így keresd:
Wheel hub cap
Wheel centre cap
Wheel center capKell az átmérő is milliméterben.
-
F_Zolee
veterán
válasz belaazallat #13175 üzenetére
Felnikupak. Utólag már csak valami univerzálisat tudsz szerintem.
-
belaazallat
addikt
Üdv!
hogy hívják azt a műanyag alkatrészt, amit a felni közepére szoktak rakni, hogy takarja az agyat? Lehet ilyet beszerezni valahol? Hol hogyan tudok rákeresni?
Pont ilyen felnihez kellene. Köszi!
üdv!
belaazallat
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Skillet
addikt
válasz Kornel #13171 üzenetére
Nem vészes, de azért na... rays. lehetnének könnyebbek is.
Haver ugyanilyen méretű felnije (17x7) 7.2kg körül mozog. Az azért nem mindegy.
Az a swift felni mekkora volt? Milyen márka? Unokabátyám ignis sportján van enkei. Kis csoffadtak
Eltűnik alatta.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
szétszedtük őket
itt egy matrica volt. ilyen tiszta kellene legyen mindenhol erre kíváncsi leszek elkopik a karunk könyékig, mire ez meglesz.
itt a nagy pakk csavar. összesen 96db.
paráztam, de egyik sem tört el. rozsdamentesek. nem fáradtak el a hosszú évek során.
és a felni belseje...
amúgy szép súlya van a csavaroknak. eléggé meg is dobja a felni súlyát. 9.4kg/db. nesze neked 2 részes felni.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
üszök
őstag
-
Pecc
őstag
válasz rbalint88 #13156 üzenetére
Jaja, csak nem olyan a mintája, mert ebből is van több fajta és pont nem azt árulják. Ahol az a minta lenne, ott azt mondták, hogy a dunloptól nem tudnak olyan mintájút olyan méretben rendelni.
Ilyen kellene, vagy nagyon hasonló.
Saccco - Köszi a linkeket, de ezeket végignéztük, egyik se jön be a havernak.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz tomcsi23 #13161 üzenetére
Pár ezer Nm forgatónyomatékon innen, addig tud elcsúszni a felnin, amíg fel nem fújja a gumis. No para!
Lesz új gumi?
BTW: igényes gumis ha azt látja, hogy sok centrír-súly kellene a kerékre, akkor először elfordítja a felnin a gumit (leeresztett állapotban! ). Abban nem vagyok biztos, hogy 90 vagy 180 fokkal kell-e elfordítani, de ugye nem is vagyunk gumisok.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
Ha már bekoptatás, mennyi idő kell, amíg az új gumi összegyógyul a felnivel? Mármint nem csúszik el rajta vagymi
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
ginola
addikt
Remélem megfelel egy jó bejáratásnak a Siófok-Lillafüred ( kb. 300 km) útvonal M7, M0, M3, tehát főleg 130 km/h-ás sebesség, pályán. Dunlop Bluresponse a gumi....eddig tetszik.
-
Saccco
nagyúr
Itt le tudsz pörgetni 224 mintát. (kis képekkel)
Ezek
elégtúl V mintásak:
205/55R16 W S002 Bridgestone Nyári gumiabroncs
205/55R16 V R1R Proxes Toyo Nyári gumiabroncsMost nézem, hogy azokhoz hasonló.
Ezek hasonlók talán: Kumho Ecsta, Semperit Speed Life 2, G-GRIP-GO BFGoodrich[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Pecc
őstag
Srácok ajánlanátok 205/55 16" méretben olyan gumit ami hasonló a dunlop sp sport maxx vagy a hankook ventus v12 k120-hoz mintában? Sajnos ebben a méretben nincsenek ezek a gumik a webshopokban amiket próbáltunk. Hasonló V mintás kellene akár nem prémium kategóriábol is. Köszi.
-
vendingo
veterán
Én amikor új gumit vettem a motorra, akkor gyökérkefével és szappanos vízzel mindig jól lemostam, aztán durva csiszolópapírral jól megcsiszoltam. Mocin elég necces tud lenni egy új gumi, főleg, ha kicsit taknyos az út is.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
üszök
őstag
válasz BigBlackDog #13148 üzenetére
Van rajta egy felhordó réteg,vagy leválasztó réteg kinek,hogy tetszik,amit a gyártás folyamán használnak. Ennek le kell kopnia,csak utána jön meg rendesen a tapadás. Ez motorkerékpároknál észrevehető igazán.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
TaaT
nagyúr
válasz BigBlackDog #13148 üzenetére
Nem egy ember írt hogy így szar az új gumija úgy szar, aztán pár km, vagy egy pár agresszívebb menet és máris jobb lett.
Give them hell Ukraine!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #13148 üzenetére
Kell neki pár km mire bekopik (kb 1-200km, használat függő), folyamatosan javul majd a tapadása.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
Új gumit kell/szokás bejáratni?
-
nagyúr
Face gumis csoportban epp osszevesznek az emberek egy 12 eves(!) bridge szetten Mo.-n kelendo a szar, csak olcso legyen
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomcsi23 #13139 üzenetére
Az enyémnél pl hőfok szerint van megadva, az elég pontos a gyártó részéről.
+16 foknál 2,3/2,2 bar (ezt veszi garázshőfoknak)
0 foknál 2,5/2,4 bar
-10-nél már 2,65/2,55 barmod:
tboy93: Igen, havon a keskenyebb gumi előnyösebb. 80-ló hoz bőven elég 175 széles nyárinak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Adott egy 1.2-es 80-valamennyi lovas C corsa. Van egy 14-es es egy 13-as lemezfelni szett hozza. Mindket szett gumi kuka, felnik is eleg rozsdasak. 14-re kene inkabb a nyari es 13-ra a teli ugye? Mert most forditva van
Nyaribol melyik meretet valasszam ra?
175/65R14
185/60R14
195/55R14175 eleg boven nem? Telire meg kap egy 165-ot a 13"-ra...
-
Skillet
addikt
Nincs erre valami táblázat... hogy mondjuk autó súlya, kerék mérete, aztán kidobja, sacc mi lenne az ideális guminyomás?
Enyémbe én elölre 2.5-öt, hátulra 2.3-at szoktam rakni.
A gyári érték kevesebb, de ez már más méretű felni/gumi garnitúra.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #13129 üzenetére
Akkor én is. De én ugye csak szórakozásból járok fel. Van a falunkban ott olyan utca, hogy a mikor leesik a hó csak a Niva megy fel meg az enyém.
Ok első szezonos a CC de majd meglátjuk mondjuk a 4., 5. szezonjában is záródnak-e rendesen a lamellái úgy mint most az elsőben...
#nincsbennetarcsi
-
vendingo
veterán
Múlt hónapban kuplung, olaj, szűrők, kipufogófelfüggesztés hegesztése.
Most műszaki vizsgadíj, szilentek, kipuff rezonátor, kormányösszekötő, futóműállítás meg pár apróság, na meg a gumik lennének.Nekem ez így sok lett hirtelen.
Felnit, zenét szerettem volna venni, de összejöttek a dolgok
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz focvis #13123 üzenetére
Így már érthető.
Csekkoltam a téli gumit, simán átmegy vele a műszakin, így még tudom halogatni a CC vételét.
A nyárimnak csak a külső szélei vannak jobban elkopva, ezért nem menne át vele. Ezt a szezont még simán kihúzom a mostaniakkal, és akkor elég csak jövőre gumit vennem.
Kicsit bepánikoltam, hogy rengeteg ráköltés mellé még gumit is kell vennem, így se lesz olcsó a műszaki.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #13123 üzenetére
Az se csodafegyver, ha szar a gumi akkor a hajamra kenhetem az awd-met.
De nézd meg a CC teszteket...
"A közúti próbán Peugeot 308-asokon tesztelhettük az új gumit, száraz, nedves és havas utakon a Jura-hegységben, Genf mellett. Száraz úton olyan volt, mint egy normál nyári gumi, a nedves kanyarokban viszont érezhető volt az átlagosnál jobb tapadás, hóban pedig szintén ügyesen elboldogult, érezhető volt a vonóerő és az oldalvezetési képesség" - [link]
Nyilván a Tundrának ne ezzel induljon neki de itthon ahol még hegy sincs bőven elég a CC. Főleg hogy neki városi közlekedésre kell.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Skillet
addikt
Mennyiért és hol lenne érdemes 4 acélfelnit venni?
16" 5x114.3.Továbbá egy polír gépet is vennék. Valami olcsót, hátha van valakinek tapasztalata valamelyikkel.
Le kellene polírozzam a felniket, aztán esetenként és telenként lenne használva, vagyis baromi ritkán. Nem munkagép kell.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
vendingo
veterán
válasz tomcsi23 #13116 üzenetére
Nekem csak annyit mondtak, hogy ezzel nem fog átmenni műszakin.
focvis: Majd körbenézek.
Jelenleg úgy áll a dolog, hogy CC lesz, de lehet csak nyáron, műszakin meg jó lesz a téli is.
A CC-vel egy időben meg kerítek egy gyári felnit is.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz tomcsi23 #13111 üzenetére
A 2 első gumi kopott volt.
Még azon gondolkodok, hogy télivel viszem műszakira, így nyerek egy kis időt, mert elég sok ráköltés volt a kocsira az utóbbi időben, és ez most nagyon nem hiányzott. Így is 70 lesz, hogy átmenjen műszakin + gumi.
Múlt hónapban volt kuplungcsere, összes szűrő+olaj csere is.Tudtok ajánlani valami normális webshopot, ahonnan érdemes gumit rendelni?
Qru: Tesóm is egész évben használható gumit vett, ő is elégedett vele. Neki nem CC van, mert twingo méretben nem gyártják.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #13108 üzenetére
Nem mész sokat egy évben és a tapadás súlyozott nálad akkor nem kérdés hogy a Contit vedd.
vendingo: Ilyen használatra bőven jó a CC. Egyik szomszéd is ilyet vett a Mondeojára (mk3) most, majd kifaggatom neki hogy vált be. Nekem nagyon, elégedett vagyok vele így a bő 1 év használat utáni tapasztalatokkal kitömve.
#nincsbennetarcsi
-
tomcsi23
veterán
-
vendingo
veterán
Most jövök elő műszakiról, ahol közölték, hogy nem megy át a jelenlegi gumikkal a vizsgán.
Mit ajánlanátok? Golf4 1.6 16v. 205/55 r16.
Jelenleg conti sport 3 van használatban, elégedett voltam velük.
Amihez ragaszkodok, az a jó tapadás nedves úton.
90% városi használtra kellene, ezért nem biztos, hogy drága gumit kellenem vennem.
Gondoltam, hogy a jelenlegi felhasználásra egy crossclimate gumi is jó lenne, de sajnálnám az alufelnit a sóban maratni télen. Elég gagyi noname felnim van, de akkor is. Ami miatt mégis jobb lenne, hogy téli is cserés lesz, max 1 telet megy még el, de azt is csak duzzogva. Lehet jobban járnék a CC gumival, aztán amennyit spórolok a gumin, annyiból vehetek majd egy másik alufelni garnitúrát, ha nagyon leamortizálnám a téli használattal a jelenlegieket.Ötlet, tanács?
Erősen gondolkodok 17"-ra váltáson is. Biztos nagyobb szakik vagytok nálam, kb mennyibe kerül egy használt jubi gti felni szett, esetleg más gyári jellegű felni?
16" gti felnik kb mennyiért mennek, ha maradnék a mostani méretnél?
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
őstag
Hali!
Ilyen Dezent S 16-os alufelninek mi lehet a valós, reális használt ára. Astra H kombin volt. Jó állapotú. Én szeretném eladni. Köszi!
-
Kornel
veterán
válasz stickermajom #13104 üzenetére
225/45 r17-nel szerintem a 2,5 bar környéke max sportos lesz, de semmiképpen sem veszélyes.
-
veterán
válasz Kornel #13102 üzenetére
Én is rendre túlfújom ~0,2 barral, viszont a minap visszaengedtem a gyári 2,5-re, mert nagyon kapar nyálkás úton induláskor. Lehet, hogy a per40 + XL-nek sok volt a +0,2.
Vilike múltkor írta valahol, hogy utánanézett, mely abroncsoknak puhább az oldalfala, kérdezz rá nála.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest